-
Θέλω να επαναφέρω το θέμα στην τεχνική του πλευρά: ήξερα ότι βασικό ρόλο στην κόπωση των φρένων παίζουν, πέραν των υλικών τριβής, τα υγρά και τα σωληνάκια τους. Συγκεκριμένα, ήξερα ότι, με εντατική χρήση, τα υγρά θερμαίνονται, διαστέλλονται και πιέζουν τα σωληνάκια, τα οποία, εάν είναι κάπως πιο μαλακά απ'ό,τι θα θέλαμε, αυξάνουν τη διάμετρό τους και τελικά αλλοιώνεται η αίσθηση στο πεντάλ (γίνεται σπογγώδης) και χαλάει η απόκριση.
Αυτό δεν πέρασε από το μυαλό ΚΑΝΕΝΟΣ 'φωστήρα' απ'όσους μας έχουν πρήξει με τη... διάμετρο των φρένων;
-
Για μένα το EVO είναι από τα πιο σοβαρά και ισορροπημένα έντυπα του χώρου. Ούτε Car που τους γλύφει όλους, ούτε Drive που είναι ό,τι να' ναι...
-
-
Ρε παιδια αν συνεχισεται να μιλατε για το AMS θα με κανετε απο την πλυση εγκεφαλου να παω να κανω 12μηνη συνδρομη ενω δεν θυμαμαι να εχω αγορασει ποτε ουτε ενα τευχος!
Ελεος...οχι αλλο καρβουνοοοοοοοοοοο!
-
Εγώ είχα αγοράσει 2 τεύχη... ένα το 1997 και ένα το 2000. Από το Δεκέμβριο του 2004 που έρχονται τσάμπα σπίτι και τα διαβάζω δεν είχα νοιώσει ποτέ να παραπληροφορούμαι. Ούτως ή άλλως τα άρθρα τους γενικά ήταν/είναι πολύ επιφανειακά.
Θα έλεγα ότι τώρα με τη Φιατ έφαγαν τρελό κόλλημα...
Σκύλε οκ με το κάρβουνο ή να βάλω κι άλλο;
-
Το θέμα το έχουν κουράσει πάρα πολύ. Ακόμα αν είχαν/έχουν δίκιο, δεν θα το κρίνω εγώ, έτσι που το τραβάνε μόνο εκνευρίζουν τον αναγνώστη.
-
@TRAVELLER: Στο editorial το γράφουν... Τελευταία παράγραφος στις πρώτες σελίδες. Και μάλιστα σε ένα σωρό στήλες τους μιλούν για κιτρινισμό εκ μέρους του εν λόγω περιοδικού.
-
Παντως δε νομιζω να αγοραζει καπιος το AMS kαι να ασχολειται σοβαρα με το αυτοκινητο...Εγω το αγοραζα το πρωτο χρονο που ηρθε στην Ελλαδα ..Ημουν βεβαια και 12 -13 χρονων τοτε...
Βασικα αδιαφορω για αυτα τα εντυπα.Το κακο ειναι οτι πολυ ανθρωποι που δεν εχουν ασχοληθει και πολυ με το αυτοκινητο ,τα διαβαζουν και τα θεωρουν αξιοπιστα. -
-
Τρέλα !
Τώρα θα αρχίσουν να τσακώνονται τα περιοδικά μεταξύ τους, για
να πάρει το ένα την διαφημιστική πίτα του άλλου. Φυσικά αυτό θα
το μετρήσουμε από τις σελίδες διαφημίσεων του επόμενου μήνα.Ελληνικό πνεύμα αθάνατο...
-
Επίτρεψέ μου να ξέρω ότι πολλοί ήθελαν από καιρό να το ξετινάξουν το AMS... Το διαφημιστικό του δε μερίδιο είναι ανύπαρκτο σε σχέση με των άλλων περιοδικών, ενώ και η κυκλοφορία του είναι πολύ μικρή. Η πραγματική κυκλοφορία, έτσι; Όχι τα τζαμπέ τεύχη που στέλνει από'δω κι από'κει.
-
Επειδή ξεκίνησα χθες την ανάγνωση αυτού του τόπικ, και σήμερα έχω φτάσει στη σελίδα 47, μπορεί κάποιος να μου πει, το εξής: οι υπόλοιπες 40 σελίδες αξίζουν, ή να το αφήσω και να πάω καμιά βόλτα;
-
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
Επειδή ξεκίνησα χθες την ανάγνωση αυτού του τόπικ, και σήμερα έχω φτάσει στη σελίδα 47, μπορεί κάποιος να μου πει, το εξής: οι υπόλοιπες 40 σελίδες αξίζουν, ή να το αφήσω και να πάω καμιά βόλτα;Πήγαινε δύο βόλτες.
@νδρέας
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Επειδή ξεκίνησα χθες την ανάγνωση αυτού του τόπικ, και σήμερα έχω φτάσει στη σελίδα 47, μπορεί κάποιος να μου πει, το εξής: οι υπόλοιπες 40 σελίδες αξίζουν, ή να το αφήσω και να πάω καμιά βόλτα;
Πήγαινε δύο βόλτες.
@νδρέας
ευχαριστώ
-
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
Επειδή ξεκίνησα χθες την ανάγνωση αυτού του τόπικ, και σήμερα έχω φτάσει στη σελίδα 47, μπορεί κάποιος να μου πει, το εξής: οι υπόλοιπες 40 σελίδες αξίζουν, ή να το αφήσω και να πάω καμιά βόλτα;Ξαναρώτα στην 60, θα έχει φτάσει τις 100 τότε....(Η βολτίτσα δεν θα ήταν άσχημη)
-
Πάρε ένα Bravo και πήγαινε βόλτα...
(Ολοκληρωμένη απάντηση επί του topic) -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Πάρε ένα Bravo και πήγαινε βόλτα...
(Ολοκληρωμένη απάντηση επί του topic)Θεός!
@νδρέας
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Ολόκληρη η απάντηση :
To 'προτρέπει να αγοράσουν όσους έχουν παραγγείλει ήδη' που έγραψε πιο πάνω ο technik , δεν ισχύει .
Γιατί; Αφού αυτό δεν εννοεί η πρόταση: **'επομένως εαν έχετε αποφασίσει να το αγοράσετε, προχωρήστε χωρίς κανένα δισταγμό' **;;;
Συγγνώμη.Δεν είχα δει το editorial, παρά μόνο την απάντηση στην επιστολή του αναγνώστη του
-
Κι έχει κι άλλα άρθρα... Με ωραίους τίτλους κιόλας! 'Μυαλά Φλαμπέ', για παράδειγμα!
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Μεγαλύτερος δίσκος δεν σημαίνει μεγαλύτερα τακάκια! Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, μοντέλα που έχουν μεγαλύτερο δίσκο να έχουν την ΙΔΙΑ ακριβώς δαγκάνα! Επομένως και το ΙΔΙΟ ακριβώς τακάκι!
Αν κρατήσουμε ΤΑ ΠΑΝΤΑ ίδια (τακάκια , τρόμπα, σωληνάκια, σερβό) **και αυξήσουμε την διάμετρο του δίσκου, θα έχουμε καλύτερο φρενάρισμα: βάσει της Αρχιμήδειας λογικής, ο μεγαλύτερος μοχλός που θα δίνει το μεγαλύτερος δίσκος, θα κάνει πιο εύκολη την προσπάθεια της δαγκάνας να φρενάρει.**Το ίδιο μπορεί να δειχθεί και μαθηματικά, αλλά μιας και δεν έχω πρόχειρο το βιβλίο φυσικής και...βαριέμαι (το κυριότερο! ) θα το αφήσω για κάποιον πιο ορεξάτο!Aυτο ακριβως! Για να το πουμε πιο απλα προσπαθηστε να κλεισετε μια πορτα σπροχνωντας την απο το χερουλι της...μετα καντε το ιδιο σπροχνωντας την απο το σημειο που πιανει ο μεντεσες πανω στην πορτα, στην δευτερη περιπτωση θελει παρα πολυ δυναμη.
Μα... με την ίδια δαγκάνα και μουαγιέ (ίδια απόσταση του γεωμετρικού κέντρου του τακακιού από το κέντρο του τροχού) και το ίδιο τακάκι (ίδια επιφάνεια τριβής) ούτε ο μοχλισμός αλλάζει ούτε η πίεση που ασκείται στο δίσκο.
Άρα βάζοντας μόνο μεγαλύτερο δίσκο έχεις απλά μεγαλύτερο φερόμενο και περιστρεφόμενο βάρος, δηλαδή μεγαλύτερη αδράνεια άρα χειρότερο φρενάρισμα. Το μόνο που κερδίζεις είναι μεγαλύτερη επιφάνεια απαγωγής της θερμότητας μέσω ακτινοβολίας και μεγαλύτερη αντοχή σε στράβωμα λόγω υπερθέρμανσης, κάτι αρκετά σπάνιο έτσι κι αλλιώς.
To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων