Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
    • 1
    • 2
    • 33
    • 34
    • 35
    • 36
    • 37
    • 164
    • 165
    • 35 / 165
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    196
    3297
    267598
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Δεν έχει καμία σημασία ποιος είναι ο μεγαλομέτοχος. Η Pirelli έχει έδρα στην Ιταλία και ο σχεδιασμός και εξέλιξη γίνονται στην γείτωνα χώρα, όπως πάντα. Το μόνο που άλλαξε είναι το ποιος έχει κάποιες μετοχές στο χρηματιστήριο, εντελώς αδιάφορο ως προς την εντοπιότητα της.

      1 Reply Last reply Reply Quote 7
      • W
        w202-amg last edited by

        Στα ελαστικά οι διαφορές είναι έντονες στη βροχή και στα δε χειμερινά ακόμη εντονότερες στο παγωμενο-πατημενο χιόνι. Από τα άθλια hankook χειμερινά που στο D και σε κατηφόρα με βροχή το αμάξι απλά δεν σταματούσε και στον πάγο δεν είχα ποτέ φρένο και τιμόνι μέχρι στα απίστευτα continental ts860 που στο βρεγμένο η πρόσφυση είναι απίστευτη και οδηγώ κυριολεκτικά όπως στο στεγνό αλλά και στο παγωμένο-πατημενο χιόνι το αμάξι έχει τιμόνι και σταματάει όπως πρέπει με απόλυτη σιγουριά.

        Μιας και αναφερθήκατε στα χειμερινά φέτος άφησα τα κοντι ts860 μπροστά στο γκολφ να τα λιωσω γιατι δεν έχουν και πολύ τακούνι για χιόνι. Σας ενημερώνω ότι δεν κάηκαν από τον ήλιο,ΔΕΝ υπερθερμαίνονται!!! και τα μεσημέρια στον καύσωνα είχαν την ίδια πρόσφυση με τα michelin crossclimate +.Το βράδυ έχουν σαφώς ανώτερη πρόσφυση.Υπο αυτές τις συνθήκες το χειμώνα  θα μπουν δύο νέα χειμερινά και το καλοκαίρι απλά θα τα πάω πίσω για να μην ζοριζονται από το πρόσθιο κινητό γκολφ.

        Οι Κινέζοι βγάζουν και σκουπίδια ποιότητες βγάζουν και κορυφή.Αν μπει κανείς στο Alibaba που είναι για εμπόρους θα το διαπιστώσει εύκολα. Ήθελα να πάρω ταινίες οδοσημανσης,οι άνθρωποι έχουν 3 ποιότητες,η τρίτη καλύπτει κανονικά προδιαγραφές ευρωπαϊκές για να μπορεί να τοποθετηθεί σε έργα.Το AliExpress πουλά τη φθηνότερη με διάρκεια ζωής 1-3.Η κορυφαία αντέχει 7-10 χρόνια

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • H
          harisma23 last edited by

          Στα λάστιχα οι γενικοί κανόνες είναι οι εξής:

          1. Αν αγοράσετε από τη δεύτερη κατηγορία ελαστικών (π.χ. τις δευτέρες μάρκες των μεγάλων κατασκευαστών) είτε θα πάρετε μειωμένη απόδοση είτε μειωμένη διάρκεια ζωής.

          2. Αν αγοράσετε από την τρίτη κατηγορία (κινεζικές εταιρείες τύπου Ling Long) θα πάρετε και μειωμένη απόδοση και μειωμένη διάρκεια ζωής.

          3. Μόνο από την Α Εθνική, δηλαδή τους μεγάλους κατασκευαστές με τις ιστορικές μάρκες μπορείτε να ελπίζετε ότι  θα πάρετε και απόδοση και διάρκεια ζωής.

          Τυχόν εξαιρέσεις είναι ελάχιστες και στην ουσία επιβεβαιώνουν τον κανόνα με τη σπανιότητα τους.

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • O
            otokomae last edited by

            Το πλειοψηφικό πακέτο είχε αγοραστει από την Chem China έναντι 7.4 δισ με ενδιάμεση συμφωνία να παραμείνει ο προεδρος Marco tronketi μέχρι τέλος 2021.

            1 Reply Last reply Reply Quote 8
            • W
              w202-amg last edited by

              Αγόρασα πρόσφατα ζαντολαστιχα 225 45 17 με λάστιχα κοντινενταλ.Δεικτης ταχύτητας Υ. Είχα τρέμουλο στο τιμόνι και πήγα για ζυγοστάθμιση.Ολα καλά ,μια ζάντα χρειάστηκε παραπάνω αντίβαρα από το σύνηθες χωρίς οπτικά να φαίνεται κάτι χοντρό κατά τη περιστροφή τής. Πλέον το τιμόνι είναι πεντακάθαρο από οποιοδήποτε σύμπτωμα κακής ζυγοστάθμισης αλλά ακανόνιστα σχεδόν έχω συμπτώματα 'τρεμουλου' σε όλο το αμάξι σε ταχύτητες 130-140-150 χαω σαν ο δρόμος να είναι ελάχιστα Κατσαρός. Το φαινόμενο ίσως είναι πιο έντονο στις πόλυ ανοιχτές καμπές.Αν ήμουν αδιάφορος θα το εριχνα απλά στην άσφαλτο .Η 'στραβη' ζάντα είναι εμπρός αριστερά .

              Μπορεί να είναι στραβή η ζάντα και το λάστιχο στη περιστροφή να μην πατάει άψογα?Αυτό αν το προκαλεί δεν θα έπρεπε να έχει σταθερα συμπτώματα?

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • O
                otokomae @w202-amg last edited by

                Αγόρασα πρόσφατα ζαντολαστιχα 225 45 17 με λάστιχα κοντινενταλ.Δεικτης ταχύτητας Υ. Είχα τρέμουλο στο τιμόνι και πήγα για ζυγοστάθμιση.Ολα καλά ,μια ζάντα χρειάστηκε παραπάνω αντίβαρα από το σύνηθες χωρίς οπτικά να φαίνεται κάτι χοντρό κατά τη περιστροφή τής. Πλέον το τιμόνι είναι πεντακάθαρο από οποιοδήποτε σύμπτωμα κακής ζυγοστάθμισης αλλά ακανόνιστα σχεδόν έχω συμπτώματα 'τρεμουλου' σε όλο το αμάξι σε ταχύτητες 130-140-150 χαω σαν ο δρόμος να είναι ελάχιστα Κατσαρός. Το φαινόμενο ίσως είναι πιο έντονο στις πόλυ ανοιχτές καμπές.Αν ήμουν αδιάφορος θα το εριχνα απλά στην άσφαλτο .Η 'στραβη' ζάντα είναι εμπρός αριστερά .

                Μπορεί να είναι στραβή η ζάντα και το λάστιχο στη περιστροφή να μην πατάει άψογα?Αυτό αν το προκαλεί δεν θα έπρεπε να έχει σταθερα συμπτώματα?

                Αυτό το διακοπτόμενο τρεμουλο πιθανώς είναι από αρπαγμενο αφαλό ζάντας. Είναι λίγο παρακεντρο σε σχέση με το στεφάνι. Στο μπροστινό άξονα είναι πιο έντονο. Βάλε το ζαντολαστιχο στο πίσω άξονα καθώς η μεταφορά της ταλάντωσης θα είναι λιγότερη ιδιαίτερα σε multy link. Αλλά μακροπρόθεσμα πρέπει να διορθωθεί αν γίνεται γιατί τα παίζει και το ρουλεμάν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • W
                  w202-amg last edited by

                  Και παθαίνω σήμερα φουιτ σε μια από τις ζάντες που είχε αρκετά αντίβαρα.Επι την ευκαιρία (σε πολύ καλό μηχάνημα ζυγοστάθμισης σε σχέση με τα κλασσικά) βάζουμε σκέτη τη ζάντα.... άψογη, γυρνάμε το λάστιχο 180 μοίρες σε σχέση με τη ζάντα και ζήτησε μόνο 15-25 γρ.Ο λαστιχας είπε ότι πιθανόν να έφταιγε η ζυγοστάθμιση η προηγούμενη ή το λάστιχο να μην πάτησε σωστά και να φορτώθηκε με ένα σωρό αντίβαρα.

                  Λογικά θα τα κάνω μπροστά πίσω για να δω τι συμβαίνει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • alexfocus
                    alexfocus last edited by alexfocus

                    Επειδη επικειται τοποθετηση PZ4 ποια η διαφορα μεταξυ αυτων των δυο. Και τα δυο ειναι PZ4 αλλα δεν εχω καταλαβει σε τι διαφερουν.

                    https://static.tirerack.com/content/dam/tires/pirelli/pi_pzero_pz4_full.jpg?impolicy=tow-share
                    6439e6cb-c273-42b2-983a-a8fbb63ed20e-image.jpeg
                    https://www.maroudis.gr/image/cache/catalog/pirelli/pzero-4-600x600.jpg

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • mastoras78
                      mastoras78 last edited by mastoras78

                      Τα PZ4 είναι run flat, σίγουρα θές να βάλεις τέτοιου τύπου ελαστικό ?

                      "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                      #tsekourato_ksevrakoma

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • alexfocus
                        alexfocus last edited by

                        Βγαινουν και σε run flat αλλα δεν θα τα προτιμησω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Το γνωστό (και κορυφαίο) PZ4 είναι αυτό στην φωτό του Μαρουδη. Το άλλο δεν το βρήκα πουθενά, αλλά μοιάζει να έχει λιγότερο επιθετική (σπορ) χάραξη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • alexfocus
                            alexfocus last edited by alexfocus

                            Αλεξ (χρονια πολλα και για τις γιορτες μας) αυτο στη φοτο του tirerack το ειχε ο λαστιχας μου στη βιτρινα και το εχω δει φορεμενο σε ενα mazda3 εδω στη γειτονια μου. Το επιασα και το πλαινο του ηταν τοιχος (κλασικη πιρελαρα). Παντως αν δεις η χαραξη ειναι ακριβως η ιδια εκτος απο τους ωμους οπου εχει αυτη τη γραμμη (μισο ζικζακ κατα καποιο τροπο) και τη γραμμη καθετα οπου χωριζει τους ωμους. Γνωμη μου οτι αυτο του tirerack εχει πιο επιθετικη χαραξη γιατι οι ωμοι του ειναι πιο ακαμπτοι καθως δεν χωριζονται πουθενα με καθετο κοψιμο (ceteris paribus ως προς συθεση γομας).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Χρόνια πολλά συνονόματε!

                              Και το άλλο όμως σκληρά πλαϊνά έχει (Πιρελλάρα, όπως είπες!). Έκρινα μόνο από την χάραξη. Μπήκα και στο Ευρωπαϊκό και στο Αμερικάνικο site της Pirelli, αλλά δεν το βρήκα αυτό το σχέδιο. Κρυφό το έχουν; 😂

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • alexfocus
                                alexfocus last edited by

                                Η αληθεια ειναι οτι εγω τη χαραξη της φοτο του Μαρουδη ειχα περισσοτερο υπ' οψιν μου. Νεοτερα απο Δευτερα που θα ξαναμιλησω με το λαστιχα μου γιατι κατι μου ελεγε σημερα οτι αυτη τη στιγμη τα PZ4 δεν ειναι διαθεσιμα κτλ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  japanese1 last edited by

                                  Σε φρενάρισμα πανικού, μεγάλου πανικού όμως, michelin primacy 4, σαύρα κάτω.
                                  Τι να λέμε τώρα, άστο μόνο Michelin. Μεγαλώσαμε, για πειράματα δεν είμαστε.

                                  https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

                                  realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus @japanese1 last edited by

                                    @japanese1 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                    Σε φρενάρισμα πανικού, μεγάλου πανικού όμως, michelin primacy 4, σαύρα κάτω.
                                    Τι να λέμε τώρα, άστο μόνο Michelin. Μεγαλώσαμε, για πειράματα δεν είμαστε.

                                    Βάλε Pirelli P Zero κι εκεί θα δεις τι θα πει φρενάρισμα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • alexfocus
                                      alexfocus last edited by alexfocus

                                      Εφυγε παραγγελια για PZ4 225/45/17. Αρχες Οκτωβρη τοποθετουνται, στρωσιματακι με προδερμ και μετα σεξ και βια. RealZeus το πελμα που θα μου ερθει ειναι αυτο του Μαρουδη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • G
                                        ggab last edited by

                                        Καλημέρα. Έχει βάλει κάποιος τα falken sincera 110 να μου πει εντυπώσεις;;;;
                                        Κλείνω σε αυτά για το i10 σε 175/65/14.
                                        Τα ecocontact5 που πάνε για αντικατάσταση μετά από 43Κ χλμ ήταν εντυπωσιακά στο στεγνό μέχρι και τώρα και μετριότατα για να μη πω άθλια στο βρεγμένο. Αυτή η ανισορροπία με χάλασε ώστε να μη τα ξαναβάλω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          megane98hp last edited by

                                          Ήρθε επιτέλους η ώρα για αλλαγή ελαστικών. Μάλλον είχε έρθει η ώρα εδώ και 3-4 μήνες απλά έλεγα να το τρενάρω λίγο να περάσει το καλοκαίρι να γλυτώσει η καινούργια τετράδα τη πολλύ ζέστη.
                                          Good year wrangler η τρίτη τετράδα που θα φορέσει σε διάσταση 245.
                                          Δυστυχώς όμως έπαθα λάστιχο 2 φορές και άρχισα να ρωτάω δεξιά αριστερά. Η "μαμά" δεν την είχε αυτή τη διάσταση, ίσως επειδή την σταμάτησαν ή επειδή θα τους έρθει αργότερα. Επειδή όντως τα λάστιχα είχαν περάσει τα όριά τους ρωτώντας βρήκα την 235 διάσταση αλλά μόνο με παργγελία στα 450 ευρώ.
                                          Τα παράγγειλα αφού μου ζάλισε τον έρωτα το μαγαζί που πήγα ότι υπάρχουν και πολύ καλύτερα ελαστικά, (μου έλεγε για Βridgestone και διάφορα άλλα) ότι αν τα πάρω θα μπορώ να πώ στη μαδάρα. Ποιά είναι η μαδάρα ρε φίλε του λέω? Με ακούς όταν σου λέω ότι είναι η τρίτη τετράδα ότι κάνω τη δουλειά μου στην περιουσία μου μια χαρά και ότι δεν θέλω καλύτερα? Όχι επιμονή αυτός, μα στη μαδάρα θα πας καλύτερα θα έχεις και καλύτερες επιδόσεις στο δρόμο.
                                          Τα παράγγειλα λοιπόν αρχές Αυγούστου έδωσα και μπροστά 100 ευρά και μου είπε ότι μέχρι της 10 Σεπτέμβρη θα έχουν έρθει.
                                          Αμ δε.
                                          Πήγα προχθές από το μαγαζί και χωρίς ν βγω από το αμάξι ρώτησα ένα υπάλληλο αν έχουν έρθει και μου είπε ότι ο υπεύθυνος μιλάει στο τηλέφωνο και θα του πει να με πάρει τηλέφωνο. Έφυγα λοιπόν κι 10 λεπτά μετά με παίρνει τηλέφωνο.
                                          "Φίλε μου δεν έχουν έρθει, φίλε μου θα πάει τέλος του μήνα, φίλε μου σε πήρα να σε ενημερώσω, φίλε μου λίγο ακόμα κλπ κλπ ....
                                          Ελπίζω τέλος του μήνα να έχουν έρθει γιατί αλλιώς θα πρέπει να μου επιστρφεί η προκαταβολή...
                                          Συμφωνείτε?

                                          O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            ggab last edited by

                                            Προκαταβολή γιατί έδωσες;;;;πρώτη φορά ακούω για τέτοια ήθη και έθιμα στα λάστιχα!
                                            Στο μικρό φόρεσα τα Falken 110 στα 200€. Εντυπώσεις μόλις γράψουν και λίγο νερό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 164
                                            • 165
                                            • 35 / 165
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr