-
Καλημέρα και καλό μήνα!
Εχω στην κατοχή μου Nissan Micra 1997 (K11-1000cc), έχει κάνει κοντά στα 174.000km. Πριν καιρό σκεπτόμουν για αντικατάσταση του με καινούριο, αλλά τελικά σκέφτηκα πως μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο με την ηλεκτροκίνηση, diesel, καλό θα ήταν να βάλω ένα "φρένο".
Η αλήθεια είναι πως μου αρέσουν τα ταξίδια, αλλά λόγω αύξησης στην τιμή (κυρίως) της βενζίνης, περιορίζομαι αρκετά στις μετακινήσεις. Αναλογικά κάνει καύση περίπου 6.1lt/100km (μικτά) - όσο τουλάχιστον μπορώ να το υπολογίσω.
Εφόσον έχω απορρίψει το σενάριο για αγορά νέου αυτοκινήτου, σκέφτηκα να βάλω εναλλακτικά καύσιμα κίνησης. Είμαι ανάμεσα σε υγραέριο και φυσικό. Αντιλαμβάνομαι πως η κάθε μετατροπή έχει διαφορετικό κόστος, αλλά ενδέχεται να έχω και αλλαγές στον χώρο αποθήκευσης (πρωτίστως δεν με απασχολεί ιδιαίτερα).
Εσεις έχετε προχωρήσει σε τέτοια προσθήκη; Ποια είναι τα κριτήρια που πρέπει να λάβω υπόψιν για την την τελική επιλογή; Τελικά θα κάνω απόσβεση σε χρήματα, όσο πραγματικά διαβάζω; Υπάρχουν κάποια "μελανά" σημεία, λχ συντήρηση, service;
Ευχαριστώ προκαταβολικά.
-
Με 6 λιτρα μεικτη,που σημαινει ενδεχομενως και κατω απο 5 στο ταξιδι,δεν ξερω αν υπαρχει λογος να προχωρησεις σε κατι τετοιο.Εγω τουλαχιστον θα το αφηνα στην ησυχια του.
-
Θα σου έλεγα να πας σε υγραέριο, το φυσικό αέριο δε το γνωρίζω καθόλου.
Έβαλα το '14 σε φιεστα 7άρι το οποίο επίσης θεωρητικά είναι μικρό και οικονομικό αυτοκίνητο. Ε και;;;; με χαλάσανε τα 8 με 9k € που έχω γλιτώσει από τότε;
Κάθε 15 εκεί που θα γέμιζα με 75€ γεμίζω με 40, κι αυτό για χρόνια γινόταν πολύ πολύ πιο συχνά. Κάθε 4 - 5 μέρες φουλάρισμα.
Αν κάνεις αρκετά χιλιόμετρα προχώρα το. Απλά τα ιαπωνικά είναι λίγο ευαίσθητα στο θέμα υγραέριο. Θέλουν καλό εγκαταστάτη και τακτική παρακολούθηση των διάκενων των βαλβίδων μετά. -
Μη βάλεις φυσικό αέριο, είναι μεγάλη μανούρα στις μετατροπές. Θα έχεις έναν τεράστιο και θεόβαρο θερμοσίφωνα μες στο πορτ-μπαγκάζ, το ζύγισμα του οχήματος θα πάει περίπατο. Θα πληρώσεις διπλάσιο κόστος σε σχέση με το υγραέριο και θα έχεις περιορισμό αναφορικά με τα ελάχιστα πρατήρια.
Υγραέριο 100%.
-
@mike07 said in Nissan Micra K11, Υγράεριο vs Φυσικό Αέριο. Τελικά τι με συμφέρει;:
Καλημέρα και καλό μήνα!
Εχω στην κατοχή μου Nissan Micra 1997 (K11-1000cc), έχει κάνει κοντά στα 174.000km. Πριν καιρό σκεπτόμουν για αντικατάσταση του με καινούριο, αλλά τελικά σκέφτηκα πως μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο με την ηλεκτροκίνηση, diesel, καλό θα ήταν να βάλω ένα "φρένο".
Η αλήθεια είναι πως μου αρέσουν τα ταξίδια, αλλά λόγω αύξησης στην τιμή (κυρίως) της βενζίνης, περιορίζομαι αρκετά στις μετακινήσεις. Αναλογικά κάνει καύση περίπου 6.1lt/100km (μικτά) - όσο τουλάχιστον μπορώ να το υπολογίσω.
Εφόσον έχω απορρίψει το σενάριο για αγορά νέου αυτοκινήτου, σκέφτηκα να βάλω εναλλακτικά καύσιμα κίνησης. Είμαι ανάμεσα σε υγραέριο και φυσικό. Αντιλαμβάνομαι πως η κάθε μετατροπή έχει διαφορετικό κόστος, αλλά ενδέχεται να έχω και αλλαγές στον χώρο αποθήκευσης (πρωτίστως δεν με απασχολεί ιδιαίτερα).
Εσεις έχετε προχωρήσει σε τέτοια προσθήκη; Ποια είναι τα κριτήρια που πρέπει να λάβω υπόψιν για την την τελική επιλογή; Τελικά θα κάνω απόσβεση σε χρήματα, όσο πραγματικά διαβάζω; Υπάρχουν κάποια "μελανά" σημεία, λχ συντήρηση, service;
Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Το φυσικό αέριο cng έχει και παραπάνω κόστος εγκατάστασης, και είναι πιο βαριά .
Πιστεύω στο συγκεκριμένο αξίζει να βάλεις ένα σύστημα υγραερίου χωρίς obd (λόγω χρονολογίας )
Με σωστή ρύθμιση και μεικτό ψεκασμό δε θα έχεις θέμα . Αυτό που πρέπει να διευκρινήσεις είναι εάν έχει μηχανικές βαλβίδες, εάν έχει θα κάνεις έλεγχο καθε 30,000.
Το αμάξι θα πρέπει να δουλεύει σωστά τόσο στη βενζίνη όσο και στη ανάφλεξη του γιατί θα φανεί στο υγραέριο.
Κριτήριο είναι να βάλεις σύστημα με υποστήριξη, ώστε να έχεις δίκτυο εάν δε μείνεις ευχαριστημένος από το εγκατάστατη σου . -
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις.
Η αλήθεια είναι πως δεν έχω μετρήσει την κατανάλωση, αλλά υπολογίζω πως είναι στα 6.1lt. Εψαξα για τεχνικούς και βρήκα απ'την lovatohellas (συγνώμη αν κάνω διαφήμιση). Το συνεργείο είναι πολύ κοντά σε εμενα και μάλιστα γνωρίζω και προσωπικά τον μηχανικό.
Διαβάζοντας λίγο παραπάνω αναφέρουν πως παράλληλα μπορεί να προκαλέσει πιθανές δισλειτουργίες στον κινητήρα. Συνεπώς χρειάζεται μία έξτρα προσοχή. Σαφέστατα θα υπάρξει πιο πριν τεχνικός έλεγχος απ το συνεργείο, αλλά θέλω να πιστεύω πως τελικά αν το αποφασίσω, θα βγω κερδισμένος (τουλάχιστον οικονομικά).
-
Να δεις περίπου τί κατανάλωση έχεις και πόσα χιλιόμετρα κάνεις τον χρόνο.
Έτσι θα δεις αν η τιμή που θα σου πούνε, και το κόστος εξτρά συντήρησης μετά, θα προλάβει να αποσβεστει σε ένα παλιό αυτοκίνητο.Το πιθανότερο είναι, πως η διαφορά κατανάλωσης σε χρήμα θα είναι μικρή, δύσκολο να αποσβεστει η εγκατάσταση και να αξίζει το ρίσκο για βλάβες.
-
Αντιλαμβάνομαι ότι οικονομικοί λόγοι σε ωθούν προς το υγραέριο. Πάλι όμως παίρνεις ένα οικονομικό ρίσκο αν προχωρήσεις, που σχετίζεται με την κατάσταση και την αξιοπιστία του μοτέρ σου.
Το σύστημα του υγραερίου θα "κάτσει πάνω" στο υπάρχων μοτέρ σου. Δεν πρόκειται να το ανανεώσει ή να το βελτιώσει. Και είναι αυτοκίνητο του 1997, έστω κι αν τα 174k χιλ. σε πρώτη εκτίμηση δεν δείχνουν υπερβολικά.
Με λίγα λόγια, στη θέση σου δεν θα έπαιρνα το ρίσκο να πειράξω καθόλου το μοτέρ. Θα κράταγα το αυτοκίνητο όπως είναι κι όσο με πάει...
Λυπάμαι που σε αποθαρρύνω, αλλά δε βρίσκω σοφό να κάνεις οποιουδήποτε είδους επέμβαση στο αυτοκίνητο. Είναι αρκετά παλιό και με πολλές αβεβαιότητες όσον αφορά το πως θα εξελιχθεί η μακροβιότητά του.
Nissan Micra K11, Υγράεριο vs Φυσικό Αέριο. Τελικά τι με συμφέρει;