-
@gianniscfa97 said in [πυρακια απο βενζινη; τι κανουμε;]
Αυτό είπε, πως είναι από αυτό. Το σπιραλ
Τελικα ειναι πυρακια ή απλα ακους κατι σαν πυρακια?
-
Εσύ πες δεν καταλαβαίνεις αν ακούγονται πειράκια, δεν είσαι και υποχρεωμένος. Ο μάστορας δεν κατάλαβε τόσο καιρό που το ψάχνει αν άκουγε πειράκια ή κάποιο μεταλλικό θόρυβο από τον καταλύτη? Ακούγεται λίγο περίεργο το σκηνικό και προκαλεί υποψίες.
Μετά τις 3.000rpm περίπου σταματάει αυτός ο τέλος πάντων "απροσδιόριστος" θόρυβος?
-
@andya3 said in πυρακια απο βενζινη; τι κανουμε;:
Εσύ πες δεν καταλαβαίνεις αν ακούγονται πειράκια, δεν είσαι και υποχρεωμένος. Ο μάστορας δεν κατάλαβε τόσο καιρό που το ψάχνει αν άκουγε πειράκια ή κάποιο μεταλλικό θόρυβο από τον καταλύτη? Ακούγεται λίγο περίεργο το σκηνικό και προκαλεί υποψίες.
Μετά τις 3.000rpm περίπου σταματάει αυτός ο τέλος πάντων "απροσδιόριστος" θόρυβος?
Ναι Σταματαει ΕΚΤΌΣ αν είμαι με 4η πχ σε εθνική με φουλ γκάζι ζορισμα
-
@gianniscfa97 said in πυρακια απο βενζινη; τι κανουμε;:
@andya3 said in πυρακια απο βενζινη; τι κανουμε;:
Εσύ πες δεν καταλαβαίνεις αν ακούγονται πειράκια, δεν είσαι και υποχρεωμένος. Ο μάστορας δεν κατάλαβε τόσο καιρό που το ψάχνει αν άκουγε πειράκια ή κάποιο μεταλλικό θόρυβο από τον καταλύτη? Ακούγεται λίγο περίεργο το σκηνικό και προκαλεί υποψίες.
Μετά τις 3.000rpm περίπου σταματάει αυτός ο τέλος πάντων "απροσδιόριστος" θόρυβος?
Ναι Σταματαει ΕΚΤΌΣ αν είμαι με 4η πχ σε εθνική με φουλ γκάζι ζορισμα
Εφόσον ο ήχος σταματάει μετά τις 3.000rpm, είναι πιθανότερο να είναι πειράκια παρά καταλύτης.
Συζήτησέ το με το μηχανικό και βλέπεις αν σε πείσει με την απάντησή του.
Έτσι όπως εξελίχθηκε η κατάσταση και αφού επιμένεις να το φτιάξεις, σου συστήνω να πάρεις και 2η γνώμη. Δεν θα ήθελα να σου προτείνω κάποιο συνεργείο γιατί πάντα υπάρχει ένα ποσοστό ρίσκου. Ψάξε στο Internet και βρες το κοντινότερό σου εξειδικευμένο vag. -
Καλησπέρα και πάλι
Επέστρεψα στο νησί όπου μένω και πήγα σε έναν μάστορα που θεωρούν κορυφή εδώ να ρωτήσω για τα πυρακια
Μου είπε τι μπορεί να φταίει και τι να ψάξω- Αισθητήρα λ (φοράω όμως της VW)
- Έδρες βαλβίδων ( άλλος μάστορας είπε δεν είναι αυτό γιατί δεν καίω λάδι, αυτός εδώ λέει δεν παίζει ρόλο)
- Χρονισμό μοτέρ (30€ εργασία, εάν θέλει χρονισμό +50€, το κοιτάει με εργαλεία ειδικά είπε)
- Ανοιγμα καπακιού και αλλαγή φλατζας (το στέλνει Αθήνα για επισκευή από 180+€)
Ο ένας λέει το ένα άλλος αποκλείει και λέει αλλά....
Δεν ξέρω που να καταλήξω πλέον...
Τι κάνουμε?
Επίσης μου είπε για συμπίεση του λέω μετρήσαμε είναι 13 σε όλους τους κύλινδρους -
- Το λ τον είχες ψάξει νομίζω και δεν ήταν από κει.
- Δεν είναι υποχρεωτικό να καίει λάδι αν δεν πατάνε καλά κάποιες βαλβίδες. Θα έπρεπε όμως να φαίνεται στη μέτρηση της συμπίεσης, κάπου να υπάρχει διαφορά. Ζέστανέ το καλά το αυτοκίνητο και πήγαινε να σου μετρήσει ξανά τη συμπίεση.
- Τον κάνεις το χρονισμό για να σου φύγει κι ο καημός, στο έχουν προτείνει κι άλλοι στο forum.
- Πάει μαζί με το 2. Αν ανοίξεις κυλινδροκεφαλή, θα αλλαχθεί φλάντζα και θα γίνουν όλοι οι απαραίτητοι έλεγχοι σε κεφαλή, βαλβίδες κλπ.
Ακραίο σενάριο να έχει πάθει ζημιά κάποιο έμβολο. Ή να έχει κάποια ρωγμή η κυλινδροκεφαλή. Θα τα δουν όταν ανοίξουν τη μηχανή στο 4.
Γενικά αν ανοίξεις μηχανή ετοιμάσου για όλα τα ενδεχόμενα. Μπορεί να μη συμφέρει η επσκευή και να είναι καλύτερο να βάλεις μια μεταχειρισμένη. Ψάξτε κάποια να την έχετε σαν έτοιμη εναλλακτική, για κάθε ενδεχόμενο.
Αν δε θες να μπλέξεις με όλα αυτά, κράτα το αυτοκίνητο όσο αντέξει, και μετά κάντο δώρο στα ψάρια του νησιού, θα έχετε πολλές παραλίες εκεί, δεν μπορεί. Τι εμπορική αξία να έχει τώρα 2-3k? Όπως πας το χιλιάρικο με μαζέματα και επισκευές θα το φτάσεις.
-
@andya3 said in πυρακια απο βενζινη; τι κανουμε;:
- Το λ τον είχες ψάξει νομίζω και δεν ήταν από κει.
- Δεν είναι υποχρεωτικό να καίει λάδι αν δεν πατάνε καλά κάποιες βαλβίδες. Θα έπρεπε όμως να φαίνεται στη μέτρηση της συμπίεσης, κάπου να υπάρχει διαφορά. Ζέστανέ το καλά το αυτοκίνητο και πήγαινε να σου μετρήσει ξανά τη συμπίεση.
- Τον κάνεις το χρονισμό για να σου φύγει κι ο καημός, στο έχουν προτείνει κι άλλοι στο forum.
- Πάει μαζί με το 2. Αν ανοίξεις κυλινδροκεφαλή, θα αλλαχθεί φλάντζα και θα γίνουν όλοι οι απαραίτητοι έλεγχοι σε κεφαλή, βαλβίδες κλπ.
Ακραίο σενάριο να έχει πάθει ζημιά κάποιο έμβολο. Ή να έχει κάποια ρωγμή η κυλινδροκεφαλή. Θα τα δουν όταν ανοίξουν τη μηχανή στο 4.
Γενικά αν ανοίξεις μηχανή ετοιμάσου για όλα τα ενδεχόμενα. Μπορεί να μη συμφέρει η επσκευή και να είναι καλύτερο να βάλεις μια μεταχειρισμένη. Ψάξτε κάποια να την έχετε σαν έτοιμη εναλλακτική, για κάθε ενδεχόμενο.
Αν δε θες να μπλέξεις με όλα αυτά, κράτα το αυτοκίνητο όσο αντέξει, και μετά κάντο δώρο στα ψάρια του νησιού, θα έχετε πολλές παραλίες εκεί, δεν μπορεί. Τι εμπορική αξία να έχει τώρα 2-3k? Όπως πας το χιλιάρικο με μαζέματα και επισκευές θα το φτάσεις.
Θα δω τον χρονισμό και μετά αν δεν εαι αυτό το αφηνω έτσι αν γίνει στραβή ίσως πάω για μηχανή κ το πουλάω θα το δω ..
Δεν ανοίγω μηχανή για κανένα λόγο θα έχω αλλά θέματα μετα. -
Καλησπέρα το μοτέρ έχει χρονιστει λάθος σε ένα δόντι παραπάνω από ότι πρέπει
Μου είπε δεν είναι πρόβλημα ούτε θα έκανε ζημιά
Λέει μπορεί να ευθύνεται αυτό μπορεί και όχι
80€ η επισκευή για να δούμε..
Εμένα μου κάνει εντύπωση που κάποιοι λέτε πως φταίει ο χρονισμός πως γίνεται να φταίει αυτό και να δημιουργεί πειρακια...Ευχαριστώ
-
@gianniscfa97 said in πυρακια απο βενζινη; τι κανουμε;:
Καλησπέρα το μοτέρ έχει χρονιστει λάθος σε ένα δόντι παραπάνω από ότι πρέπει
Μου είπε δεν είναι πρόβλημα ούτε θα έκανε ζημιά
Λέει μπορεί να ευθύνεται αυτό μπορεί και όχι
80€ η επισκευή για να δούμε..
Εμένα μου κάνει εντύπωση που κάποιοι λέτε πως φταίει ο χρονισμός πως γίνεται να φταίει αυτό και να δημιουργεί πειρακια...Ευχαριστώ
Είναι ευχάριστο ότι βρέθηκε λογικά το πρόβλημα και την γλύτωσες με τέτοιο κόστος.
Πρέπει να κάνουν συγχρονισμένες λειτουργίες οι κύλινδροι και οι βαλβίδες και αν κάπου πέφτει βενζίνη σε διαφορετικό χρόνο δεν γίνεται σωστή καύση και αρχίζουν τα προβλήματα πυράκια κλπ.
Μην σου φαίνεται περίεργο. -
@polioan said in πυρακια απο βενζινη; τι κανουμε;:
@gianniscfa97 said in πυρακια απο βενζινη; τι κανουμε;:
Καλησπέρα το μοτέρ έχει χρονιστει λάθος σε ένα δόντι παραπάνω από ότι πρέπει
Μου είπε δεν είναι πρόβλημα ούτε θα έκανε ζημιά
Λέει μπορεί να ευθύνεται αυτό μπορεί και όχι
80€ η επισκευή για να δούμε..
Εμένα μου κάνει εντύπωση που κάποιοι λέτε πως φταίει ο χρονισμός πως γίνεται να φταίει αυτό και να δημιουργεί πειρακια...Ευχαριστώ
Είναι ευχάριστο ότι βρέθηκε λογικά το πρόβλημα και την γλύτωσες με τέτοιο κόστος.
Πρέπει να κάνουν συγχρονισμένες λειτουργίες οι κύλινδροι και οι βαλβίδες και αν κάπου πέφτει βενζίνη σε διαφορετικό χρόνο δεν γίνεται σωστή καύση και αρχίζουν τα προβλήματα πυράκια κλπ.
Μην σου φαίνεται περίεργο.Άκυρο παιδιά.. ναι μεν μου είπε ότι έχει πατήσει δόντι αλλά τελικά το άφησε έτσι και είπε και το διαγνωστικό το δείχνει μια χαρά..
Κάποια έδρα έχει στραβωσει λέει αυτό φταίει και έχεις θέμα.. ότι ναναι άλλος μαστορας είπε δεν είναι έδρες βαλβίδες κλπ ..
-
@gianniscfa97 said in πυρακια απο βενζινη; τι κανουμε;:
@polioan said in πυρακια απο βενζινη; τι κανουμε;:
@gianniscfa97 said in πυρακια απο βενζινη; τι κανουμε;:
Καλησπέρα το μοτέρ έχει χρονιστει λάθος σε ένα δόντι παραπάνω από ότι πρέπει
Μου είπε δεν είναι πρόβλημα ούτε θα έκανε ζημιά
Λέει μπορεί να ευθύνεται αυτό μπορεί και όχι
80€ η επισκευή για να δούμε..
Εμένα μου κάνει εντύπωση που κάποιοι λέτε πως φταίει ο χρονισμός πως γίνεται να φταίει αυτό και να δημιουργεί πειρακια...Ευχαριστώ
Είναι ευχάριστο ότι βρέθηκε λογικά το πρόβλημα και την γλύτωσες με τέτοιο κόστος.
Πρέπει να κάνουν συγχρονισμένες λειτουργίες οι κύλινδροι και οι βαλβίδες και αν κάπου πέφτει βενζίνη σε διαφορετικό χρόνο δεν γίνεται σωστή καύση και αρχίζουν τα προβλήματα πυράκια κλπ.
Μην σου φαίνεται περίεργο.Άκυρο παιδιά.. ναι μεν μου είπε ότι έχει πατήσει δόντι αλλά τελικά το άφησε έτσι και είπε και το διαγνωστικό το δείχνει μια χαρά..
Κάποια έδρα έχει στραβωσει λέει αυτό φταίει και έχεις θέμα.. ότι ναναι άλλος μαστορας είπε δεν είναι έδρες βαλβίδες κλπ ..
Γιάννη τα συμπτώματα του αυτοκινήτου σου εμφανίζονται (συνήθως) σε περιπτώσεις που κάποιες βαλβίδες (συνήθως εισαγωγής) δεν κλείνουν καλά. Αυτό (επίσης συνήθως) οφείλεται σε στραβούς οδηγούς/έδρες βαλβίδων. Σε τέτοιες περιπτώσεις (επίσης συνήθως) φαίνεται από τη μέτρηση συμπίεσης σε ποιον κύλινδρο υπάρχει το πρόβλημα, ή σου βγάζει το διαγνωστικό κάποια misfires στον κύλινδρο που υπάρχει το πρόβλημα.
Εσένα λοιπόν απ' ότι λες ούτε το διαγνωστικό σου βγάζει πρόβλημα, ούτε η μέτρηση συμπίεσης σου δείχνει διαφορές. Λογικό είναι λοιπόν οι διάφοροι τεχνικοί να μην μπορούν να σου πουν κάτι με σιγουριά.
Τι κάνεις σ' αυτές τις περιπτώσεις? Εγχείρηση. Ανοίγεις τη μηχανή για να κάνεις ελέγχους και μετρήσεις και να δεις τι γίνεται μέσα. Οπότε ή αποφάσισε ν' ανοίξεις μηχανή ή παρατησέ το το θέμα, δε θα σου βρει κανείς μαγική λύση. -
Τελικα πηδηξε δοντι ναι ή οχι ? Αμα πηδηξε , εχει χασει το χρονισμα του
Οπως ειπε και ο φιλος απο πανω, αφου η συμπιεση ειναι η ιδια σε ολους τους κυλινδρους , δεν ειναι απο εδρα βαλβιδας -
@alexandros-k said in πυρακια απο βενζινη; τι κανουμε;:
Τελικα πηδηξε δοντι ναι ή οχι ? Αμα πηδηξε , εχει χασει το χρονισμα του
Οπως ειπε και ο φιλος απο πανω, αφου η συμπιεση ειναι η ιδια σε ολους τους κυλινδρους , δεν ειναι απο εδρα βαλβιδαςΛοιπόν όπως πήγα μέτρησε πίεση κρύο, ήταν όλες ίδιες, μου λέει φύγε τρέχα το να ζεσταθεί καλά και ξανά έλα να πάρουμε ζεστό διότι τα πυρακια ακούγονται ζεστά οκ οκ .. ίδιες πάλι...
Μάστορας: κοιτάμε τον χρονισμο, μου λέει έχει πηδήξει ένα δόντι αλλά στον εξωτερικό όπου δεν είναι πρόβλημα είναι φυσιολογικό. Μέσα έχει το θέμα στον εσωτερικό???? Οκ...
Βάζει διαγνωστικό και βλέπει ότι είναι οκ εκεί που είναι ο ιμάντας.Μου λέει κάποια έδρα δεν πατάει καλά η βαλβίδα κάτι τέτοιο....
Τι να πιστέψω? -
α)Τι διαγνωστικο εβαλε? Το συνδεσε με λαπτοπ ?
β) τι εξωτερικο και εσωτερικο? Ο ιμαντας των εκκεντροφορων εχει πηδηξει δοντι ναι ή οχι ? -
Εντωμεταξυ αν δεν κάνω λάθος αυτό το μοτέρ έχει εκτός του ιμάντα χρονισμού και έναν μικρότερο ιμάντα οπότε φαντάζομαι έχει τις ιδιοτροπίες του
-
Καλησπέρα καλή εβδομάδα
Δεν ήταν σίγουρα γνωστή εταιρεια τουλάχιστον όχι γνωστή εμπορικά όπως Bosch κλπ..Ωστόσο στο λάπτοπ του έδειχνε τον ιμάντα που κάθεται και ότι είναι κομπλέ.
Στην αρχή λέει ότι είτε πρεπει να είναι στο 0 νομίζω εκεί που εχει 2 πλαστικά, ενώ ήταν λάθος. Λέμε εκεί θα είναι το πρόβλημα
Μετά λέει είναι σωστά και έχει θέμα ο εσωτερικός ιμάντας..
Το πόρισμα του είναι ότι είναι κάποια έδρα στραβωμενη η δεν πατάει καλά...Βγάλε άκρη εσύ μετά
-
Τα συμπτώματα του αυτοκινήτου σου οδηγούν στο συμπέρασμα ότι μάλλον το πρόβλημα είναι στις βαλβίδες. Μόνο αν ανοίξεις μηχανή θα μάθεις περισσότερες λεπτομέρειες, κι εσύ και οι μάστορες.
Εκτός αν μπορείς να πας το αυτοκίνητο για μαγνητική τομογραφία εν λειτουργία... -
καλά εκτός του ότι το θέμα έχει καταντήσει παράνοια, διαβάζουμε αυτό,
Στην αρχή λέει ότι είτε πρεπει να είναι στο 0 νομίζω εκεί που εχει 2 πλαστικά, ενώ ήταν λάθος. Λέμε εκεί θα είναι το πρόβλημα
Μετά λέει είναι σωστά και έχει θέμα ο εσωτερικός ιμάντας..οπότε μάλλον κάτι παίζει με τον χρονισμό, αλλά επίσης και αυτό που δεν βγάζει νόημα,
Το πόρισμα του είναι ότι είναι κάποια έδρα στραβωμενη η δεν πατάει καλά...
γιατί λένε ότι μετράνε παρόμοια πίεση στους κυλίνδρους οπότε πως να έχει θέμα κάποια βαλβίδα;
επίσης όσοι αναρωτιέστε τι εννοεί με εσωτερικό και εξωτερικό ιμάντα, γιατί δεν βγάζει νόημα, μάλλον έχει 2.
-
2 ιμάντες χρονισμού, εσωτερικός και εξωτερικός. Δεν έχω υπόψη μου τέτοια εφαρμογή. Μάλλον κάτι άλλο εννοεί ο ποιητής.
-
@andya3 said in πυρακια απο βενζινη; τι κανουμε;:
2 ιμάντες χρονισμού, εσωτερικός και εξωτερικός. Δεν έχω υπόψη μου τέτοια εφαρμογή. Μάλλον κάτι άλλο εννοεί ο ποιητής.
Η φωτογραφία από πάνω φαίνεται;
πυρακια απο βενζινη; τι κανουμε;