Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    B
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 3
    • Posts 9
    • Best 5
    • Groups 0

    Best posts made by BaggosKer

    • RE: [ΠΡΟΒΛΗΜΑ]Ασταθές ρελαντί, διακοπές

      Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους που ασχοληθήκατε με το θέμα μου.
      Δεν έγραψα τόσο καιρό επειδή περίμενα το ανταλλακτικό να έρθει.
      Διαβάζοντας τριγύρω στο Internet σχετικά με τα συμπτώματα του αυτοκινήτου και εμπειρίες άλλων σε ξένα forum γι'αυτό το αμάξι, είδα πως πάντα πονούσαν στο ποτενσιόμετρο όπως σωστά είπε να κοιτάξω ο nontaskatsaras.
      Βρήκα ολόκληρο καρμπυρατέρ μαζί με την πεταλούδα του και το ποτενσιόμετρο, και το πέρασα μόνος μου, μιας και ο μηχανικός μου ζήτησε 150 ευρώ για να το παραγγείλει και τα εργατικά του. Ωστόσο, πήγα στα μεταχειρισμένα εδώ στην Πόλη μου, και το πήρα με 50 ευρώ όλο το πακέτο.
      Το πέρασα επάνω, και πλέον το αμάξι λειτουργεί άψογα.

      Όμως έχει το εξής θέμα πλέον.. Έχω την εντύπωση πως όλο το σετ που πήρα ήτανε από 1100 κυβικά, το δικό μου είναι 1360. Με αποτέλεσμα το ?ποτενσιόμετρο? ή γενικά όλη η μονάδα πάνω στο καρμπυλατέρ να μην δίνει εντολή στο μοτεράκι του ρελαντί να δουλέψει όταν το αμάξι είναι κρύο, και έτσι τα πρωϊνά πρέπει να τσιμπήσω ένα τσικ το γκάζι για να πάρει μπρος(παίρνει με την μία έτσι), και να κρατήσω από μόνος μου το ρελαντί στις 1000-1100 στροφές, διαφορετικά θα δεν θα σβήσει, αλλά θα δουλεύει στις 500-600 στροφές μέχρι να ζεσταθεί. Μόλις ζεσταθεί καλά το αμάξι, δουλεύει σωστά στις 950 στροφές.
      Πριν την αλλαγή, δούλευε το μοτεράκι, οπότε δεν νομίζω πως κάποια βαλβίδα θερμοκρασίας/ψυχρής εκκίνησης τα έφτυσε.

      Ισχύει η θεωρία μου περί της μονάδας του καρμπυλατέρ που ίσως είναι από 1100 κυβικά και δεν παίρνει εντολή το μοτεράκι? ή να κοιτάξω για αλλού(ίσως εγκέφαλο) το πρόβλημα? Αυτό μόνο όταν το αμάξι είναι πολύ κρύο τα πρωϊνά. Αν το αφήσω 2-3 ώρες σε ακινησία, πάλι θα δουλέψει σωστά(ίσως 50-100 στροφές χαμηλότερα), και ας είναι κρύο.

      Ευχαριστώ προκαταβολικά, και συγγνώμη που σας κούρασα.

      @spi_duster
      @nontaskatsaras
      @margm

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      BaggosKer
    • RE: [ΠΡΟΒΛΗΜΑ]Ασταθές ρελαντί, διακοπές

      @nontaskatsaras said in [ΠΡΟΒΛΗΜΑ]Ασταθές ρελαντί, διακοπές:

      Όντως! Λάρισα και Θήβα. Δυστυχώς δεν είμαι από Λάρισα για να βοηθήσω με επιλογή συνεργείου. Θα ρωτήσω όμως στο Greek Citroen Club!

      Καλησπέρα και πάλι φίλε μου.
      Τελικά ίσχυε η θεωρία μου πως ήταν από 1100 κυβικά. Κατεβάσαμε από ένα saxo 1400 και πλέον λειτουργεί κανονικά το αυτοκίνητο.
      Σ'ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου. Να'σαι καλά και εσύ και όλα τα υπόλοιπα παιδιά στο forum που πραγματικά βοηθήσατε στο 100%.

      Μέσα από εδώ ήρθε η ιδέα για το πετενσιόμετρο που είπες να κοιτάξω και βρέθηκε η λύση.
      Βέβαια στην αρχή το πρωί που το πέρασα, όταν το άφηνα να τσουλάει μόνο του με 1η / 2α, το αυτοκίνητο κλωτσούσε και είχε σκασίματα στην εξάτμιση, αλλά θεωρώ πως επειδή ήταν βρώμικο το καρμπυλατέρ και πως το μπεκ σίγουρα θα μάζεψε κανένα σκουπιδάκι, θα ήτανε από εκεί. Του έδωσα γκάζι να ξεμπουκώσει, και τώρα σταματήσανε τα κλωτσίματα. Το πρωί θα βάλω 100αρα και θα δω αν το ξανά κάνει μέσα στην ημέρα.

      Καλή συνέχεια σε όλους σας!!!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      BaggosKer
    • RE: Ερώτηση σχετικά με ταξίδι

      Ευχαριστώ μάγκες για την άμεση απόκριση στην ερώτηση μου.
      Από κουσούρια δεν έχει κάτι. Είχε το ποτενσιόμετρο, αλλά πρόσφατα το έφτιαξα.
      Δουλεύει γλυκά με σταθερό ρελαντί.
      Πιο πολύ φοβάμαι θερμοκρασία, γι'αυτό ρωτάω λόγου παλαιότητας. Μέσα στην πόλη που λογικό τα αυτοκίνητα να ανεβάζουν περισσότερο, δεν έχει καμία ένδειξη θέματος. Πάμε και βλέπουμε.. Ταξιδεύω για Χανιά. Μετά εκεί ότι χλμ θα κάνει.. Είναι ότι πρέπει για μέσα πόλη, γι'αυτό παίρνω αυτό το αυτοκίνητο.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      BaggosKer
    • RE: [ΠΡΟΒΛΗΜΑ]Ασταθές ρελαντί, διακοπές

      @nontaskatsaras said in [ΠΡΟΒΛΗΜΑ]Ασταθές ρελαντί, διακοπές:

      Άστο έτσι όπως είναι κ δίνε γκάζι. Ισχύει η θεωρία σου, κατά 99%. Χίλιες φορές μεταχειρισμένο που βρήκες πάρα καινούριο αφτερμαρκετ, δε θα έπαιζε σωστά πιθανότατα
      Και μπράβο που μπήκες στον κόπο να γράψεις κ δεν εξαφανίστηκες!

      Να'σαι καλά φίλε που απάντησες από την αρχή. Σε ευχαριστώ πολύ.. Το αφήνω έτσι και θα τσιμπάω ένα τσικ το γκάζι τα πρωινά μέχρι να ζεσταθεί, δεν είναι ζήτημα αυτό. Δυστυχώς έχασα πολύ χρόνο από την αρχή γιατί τα συνεργεία στην περιοχή μου το βλέπανε παλιό και λέγανε έχουμε δουλειά κτλ.
      Το καλό είναι πως έμαθα 2-3 πράγματα μόνος μου. Και

      Καλή συνέχεια και καλή χρονιά σε όλους.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      BaggosKer
    • RE: [ΠΡΟΒΛΗΜΑ]Ασταθές ρελαντί, διακοπές

      @nontaskatsaras said in [ΠΡΟΒΛΗΜΑ]Ασταθές ρελαντί, διακοπές:

      Αν επιτρέπεται, σε ποια περιοχή είσαι;
      Είμαι στην Λάρισα αδερφέ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      BaggosKer
    • 1 / 1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr