@nontaskatsaras said in [ΠΡΟΒΛΗΜΑ]Ασταθές ρελαντί, διακοπές:
Όντως! Λάρισα και Θήβα. Δυστυχώς δεν είμαι από Λάρισα για να βοηθήσω με επιλογή συνεργείου. Θα ρωτήσω όμως στο Greek Citroen Club!
Καλησπέρα και πάλι φίλε μου.
Τελικά ίσχυε η θεωρία μου πως ήταν από 1100 κυβικά. Κατεβάσαμε από ένα saxo 1400 και πλέον λειτουργεί κανονικά το αυτοκίνητο.
Σ'ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου. Να'σαι καλά και εσύ και όλα τα υπόλοιπα παιδιά στο forum που πραγματικά βοηθήσατε στο 100%.
Μέσα από εδώ ήρθε η ιδέα για το πετενσιόμετρο που είπες να κοιτάξω και βρέθηκε η λύση.
Βέβαια στην αρχή το πρωί που το πέρασα, όταν το άφηνα να τσουλάει μόνο του με 1η / 2α, το αυτοκίνητο κλωτσούσε και είχε σκασίματα στην εξάτμιση, αλλά θεωρώ πως επειδή ήταν βρώμικο το καρμπυλατέρ και πως το μπεκ σίγουρα θα μάζεψε κανένα σκουπιδάκι, θα ήτανε από εκεί. Του έδωσα γκάζι να ξεμπουκώσει, και τώρα σταματήσανε τα κλωτσίματα. Το πρωί θα βάλω 100αρα και θα δω αν το ξανά κάνει μέσα στην ημέρα.
Καλή συνέχεια σε όλους σας!!!