-
Το ερώτημα δεν είναι πώς αντέχω να κόβω βόλτες με Jag 400 ίππων. Το ερώτημα είναι πώς αντέχω να κρατάω ΟΛΟΜΟΝΑΧΟΣ μία σελίδα αυτοκινήτου που δεν έχει κάνει διάλειμμα ΠΟΤΕ (ακόμα και την Κυριακή του Πάσχα, είχε έξι δημοσιεύσεις επικαιρότητας, όχι ύλη ψυγείου). Τη στιγμή που η σελίδα του Drive κάποιες φορές δεν έχει την παραμικρή δημοσίευση ολόκληρο ΣΚ ή των 4Τ έχει μόνο μία το Σάββατο και μία την Κυριακή, αμφότερες ψυγείου και προφανώς μπαγιάτικες.
-
Τόσο καιρό περιμέναμε το πρώτο ηλεκτρικό της Toyota και τώρα τα προβλήματα δεν έχουν τελειωμό: προβληματική φόρτιση ΚΑΙ σε ζεστές συνθήκες. Βρε bZ4x, είσαι σίγουρα Toyota;
https://cartalk.gr/bz4x-provlimatiki-fortisi-kai-stis-kanonikes-thermokrasies/
-
This post is deleted! -
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Το ερώτημα δεν είναι πώς αντέχω να κόβω βόλτες με Jag 400 ίππων. Το ερώτημα είναι πώς αντέχω να κρατάω ΟΛΟΜΟΝΑΧΟΣ μία σελίδα αυτοκινήτου που δεν έχει κάνει διάλειμμα ΠΟΤΕ (ακόμα και την Κυριακή του Πάσχα, είχε έξι δημοσιεύσεις επικαιρότητας, όχι ύλη ψυγείου). Τη στιγμή που η σελίδα του Drive κάποιες φορές δεν έχει την παραμικρή δημοσίευση ολόκληρο ΣΚ ή των 4Τ έχει μόνο μία το Σάββατο και μία την Κυριακή, αμφότερες ψυγείου και μάλιστα μπαγιάτικες.
Αυτό που λες το σκεφτόμουν τις προάλλες, ίσως να φταρνιζόσουν. Απίστευτη εργατικότητα εκ μέρους σου για ένα πάθος. Εύγε από εμένα
-
Και κάτι ακόμα: δεν οδηγώ σχεδόν καθόλου το δικό μου. Οπότε το κάνω, πέφτω από τα σύννεφα. Το έχει συνέχεια η σύζυγος η οποία το καραγουστάρει και μου λέει μην τολμήσεις να μας αγοράσεις κανένα με μικρότερους χώρους.
Της έφερα λοιπόν τις προάλλες ένα Enyaq και της άρεσε η ευρυχωρία του, οπότε έχουμε πλέον το ΟΚ από το αφεντικό. -
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Α, εγώ το καταλαβαίνω. Τα Tesla είναι για να γράφουν χιλιόμετρα, όχι να παρκάρουν επ΄ αόριστον. Καλά έκανε λοιπόν και λαμπάδιασε.
https://cartalk.gr/tesla-tyligetai-stis-floges-meta-apo-treis-evdomades-akinisias/
Αυτο το μεταφρασμένο "εργάζονται σκληρά" οι πολλές εταιρείες, δείχνει πως εφαρμόζεται μια σχεδόν πειραματική τεχνολογία χωρίς να ανοίγει μύτη. Αν ήταν κινητό τηλέφωνο θα το είχαν αποσύρει απ την αγορά.
-
Το γκάζι είναι γλυκό (το επιβεβαιώνουμε κι εμείς μετά από μια εβδομάδα με 400+ ίππους). Να δούμε τώρα ποιος θα του φέρνει τσιγάρα.
https://cartalk.gr/irlandos-antimetopizei-poini-fylakisis-gia-odigisi-285/
-
Εσείς πόσες έλξεις κάνετε κρεμασμένοι από την πόρτα μιας Bugatti Chiron;
https://cartalk.gr/travikste-prosochi-k ... i-bugatti/
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Τόσο καιρό περιμέναμε το πρώτο ηλεκτρικό της Toyota και τώρα τα προβλήματα δεν έχουν τελειωμό: προβληματική φόρτιση ΚΑΙ σε ζεστές συνθήκες. Βρε bZ4x, είσαι σίγουρα Toyota;
https://cartalk.gr/bz4x-provlimatiki-fortisi-kai-stis-kanonikes-thermokrasies/
Απο χρόνια οι κάτοχοι ηλεκτρικών ξέρουν οτι για την μακροζωία της μπαταρίας πρέπει
να φορτίζεις στο σπίτι με ac στο απαλό ...
να αποφεύγεις τους ταχυφορτιστές
αν αναγκαστικά τους χρησιμοποιείς σταματάς στα 60-80% στο 20λεπτο είσαι έτοιμος
το 60-80% το εφαρμόζεις και στο σπίτι απο το μενου που εχουν όλα τα ηλεκτρικάΤα εχει περάσει αυτα στο λογισμικό ελέγχου της μπαταρίας η toyota (+ αλλα ) , δίνει 1.000.000 χλμ εγγύηση αλλα δεν σε αφήνει να την πας στο 100% όπως εσυ ο βιαστικός θέλεις , Τογιότα πήρες...χαλαρααά θα μάθεις να τα κάνεις!
-
Είναι όλη η κατάσταση προβληματική, εδώ δηλώνει ταχυφόρτιση στα 100 kW και δεν μπορεί να ξεπεράσει τα 65 σε ιδανικές συνθήκες. Γενικώς βιάστηκαν να δώσουν μια εγγύηση την οποία δεν μπορούν να υποστηρίξουν. Θα έλεγα ότι παραείναι άρπα κόλλα για Toyota, αλλά βλέποντας τι λάδι πίνει το Verso μου, το Avensis του πεθερού μου και το Auris του κουνιάδου μου (καλά, αυτό δεν παίζεται) μάλλον είναι πλέον πάγια τακτική.
-
Forester STi, νιώθεις ένα σκίρτημα όταν ακούς αυτό το όνομα.
https://cartalk.gr/forester-sti-sport-thymizei-alles-epoches-mono-gia-tin-iaponia/
-
Σχεδιαστικός αχταρμάς μέσα / έξω , βγαλμένο από το 2000!
-
Επταθέσιο Volkswagen Caddy, τεράστιοι χώροι και πρακτικότητα για μια περιπετειώδη ζωή!
-
Το ΣΚ μάς πήρε τα μυαλά, τώρα ετοιμάζει έκδοση δρόμου.
https://cartalk.gr/mcmurtry-ksetrelane-sto-goodwood-etoimazei-ekdosi-dromou/
-
Αν το να έχεις μια Pagani Zonda είναι ήδη αρκετά σπάνιο, πόσο πιο ξεχωριστό είναι να έχεις την μοναδική Zonda Revo Barchetta που έχει κατασκευαστεί; Αν κι είναι λίγο ακραία για ορισμένα γούστα...
https://cartalk.gr/pagani-zonda-revo-barchetta-den-yparchei-pio-diastimiki-zonda/
-
Lancia D24, μια καλλονή στις πίστες!
https://cartalk.gr/lancia-d24-fernontas-tin-kompsotita-stous-agones-aftokinitou/
-
1.100 χιλιόμετρα με μηδενικό κόστος; Αν έχεις ηλεκτρικό, γίνεται!
https://cartalk.gr/taksidepse-apo-roumania-sti-thaso-kai-plirose-dekara/
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
1.100 χιλιόμετρα με μηδενικό κόστος; Αν έχεις ηλεκτρικό, γίνεται!
https://cartalk.gr/taksidepse-apo-roumania-sti-thaso-kai-plirose-dekara/
@@ !!! Το αρχικό κόστος φόρτισης;;;
Κατά την διάρκεια φόρτισης στα σημεία στάσης που δεν θα σταματούσαν με βενζίνη ή diesel τι έκαναν;;; Standard έναν έξτρα καφέ και μια τυρόπιτα την έφαγαν.
Είπαμε μην τα ισοπεδώνουμε όλα!!! Μικρότερο κόστος χρήσης, αλλά όχι μηδενικό!!! -
Model S Plaid βράζει τα φρένα του στην πίστα με 270+ και σκάει στα λάστιχα.
https://cartalk.gr/model-plaid-chanei-frena-tou-270-logo-ygrou-frenon/
-
Τέσσερις γενιές Nissan GTR κοντράρονται, ποια είναι η ταχύτερη;
https://cartalk.gr/poia-genia-nissan-gt-r-einai-tachyteri-r32-r33-r34-r35-vid
CarTalk.gr