Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους που ασχοληθήκατε με το θέμα μου.
Δεν έγραψα τόσο καιρό επειδή περίμενα το ανταλλακτικό να έρθει.
Διαβάζοντας τριγύρω στο Internet σχετικά με τα συμπτώματα του αυτοκινήτου και εμπειρίες άλλων σε ξένα forum γι'αυτό το αμάξι, είδα πως πάντα πονούσαν στο ποτενσιόμετρο όπως σωστά είπε να κοιτάξω ο nontaskatsaras.
Βρήκα ολόκληρο καρμπυρατέρ μαζί με την πεταλούδα του και το ποτενσιόμετρο, και το πέρασα μόνος μου, μιας και ο μηχανικός μου ζήτησε 150 ευρώ για να το παραγγείλει και τα εργατικά του. Ωστόσο, πήγα στα μεταχειρισμένα εδώ στην Πόλη μου, και το πήρα με 50 ευρώ όλο το πακέτο.
Το πέρασα επάνω, και πλέον το αμάξι λειτουργεί άψογα.
Όμως έχει το εξής θέμα πλέον.. Έχω την εντύπωση πως όλο το σετ που πήρα ήτανε από 1100 κυβικά, το δικό μου είναι 1360. Με αποτέλεσμα το ?ποτενσιόμετρο? ή γενικά όλη η μονάδα πάνω στο καρμπυλατέρ να μην δίνει εντολή στο μοτεράκι του ρελαντί να δουλέψει όταν το αμάξι είναι κρύο, και έτσι τα πρωϊνά πρέπει να τσιμπήσω ένα τσικ το γκάζι για να πάρει μπρος(παίρνει με την μία έτσι), και να κρατήσω από μόνος μου το ρελαντί στις 1000-1100 στροφές, διαφορετικά θα δεν θα σβήσει, αλλά θα δουλεύει στις 500-600 στροφές μέχρι να ζεσταθεί. Μόλις ζεσταθεί καλά το αμάξι, δουλεύει σωστά στις 950 στροφές.
Πριν την αλλαγή, δούλευε το μοτεράκι, οπότε δεν νομίζω πως κάποια βαλβίδα θερμοκρασίας/ψυχρής εκκίνησης τα έφτυσε.
Ισχύει η θεωρία μου περί της μονάδας του καρμπυλατέρ που ίσως είναι από 1100 κυβικά και δεν παίρνει εντολή το μοτεράκι? ή να κοιτάξω για αλλού(ίσως εγκέφαλο) το πρόβλημα? Αυτό μόνο όταν το αμάξι είναι πολύ κρύο τα πρωϊνά. Αν το αφήσω 2-3 ώρες σε ακινησία, πάλι θα δουλέψει σωστά(ίσως 50-100 στροφές χαμηλότερα), και ας είναι κρύο.
Ευχαριστώ προκαταβολικά, και συγγνώμη που σας κούρασα.