Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Αναρτήσεων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Αναρτήσεων
    • 1
    • 2
    • 132
    • 133
    • 134
    • 135
    • 136
    • 139
    • 140
    • 134 / 140
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    35
    2781
    76578
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fabil @andya3 last edited by

      @andya3 said in Περί Αναρτήσεων:

      @fabil said in Περί Αναρτήσεων:

      Καλημέρα σας,
      Σε yaris 2010 τι θα προτείνατε; Ήρεμη οδήγηση σε αστικό και επαρχιακό δίκτυο.
      Sachs, kyb , monroe;
      Ευχαριστώ.

      Για ήρεμη οδήγηση πιθανότατα δε θα καταλάβεις σημαντική διαφορά ανάμεσα στις 3 μάρκες. Πάντως τα Sachs προτείνονται σαν αμορτισέρ μέσης λύσης για κρατήματα-άνεση και για απλή καθημερινή οδήγηση. Άρα αν η τιμή τους είναι συμφέρουσα θα στα πρότεινα.

      Σε ευχαριστώ. Ναι καταλαβαίνω ότι δεν θα δει κ μεγάλη διαφορά ο πατέρας μου, αλλά ήθελα την καλύτερη δυνατή επιλογή. Για περισσότερη άνεση πάμε σε τι; Σε kyb ;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        andya3 last edited by

        Αν προτεραιότητα είναι η άνεση, τα kyb και τα monroe θεωρούνται πιο μαλακά από τα Sachs, γι' αυτό νομίζω είναι και λίγο φθηνότερα. Μάλλον ψηφίζω kyb, αλλά τελικά όποια βρεις σε καλύτερη τιμή, δεν έχουν αξιοσημείωτες διαφορές για τη χρήση που θες.

        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • T
          thodoris91 last edited by

          Αν είστε ευχαριστημένοι από τα μάμα δείτε ποια εταιρεία τα κατασκευάζει και βάλτε τα αντίστοιχα...στα toyota λογικά kyb θα είναι

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            panosts last edited by

            Καλησπέρα σας, θέλω να ρωτήσω σχετικά με αμορτισέρ χαμηλώματος. Σε mercedes c180 kompressor w204 εχω τοποθετήσει 3.5cm ελατήρια χαμηλώματος της cobra suspension τα οποία είναι αρκετά άνετα ένα τσικ πιο σκληρά απο τα εργοστασιακά και αυτος ηταν ο λογος που τα επέλεξα γιατι δεν ήθελα να σκληρύνει πολυ. Τι αμορτισέρ θα ηταν ιδανικό πιστεύεται; ειμαι ανάμεσα σε koni str.t και bilstein b8 sprint..

            X 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • X
              xeno @panosts last edited by

              @panosts said in Περί Αναρτήσεων:

              Καλησπέρα σας, θέλω να ρωτήσω σχετικά με αμορτισέρ χαμηλώματος. Σε mercedes c180 kompressor w204 εχω τοποθετήσει 3.5cm ελατήρια χαμηλώματος της cobra suspension τα οποία είναι αρκετά άνετα ένα τσικ πιο σκληρά απο τα εργοστασιακά και αυτος ηταν ο λογος που τα επέλεξα γιατι δεν ήθελα να σκληρύνει πολυ. Τι αμορτισέρ θα ηταν ιδανικό πιστεύεται; ειμαι ανάμεσα σε koni str.t και bilstein b8 sprint..

              θα δοκίμαζα το ΚΟΝΙ. Έχω τα bilstein B6 και θα ήθελα κάτι πιο άνετο, ειδικά όταν το αυτοκίνητο είναι χωρίς φορτίο. Κάτι ανάμεσα από τα μαμά και τα Β6.

              P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                panosts @xeno last edited by

                @xeno said in Περί Αναρτήσεων:

                @panosts said in Περί Αναρτήσεων:

                Καλησπέρα σας, θέλω να ρωτήσω σχετικά με αμορτισέρ χαμηλώματος. Σε mercedes c180 kompressor w204 εχω τοποθετήσει 3.5cm ελατήρια χαμηλώματος της cobra suspension τα οποία είναι αρκετά άνετα ένα τσικ πιο σκληρά απο τα εργοστασιακά και αυτος ηταν ο λογος που τα επέλεξα γιατι δεν ήθελα να σκληρύνει πολυ. Τι αμορτισέρ θα ηταν ιδανικό πιστεύεται; ειμαι ανάμεσα σε koni str.t και bilstein b8 sprint..

                θα δοκίμαζα το ΚΟΝΙ. Έχω τα bilstein B6 και θα ήθελα κάτι πιο άνετο, ειδικά όταν το αυτοκίνητο είναι χωρίς φορτίο. Κάτι ανάμεσα από τα μαμά και τα Β6.

                Το κονι ειναι με κανονικο καλάμι απλα η κονι το δινει και για χαμήλωμα μέχρι 4cm ενω το b8 sprint ειναι με κοντό καλάμι αποκλειστικά για χαμήλωμα. Δεν ξερω μήπως τερματίζει ευκολα το κονι ειδικα με φορτίο πανω...

                X 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • X
                  xeno @panosts last edited by

                  @panosts said in Περί Αναρτήσεων:

                  @xeno said in Περί Αναρτήσεων:

                  @panosts said in Περί Αναρτήσεων:

                  Καλησπέρα σας, θέλω να ρωτήσω σχετικά με αμορτισέρ χαμηλώματος. Σε mercedes c180 kompressor w204 εχω τοποθετήσει 3.5cm ελατήρια χαμηλώματος της cobra suspension τα οποία είναι αρκετά άνετα ένα τσικ πιο σκληρά απο τα εργοστασιακά και αυτος ηταν ο λογος που τα επέλεξα γιατι δεν ήθελα να σκληρύνει πολυ. Τι αμορτισέρ θα ηταν ιδανικό πιστεύεται; ειμαι ανάμεσα σε koni str.t και bilstein b8 sprint..

                  θα δοκίμαζα το ΚΟΝΙ. Έχω τα bilstein B6 και θα ήθελα κάτι πιο άνετο, ειδικά όταν το αυτοκίνητο είναι χωρίς φορτίο. Κάτι ανάμεσα από τα μαμά και τα Β6.

                  Το κονι ειναι με κανονικο καλάμι απλα η κονι το δινει και για χαμήλωμα μέχρι 4cm ενω το b8 sprint ειναι με κοντό καλάμι αποκλειστικά για χαμήλωμα. Δεν ξερω μήπως τερματίζει ευκολα το κονι ειδικα με φορτίο πανω...

                  Τότε πας μάλλον για τα Β8. Δεν ξέρω αν θα ήταν μια καλή λύση τα κιτρινα ΚΟΝΙ τα ρυθμιζόμενα, που κάνουν για χαμήλωμα και θα σου πρόσφεραν δυνατότητες άνεσης.

                  P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    panosts @xeno last edited by

                    @xeno said in Περί Αναρτήσεων:

                    @panosts said in Περί Αναρτήσεων:

                    @xeno said in Περί Αναρτήσεων:

                    @panosts said in Περί Αναρτήσεων:

                    Καλησπέρα σας, θέλω να ρωτήσω σχετικά με αμορτισέρ χαμηλώματος. Σε mercedes c180 kompressor w204 εχω τοποθετήσει 3.5cm ελατήρια χαμηλώματος της cobra suspension τα οποία είναι αρκετά άνετα ένα τσικ πιο σκληρά απο τα εργοστασιακά και αυτος ηταν ο λογος που τα επέλεξα γιατι δεν ήθελα να σκληρύνει πολυ. Τι αμορτισέρ θα ηταν ιδανικό πιστεύεται; ειμαι ανάμεσα σε koni str.t και bilstein b8 sprint..

                    θα δοκίμαζα το ΚΟΝΙ. Έχω τα bilstein B6 και θα ήθελα κάτι πιο άνετο, ειδικά όταν το αυτοκίνητο είναι χωρίς φορτίο. Κάτι ανάμεσα από τα μαμά και τα Β6.

                    Το κονι ειναι με κανονικο καλάμι απλα η κονι το δινει και για χαμήλωμα μέχρι 4cm ενω το b8 sprint ειναι με κοντό καλάμι αποκλειστικά για χαμήλωμα. Δεν ξερω μήπως τερματίζει ευκολα το κονι ειδικα με φορτίο πανω...

                    Τότε πας μάλλον για τα Β8. Δεν ξέρω αν θα ήταν μια καλή λύση τα κιτρινα ΚΟΝΙ τα ρυθμιζόμενα, που κάνουν για χαμήλωμα και θα σου πρόσφεραν δυνατότητες άνεσης.

                    Ρώτησα στην κονι για τα κιτρινα και μου ειπα ειναι με κανονικό καλάμι και αυτα όπως και τα str.t και οτι στην μαλακή ρύθμιση τους ειναι όπως τα str.t...οποτε τα έβγαλα εκτος λογο τιμής. Εσυ σε τι αμαξι ειχες τα b6;

                    X 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • W
                      w202-amg last edited by

                      Τι ζάντες έχεις στην w204? Τα bilstein b6 b8 διαφέρουν ως προς το μήκος τους μόνο .Όσο δε χαμηλότερο είναι το αμάξι τόσο πιο ξερά συμπεριφέρονται. Όπως λέει και ο XENO άδειο ίσως σου φανεί σκληρό ειδικά αν τα ελατήρια που έβαλες δεν είναι αρκετά σκληρά .

                      P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        andya3 last edited by

                        Κατά τη γνώμη μου αφού το χαμήλωσες το αυτοκίνητο χρειάζεσαι σκληρά αμορτισέρ, για να διαχειρίζονται καλύτερα το βάρος του αυτοκινήτου στη μειωμένη πια διαδρομή.
                        Τα bilstein τα B8 που είναι κατάλληλα για χαμηλομένο αμάξωμα είναι πολύ καλά. Δοκιμασμένα στους Ελληνικούς δρόμους, με μεγάλη αντοχή στο χρόνο. Βέβαια αφού επέλεξες χαμήλωμα (και αναγκαστικά σκληρά αμορτισέρ), τις παρενέργειες μέσα στη πόλη (κοπάνημα κλπ) δεν τις γλυτώνεις, αλλά το αυτοκίνητο στην εθνική θα πηγαίνει τρένο.

                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          panosts @w202-amg last edited by

                          @w202-amg said in Περί Αναρτήσεων:

                          Τι ζάντες έχεις στην w204? Τα bilstein b6 b8 διαφέρουν ως προς το μήκος τους μόνο .Όσο δε χαμηλότερο είναι το αμάξι τόσο πιο ξερά συμπεριφέρονται. Όπως λέει και ο XENO άδειο ίσως σου φανεί σκληρό ειδικά αν τα ελατήρια που έβαλες δεν είναι αρκετά σκληρά .

                          17αρες 225/45/17..αυτο με τα ελατηρια που είπες δεν καταλαβα αν ειναι μαλακα με σκληρό αμορτισερ τι θα γινει;

                          X 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            thodoris91 last edited by

                            Για τα πορτοκαλί koni έχω ακούσει ότι δεν έχουν αντοχή στο χρόνο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • X
                              xeno @panosts last edited by xeno

                              @panosts said in Περί Αναρτήσεων:

                              @xeno said in Περί Αναρτήσεων:

                              @panosts said in Περί Αναρτήσεων:

                              @xeno said in Περί Αναρτήσεων:

                              @panosts said in Περί Αναρτήσεων:

                              Καλησπέρα σας, θέλω να ρωτήσω σχετικά με αμορτισέρ χαμηλώματος. Σε mercedes c180 kompressor w204 εχω τοποθετήσει 3.5cm ελατήρια χαμηλώματος της cobra suspension τα οποία είναι αρκετά άνετα ένα τσικ πιο σκληρά απο τα εργοστασιακά και αυτος ηταν ο λογος που τα επέλεξα γιατι δεν ήθελα να σκληρύνει πολυ. Τι αμορτισέρ θα ηταν ιδανικό πιστεύεται; ειμαι ανάμεσα σε koni str.t και bilstein b8 sprint..

                              θα δοκίμαζα το ΚΟΝΙ. Έχω τα bilstein B6 και θα ήθελα κάτι πιο άνετο, ειδικά όταν το αυτοκίνητο είναι χωρίς φορτίο. Κάτι ανάμεσα από τα μαμά και τα Β6.

                              Το κονι ειναι με κανονικο καλάμι απλα η κονι το δινει και για χαμήλωμα μέχρι 4cm ενω το b8 sprint ειναι με κοντό καλάμι αποκλειστικά για χαμήλωμα. Δεν ξερω μήπως τερματίζει ευκολα το κονι ειδικα με φορτίο πανω...

                              Τότε πας μάλλον για τα Β8. Δεν ξέρω αν θα ήταν μια καλή λύση τα κιτρινα ΚΟΝΙ τα ρυθμιζόμενα, που κάνουν για χαμήλωμα και θα σου πρόσφεραν δυνατότητες άνεσης.

                              Ρώτησα στην κονι για τα κιτρινα και μου ειπα ειναι με κανονικό καλάμι και αυτα όπως και τα str.t και οτι στην μαλακή ρύθμιση τους ειναι όπως τα str.t...οποτε τα έβγαλα εκτος λογο τιμής. Εσυ σε τι αμαξι ειχες τα b6;

                              W211. Με φορτίο τα β6 είναι πολύ καλά. Άδειο είναι κάπως σκληρό. Θα δοκίμαζα όμως (σε επόμενη φάση) στην w211 τα ΚΟΝΙ κίτρινα, ρυθμισμένα στην μαλακή σκάλα. Σε άλλο αυτοκίνητο που τα έχω (suzuki swift gti 1.3 / πολύ ελαφρύ : 700κιλά) είναι εξαιρετικά στο στροφιλίκι, αλλά σκληρά στην καθημερινότητα,

                              P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                panosts @xeno last edited by

                                @xeno said in Περί Αναρτήσεων:

                                @panosts said in Περί Αναρτήσεων:

                                @xeno said in Περί Αναρτήσεων:

                                @panosts said in Περί Αναρτήσεων:

                                @xeno said in Περί Αναρτήσεων:

                                @panosts said in Περί Αναρτήσεων:

                                Καλησπέρα σας, θέλω να ρωτήσω σχετικά με αμορτισέρ χαμηλώματος. Σε mercedes c180 kompressor w204 εχω τοποθετήσει 3.5cm ελατήρια χαμηλώματος της cobra suspension τα οποία είναι αρκετά άνετα ένα τσικ πιο σκληρά απο τα εργοστασιακά και αυτος ηταν ο λογος που τα επέλεξα γιατι δεν ήθελα να σκληρύνει πολυ. Τι αμορτισέρ θα ηταν ιδανικό πιστεύεται; ειμαι ανάμεσα σε koni str.t και bilstein b8 sprint..

                                θα δοκίμαζα το ΚΟΝΙ. Έχω τα bilstein B6 και θα ήθελα κάτι πιο άνετο, ειδικά όταν το αυτοκίνητο είναι χωρίς φορτίο. Κάτι ανάμεσα από τα μαμά και τα Β6.

                                Το κονι ειναι με κανονικο καλάμι απλα η κονι το δινει και για χαμήλωμα μέχρι 4cm ενω το b8 sprint ειναι με κοντό καλάμι αποκλειστικά για χαμήλωμα. Δεν ξερω μήπως τερματίζει ευκολα το κονι ειδικα με φορτίο πανω...

                                Τότε πας μάλλον για τα Β8. Δεν ξέρω αν θα ήταν μια καλή λύση τα κιτρινα ΚΟΝΙ τα ρυθμιζόμενα, που κάνουν για χαμήλωμα και θα σου πρόσφεραν δυνατότητες άνεσης.

                                Ρώτησα στην κονι για τα κιτρινα και μου ειπα ειναι με κανονικό καλάμι και αυτα όπως και τα str.t και οτι στην μαλακή ρύθμιση τους ειναι όπως τα str.t...οποτε τα έβγαλα εκτος λογο τιμής. Εσυ σε τι αμαξι ειχες τα b6;

                                W211. Με φορτίο τα β6 είναι πολύ καλά. Άδειο είναι κάπως σκληρό. Θα δοκίμαζα όμως (σε επόμενη φάση) στην w211 τα ΚΟΝΙ κίτρινα, ρυθμισμένα στην μαλακή σκάλα. Σε άλλο αυτοκίνητο που τα έχω (swirft gti 1.3 / πολύ ελαφρύ : 700κιλά) είναι εξαιρετικά στο στροφιλίκι, αλλά σκληρά στην καθημερινότητα,

                                Εγω που ρωτησα την κονι τι διαφορές έχει το koni str.t με το koni sport (στην μαλακή ρύθμιση) μου είπανε ότι ειναι το ιδιο και γιαυτο το εβγαλα απο την λίστα μου μιας και κοστίζει τα διπλασια λεφτα απο το str.t.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • X
                                  xeno @panosts last edited by

                                  @panosts said in Περί Αναρτήσεων:

                                  @w202-amg said in Περί Αναρτήσεων:

                                  ...

                                  17αρες 225/45/17..αυτο με τα ελατηρια που είπες δεν καταλαβα αν ειναι μαλακα με σκληρό αμορτισερ τι θα γινει;
                                  Μάλλον, αν καταλαβαίνω καλά, ότι δεν συνεργάζονται αρμονικά. Δηλαδή το ελατήριο συμπιέζεται πιο εύκολα και το αμορτισερ πιο σκληρά, οπότε δεν υπάρχει αρμονική συμπίεση.

                                  P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    panosts @xeno last edited by

                                    @xeno said in Περί Αναρτήσεων:

                                    @panosts said in Περί Αναρτήσεων:

                                    @w202-amg said in Περί Αναρτήσεων:

                                    ...

                                    17αρες 225/45/17..αυτο με τα ελατηρια που είπες δεν καταλαβα αν ειναι μαλακα με σκληρό αμορτισερ τι θα γινει;
                                    Μάλλον, αν καταλαβαίνω καλά, ότι δεν συνεργάζονται αρμονικά. Δηλαδή το ελατήριο συμπιέζεται πιο εύκολα και το αμορτισερ πιο σκληρά, οπότε δεν υπάρχει αρμονική συμπίεση.

                                    Με σκληρότερα ελατήρια όμως δεν θα κοπανάει πιο πολυ επειδή δεν θα συμπιεζονται τοσο;

                                    X 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • X
                                      xeno @panosts last edited by xeno

                                      @panosts said in Περί Αναρτήσεων:

                                      @xeno said in Περί Αναρτήσεων:

                                      @panosts said in Περί Αναρτήσεων:

                                      @w202-amg said in Περί Αναρτήσεων:

                                      ...

                                      17αρες 225/45/17..αυτο με τα ελατηρια που είπες δεν καταλαβα αν ειναι μαλακα με σκληρό αμορτισερ τι θα γινει;
                                      Μάλλον, αν καταλαβαίνω καλά, ότι δεν συνεργάζονται αρμονικά. Δηλαδή το ελατήριο συμπιέζεται πιο εύκολα και το αμορτισερ πιο σκληρά, οπότε δεν υπάρχει αρμονική συμπίεση.

                                      Με σκληρότερα ελατήρια όμως δεν θα κοπανάει πιο πολυ επειδή δεν θα συμπιεζονται τοσο;

                                      θα είναι ανάλογη η συμπίεση οπότε δεν θα νοιώθεις χτύπημα , αλλά σταδιακή σφιχτή βύθιση (ας με διορθώσουν οι γνώστες / no offence)

                                      P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        panosts @xeno last edited by

                                        @xeno said in Περί Αναρτήσεων:

                                        @panosts said in Περί Αναρτήσεων:

                                        @xeno said in Περί Αναρτήσεων:

                                        @panosts said in Περί Αναρτήσεων:

                                        @w202-amg said in Περί Αναρτήσεων:

                                        ...

                                        17αρες 225/45/17..αυτο με τα ελατηρια που είπες δεν καταλαβα αν ειναι μαλακα με σκληρό αμορτισερ τι θα γινει;
                                        Μάλλον, αν καταλαβαίνω καλά, ότι δεν συνεργάζονται αρμονικά. Δηλαδή το ελατήριο συμπιέζεται πιο εύκολα και το αμορτισερ πιο σκληρά, οπότε δεν υπάρχει αρμονική συμπίεση.

                                        Με σκληρότερα ελατήρια όμως δεν θα κοπανάει πιο πολυ επειδή δεν θα συμπιεζονται τοσο;

                                        θα είναι ανάλογη η συμπίεση οπότε δεν θα νοιώθεις χτύπημα , αλλά σταδιακή σφιχτή βύθιση (ας με διορθώσουν οι γνώστες / no offence)

                                        Τα πιο σφιχτά ελατήρια για το συγκεκριμένο αμαξι που ειδα ειναι τα eibach pro kit με βαρος εμπρός άξονα 1150 κιλα και πισω 1200 κιλα δλδ καπου 130 κιλα πανω απο αυτα που εχω εγω και απο τα h&r ...δεν ξερω κατά πόσο πιο άνετα θα μπορεί να είναι..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          andya3 last edited by

                                          Αγαπητέ panosts χαμήλωμα του αυτοκινήτου συνεπάγεται αυτόματα σκληρότερα ελατήρια και σκληρότερα αμορτισέρ από τα μαμά, ώστε οι αναρτήσεις να διαχειρίζονται το βάρος του αυτοκινήτου σε μικρότερη διαδρομή.
                                          Πάλι αυτόματα αυτό σημαίνει μεγαλύτερο "κοπάνημα" σε ανωμαλίες του εδάφους. Έχεις όμως χαμηλότερο κέντρο βάρους και σκληρότερες αναρτήσεις άρα καλύτερα κρατήματα σε στροφές και μεγάλες ταχύτητες.
                                          Προσωπικά δεν είμαι σύμφωνος στο χαμήλωμα για τους Ελληνικούς δρόμους. Έχω μπει σε aud(i)άρα που όταν έπεσε σε λακούβα νόμιζες ότι θα σπάσει το ταμπλό από το κοπάνημα. Φαντάζομαι ότι για να προχώρησες σε χαμήλωμα, έχεις υπόψη σου τα θετικά και αρνητικά.

                                          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • W
                                            w202-amg last edited by

                                            Στη w202 έχω φάει αρκετές φορές τα μούτρα μου με τα ελατήρια. Τα bilstein b6/b8 είναι πολύ σφιχτά και με αντοχή αμορτισέρ.Στο πάτημα εκτός αυτοκινήτου με το χέρι δεν έχουν ιδιαίτερη διαφορά σε σχέση με τα ΟΕΜ. Όταν μπουν στο αμάξι είναι η μέρα με τη νύχτα.Υπαρχουν ανωμαλίες που θα φιλτραριστουν και ανωμαλίες που τα αμορτισέρ θα σφιξουν απίστευτα.
                                            Το πρόβλημα είναι όταν βάζεις σε ένα μαλακό ελατήριο ένα πολύ σφιχτό αμορτισέρ. Το αμορτισέρ κάνει κουμάντο μόνο του, δίχως αντίπαλο.. Είχα bilstein b6 με ΟΕΜ ελατήρια και άλλαξα ελατήρια με eibach αλλά τα σκληρότερα που δίνει για c280 κτλ με τα υψηλότερα φορτία ανά άξονα.Το αμάξι σε καμία περίπτωση δεν κοπανουσε περισσότερο με τα eibach αντίθετα σε πολλές λακούβες μαλάκωσε.
                                            Η w203,w204 ,w211 έχουν διαφορετική μπροστινή ανάρτηση από τις παλαιότερες μερκ που τα πράγματα ήταν πιο ξεκάθαρα.
                                            Θεωρώ ,δεδομένης της εμπειρίας μου, με τη w203 ότι το κοπανημα είναι πολύ εύκολο να συμβεί. Δεν βρίσκαμε πρέσα να αλλάξουμε αμορτισέρ ελατήρια μπροστά αφού η διαδρομή του αμορτισέρ είναι πολύ μικρή και το τοπμαουντ πιέζει τρέλα το ελατήριο ακόμη και σε έκταση.
                                            Υ.γ. ότι και να αποφασίσεις κοίτα και πιθανόν άλλαξε στα πίσω ψαλίδια εξωτερικά το μπαλάκι που υπάρχει,10€ κάνει το ένα ,η μερκ έχει τον ίδιο κωδικό σε όλα τα C αλλά δυστυχώς χαλάει συχνά πόσο μάλλον στη 204 που είναι βαρύτερη.

                                            P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 132
                                            • 133
                                            • 134
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 139
                                            • 140
                                            • 134 / 140
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr