-
Πάντως αν το βενζινοκίνητο καταναλώνει 7 λίτρα και το diesel hvo 5 λίτρα η διαφορά τους είναι 1,7 ευρώ στα 100χλμ υπέρ του hvo.
Δηλαδή έλεος με τη βενιζινη και τις τιμές τους.... έλεος -
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Πάντως αν το βενζινοκίνητο καταναλώνει 7 λίτρα και το diesel hvo 5 λίτρα η διαφορά τους είναι 1,7 ευρώ στα 100χλμ υπέρ του hvo.
Δηλαδή έλεος με τη βενιζινη και τις τιμές τους.... έλεοςΤα βλέπεις;
Αν πας εκεί στα βόρεια, όλοι θα αγοράζουν Τέζλα κι εσύ ντιζελοκινητήρα για να βάζεις HVO που είναι πραγματικά "οικολογικό" όχι μούφα, και θα κάνεις κι οικονομία! (σε σύγκριση με βενζίνη).
Υπερασπιστής του ντιζελοκινητήρα θα καταντήσεις... -
Δε πάει άλλο με την βενζίνη, κάτι πρέπει να γίνει να πέσει η τιμή
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Δε πάει άλλο με την βενζίνη, κάτι πρέπει να γίνει να πέσει η τιμή
Κάτσε να πατήσει καλά τα 2.50-2.60 τον Δεκαπενταύγουστο, κι από φθινόπωρο βλέπουμε...
-
Που είναι ο περιχαρής γαλλακιας. 25χλμ/ώρα με 70% πόλη 4,7 λ/100χλμ.
Βενζίνη 95αρα.
Άντε γεια...
Αλλά με τις τιμές....πραγματικά δεν λέει
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Που είναι ο περιχαρής γαλλακιας. 25χλμ/ώρα με 70% πόλη 4,7 λ/100χλμ.
Το μετρησες στην αντλια? Γιατι το τριπ μπορει να κλεβει αρκετα
-
Όχι, αλλά δεν κλέβει πολύ. 0,2λ το πολύ.
Βέβαια οι αντλίες τις τελευταίες μέρες έχω μια αίσθηση πως γράφουν ότι να ναι, αλλά δεν το πολύ ψάχνω.
-
@alexandros-k said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Που είναι ο περιχαρής γαλλακιας. 25χλμ/ώρα με 70% πόλη 4,7 λ/100χλμ.
Το μετρησες στην αντλια? Γιατι το τριπ μπορει να κλεβει αρκετα
Πλέον με τα direct injection και τα data bus των καινούριων αυτοκινήτων, νομίζω πως υστερεί η αντλία σε ακριβή μέτρηση μικρών ποσοτήτων, με τον αέρα και τους αφρούς και το κίνητρο υπερχρεωσης.
Δεν είναι όπως παλιά που τα αυτοκίνητα μετρούσαν μόνο τη στάθμη στο ντεπόζιτο και τα χιλιόμετρα. -
Ντεν εκει ντιρεκτ ιντζεκτιον.
Κλασικό, τετρακύλινδρο, έμμεσου ψεκασμού με διπλά όμως μπεκ ανά κύλινδρο με διαφορετικές οπές το καθένα. Ένας λόγος που το επέλεξα είναι και αυτός.
Απλή τεχνολογία, δοκιμασμένη
Και εγώ πιστεύω πως οι αντλίες λένε ότι να ναι. Το μοτέρ ελέγχει κάθε χιλιοστό του καυσίμου που ψεκάζει.
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Πλέον με τα direct injection και τα data bus των καινούριων αυτοκινήτων, νομίζω πως υστερεί η αντλία σε ακριβή μέτρηση μικρών ποσοτήτων, με τον αέρα και τους αφρούς και το κίνητρο υπερχρεωσης.
Δεν είναι όπως παλιά που τα αυτοκίνητα μετρούσαν μόνο τη στάθμη στο ντεπόζιτο και τα χιλιόμετρα.Κι εμενα αμεσου ψεκασμου ειναι το ενα, και δεν δειχνει με ακριβεια. Και κανει το εξης κουφο: Παλια εδειχνε οπως ολα λιγοτερο απο την αντλια. Μετα αρχισε να δειχνει περισσοτερο . Αυτο για κανα 2 χρονια+ . Τωρα ξαναδειχνει λιγοτερο
edit: Διαφορες του 0,5λτ/100 περιπου , ειτε πανω , ειτε κατω -
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ντεν εκει ντιρεκτ ιντζεκτιον.
Κλασικό, τετρακύλινδρο, έμμεσου ψεκασμού με διπλά όμως μπεκ ανά κύλινδρο με διαφορετικές οπές το καθένα. Ένας λόγος που το επέλεξα είναι και αυτός.
Απλή τεχνολογία, δοκιμασμένη
Και εγώ πιστεύω πως οι αντλίες λένε ότι να ναι. Το μοτέρ ελέγχει κάθε χιλιοστό του καυσίμου που ψεκάζει.
Λαπ εσυ εχεις το 1,2 ?
-
Ναι, το καλό!
Χαχα
Πήγαινα για τουρμπακι κλασικό, είπα να έχω σύγχρονο μοτέρ, και καλά.
Αλλά μόλις οδήγησα το ατμοσφαιρικό και με την ηλεκτρική ροπή των 5 κιλών από τις 1100 Σαλ. Και είδα πως με 3η σχέση στο κιβώτιο και 1100-1200 Σαλ δεν ρεταρει και τραβάει δυνατά σαν να είναι στις 2200-2500σαλ
Είπα, γ@μα τα τούρμπο και πάμε για κλασικό μοτέρ.
Δεν το μετάνιωσα μεχρι στιγμής, είναι απαλό σαν αφρός σαντιγί και δυνατό. Από κατανάλωση κοντραρει σκούτερ φίλων στις ιδιες διαδρομές.
Πολλοί κάνουν το λάθος να το σνομπαρουν μόλις δουν ότι είναι παλιά τεχνολογίας αλλά....δεν το εχουν οδηγήσει.
Φτου φτου...
-
Γιατι ειναι παλιας τεχνολογιας ? Επειδη ειναι εμμεσου? Καινουριο μοτερ ειναι κι απο οτι θυμαμαι αρκετα "ψαγμενο" . Κι εγω τα εμμέσου προτιμω
-
Οι φίλοι μου είπαν πως όλος ο κόσμος αγοράζει turbo. Για αυτό είπα ότι το σνομπαρουν.
Ναι ψαγμενο μοτέρακι. Και στον τρόπο ψεκασμού και στην διαχείριση της θερμοκρασίας του θαλάμου καύσης και στον τρόπο λίπανσης του κτλ.Εμένα είναι η τρίτη εξέλιξη του μοτέρ, στο φειςλιφτ έφτασε στην τέταρτη και διαβάζω πως θα συνεχίσει το άτιμο και στην πέμπτη εξέλιξη του στο νέο που θα έρθει, λογικά ως full hybrid.
Τι να σου πω θυμίζει tu κινητήρα στην ελαστικότητα του. Ότι ταχύτητα και αν έχεις μέσα τραβάει δυναντά το άτιμο. Παίζει ρόλο και το βάρος. 900 κιλά!
Γενικά όλο το αυτοκίνητο προέρχεται από τη δεκαετία του 90. Άνετα είχε τα σήματα του ραλλύ εκείνης της εποχής, έστω το 1.3.
Εσύ θα καταλαβαίνεις τι εννοώ, από πολλούς στο φόρουμ που ίσως δεν καταλαβαίνουν. -
Μου περασε κι εμενα απο το μυαλο να δωσω το 207 και να παρω κι εγω ενα τετοιο, λογω του οτι ειναι πολυ οικονομικο Ηταν ευκαιρια οταν τα εδιναν 12,900€ με μια εκπτωση που ετρεχε. Τωρα πηγε 14,400€
Το επομενο θα ειναι full Hybrid ? -
Ναι πιστεύω είσαι από τα άτομα που θα καταλάβαινε την αξία του και όχι μόνο στην κατανάλωση. Θα σου θυμιζε εποχές 90. Με την καλή όμως έννοια. Μικρό ταμπλό, κάθετο παρμπρίζ, παναλαφρο αμάξωμα, εξαιρετικό turn in, ουρά που χορεύει ηπειρώτικα με το άφηνμα του πεντάλ του γκαζιού, μοτέρ που ανεβάζει ψηλά και δυνατά, και σε αντίθεση με τότε ένα σχεδόν Μάζντα κιβωτιο. Καταλαβαίνεις που το πάω...χαχαχα
Ναι ετσι διαβάζω, με in house ανάπτυξη του συστήματος.
Η διαφορά με τα άλλα είναι ότι θα έχει κανονικό κιβώτιο, νομίζω 6ταχυτο θα βάλουν. Αλλά θα είναι με συμπλέκτη. Το κλασικό ημιαυτόματο αλλά στις αλλαγές ταχυτήτων τα κενά λένε θα τα καλύπτει το ηλεκτρικό μοτέρ και έτσι δεν θα καταλαβαίνεις τις αλλαγές. Το σύστημα ήδη υπάρχει στο υπάρχον μοντέλο αλλά μόνο στην Ιαπωνία και λένε πως η αίσθηση θυμίζει πάρα πολύ μετατροπέα ροπής.
Δεν υπάρχει σκαλοπατακι ροπής και λόξυγκας. Γλυτώνεις έτσι και τον ήχο αλα cvt.
Επίσης θα μπορείς να αλλάζεις εσύ ταχύτητες από τα αυτακια στο τιμόνι, κάτι που με τα άλλα υβριδικά δεν γίνεται.Νομίζω το full hybrid vitara έτσι είναι.Κακά τα ψέματα όμως και το νέο yaris σε χειροκίνητο βασική έκδοση με 125 άλογα είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο, ατμοσφαιρικό, που κανείς δεν του δίνει σημασία μπροστά στο hybrid.
16500 κοστίζει και είναι πολύ καλο.
-
Μπορεί και γω να συμβιβαζομουν με το φθηνό κι οικονομικό swiftάκι που έχει τις χάρες όλες, κι ας ήταν και χειροκίνητο, αλλά αν βρεθείς σε δύσκολη διαδρομή φορτωμένος, π.χ. όταν εκδραμετε ανεβείτε στη Μακρινίτσα από Κουκουράβα, είναι σπαστικό το ατμοσφαιρικό, μπορεί να αναγκαστείς ακόμη και σε πρώτη στο κιβώτιο αν κόψεις σε κάποιο στενό ή φουρκέτα... για καθημερινή γενική χρήση είναι ταμάμ, και προς τα κει έπρεπε να πάνε τα αυτοκίνητα για οικονομία και Οικολογία, κι όχι να έχουν μισή φορά παραπάνω μικτό βάρος.
-
Έχω πάει διαδρομές σε βουνά αλλά με δύο άτομα με φουλ φορτωμένο το αυτοκίνητο με αποσκευές, όταν λέω φουλ εννοώ βαλίτσες και στα πίσω καθίσματα. κτλ ,χωρίς όμως κλιματισμό. Τον είχα κλείσει, άλλωστε ψηλά είχε δροσιά.
Πήγαινε εντυπωσιακά άνετα. Και εγώ περίμενα πως θα κατεβαζα σε πρώτη αλλά τελικά με τρίτη τις εβγαζε όλες τις ανηφόρες και σε κάτι φουρκέτες πολύ κλειστές και ανηφορικές που φρενάρεις πολύ πριν στρίψεις, έβαζες 2α σχεση και έφυγε. Αν θυμάμαι σωστά πουθενά δεν έβαλα 1η σχέση.
Στο κατέβασμα νιώθεις μια ανεξήγητη ικανοποίηση που βλέπεις να γεμίζει η μπαταρία, σαν πλασιμπο είναι, νομίζεις γεμίζει το ντεπόζιτο,χαχα
Μπορεί και με τουρμπακι να κατεβάζεις διότι ας πούμε στα renault κάτω από τις 2000 σαλ δεν έχουν επρακη ροπή καθώς δεν λειτουργεί το turbo.
-
Λαπ δεν το κατανοείς το παράδειγμα, επειδή δεν κινείσαι σε τέτοια μέρη.
Προφανώς σε κανένα βουνό ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ δεν θα βάλεις 1η, θα πάιζεις 3η με 2α συνέχεια στον επαρχιακό δρόμο.
Όταν όμως είσαι ντόπιος ή κάτοικος και μπαίνεις συνέχεια μέσα στα χωριά, μπορεί να χρειαστεί να κάνεις σχεδόν και καθημερινά από 500 μέτρα έως 3-4 χλμ σε δρόμους που δεν έχουν τις προδιαγραφές επαρχιακού, οι κλίσεις είναι αλλού, χωράνε 1 αυτοκίνητο μόνο (κάποιος πρέπει να πιάσει "τον όχτο" και να περιμένει) που επί το πλείστον ήταν παλιά μονοπάτια ή περάσματα για τους αγωγιάτες, που τα φάρδυναν όσο γινόταν και τα έστρωσαν με υποτυπώδες οδόστρωμα.
Όχι οτι τελικά δεν θα φτάσεις, για δεκαετίες οι άνθρωποι περνούσαν με ατμοσφαιρικά των 60-80 ίππων, αλλά όταν έφτασε 2022 κι αγοράζεις αμάξι, κακοφαίνεται πολύ να παραμένεις στην ίδια βασική ικανότητα μετακίνησης...
Το "απρόσμενο" είναι, πως σε αυτά τα μέρη, όπως το Πήλιο ή τα χωριά της Πίνδου, τα οικονομικότερα ηλεκτροκίνητα που περιμένουμε να κυκλοφορήσουν, θα γίνουν ανάρπαστα, θα λύσουν πολλά τέτοια προβλήματα "κάνοντας ίσωμα" με τη ροπή και την έλλειψη πατιναρίσματος οποιοδήποτε ανάγλυφο, κι ας έχουν 110 τελική, χώρια που οι κατηφόρες θα αναγενούν τουλάχιστον τη μισή μπαταρία που ξοδεύτηκε στην ανάβαση... -
Έτσι όπως τα περιγράφεις γαϊδούρι θέλεις. Και ήρθε ο καιρός να τα αφήσουμε στην ησυχία τους τα καημένα τα ζωντανά.
Μη ξεχνάμε το μικρό έχει 10κιλα /ίππο. Δεν είναι και τόσο μικρό. Αλλά εδώ μέτρα η ροπή όπου οκ δεν είναι το φόρτε του
Οι συνθήκες που περιγράφεις είναι τόσο ακραίες που πραγματικά δεν υπάρχει κάτι που να είναι αρκετό. Ούτε τα diesel.
Τα ηλεκτρικά που λες θερμαινοντια πολύ στις ανηφόρες δεν ειναι όπως το φαντάζεσαι. Είχα δει δοκιμές σε βουνά όπου σταματούσαν να κρυώσουν. Το θετικό είναι ότι κρυώνουν πολύ γρήγορα και συνεχίζεις.
Πρέπει να έχουν υδρόψυκτη μπαταρία και αυτή να είναι καλής τεχνολογίας. Τα μικρά φθηνά δεν έχουν οπότε, ανάβουν λαμπάκι
Ίσως στο μέλλον με τις στερεού τύπου κάτι γινει
Υ.γ φαντάζεστε να πάρεις ami εκεί στα χωριά στα βουνα; Θα δέσεις κάποιο γαιδουρι μπροστά για να τραβάει
Μα γιατί; Αφού πουλάει!!!
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά