-
η εμπλοκη σε ατυχημα ειναι κατι το οδυνηρο ειτε λογω των υλικων ζημιων ειτε [πολυ χειροτερα] λογω του τραυματισμου ή και του θανατου που μπορει να προελθει απο αυτο.
οι περισσοτεροι [πιστευω] που βρισκομαστε καθημερινα στους δρομους ειτε σαν οδηγοι ειτε σαν συνεπιβατες ειτε και σαν πεζοι ακομα θα εχουμε καποιες λιγοτερο ή περισσοτερο δυσαρεστες αναλογες εμπειριες........ας τις μοιραστουμε!!
σημ. περιπτωσεις οπως μου χτυπησε καποιος τον προφυλακτηρα ή το φτερο ή τελος παντως κατι χωρις ιδιαιτερες υλικες ζημιες απο αυτα που καθημερινα συμβαινουν νομιζω δεν μπορουν να θεωρηθουν σαν ''ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ''
Εγω προσωπικα εχω εμπλακει δυο φορες σε ατυχημα ...μια οδηγωντας μοτο το 1985 οπου ενας υπερηλικας περασε στεγνα με στοπ κεντρικο διπλο δρομο και σταματησε μες την μεση στο ρευμα που εκινουμουν με αποτελεσμα πριν προλαβω να χαιδεψω τα φρενα να τον εμβολισω και να προσγειωθω με συντριπτικο καταγμα της κεφαλης της κερκιδας [στον καρπο του δεξιου χεριου] στο καπο του αυτοκινητου του.
η συνεχεια γραφτηκε στο Ασκληπιειο οπου μου εβαλαν ενα ωραιο γυψο για τις επομενες 60 ημερες και περασα ενα καλοκαιρι μουρλια [ηταν Ιουνιος]......τον Σεπτεμβρη ομως του ιδιου ετους ελαβα μερος σε αγωνα εντουρο παρα τους πονους ..... αλλα και τον κινδυνο σε ενδεχομενη πτωση να το ξανασπασω!!!! [απο μυαλο τοτε αστα να πανε!!!!! ]
η δευτερη μου εμπειρια ηταν με ιχ οταν σε κεντρικο δρομο του Π.Φαληρου με ενα BMW 520 ολοκαινουργιο το 97 ενας πολυ καθως πρεπει κυριος διευθυντης σε ναυτιλιακη εταιρεια περασε με στοπ και εγω μετα απο ''τσαρουχωμα'' των φρενων του πεζω 205 [της συζυγου] που οδηγουσα [μου βγηκε στα 5 μετρα και ευτυχως πηγαινα με 40 περιπου] τον χτυπησα στον μπροστινο αριστερο τροχο........το αποτελεσμα ηταν το πεζω εγινε μπροστα πιττα [προφυλακτηρας- φαναρια- δεξι φτερο- καπο- μετωπη- ψυγειο ]....... ενα γερο τρανταγμα σε εμενα γιατι φυσικα φοραγα ζωνη ......[οχι δεν την φοραω μονο στα ταξιδια ] ενω στην BMW εψαχνα να βρω τι αλλο περα απο λιγο χτυπημενο το αριστερο φτερο της συνεβει
-
η εμπλοκη σε ατυχημα ειναι κατι το οδυνηρο ειτε λογω των υλικων ζημιων ειτε [πολυ χειροτερα] λογω του τραυματισμου ή και του θανατου που μπορει να προελθει απο αυτο.
οι περισσοτεροι [πιστευω] που βρισκομαστε καθημερινα στους δρομους ειτε σαν οδηγοι ειτε σαν συνεπιβατες ειτε και σαν πεζοι ακομα θα εχουμε καποιες λιγοτερο ή περισσοτερο δυσαρεστες αναλογες εμπειριες........ας τις μοιραστουμε!!
σημ. περιπτωσεις οπως μου χτυπησε καποιος τον προφυλακτηρα ή το φτερο ή τελος παντως κατι χωρις ιδιαιτερες υλικες ζημιες απο αυτα που καθημερινα συμβαινουν νομιζω δεν μπορουν να θεωρηθουν σαν ''ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ''
Εγω προσωπικα εχω εμπλακει δυο φορες σε ατυχημα ...μια οδηγωντας μοτο το 1985 οπου ενας υπερηλικας περασε στεγνα με στοπ κεντρικο διπλο δρομο και σταματησε μες την μεση στο ρευμα που εκινουμουν με αποτελεσμα πριν προλαβω να χαιδεψω τα φρενα να τον εμβολισω και να προσγειωθω με συντριπτικο καταγμα της κεφαλης της κερκιδας [στον καρπο του δεξιου χεριου] στο καπο του αυτοκινητου του.
η συνεχεια γραφτηκε στο Ασκληπιειο οπου μου εβαλαν ενα ωραιο γυψο για τις επομενες 60 ημερες και περασα ενα καλοκαιρι μουρλια [ηταν Ιουνιος]......τον Σεπτεμβρη ομως του ιδιου ετους ελαβα μερος σε αγωνα εντουρο παρα τους πονους ..... αλλα και τον κινδυνο σε ενδεχομενη πτωση να το ξανασπασω!!!! [απο μυαλο τοτε αστα να πανε!!!!! ]
η δευτερη μου εμπειρια ηταν με ιχ οταν σε κεντρικο δρομο του Π.Φαληρου με ενα BMW 520 ολοκαινουργιο το 97 ενας πολυ καθως πρεπει κυριος διευθυντης σε ναυτιλιακη εταιρεια περασε με στοπ και εγω μετα απο ''τσαρουχωμα'' των φρενων του πεζω 205 [της συζυγου] που οδηγουσα [μου βγηκε στα 5 μετρα και ευτυχως πηγαινα με 40 περιπου] τον χτυπησα στον μπροστινο αριστερο τροχο........το αποτελεσμα ηταν το πεζω εγινε μπροστα πιττα [προφυλακτηρας- φαναρια- δεξι φτερο- καπο- μετωπη- ψυγειο ]....... ενα γερο τρανταγμα σε εμενα γιατι φυσικα φοραγα ζωνη ......[οχι δεν την φοραω μονο στα ταξιδια ] ενω στην BMW εψαχνα να βρω τι αλλο περα απο λιγο χτυπημενο το αριστερο φτερο της συνεβει
-
η εμπλοκη σε ατυχημα ειναι κατι το οδυνηρο ειτε λογω των υλικων ζημιων ειτε [πολυ χειροτερα] λογω του τραυματισμου ή και του θανατου που μπορει να προελθει απο αυτο.
οι περισσοτεροι [πιστευω] που βρισκομαστε καθημερινα στους δρομους ειτε σαν οδηγοι ειτε σαν συνεπιβατες ειτε και σαν πεζοι ακομα θα εχουμε καποιες λιγοτερο ή περισσοτερο δυσαρεστες αναλογες εμπειριες........ας τις μοιραστουμε!!
σημ. περιπτωσεις οπως μου χτυπησε καποιος τον προφυλακτηρα ή το φτερο ή τελος παντως κατι χωρις ιδιαιτερες υλικες ζημιες απο αυτα που καθημερινα συμβαινουν νομιζω δεν μπορουν να θεωρηθουν σαν ''ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ''
Εγω προσωπικα εχω εμπλακει δυο φορες σε ατυχημα ...μια οδηγωντας μοτο το 1985 οπου ενας υπερηλικας περασε στεγνα με στοπ κεντρικο διπλο δρομο και σταματησε μες την μεση στο ρευμα που εκινουμουν με αποτελεσμα πριν προλαβω να χαιδεψω τα φρενα να τον εμβολισω και να προσγειωθω με συντριπτικο καταγμα της κεφαλης της κερκιδας [στον καρπο του δεξιου χεριου] στο καπο του αυτοκινητου του.
η συνεχεια γραφτηκε στο Ασκληπιειο οπου μου εβαλαν ενα ωραιο γυψο για τις επομενες 60 ημερες και περασα ενα καλοκαιρι μουρλια [ηταν Ιουνιος]......τον Σεπτεμβρη ομως του ιδιου ετους ελαβα μερος σε αγωνα εντουρο παρα τους πονους ..... αλλα και τον κινδυνο σε ενδεχομενη πτωση να το ξανασπασω!!!! [απο μυαλο τοτε αστα να πανε!!!!! ]
η δευτερη μου εμπειρια ηταν με ιχ οταν σε κεντρικο δρομο του Π.Φαληρου με ενα BMW 520 ολοκαινουργιο το 97 ενας πολυ καθως πρεπει κυριος διευθυντης σε ναυτιλιακη εταιρεια περασε με στοπ και εγω μετα απο ''τσαρουχωμα'' των φρενων του πεζω 205 [της συζυγου] που οδηγουσα [μου βγηκε στα 5 μετρα και ευτυχως πηγαινα με 40 περιπου] τον χτυπησα στον μπροστινο αριστερο τροχο........το αποτελεσμα ηταν το πεζω εγινε μπροστα πιττα [προφυλακτηρας- φαναρια- δεξι φτερο- καπο- μετωπη- ψυγειο ]....... ενα γερο τρανταγμα σε εμενα γιατι φυσικα φοραγα ζωνη ......[οχι δεν την φοραω μονο στα ταξιδια ] ενω στην BMW εψαχνα να βρω τι αλλο περα απο λιγο χτυπημενο το αριστερο φτερο της συνεβει
-
Γιατί δεν βάζουμε και το ΟΧΙ στην ψηφοφορία για να ψηφίσω και εγώ?
-
Και εγώ δυο φορές.
Μια πριν έξη χρόνια που γιάπης με Rover παραβίασε στοπ και προσγειώθηκε χωρίς καν να φρενάρει στον εμπρός αριστερό μου τροχό και έβαλε μέσα όλοι την αριστερή πλευρά μέχρι να σταματήσει. Το χειρότερο είναι ότι δεν παραδέχτηκε τίποτα με αποτέλεσμα να πάρω τα χρήματα της επισκευής μετά από δυο χρόνια και με δικαστήριο. Δεν παραδεχόταν ούτε ότι ήταν από αριστερά!!!!
Η δεύτερη ήταν πριν λίγους μήνες όταν έσκασα με το παπάκι πάνω σε αυτοκίνητο που παραβίασε προτεραιότητα. Ευτυχώς μόνο με σπασμένη μύτη και διαλυμένο εμπρός σύστημα για το παπί.
Μικροατυχήματα έχω περισσότερα και ένα μάλιστα με υπαιτιότητα μου, αλλά ευτυχώς χωρίς ζημιές σοβαρές ή τραυματισμούς. -
Δύο φορές, αλλά δεν τις μετράω, γιατί ήταν απλά ξυσιματάκια. Και τις δύο με το Audi του μπαμπά ...
Την πρώτη σε ένα στενό, νόμιζα ότι μ' έπερνε να περάσω, αλλά τελικά διαπίστωσα ότι δεν μ' έπερνε...
Την δεύτερη πήγαινα στη σχολή και στην Βασ. Όλγας ένας τύπος με ένα Askona με το που ανάβει πορτοκαλί πλακώνει τα φρένα και το κοκκαλώνει (σκεφτείται ότι ζορίστηκε πολύ να σταματήσει, γιατί σταμάτησε πάνω στην διάβαση...). Εγώ ήμουν σίγουρος ότι θα περάσει, αφού θα έπρεπε ήταν τρελός να πλακωθεί στα φρένα μόλις άναψε το πορτοκαλί, αλλά τελικά ήταν τρελός... Αποτέλεσμα; 40.000δρχ σε λαμαρινά για το Askona και ένα ξυσιματάκι στο Audi (ποιος είπε ότι τα καινούρια δεν αντέχουν στις μικροσυγκρούσεις; ) και εξάψαλμος το απόγευμα στο σπίτι....
Κατά τα άλλα ήμουν αρκετά τυχερός μέχρι στιγμής (φτου μου, μην με ματιάσω... ) και γλίτωσα στο παρά ένα (ούτε καν στο παρά πέντε) κάτι παπούδες με Panda που πετάγονται με 30 από το πουθενά στον κεντρικό που εσύ πας με 90+, κάτι θείες με C180 που ξαφνικά σταματάνε στον περιφερειακό, και άλλα ωραία που μας κάνουν τη ζωή πιο ενδιαφέρουσα (ή πιο μικρή...) στους δρόμους...
-
Μία πλαγιομετωπική με Passat ο απέναντι και με UNO εγώ. Το
UNO άντεξε και με τη ζώνη βγήκα ολίγον shaken αλλά ευτυχώς
σε ένα κομμάτι. Υπαίτιος του ατυχήματος ήμουν ΕΓΩ.Είναι απιστεύτη εμπειρία πάντως η σύγκρουση. Τα λίγα δευτερόλεπτα
πριν που καταλαβαίνεις ότι τα συμβεί. Ο θόρυβος καθώς το αυτοκίνητο
τσαλακώνεται. Η αίσθηση της βίαιας επιβράδυνσης καθώς η ζώνη σου
ΣΩΖΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ η πτήση (το FIAT στη συνέχεια καβάλησε το
PASSAT με αποτέλεσμα να βρεθώ για 1.5 δεύτερα στον αέρα (τουλά-
χιστον αυτό είπε ο πραγματογνώμων των Carabbinieri) και τέλος
η πτώση και επιστροφή στο έδαφος ευτηχώς στα 4 και όχι ανάσκελα.
Λίγα δεύτερα να συνειδητοποιήσω ότι είμαι ok (και ο συνοδηγός)
το χτύπημα στο παράθυρο του οδηγού του άλλου οχήματος που
ρωτά αν είμαστε εντάξει. Μετά τα τυπικά. Τροχαία, ασφαλιστική,
γκαράζ. Η αδρεναλίνη που δεν σε αφήνει να κοιμιθείς μερικά μερό-
νυχτα και τέλος το bottom line. ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΟΔΗΓΗΣΩ ΠΟΤΕ
ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΒΙΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΙΣΚΟ ΧΩΡΙΣ
ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΛΟΓΟ.Τα άλλα δύο ήταν πταίσματα σε σχέση με αυτό και δεν ήταν δικό μου
φταίξιμο. -
Ο γιυος μου το περασμενο Σαββατο καπου στον Πειραια παρεβιασε STOP και επεσε με το Focus πανω σε ενα OPEL MERIVA.Κατα τα λεγομενα του πηγαινε περιπου με 50 χλμ και αν ο αλλος ΔΕΝ σταματαγε δεν θα τον χτυπουσε!! Θα εστριβε πισω του και ουτε γατα ουτε ζημια!! Ακου λογικη.
Τελος παντων το 2 μηνων MERIVA επαθε χοντρη ζημια αλλα θα τα πληρωσει η ασφαλεια,το FOCUS θελει καινουργιο καπο,μετωπη,προφυλακτηρα και ενα φαναρι.Κοστος 1100 ΕΥΡΩ.Με τις υγειες μου. -
Μια φορά
Ιούλιος 2003 στην Υψηλή γέφυρα στη Χαλκίδα , Κυριακή απογευμα, πυκνή κίνηση που καποια στιγμή ανοιγει. Με το που κανω να ξεκινήσω (με το SEAT τότε) βλέπω ενα Polo να προσγειώνεται στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, επειδή η κυρία που το οδηγούσε θεώρησε οτι ειναι καλό να οδηγεί (λεπτομέρεια : με σαγιονάρες ) κοιτάζοντας αριστερά τους τύπους που καναν buggy jumping και το αυτοκινητό να πηγαίνει μονο του
Πορτ μπαγκάζ, προφυλακτήρας πισω φώτα και ενα γερό τράνταγμα για εμενα και τη συζυγό μου (Ευτυχώς φορούσαμε ζώνη). Η τροχαία ήρθε σε 3 λεπτά παρακαλώ (!!) η κυρία έκανε δήλωση και μετά από 2,5 μήνες πήραμε τα χρήματά μας δυστυχώς απο την δική της εταιρεία (ΑΠΟΛΥΤΟ ****ΡΔΕΛΟ) που συν τοις αλλοις δεν συμμετέχει στο συστημα φιλ. διακανονισμού και μας εβγαλέ την πιστη μέχρι να μας πληρώσει
-
Ποτέ, και ελπίζω έτσι να είναι για πάντα.
-
2 φορές και αυτές με το Clio.
1995, 3 η ώρα τη νύχτα σε ερημικό δρόμο μέσα στην πόλη, μου βγαίνει ένα mitsubishi lancer από stop και πεφτω στον μπορστά αριστερό τροχό του με ταχύτητα μικρότερη των 30χιλ. Όλο το μπροστινό συστημα μου αλλαγή (φανάρια, προφυλακτήρες, καπω, ψυγείο κλπ). Σύνολο 1.000.000 δρχ τότε που πλήρωσε η ασφαλιστική του (είχαμε την ίδια) χωρίς πρόβλημα.
1998, πρωι-πρωί για τη δουλειά, φανάρι και ένα golf με μία κυρία σταματάει απότομα σε πράσινο επειδή φοβήθηκε ένα πεζό στο πεζοδρόμιο, μήπως και ξεκινήσει. Το Golf καμμία ζημιά (γρατζουνιά στον προφυλακτήρα που δεν ήθελε να την φτιάξω, ήταν και σε μαυρα χάλια γενικότερα το αυτοκίνητο) και ένα καπώ για μένα αλλαγή και βάψιμο. -
Δύο φορές:
- Με το Υ10: Ένα ωραίο Σαββατιάτικο πρωί στη γειτονιά που έμενα, ηλικιωμένος με Golf I, ο οποίος ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΔΙΠΛΩΜΑ, παραβιάζει ΧΑΛΑΡΑ το στοπ και πέφτει πάνω μου, παρόλο που έκανα δεξιά. Ζημιές σ'αυτόν: Τσαλακωμένο δεξί φτερό, προφυλακτήρας. Σ'εμένα: Σπασμένο αριστερό μπροστινό φλας, βάση προφυλακτήρα (μια βέργα απλή δηλαδή), αμορτισέρ, τσαλακωμένο φτερό, σπασμένο ψαλίδι.
Αρχικά ήθελε να φορτώσει το φταίξιμο σ'εμένα, αλλά το ότι δεν είχε δίπλωμα τον έκανε να το ξανασκεφτεί. Η ασφαλιστική του (ΑΣΦΑΛΕΙΟΚΡΕΤΑ, ιδιοκτησίας Φαραντάκη - αντιπρόσωπος FIAT/Lancia στα Χανιά) έβγαλε σ'εμένα αποζημίωση 350.000 δρχ, όμως τα εξαρτήματα που έβαλε ούτε 100.000 δεν κάνανε:
α. ΙΜΙΤΑΣΙΟΝ (Denji) φανάρι, ενώ μόνο κρύσταλλο για το φλας χρειαζόμουν. Το γνήσιο φανάρι της Carello λοιπόν αντικαταστάθηκε από αυτό το έκτρωμα του οποίου ο ΤΖΑΜΟΣΤΟΚΟΣ που κράταγε το κρύσταλλο στο σώμα έλιωσε μέσα σ'ένα χρόνο, με συνέπεια να πάρει νερά και να σκουριάσει τελείως η ανακλαστική επιφάνεια. Τελικά, το άλλαξα με ΓΝΗΣΙΟ με δικά μου έξοδα.
β. Αμορτισέρ. Μου είπαν ότι ήταν εργοστασιακά. Τότε βρε παιδιά γιατί το αμάξι έπλεε τόσο πολύ; Τέσπα, τα άλλαξα με δικά μου έξοδα.
γ. Φτερό. Μάρκας 'μ'έκαψες'. Έλεγαν ότι ήταν γνήσιο, αλλά οι βάσεις του δε μοιάζανε και πολύ για γνήσιες... Το ξεσάπισα και το'βαψα δεν ξέρω κι εγώ πόσες φορές πριν πουλήσω το αυτοκίνητο.
Θέλω πολύ να μάθω οι υπόλοιπες 250.000 δρχ. που είπε η ΑΣΦΑΛΕΙΟΚΡΕΤΑ ότι ήταν η αποζημίωση που δικαιούμουν πού ακριβώς πήγαν. Μετά το ατύχημα, το αυτοκίνητο δεν ήταν πια το ίδιο. Είχε αποκτήσει έντονους τζόγους στο τιμόνι (όσες φορές διαμαρτυρήθηκα, μου είπαν ότι 'ήταν η ιδέα μου'), ενώ οι αναρτήσεις του ήταν αλλού γι'αλλού. Αλλά και αργότερα, από την 'ποιότητα' της δουλειάς των δυο επίσημων συνεργείων του γκρούπο Fiat στα Χανιά, μόνο ικανοποιημένος δεν έμεινα. Γι'αυτό, αν είστε στα Χανιά και δεν έχετε τη δυνατότητα να ανεβαίνετε Αθήνα για συντήρηση και δουλειές στο αυτοκίνητό σας, ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ Fiat ή Lancia.
- Με το Clio:
Σε ανηφορική στροφή με τελείως ανάποδη κλίση ένα χάραμα που έριχνε λασποβροχή έκανα το λάθος να μπω χωρίς γκάζι, ενώ είχα και αρκετούτσικα χιλιόμετρα (να δω πότε θα μάθω να κόβω ταχύτητα όταν δε με παίρνει...). Το αυτοκίνητο έδιωξε άγρια την ουρά του, ήμουν και κουρασμένος, δεν το πρόλαβα. Καβάλησα κράσπεδο και χτύπησα και σε τοίχο σπιτιού.
Δυστυχώς, δεν είχα μικτή ασφάλεια κι έτσι όλα τα πλήρωσα από την τσέπη μου. Ευτυχώς όμως, η MAVA Χανίων έχει καλό συνεργείο κι έτσι η δουλειά που έγινε ήταν πολύ καλή.
Για την ιστορία, ιδού οι ζημιές:
Αερόσακος καθίσματος οδηγού (πλαϊνός), προεντατήρας ζώνης οδηγού, πίσω αριστερή ζώνη, αριστερή βάση μηχανής, ασφαλειοκούτι, βάση κιβωτίου (από το κοπάνημα στο κράσπεδο), μπροστινά ημιαξόνια, αριστερό εμπρός ψαλίδι, αριστερό εμπρός ακραξόνιο, αριστερό εμπρός αμορτισέρ, μετώπη, προφυλακτήρας, μάσκα, αριστερό μπροστινό φτερό (είναι πλαστικό και έσπασε), καπώ (στράβωσε άσχημα και αλλάχτηκε), αριστερό μπροστινό φανάρι, αριστερό μπροστινό προβολάκι, μικρή (5 mm) στρέβλωση σασί μπροστά.
Αυτή τη φορά πάντως η δουλειά έγινε μόνο με γνήσια ανταλλακτικά και πολύ προσεκτικά (όπως διαπίστωσε κι ο EMMANOYHL), οπότε το αυτοκίνητο επανήλθε στην προ του ατυχήματος κατάστασή του και δεν έχει χάσει τίποτα από την αρχική του ακαμψία και αντοχή, ενώ και τα άτομα του συνεργείου είναι πρόθυμα να ακούσουν οποιοδήποτε σχόλιό μου για τυχόν δυσλειτουργίες του αυτοκινήτου και να κάνουν σωστή δουλειά.
-
Αν και νέος σε αυτό το φόρουμ , πρέπει κι εγώ με τη σειρά μου να κάνω μία κατάθεση ψυχής για την εμπλοκή μου σε κάποιο ατύχημα!
Έγινε πριν 6 χρόνια περίπου, λίγο πριν την ολίσθηση εκείνη του τμήματος εδάφους στην περιοχή της Μαλακάσσας , απόρροια της πολιτικής των τελευταίων 20 ετών!
Για να μην μακρυγορώ , σας λέω ότι επέστρεφα με ένα Daihatsu Applause 1.6 , με 100 πολύ καλά άλογα για τότε, στη Θήβα , Κυριακή πρωί, ερχόμενος από τη νομική Αθηνών,από κάποια παράδοση.Ήταν Άνοιξη , Μάιος. Λίγη κίνηση στην Εθνική! Καθώς προχωρούσα και περνώντας από τη διασταύρωση της Μαλακάσσας , υπήρχε μία έξοδος, κάποιο μικρό δρομάκι, το οποίο έβγαζε στην εθνική! Εγώ διατηρούσα σταθερή ταχύτητα 120 περίπου χλμ, μια και δεν το πίεζα γιατί είχα ξεπεράσει τότε το όριο των απαιτούμενων χιλιομέτρων για επισκευή! Ξαφνικά κι ενώ σε εκείνο το σημείο βρισκόμουν δεξιά μιά και...τα 120 χλμ ήταν πολύ λίγα για την αριστερή λωρίδα στη συγκεκριμένη περίπτωση , αντιλήφτηκα ένα αγροτικό με 2...ατημέλητους μεσήλικες μέσα , το οποίο έσπευσε να εξέλθει της μικρής εκείνης οδού , δίχως να υπολογίζει το όποιο όχημα ετύγχανε να προσεγγίζει τη στροφή εκείνη τη στιγμή από την Εθνική Οδό!
Το κακό δεν άργησε να γίνει αλλά πήρε τελικά διαστάσεις διαφορετικές απο τις συνηθισμένες!Και αυτό γιατί κόβοντας απότομα το τιμόνι , έστω και μετρημένα αριστερά προς αποφυγή του αγροτικού , διαπίστωσα ,ότι από τα αριστερά ερχόταν ένα RX7 , το οποίο...είχε ξεπεράσει το νόμιμο όριο και μάλιστα προσέγγιζε...τη δεύτερη εκατοντάδα χλμ στο ταχύμετρό του! Εκείνος φρέναρε απότομα , έχασε τον έλεγχο του αμαξιού, το οποίο και άρχισε να κατευθύνεται προς το απέναντι ρεύμα και τελικά , έπειτα από 300 μέτρα , κατάφερε με υπο-υπερστροφικές τάσεις και διάφορα τέτοια να σταματήσει στην άκρη του δρόμου στο άλλο διάζωμα...1 μέτρο πριν από κάτι βράχια!Νομίζω ότι υπάρχει πλέον και κάποιο τάμα εκεί!
Όπως καταλαβαίνετε , κανείς μας αλλά και τα αυτοκίνητά μας δεν έπαθε τίποτα!Το θέμα είναι , ότι οι 2 μεσήλικες , οι 2 εκείνοι(................................moderator) 45άρηδες , όταν τους κόρναρα προσπερνώντας τους και μένοντας άφωνος από τη συμπεριφορά τους αλλά και αφού ευτυχώς διαπίστωσα , ότι όλα ήταν καλά με το RX7 , εκείνοι έβρισαν και χειρονόμισαν αποτρόπαια!Και τότε περάσαμε στο δεύτερο μέρος...του πραγματικού ατυχήματος! Αφού σταμάτησα μπροστά από το αγροτικό τελείως , βγήκα έξω...διψώντας για επιπόλαιη εκδίκηση!Εκείνοι έσπευσαν...να ζητήσουν τα ρέστα, εξερχόμενοι από το όχημά τους και τελικά...το κακό έγινε!
(.......................................................................................
.......................................................................................................
.......................................................................................................
moderator)
Ελπίζω να μην παρεξηγηθώ!Δεν είμαι περήφανος για αυτό.Απλά αναζητώ τη δικαιοσύνη!Άλλωστε με αυτή ασχολούμαι και επαγγελματικά 7 χρόνια τώρα σε ακαδημαϊκό επίπεδο και ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί την αποκαλούν τυφλή... Μόνο αν της βγάλεις ο ίδιος τα μάτια! -
[moderator]
-
Εγώ έχω εμπλακεί 3 φορές (high score μεχρι τώρα)
(1) Περιφερειακός Σπάτων 1987, ψιλόβροχο, μπαριέρα . Για οποίον ξέρει τον δρόμο δεν χρειάζεται να πώ τίποτα παραπάνω. Απλά το fiestaκι μου δεν ήταν το ίδιο μετα απο αυτή τη στούκα.
(2) Ηράκλειο 1994 με punto καινούργιο. Πιτσιρικάς κάτω των 16 με μηχανάκι χωρίς νούμερα βγαίνει απο αριστερό STOP και τον βλέπω να πετάει πάνω απο το καπό. Πανικόβλητος κατεβαίνω και εκει που πάω να δώ αν ζεί , σηκώνεται παίρνει το μηχανάκι και φεύγει Όσο τον είδατε εσείς άλλο τόσο τον ξαναείδα κι εγώ.Υλικές ζημιές: φτερό προφυλακτήρας, καπώ και κρεμαγιέρα!!!
(3) Μαρούσι 2001. Βλακωδώς κινούμενος και τρέχοντας για δουλειά (χωρίς αυτό να αποτελεί δικαιολογία) βγαίνω απο STOP και χτυπάω ταξί. Ευτυχώς μόνο υλικές ζημιές, αλλά η επιβάτης του ταξί αισθανόταν λίγο ζαλισμένη οπότε την πήγα στο ΚΑΤ έκανε ακτινογραφίες αξονικές και δεν είχε τίποτα. Διεκδικώ όμως το βραβείο γκαντεμιάς διότι η μαμά της είναι δικηγόρος με ειδικότητα στα τροχαία και παρόλο που με πέθανε στο ευχαριστώ, και αντίθετα με την πρόταση της τροχαίας απαίτησε την σύνταξη δικογραφίας για να τα πάρει απο την ασφαλιστική, όπως μου είπε . Περιμένω το δικαστήριο λοιπόν. -
[moderator]
-
Μία φορά καί καλή!!!
Σεπτέμβριος τού 1991,φανταράκι μέ τό καντετάκι!!!
Μετα από ταξιαρχική συγκέντρωση εντός τού στρατοπέδου,η οποία κράτησε μιάμιση ώρα παραπάνω από τό συνηθισμένο(καί έληξε λόγω καταρακτώδους βροχής,αλλοιώς ακόμα θα μας μιλούσε ο αθεόφοβος!!!),ξεκινάω γιά Κατερίνη όπου έχω 'πονηρό' ραντεβουδάκι,στό οποίο έχω ήδη αργήσει!!!Μαζί μέ άλλους τρείς Κατερινιώτες(τούς οποίους θά τούς άφηνα στά σπίτια τους) ξεκινάμε βιαστικά γιά τόν προορισμό μας!!!Μόλις βγήκαμε στήν εθνική γιά Κατερίνη,πάτησα τό γκάζι!!!160-170 περίπου μέ καταρακτώδη βροχή!!!
Μπροστά(καί πολύ μακριά μας) μιά Γερμανική BMW πεντάρα από τίς παλιές,βγήκε από τό δρόμο,καί προσγειώθηκε πάνω σέ ένα χαμηλό θάμνο.Οι επιβάτες τής είχαν κατέβει αθικτοι,καί σχηματίσανε ημικύκλιο γύρω από τό αυτοκίνητο,αλλά μέσα στό δρόμο!!!
Μπροστά μου ένα λευκό Μιτσου Κόλτ Χατσμπακ,μέ πινακίδες Αθηνών,αρχίζει τήν επιβράδυνση!!!Εκείνη τή στιγμή απέχει από μένα διακόσια βάλε μέτρα!!!Βλέπω τά στόπ του νά ανάβουν,καί ψιλοπατάω καί εγώ τό φρενάκι!!!
Δέν υπάρχει ούτε η παραμικρή επιβράδυνση!!!Τό καντετ συνεχίζει μέ τά ίδια χιλιόμετρα τήν πορεία του,μέ κατεύθυνση τό προπορευόμενο κόλτ!!!Πάτα-άσε,πάτα-άσε.....ΤΙΠΟΤΑ!!!(καί όταν λέω τίποτα τό εννοώ!!!Ο΄ένας από τούς δύο πισινούς επιβάτες δέν κατάλαβε τίποτα μέχρι πού στουκάραμε!!!)Φτάνω πίσω από τό κόλτ στά πενήντα περίπου μέτρα,καί λέω:-Αφήνω φρένο,καί προσπερνάω!!!Πάω νά τό κάνω,καί μόλις βγαίνω αριστερά γιά προσπέραση,έρχομαι 'φάτσα-κάρτα' μέ αγροτικό πού προσπερνούσε από τήν απέναντι!!!Ξανά δεξιά τό τιμόνι,καί.....ΜΠΑΜ!!!
Ευτύχώς,δέν 'ανοιξε' ούτε μύτη!!!
Τό δίδαγμα τού ατυχήματος:Είχα φθαρμένα λάστιχα,τά οποία έλεγα θά τά αλλάξω,μόλις έρθει ο Χειμώνας!!!Καί όμως,έπρεπε νά τά αλλάξω νωρίτερα!!!Από εκεί καί ύστερα....διορθώθηκα!!! -
Tο αυτοκίνητο μου αυτήν την στιγμή επισκευάζεται, γιατί ενώ ήμουν σταματημένος σε κόκκινο φανάρι, αυτός που ερχόταν από πίσω μου μπέρδεψε το γκάζι με το φρένο, το αποτέλεσμα το φαντάζεστε. Κάναμε φιλική δήλωση και μπορώ να εξουσιοδοτήσω το συνεργείο να πληρωθεί κατευθείαν από την ασφάλεια, αποφεύγοντας προσωπικό τρέξιμο. Υπάρχει άραγε κάτι που μπορεί να στραβώσει με αυτήν την διαδικασία?
Οσο για το ιστορικό των ατυχημάτων, είχα δύο ατυχίες ώς συνοδηγός, ευτυχώς χωρίς γρατζουνιά. Την δεύτερη φορά μάλιστα βγήκαμε από τον ορεινό δρόμο, τουμπάραμε και η πτώση μας σταμάτησε σε μια συστάδα δέντρων, θάμνων που αν δεν υπήρχαν θα συνεχίζαμε να πέφτουμε γύρω στα εκατό μέτρα ακόμη. Σαν οδηγός είχα ένα σκασμένο λάστιχο στον περιφερειακό με ταχύτητα 70 χλμ. καβάλησα το δεξί κράσπεδο παίρνοντας στο χέρι το αμορτισέρ, ψαλίδι και ότι άλλο υπήρχε στην μπροστινή ρόδα.
Οσο για τις μικρογρατζουνιες το κινητό μου είναι γεμάτο με τηλέφωνα από ανθρώπους που με λαβώσανε, τί να κάνουμε μεσ' στο πρόγραμμα είναι όλα. -
Ο χρήστης beachbum έγραψε:
η επιβάτης του ταξί αισθανόταν λίγο ζαλισμένη οπότε την πήγα στο ΚΑΤ έκανε ακτινογραφίες αξονικές και δεν είχε τίποτα. Διεκδικώ όμως το βραβείο γκαντεμιάς διότι η μαμά της είναι δικηγόρος με ειδικότητα στα τροχαία και παρόλο που με πέθανε στο ευχαριστώ, και αντίθετα με την πρόταση της τροχαίας απαίτησε την σύνταξη δικογραφίας για να τα πάρει απο την ασφαλιστική, όπως μου είπε . Περιμένω το δικαστήριο λοιπόν.....κατάλαβες λοιπόν γιατί αισθανόταν λίιιιγο ζαλισμένη,είπε να βοηθήσει την κόρη της επαγγελματικά
Δεν είναι η πρώτη ούτε η τελευταία που βγάζει απ'τη μύγα ξύγκι εκμεταλλευόμενη το τίποτα για να οικονομήσει!
-
Ο χρήστης ) ΣΩΤΗΡΙΟΣ ( έγραψε:
Κάναμε φιλική δήλωση και μπορώ να εξουσιοδοτήσω το συνεργείο να πληρωθεί κατευθείαν από την ασφάλεια, αποφεύγοντας προσωπικό τρέξιμο. Υπάρχει άραγε κάτι που μπορεί να στραβώσει με αυτήν την διαδικασία?Απ'τη στιγμή που θα πάρεις-θα σου δώσουν το αυτοκίνητο φτιαγμένο και δεν θα πληρώσεις μία το πρόβλημα (αν υπήρχε) θα το είχε το συνεργείο και όχι εσύ γιατί απλούστατα δεν τους έχεις πληρώσει για ένα φτιαγμένο αυτ/το.
Μην ανησυχείς όμως δεν είναι η 1η φορά που το κάνουν και δεν θα υπάρξει πρόβλημα κανένα
'Αλλοι πάλι μηχανικοί-φανοποιοί (μην ξεχνάμε πως ζούμε στην Ελλάδα) εφαρμόζουν το συγκεκριμένο σύστημα-εξυπηρέτηση για τον πελάτη σε περίπτωση που γνωρίζουν τον πραγματογνώμωνα της εταιρίας που θα αποζημιωθεί και συμφωνούνε να αντικατασταθούν περισσότερα ανταλλακτικά από όσα χρειάζοντε κανονικά.
Αυτά τα ανταλλακτικά φυσικά και δεν τα αλλάζουν αλλά στα τιμολόγια φαίνοντε κανονικά.....όπως καταλαβαίνετε το κέρδος το μοιράζοντε οι 2 τους.
ΕΧΕΤΕ ΕΜΠΛΑΚΕΙ ΣΕ ΑΤΥΧΗΜΑ;;;;