-
Καλησπέρα στην παρέα . Σας διαβάζω αρκετό καιρό και το τελευταίο τρίμηνο ψάχνομαι να αλλάξω την octavia5 με ένα SUV, κάτι που έπρεπε να γίνει νωρίτερα καθότι οικογενειακώς είμαστε του βουνού και των περίεργων προορισμών .
να πω ότι αρχικά είδα το Ford puma το οποίο ήταν οδηγικά άψογο , ωστόσο έφαγε πόρτα από την κυρα . Είδαμε το kamiq μας άρεσε και μπορώ να πω το τελευταίο μήνα είδα όλα τα βίντεο που κυκλοφορούν -εξωτερικού- και το κατατάσσουν στα κορυφαία .
έκανα και ένα τεστ σε captur , το πιο όμορφο εξωτερικά, αλλά δε μου άρεσε η θέση οδήγησης και οι διακόπτες στη κεντρική κονσόλα που θύμιζαν κασετόφωνο του 90.ωστοσο την τελευταία εβδομάδα το βιταρα ,ψάχνοντας το και βλέποντας ότι στα χαρτιά έχει το πιο πλήρες πακέτο και 4 κίνηση που δεν έχει κανένα από τα παραπάνω ,με έχει ιντριγκάρει . Ίσως το μόνο αρνητικό, το επερχόμενο μοντέλο σε κάνα 12μηνο . Θα κλείσω τεστ σε αντιπροσωπεία της Θεσσαλονίκης και θα καταλήξω .
αν είσαστε του βουνού #mono Vitara που λέει και ο γατουλης χαχαχαχαχ (ψιτ και το duster θα το κοιταζα)
εγω είμαι της ασφαλτου και απο octavia 5 diesel πήγα σε puma
-
Αλήθεια Γάτε, το Vitara έχει κοντή πρώτη, ώστε να αντιπαρέρχεται την έλλειψη υποπολλαπλασιασμού; Θυμίζω ότι αυτό το *κόλπο *χρησιμοποιεί το Duster diesel. Έτσι κι αλλιώς, ουσιαστικά την πρώτη χρειάζεται από το κιβώτιο των κοντών.
Όχι, αλλά δεν την χρειάζεται, έχει ένα φανταστικό αυτόματο με μετατροπέα που είναι καλύτερο και από τα κοντά.
ΥΓ: εννοείται 'έγκλημα' να πάρεις Βιτ χειροκούνα, ειδικά εαν το θές για εκτός. -
Εγώ παιδιά δεν κρίνω το Βιτάρα, όντως το καλύτερο για ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ χρήση, αλλά κρίνω το τί έχει επικρατήσει να λέγεται 'ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ' που για το 90% (και βάλε) ισοδυναμεί με το 'ΕΚΤΟΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ' ή 'Εκτός χαλικοστρωμένου που τον έχει περάσει Γκρέηντερ και τον εχουν πατήσει χιλιάδες ρόδες πριν από μένα'...
επίσης, καθώς έχω ζήσει έστω σαν παιδάκι τις μέρες χωρίς σχολείο μέχρι να πάω φαντάρος, την πραγματική ζωή σε χωριό που τετρακίνηση δεν είχαν ούτε τα Mazda αγροτικά φορτηγάκια της εποχής που κουβαλούσαν τα τσουβάλια με ελιές ή κοπριά ή ξύλα από κλαδέματα, ή τσουβάλια λιπάσματα κ.λ.π. μαζί με το εργατικό προσωπικό της οικογένειας σε αγροτικούς δρόμους ανοιγμένους με μπουλντόζα, κι ελλείψει καρότσας το κάνανε με τα χιλιάρια έως 1.300αρια ατμοσφαιρικά αυτοκινητάκια τύπου Starlet, Simca και 127 (κάποια τα αγοράζανε βάκγον επί τούτου), έχω ίσως λίγο διαφορετική αντίληψη για το τί είναι 'δρόμος' και τι είναι 'εκτός δρόμου', που τα σημερινά τούρμπο με 200αρες ροπές και 17ρηδες τροχους που απέχουν τουλάχιστον 17εκ απ΄ το έδαφος δεν μπορούν να πατήσουν αν δεν έχουν τετρακίνηση...
(μου ρθε ένα deja vu τώρα πως τα χουμε ξαναγράψει 2-3 φορές αυτά τα πράγματα, κάτι τρέχει με το Matrix...)
Κι απ τα λίγα κουτσά που έμαθα στη πράξη, αυτό που γράφει ο Φάνης παραπάνω κρίνω ως το σημαντικότερο ΟΛΩΝ χαρακτηριστικών όταν αγοράζεις το 2021 αμάξι για τέτοια χρήση: να χει ένα τέτοιο υπέροχο μετατροπέα ροπής και λίγο ύψος παραπάνω. Αν έχει ΚΑΙ τετρακίνηση όπως το πλήρες βιτάρα, ακόμη καλύτερα για όποιον έχει να δώσει 26-27 χιλιάρικα να το αγοράσει.
-
το εκτος δρομου δεν θελει εξηγησις μεγαλη πιλιε. εκτος δρομου ειναι οτι δεν σπορπαει μολις βγει απο την ασφαλτο. και γκες γουάτ... τα πρωτα που θα σκορπισουν ειναι τα φραντσιοζικα, μετα τα τζερμαν παουα, μετα τα ουναφατσα και ακολουθουν γκαγκναμ και σχιστο γκεϊκα. εβαλα το τριοοχτω απο Αθ.Διακο για καταφυγια βαρδουσια και κοντεψα να το παρω σε τεμαχια.
-
Άστα, βαραει κάτι τρελές γκλιτσιες τελευταία. Πρέπει να αναβαθμίζουν καποιον server.
Για παραδειγμα είδα almera να κοντράρει c3 aircross..... Και κέρδισε το aircross.
Το δε aircross ήταν όμορφο. Στο φαναρι είδα μέσα στο aircross δύο γιαγιάδες των 90 ετών στις μπροστα θέσεις και πίσω οι άντρες τους, γέροντια, να πλέκουν.
Λογικα μολις κάνουν την ανάβαθμιση στο ματριξ θα ξανά μπουν μποτάκια νέων ευτυχησμενων ανθρώπων να οδηγουν aircross
Ο Λαπης με τη Λάπαινα και τα μικρά Λαπόπουλα σε χωματόδρομο πηγαίνοντας για ράφτινγκ με το Aircross, να λέει 'όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε'...
-
-
επίσης, καθώς έχω ζήσει μπουκι ελλείψει καρότσας το κάνανε με τα χιλιάρια έως 1.300αρια ατμοσφαιρικά αυτοκινητάκια τύπου Starlet, Simca και 127 (κάποια τα αγοράζανε βάκγον επί τούτου), έχω ίσως λίγο διαφορετική αντίληψη για το τί είναι 'δρόμος' και τι είναι 'εκτός δρόμου', που τα σημερινά τούρμπο με 200αρες ροπές και 17ρηδες τροχους που απέχουν τουλάχιστον 17εκ απ΄ το έδαφος δεν μπορούν να πατήσουν αν δεν έχουν τετρακίνηση...
Σωστά αυτα που λές (και εμεις πηγαίνανε σε απίστευτα κακοτράχαλα μέρη με την Κορόλα ΚΕ25). Ομως να σημειώσω ορισμένα πράγματα ως αντίλογο:
- Όλα αυτα τα αυτοκίνητα ειχαν ως απο το πλείστον ακάμπτο άξονα πίσω, κρεμαγιέρα μηχανική (κάποια με ατέρμονα!) και φύλλα σούστας. Δεν ειχαν 100 αισθητηρες περιξ τον τροχών.
- ειχαν λάστιχα μπαλόνια με 80αρι προφίλ, συνήθως με σαμπρέλα και όχι φλίδες 45αρια. Επίσης ειχαν σιδερένιες ζάντες.
- ήταν πολύ απλές κατασκευές με χαλύβδυνα μερη στην ανάρτηση (και οχι αλουμινένια), σιδερα παντού (και όχι πλαστικά) και ελάχιστα συστήματα κατω απο το αυτοκίνητο.
- τελος ειχαν αρκετά μεγάλη απόσταση απο το έδαφος, οσο κάποια σημερινά δηθεν σουβ.
-
Άστα, βαραει κάτι τρελές γκλιτσιες τελευταία. Πρέπει να αναβαθμίζουν καποιον server.
Για παραδειγμα είδα almera να κοντράρει c3 aircross..... Και κέρδισε το aircross.
Το δε aircross ήταν όμορφο. Στο φαναρι είδα μέσα στο aircross δύο γιαγιάδες των 90 ετών στις μπροστα θέσεις και πίσω οι άντρες τους, γέροντια, να πλέκουν.
Λογικα μολις κάνουν την ανάβαθμιση στο ματριξ θα ξανά μπουν μποτάκια νέων ευτυχισμενων ανθρώπων να οδηγουν aircross
-
#mono_vitara
-
Τα καταφέραμε! Το απογευματάκι κανονίστηκε τεστ ντράιβ Vitara!
Μάλλον GL+ awd θα είναι. Θα δούμε...
Θα επανέλθω με εντυπώσεις και δικές μου και της γυναίκας.
-
@dimitriscsd Αναμένουμε!!!
-
@dimitriscsd στη μεση, αναμεσα στα καθισματα, θα δεις ενα περιστροφικο διακοπτη. Με το που θα μπεις τον γυρνας δεξια να γραψει sport στην οθονη... Η οταν κατσεις εσυ στο τιμόνι...
-
Ναι κάνε αυτό που λέει ο Γάτος, μπας και προχωρήσει λίγο....αχαχααχ!!
Μόνο στην 4κούνα, η 2κούνα δεν το έχει δυστυχώς.ΥΓ: Κάντο, πέρα από το πείραγμα που κάνω στον γάτο.
-
Προσωπικά έχω άποψη για το όχημα, από παλαιότερα έτη βέβαια καθώς έχουν γνωστοί μου μοντέλα του 15 και του 16. Πιο πολύ θέλω να δω τι θα πει το έταιρον ήμισυ, έχοντας οδηγήσει πρόσφατα:
- yaris hybrid (της άρεσε πόσο εύκολο είναι στην οδήγηση)
- fiesta 125 st line (της άρεσαν τα πάντα πέραν του ότι δεν είναι αυτόματο).
Το έχει πάρει με στραβό μάτι λόγω όγκου, αν και δεν είναι μακρύ. Ελπίζω πως όταν το δοκιμάσει θα δει πόσο εύκολο είναι.
-
Καλησπέρα στην παρέα . Πήγα σήμερα σε αντιπροσωπεία της ανατολικής Θεσσαλονίκης και το είδα από κοντά . Είχε εκθεσιακό ένα λευκό 4χ4 gl+ .οι χώροι καλοί για 4 άτομα και η θέση οδήγησης μου φάνηκε πολύ όμορφη . Για τους πίσω αρνητικό που δεν έχει μεριμνήσει ιδιαίτερα η εταιρία - έστω αεραγωγούς - ενώ πίσω από το κάθισμα του οδηγού δεν έχει θήκη .
Χώροι αποσκευών οκ - καλά μετά το octavia παθαίνεις ένα σοκ - .
Να πω ότι μου άρεσε η συναρμολόγηση στα υλικά του ταμπλό. Επίσης το αυτοκίνητο δείχνει πραγματικό suv , με πολύ καλό ύψος και μεγάλες αποστάσεις τροχών από το αμάξωμα .
Τιμή μου έδωσε 23.700 με διχρωμία και με την 9 άρα οθόνη που ουσιαστικά τη χρεώνει 300€.
Επίσης αναμένεται νέος τιμοκατάλογος τις επόμενες ημέρες . Test drive από εβδομάδα . -
Λοιπόν... Οδηγήσαμε GL+ χειροκίνητο 2WD. Αυτό είχαν... Οπότε χωρίς τον περιστροφικό διακόπτη με τα προγράμματα και φαντάζομαι (λίγο) ελαφρύτερο.
Το αυτοκίνητο στο δρόμο είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ καλό. Πατάει υπέροχα και έχει αρκετή δύναμη. Από θέμα δύναμης μου φάνηκε αντίστοιχο με το 125άρι fiesta που οδηγήσαμε τις προάλλες. Το δε κιβώτιό του, επίσης πολύ καλό. Όχι σαν του Focus (1.5) αλλά τολμώ να πω ότι ίσως ήταν ένα κλικ καλύτερο από του Fiesta! Τουλάχιστον ισάξιο. Το είχα άγχος αυτό μετά από κάτι άλλα που είδα τελευταία και έφριξα... Η υποψήφια αγοραστής σχολίασε επίσης πόσο άνετο και εύκολο είναι στην οδήγηση. Της άρεσε πέρα από το ύψος, που τελικά είναι περισσότερο απ' ότι νόμιζα, και η άριστη ορατότητα μέσα από την καμπίνα.
Στις λακούβες απλά οδοστρωτήρας. Συνηθισμένος από τις 18άρες του Focus και την σκληρή ανάρτηση, η οποία τα πάει και πολύ καλά για τα δεδομένα του αυτοκινήτου στις λακούβες, μου φάνηκε ότι οδηγώ πάνω σε σύννεφο! Είχα ένα φόβο για τον ημιάκαμπτο πίσω (το Duster 4x4 έχει πολλαπλούς) αλλά τελικά έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος. Το ίδιο και η γυναίκα!
Η οθόνη του μια μετριότητα. Δε πολυασχολήθηκα. Δεν είχε και navi αυτή η έκδοση. Βάλαμε λίγο να ακούσουμε το ραδιόφωνο μερικά δευτερόλεπτα και το κλείσαμε. Λείπουν και 2 tweeters στην GL+, τα οποία γάτε μου είπε ο τύπος δε μπαίνουν μετά. Μόνο aftermarket. Δεν ξέρω πως θα είναι η καινούρια 9άρα αλλά απ ότι είδα και εκείνη έχει τις ελλείψεις της (π.χ. φυσικός διακόπτης φωνής και tune). Η κάμερα καλούτσικη. Ίσως λίγο καλύτερη από την αστεία του Yaris. Με σταθερές γραμμές.
Ρωτώντας την στο τέλος την γενική της γνώμη μου είπε πως της άρεσε και αν ήταν αυτόματο θα είχε ενθουσιαστεί (συνεννοημένοι είστε;). ΑΛΛΑ τα χρήματα είναι πάρα πολλά και τα θεωρεί υπερβολή.
Και εδώ περνάμε στο παρασύνθημα... Ζήτησα τιμή μετά το τεστ για GLX 4WD Auto και το νούμερο που μου παρουσίασε είναι 29 χιλιάρικα! Ανένδοτος στην τιμή... Η ανάλυση είναι:
- Βασική τιμή
- +800 ευρώ το χρώμα που μας άρεσε (διχρωμία)
- +285 πινακίδες, τέλη και μεταφορά (!;)
- +320 ευρώ που αναφέρει ο τιμοκατάλογος της suzuki για προετοιμασία (το χαρτί προσφοράς που μου έδωσε γράφει PDI 0 ευρώ. Τι προετοιμασία είναι αυτή; Πανελλήνιες θα δώσει;) και μεταφορά (δεύτερη μεταφορά...)
Προκύπτει λοιπόν χοντρικά 27 για το χειροκίνητο και 29 για το αυτόματο. Μας κάνει δώρο την ρεζέρβα (δεν έχει).
Είμαστε ίσως διατεθημένοι να κόψουμε το χρώμα για να κερδίσουμε κάποια χρήματα. 800 ευρώ χρώμα ούτε γυμνές παρθένες να το ανακάτευαν για να το βγάλουν... Και μάλιστα έχει πολύ λιγότερο μέταλλο μέσα σε σχέση με το Ford. Το απλό λευκό είναι 150 ευρώ και το κόκκινο (μη μεταλλικά και τα 2) είναι εντελώς δωρεάν (χωρίς διχρωμία). Μετά έχει μεταλλικό λευκό μονόχρωμο στα 600.
Μετά η άλλη υποχώρηση είναι το χειροκίνητο αλλά λόγω του πολύ καλού αυτόματου πιστεύω πως είναι κάτι που αξίζει να το πληρώσουμε γιατί δίνει πολλά πλεονεκτήματα στη χρήση του (2ο - πόλης - εκδόμων - εκτός δρόμου). Επίσης φωνάζει ο γάτος!
Τώρα σχετικά με τον πωλητή, πέρα του ότι δεν πολυασχολήθηκε να εξηγήσει να συζητήσει κτλ, πιστεύω πως σίγουρα μπορεί να κάνει κάτι καλύτερο αλλά ξεκάθαρα δεν θέλει... Ούτε να μου αναλύσει ακριβώς τις χρεώσεις των έξτρα εξόδων δε ψήθηκε όταν τον ρώτησα... Μου είπε απλά αυτόματο και χειροκίνητο έχουν 15 ευρώ διαφορά... Πως σας ακούγονται τα νούμερα; Πιστεύω πως αξίζει να ρίξω τηλέφωνα και αλλού να δω τι θα μου πουν... Αύριο πρωί πρωί θα πάρω Ρέθυμνο για προσφορά.
Για παράδοση μου είπαν Δεκέμβρη με Ιανουάριο.
Και το κορυφαίο όλων που με έκανε να φύγω γελώντας... Λίγο πριν σηκωθώ πετάγεται ένας από το δίπλα γραφείο (!) που άκουσε ότι μιλάμε για παραγγελίες και παραδόσεις και λέει "Για 4κίνητο κοιτάτε; Από Δευτέρα 300 ευρώ πάνω!"
Εντάξει πάρα πολύ καλό σύνολο. Μας αρέσει πολύ αλλά μιλάμε για αμάξι που παρουσιάστηκε το '15. Δε πιάσανε και τον παπά απ' τα... αυτιά...
-
@dimitriscsd χμμμ. κατσε να δω και εδω ποσο βγαινουν, θα σου πω απο δευτερα τι βρισκω, μπορει να αξιζει πολυ η μεταφορα απο αθηνα. στην οθονη γινονται πολλα, παρα πολλα και με πολλες ρυθμισεις. και κατι που τουλαχιστον στο πεζω, ρενω,βολβο, φορντ και στο φαου δεν γινεται ολες οι λειτουργιες, μα ολες, ειναι προσβασιμες απο το τιμονι και μαλιστα οι περισσοτερες με χωριστο χορταστικο σε μεγεθος πληκτρο (ας πουμε στα psa για να κλεισεις το τηλεφωνο πρεπει να πατησεις το κουμπι τηλεφωνο, να πας με τη ροδελα στο κλεισιμο γραμμης και να ξαναπατησεις κουμπι, στο βιτ εχει κουμπι που κλεινει τη γραμμη... προσεξε οτι εχει επιπλεον κουμπια σε δευτερο επιπεδο. φαινεται ταπεινη αλλα κανει τα παντα. και navi = μια καρτουλα που μπαινει στη υποδοχη μπροστα απο ebay με 30 ευρω.... linux βλεπεις και μαλιστα open source! και πρεπει να ρυθμισεις ηχο. και εχει και τουιτερ σαν αξεσουαρ, αν και οκ, τα παιρνεις και απο την αγορα σγα τα ποιοτικα που θα ειναι τα μαμα.
ναι ειναι ακριβο για μπι σουβ, ειχα παρει το ες που ηταν πιο εξοπλισμενο και απο το glx με φοβερες ζαντες, δερμα κλπ με 26000 κομπλε με χρωμα περλα-τεμπελη-σποιλερ βαμμενο-κιτ πλαστικων προστασιας παντου- εξτρα ποδιες - τασακοαναπτηρες - ρεζερβα και κιτ - εξτρα κομπρεσερ αερα και γενικα οτι υπηρχε στο καταλογο με τα αξεσουαρ τοτε. οπως λεει ενας γατος #mono_vitara
χαχ -
@gatoz Τσέκαρε και πες μου... Σε ευχαριστώ πολύ. Θα ψαχτώ και εγώ. Αν υπάρχει ουσιαστική διαφορά στην τιμή έρχομαι και Αθήνα να το πάρω. Θα κάνουμε και μια βόλτα.
Αυτό που λες με το τηλέφωνο γίνεται πλέον και σε όλα τα νέα ford. Έχει κουμπί σήκωσε και κουμπί κλείσε. Τα είδα τα έξτρα κουμπιά που λες στο τιμόνι του Vitara.
Για τα ηχειάκια δε τίθεται θέμα γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να πάρω τελικά GL+. Δε με ενθουσίασαν οι ελλείψεις.
Το σπόιλερ που λες παρεμπιπτόντως αλλάζει τελείως την μορφή του αυτοκινήτου πίσω προς το καλύτερο. Χωρίς φαίνεται σαν κάτι να λείπει. Δεν με απασχολεί άμεσα πάντως χαχα. Στο μέλλον βλέπουμε!
Δεν έχεις κανένα γατίσιο κονέ εκεί που το πήρες μπας και βγάλουμε άκρη γιατί εδώ ο σύντεκνος ακλόνητος... Πάλι καλά που προσέφερε την ρεζέρβα δηλαδή.
-
Δυστυχώς αυτες ειναι οι τιμες, και εμενα τοσο μου ειχαν δώσει πριν μερικούς μήνες και χωρις καμία εκπτωση. Καλά τα ψέμματα το gl+ αξίζει. Το glx ξεφεύγει.
-
Δε με ενθουσίασε το GL+.
GLX σίγουρα. Δεν έχω αποφασίσει για το αυτόματο αν και νομίζω πως θα τα αξίζει τα λεφτά του (είναι 2 χιλιάρικα πάνω...)
Σκεφτόμαστε να θυσιάσουμε το χρώμα (ίσως είναι και καλύτερα να μην είναι μεταλλικό) και μακάρι να βρούμε κάποια μικρή έκπτωση κάπου. Αλλιώς ξεχνάμε το 4Χ4 και παίρνουμε ένα αξιοπρεπέστατο hatch ή crossover με λίγο λιγότερα.
Εν τω μεταξύ φτάσαμε τα λεφτά να πάρω κι άλλο Focus 182... χαχαχα Μακάρι να είχε και καμιά ακόμα επιλογή της προκοπής με 4WD αλλα δυστυχώς τίποτα...
Suzuki Vitara 2015