-
Καλησπέρα σε όλους σας.
Καλή χρονιά με υγεία.Έχω ένα Peugeot 106 XR 1994. Έχω αλλάξει μπουζί, μπουζοκαλώδια, βαλβιδα ρύθμισης ρελαντί, έχω βάλει καθαριστικό βενζίνης.
Το θέμα είναι ως εξής.. Όταν είναι κρύο παίρνει δύσκολα μπρος. Όταν πάρει για 2-3 λεπτά το πολύ, δουλεύει στις 1100 στροφές, μετά πέφτουν στις 500 και στην εξάτμιση ακούγεται μπουκωμένη.
Όταν θα ξεκινήσω επιτάχυνση, το αμαξι θα κλωτσήσει καθώς τσουλάει χωρίς συμπλέκτη και αυτό όχι πάντα. Στο φανάρι αρκετές φορές σβήνει.Πήγα σήμερα να μετρήσω καυσαέρια να δω τι παίζει γιατί η κατανάλωση αυξήθηκε κατά 200%, και μου λένε πως έχει τρύπα το καζανάκι, δεν μπορούν ωστόσο να μετρήσουν λ, αλλά είδανε πως βγάζει υδρογονάνθρακες.
Πήγα σε εξατμισά και μου λέει πως θέλει όλο άλλαγμα γιατί είναι κατεστραμενος συν ότι έχει τρύπα και πρέπει να αλλαχθεί.Η ερώτησή μου είναι η εξής.. Συνεργεία δεν μπορούν να βρουν τι έχει, τουλάχιστον αυτά της περιοχής μου.
Η εξάτμιση πίσω ακούγεται μπουκωμένη όταν είναι στο ρελαντί το αμάξι σαν να βήχει. Στην όπισθεν ακούγεται μπουκωμένο το αμάξι.
Όλα αυτά υπάρχει περίπτωση να έρχονται από καταλύτη και να έκαψε λ και έχω όλα αυτά τα προβλήματα?
100 ευρώ θέλει ο εξατμισάς και ήδη έχω δώσει κάπου στα 200 για αλλαγές που δεν φταίγανε. Δυστυχώς τα οικονομικά είναι πολύ δύσκολα.
Βγάζει τέτοια συμπτώματα ο καταλύτης? Πορεία το αμάξι πάει πολύ καλά, αλλά βέβαια με πεσμένη απόδοση, μόνο στις χαμηλές στροφές όταν τσουλάει θα σβήσει ή θα ρετάρει.Επίσης, στον μηχανικό που πήγα σήμερα μου είπε πως το αμάξι δεν έχει maf/map οταν του ζήτησα να το τσεκάρει. Ισχύει ότι δεν έχει?
Ευχαριστώ προκαταβολικά..
-
Έχω την εντύπωση πως ισχύει ότι σου είπε ο εξατμισάς σου. Καλού κακού όμως ρίξε και μια ματιά στο ποτενσιόμετρο. Σε ποια περιοχή είσαι;
-
@baggosker said in [ΠΡΟΒΛΗΜΑ]Ασταθές ρελαντί, διακοπές:
Καλησπέρα σε όλους σας.
Καλή χρονιά με υγεία.Έχω ένα Peugeot 106 XR 1994. Έχω αλλάξει μπουζί, μπουζοκαλώδια, βαλβιδα ρύθμισης ρελαντί, έχω βάλει καθαριστικό βενζίνης.
Το θέμα είναι ως εξής.. Όταν είναι κρύο παίρνει δύσκολα μπρος. Όταν πάρει για 2-3 λεπτά το πολύ, δουλεύει στις 1100 στροφές, μετά πέφτουν στις 500 και στην εξάτμιση ακούγεται μπουκωμένη.
Όταν θα ξεκινήσω επιτάχυνση, το αμαξι θα κλωτσήσει καθώς τσουλάει χωρίς συμπλέκτη και αυτό όχι πάντα. Στο φανάρι αρκετές φορές σβήνει.Πήγα σήμερα να μετρήσω καυσαέρια να δω τι παίζει γιατί η κατανάλωση αυξήθηκε κατά 200%, και μου λένε πως έχει τρύπα το καζανάκι, δεν μπορούν ωστόσο να μετρήσουν λ, αλλά είδανε πως βγάζει υδρογονάνθρακες.
Πήγα σε εξατμισά και μου λέει πως θέλει όλο άλλαγμα γιατί είναι κατεστραμενος συν ότι έχει τρύπα και πρέπει να αλλαχθεί.Η ερώτησή μου είναι η εξής.. Συνεργεία δεν μπορούν να βρουν τι έχει, τουλάχιστον αυτά της περιοχής μου.
Η εξάτμιση πίσω ακούγεται μπουκωμένη όταν είναι στο ρελαντί το αμάξι σαν να βήχει. Στην όπισθεν ακούγεται μπουκωμένο το αμάξι.
Όλα αυτά υπάρχει περίπτωση να έρχονται από καταλύτη και να έκαψε λ και έχω όλα αυτά τα προβλήματα?
100 ευρώ θέλει ο εξατμισάς και ήδη έχω δώσει κάπου στα 200 για αλλαγές που δεν φταίγανε. Δυστυχώς τα οικονομικά είναι πολύ δύσκολα.
Βγάζει τέτοια συμπτώματα ο καταλύτης? Πορεία το αμάξι πάει πολύ καλά, αλλά βέβαια με πεσμένη απόδοση, μόνο στις χαμηλές στροφές όταν τσουλάει θα σβήσει ή θα ρετάρει.Επίσης, στον μηχανικό που πήγα σήμερα μου είπε πως το αμάξι δεν έχει maf/map οταν του ζήτησα να το τσεκάρει. Ισχύει ότι δεν έχει?
Ευχαριστώ προκαταβολικά..
Πολύ πιθανόν να έχει φάει τα ψωμιά του ο καταλύτης .
Έχει δει και τη βαλβίδα θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού , λογικά στη αντλία νερού θα ειναι μηπως διαβάζει λαθος όταν είναι εντελώς κρύο το μοτέρ . -
@margm said in [ΠΡΟΒΛΗΜΑ]Ασταθές ρελαντί, διακοπές:
@baggosker said in [ΠΡΟΒΛΗΜΑ]Ασταθές ρελαντί, διακοπές:
Καλησπέρα σε όλους σας.
Καλή χρονιά με υγεία.Έχω ένα Peugeot 106 XR 1994. Έχω αλλάξει μπουζί, μπουζοκαλώδια, βαλβιδα ρύθμισης ρελαντί, έχω βάλει καθαριστικό βενζίνης.
Το θέμα είναι ως εξής.. Όταν είναι κρύο παίρνει δύσκολα μπρος. Όταν πάρει για 2-3 λεπτά το πολύ, δουλεύει στις 1100 στροφές, μετά πέφτουν στις 500 και στην εξάτμιση ακούγεται μπουκωμένη.
Όταν θα ξεκινήσω επιτάχυνση, το αμαξι θα κλωτσήσει καθώς τσουλάει χωρίς συμπλέκτη και αυτό όχι πάντα. Στο φανάρι αρκετές φορές σβήνει.Πήγα σήμερα να μετρήσω καυσαέρια να δω τι παίζει γιατί η κατανάλωση αυξήθηκε κατά 200%, και μου λένε πως έχει τρύπα το καζανάκι, δεν μπορούν ωστόσο να μετρήσουν λ, αλλά είδανε πως βγάζει υδρογονάνθρακες.
Πήγα σε εξατμισά και μου λέει πως θέλει όλο άλλαγμα γιατί είναι κατεστραμενος συν ότι έχει τρύπα και πρέπει να αλλαχθεί.Η ερώτησή μου είναι η εξής.. Συνεργεία δεν μπορούν να βρουν τι έχει, τουλάχιστον αυτά της περιοχής μου.
Η εξάτμιση πίσω ακούγεται μπουκωμένη όταν είναι στο ρελαντί το αμάξι σαν να βήχει. Στην όπισθεν ακούγεται μπουκωμένο το αμάξι.
Όλα αυτά υπάρχει περίπτωση να έρχονται από καταλύτη και να έκαψε λ και έχω όλα αυτά τα προβλήματα?
100 ευρώ θέλει ο εξατμισάς και ήδη έχω δώσει κάπου στα 200 για αλλαγές που δεν φταίγανε. Δυστυχώς τα οικονομικά είναι πολύ δύσκολα.
Βγάζει τέτοια συμπτώματα ο καταλύτης? Πορεία το αμάξι πάει πολύ καλά, αλλά βέβαια με πεσμένη απόδοση, μόνο στις χαμηλές στροφές όταν τσουλάει θα σβήσει ή θα ρετάρει.Επίσης, στον μηχανικό που πήγα σήμερα μου είπε πως το αμάξι δεν έχει maf/map οταν του ζήτησα να το τσεκάρει. Ισχύει ότι δεν έχει?
Ευχαριστώ προκαταβολικά..
Πολύ πιθανόν να έχει φάει τα ψωμιά του ο καταλύτης .
Έχει δει και τη βαλβίδα θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού , λογικά στη αντλία νερού θα ειναι μηπως διαβάζει λαθος όταν είναι εντελώς κρύο το μοτέρ .
Σωστή παρατήρηση! -
Δεν εχει ΜΑΦ/ΜΑΠ και ημουν σχεδον σιγουρος πως αυτο θα εφταιγε. Πολλα μπορει να φταινε ομως. Τρομπα βενζινης πχ εχει αλλαξει ποτέ και αν ναι πότε?
-
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους που ασχοληθήκατε με το θέμα μου.
Δεν έγραψα τόσο καιρό επειδή περίμενα το ανταλλακτικό να έρθει.
Διαβάζοντας τριγύρω στο Internet σχετικά με τα συμπτώματα του αυτοκινήτου και εμπειρίες άλλων σε ξένα forum γι'αυτό το αμάξι, είδα πως πάντα πονούσαν στο ποτενσιόμετρο όπως σωστά είπε να κοιτάξω ο nontaskatsaras.
Βρήκα ολόκληρο καρμπυρατέρ μαζί με την πεταλούδα του και το ποτενσιόμετρο, και το πέρασα μόνος μου, μιας και ο μηχανικός μου ζήτησε 150 ευρώ για να το παραγγείλει και τα εργατικά του. Ωστόσο, πήγα στα μεταχειρισμένα εδώ στην Πόλη μου, και το πήρα με 50 ευρώ όλο το πακέτο.
Το πέρασα επάνω, και πλέον το αμάξι λειτουργεί άψογα.Όμως έχει το εξής θέμα πλέον.. Έχω την εντύπωση πως όλο το σετ που πήρα ήτανε από 1100 κυβικά, το δικό μου είναι 1360. Με αποτέλεσμα το ?ποτενσιόμετρο? ή γενικά όλη η μονάδα πάνω στο καρμπυλατέρ να μην δίνει εντολή στο μοτεράκι του ρελαντί να δουλέψει όταν το αμάξι είναι κρύο, και έτσι τα πρωϊνά πρέπει να τσιμπήσω ένα τσικ το γκάζι για να πάρει μπρος(παίρνει με την μία έτσι), και να κρατήσω από μόνος μου το ρελαντί στις 1000-1100 στροφές, διαφορετικά θα δεν θα σβήσει, αλλά θα δουλεύει στις 500-600 στροφές μέχρι να ζεσταθεί. Μόλις ζεσταθεί καλά το αμάξι, δουλεύει σωστά στις 950 στροφές.
Πριν την αλλαγή, δούλευε το μοτεράκι, οπότε δεν νομίζω πως κάποια βαλβίδα θερμοκρασίας/ψυχρής εκκίνησης τα έφτυσε.Ισχύει η θεωρία μου περί της μονάδας του καρμπυλατέρ που ίσως είναι από 1100 κυβικά και δεν παίρνει εντολή το μοτεράκι? ή να κοιτάξω για αλλού(ίσως εγκέφαλο) το πρόβλημα? Αυτό μόνο όταν το αμάξι είναι πολύ κρύο τα πρωϊνά. Αν το αφήσω 2-3 ώρες σε ακινησία, πάλι θα δουλέψει σωστά(ίσως 50-100 στροφές χαμηλότερα), και ας είναι κρύο.
Ευχαριστώ προκαταβολικά, και συγγνώμη που σας κούρασα.
-
Άστο έτσι όπως είναι κ δίνε γκάζι. Ισχύει η θεωρία σου, κατά 99%. Χίλιες φορές μεταχειρισμένο που βρήκες πάρα καινούριο αφτερμαρκετ, δε θα έπαιζε σωστά πιθανότατα
Και μπράβο που μπήκες στον κόπο να γράψεις κ δεν εξαφανίστηκες! -
Επίσης εγκέφαλο αυτά δε βγάζουν ΠΟΤΕ.
-
@nontaskatsaras said in [ΠΡΟΒΛΗΜΑ]Ασταθές ρελαντί, διακοπές:
Άστο έτσι όπως είναι κ δίνε γκάζι. Ισχύει η θεωρία σου, κατά 99%. Χίλιες φορές μεταχειρισμένο που βρήκες πάρα καινούριο αφτερμαρκετ, δε θα έπαιζε σωστά πιθανότατα
Και μπράβο που μπήκες στον κόπο να γράψεις κ δεν εξαφανίστηκες!Να'σαι καλά φίλε που απάντησες από την αρχή. Σε ευχαριστώ πολύ.. Το αφήνω έτσι και θα τσιμπάω ένα τσικ το γκάζι τα πρωινά μέχρι να ζεσταθεί, δεν είναι ζήτημα αυτό. Δυστυχώς έχασα πολύ χρόνο από την αρχή γιατί τα συνεργεία στην περιοχή μου το βλέπανε παλιό και λέγανε έχουμε δουλειά κτλ.
Το καλό είναι πως έμαθα 2-3 πράγματα μόνος μου. ΚαιΚαλή συνέχεια και καλή χρονιά σε όλους.
-
Αν επιτρέπεται, σε ποια περιοχή είσαι;
-
@nontaskatsaras said in [ΠΡΟΒΛΗΜΑ]Ασταθές ρελαντί, διακοπές:
Αν επιτρέπεται, σε ποια περιοχή είσαι;
Είμαι στην Λάρισα αδερφέ. -
@baggosker said in [ΠΡΟΒΛΗΜΑ]Ασταθές ρελαντί, διακοπές:
@nontaskatsaras said in [ΠΡΟΒΛΗΜΑ]Ασταθές ρελαντί, διακοπές:
Αν επιτρέπεται, σε ποια περιοχή είσαι;
Είμαι στην Λάρισα αδερφέ.Kαι το Κατσαρας σαν επιθετο στη Λαρισα παιζει πολυ.
-
Όντως! Λάρισα και Θήβα. Δυστυχώς δεν είμαι από Λάρισα για να βοηθήσω με επιλογή συνεργείου. Θα ρωτήσω όμως στο Greek Citroen Club!
-
@nontaskatsaras said in [ΠΡΟΒΛΗΜΑ]Ασταθές ρελαντί, διακοπές:
Όντως! Λάρισα και Θήβα. Δυστυχώς δεν είμαι από Λάρισα για να βοηθήσω με επιλογή συνεργείου. Θα ρωτήσω όμως στο Greek Citroen Club!
Καλησπέρα και πάλι φίλε μου.
Τελικά ίσχυε η θεωρία μου πως ήταν από 1100 κυβικά. Κατεβάσαμε από ένα saxo 1400 και πλέον λειτουργεί κανονικά το αυτοκίνητο.
Σ'ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου. Να'σαι καλά και εσύ και όλα τα υπόλοιπα παιδιά στο forum που πραγματικά βοηθήσατε στο 100%.Μέσα από εδώ ήρθε η ιδέα για το πετενσιόμετρο που είπες να κοιτάξω και βρέθηκε η λύση.
Βέβαια στην αρχή το πρωί που το πέρασα, όταν το άφηνα να τσουλάει μόνο του με 1η / 2α, το αυτοκίνητο κλωτσούσε και είχε σκασίματα στην εξάτμιση, αλλά θεωρώ πως επειδή ήταν βρώμικο το καρμπυλατέρ και πως το μπεκ σίγουρα θα μάζεψε κανένα σκουπιδάκι, θα ήτανε από εκεί. Του έδωσα γκάζι να ξεμπουκώσει, και τώρα σταματήσανε τα κλωτσίματα. Το πρωί θα βάλω 100αρα και θα δω αν το ξανά κάνει μέσα στην ημέρα.Καλή συνέχεια σε όλους σας!!!
[ΠΡΟΒΛΗΜΑ]Ασταθές ρελαντί, διακοπές