-
Και η θερμοχωρητικοτητα του αν δεν κανω λαθος!
-
Πανεπιστήμιο 4ΤΡΟΧΟΙ Forum... Δημήτριε... θα κόψω τις φλέβες μου... είσαι απίστευτος...
-
Τελυταία έχω παρατηρήσει ότι με κρύο κινητήρα το κλιο μου(2001,1.4 16V) δνε πάει καλά. Συγκεκριμένα σκορτσάρει και δεν επιταχύνει, σαν να είνια 3κίλυνδρο Κάνει όπως τα παλιά αυτοκίνητα με καρμπυρατέρ που τα αφήναμε να ζεσταθούν προτού ξεκινήσουν. Το ρελαντί είναι καλό, περίπου στις 1000 σαλ όταν είναι κρύο, πέραν του γνωστού τρέμουλου, οι πολ/στες είναι καλοί, το διαγνωστικό δεν βγάζει τίποτα, ενώ μετά από 1-2 λεπτά το αμάξι πάει μια χαρά. Τι μπορεί να φταίει; Άσχετο αλλά αγόρασα και το manual του Ηaynes μπας και πάρω καμία ιδέα, αλλά απογοητεύτηκα με το βαθμό δυσκολίας
-
Μήπως έχει υγρασία μέσα στις πίπες (μη γελάτε, βρωμόμυαλοι!!!);
Και μόλις ο κινητήρας ζεσταθεί, η υγρασία γίνεται ατμός, ενώ μόλις κρυώσει έχουμε υγροποίηση; Αν έχεις το afterlift phase III μοντέλο...
έχεις denso, που έχουν ένα στεγανωτικό δαχτυλίδι περασμένο, άρα η περίπτωση της υγρασίας απομακρύνεται.Αν πάλι έχεις το phase II μοντέλο...
έχεις valeo, που ενδέχεται να έχει πιάσει υγρασία. Αν θέλεις μια βοήθεια, μπορείς να αφήσεις με ανοιχτό το καπό την μηχανή να δουλέψει κάνα 10λεπτο με βγαλμένα τα καλύμματα των πολλαπλασιαστών για να εξατμιστεί η υγρασία και να βγει επιτέλους από τον κύκλο που κάνει στον χώρο του κινητήρα. -
Ο χρήστης famas έγραψε:
Τελυταία έχω παρατηρήσει ότι με κρύο κινητήρα το κλιο μου(2001,1.4 16V) δνε πάει καλά. Συγκεκριμένα σκορτσάρει και δεν επιταχύνει, σαν να είνια 3κίλυνδρο Κάνει όπως τα παλιά αυτοκίνητα με καρμπυρατέρ που τα αφήναμε να ζεσταθούν προτού ξεκινήσουν. Το ρελαντί είναι καλό, περίπου στις 1000 σαλ όταν είναι κρύο, πέραν του γνωστού τρέμουλου, οι πολ/στες είναι καλοί, το διαγνωστικό δεν βγάζει τίποτα, ενώ μετά από 1-2 λεπτά το αμάξι πάει μια χαρά. Τι μπορεί να φταίει; Άσχετο αλλά αγόρασα και το manual του Ηaynes μπας και πάρω καμία ιδέα, αλλά απογοητεύτηκα με το βαθμό δυσκολίαςΚοίτα τα μπουζί σου μήπως θέλουν αλλαγή..Επίσης κοίταξε τους πολλαπλασιαστές όπως λέει ο Adis...Πιθανότατα έχεις τους sagem(το γράφουν στο πλάι)οι οποίοι πάσχουν απο μόνωση...
-
Joηnch, έχω το Phase 2 μοντέλο της φώτο του adis4gr, δεν φοράει Sagem , και αυτό δεν το διάβασα στο HAYNES , φοράει μαύρους DENSO.
Aυτό που λέει ο adis4gr μου φαίνεται εξαιρετικά ενδιαφέρον, αλλά δεν έχω καταλάβει κάτι. Το Κάλυμα το πολ/στη δεν έχει και την υποδοχή που μπαίνει η φύσα για το ρέυμα; Τότε πως θα το βγάλω; Μήπως μπορεί να μου δείξει στην φώτο που επισυνάπτω;
-
Ο χρήστης bad boy έγραψε:
εχω δει αρκετους οταν παρκαρουν και ειναι να σβησουν το μοτερ, να μαρσαρουν λιγο και μετα να το σβηνουν!Γιατι μαρσαρουν??? Αφου υποτιθεται οτι πρεπει να αφηνουμε το μοτερ να ηρεμησει πριν το σβησουμε!!!
Νομίζω ότι έχει νόημα μόνο σε ... μη καταλύτικα αυτοκίνητα. Αλλίως βλάπτεις τον καταλύτη!
-
Τελικά πότε πρέπει να ξεκινάμε? Αμέσως μόλις βάλουμε εμπρός τον κινητήρα? Να περιμένουμε λίγο να ζεσταθεί? Το προηγούμενό μου αυτοκίνητο (polo) έλεγε στο manual: ξεκινήστε αμέσως αλλά μέχρι να ζεσταθεί να κινείστε με χαμηλές στροφες. Στο sx4 λέει να περιμένουμε έως ότου ο δείκτης περάσει το σημείο c (cold). Γιατί άλλα λέει ο ένας και άλλα ο άλλος?
-
Ο κατασκευαστης προτεινει να ξεκιναω αμεσως αλλα να κινουμαι με χαμηλες στροφες και χωρις αποτομες επιταχυνσεις...Νιωθω καλυτερα ομως οταν ξεκιναω μολις πεσει το ρελαντι στις νορμαλ στροφες (750). Μεχρι να ανεβει η θερμοκρασια δεν παω πανω απο 3000-3500σαλ.
Επισης, υστερα απο ταξιδι η σχετικο σκισιμο, αφηνω λιγο τον κινητρα να δουλεψει, τουλαχιστον μεχρι να μπει σε λειτουργια το βεντιλατερ... -
Το να ξεκινάς άμεσα, το λένε για λόγους προστασίας του περιβάλλοντος. Αυτό ισχύει ειδικά στη Γερμανία, που απαγορεύεται η προθέρμανση του αυτοκινήτου.
Αν όμως πάς σε βόρεια κλίματα, θα δεις οτι το ίδιο μάνουαλ λέει περιμένετε λίγα λεπτά. -
Παιζει ρολο ομως και το οτι το λαδι πρεπει να φτασει στη θερμοκρασια λειτουργιας του και να φτασει σε ολα τα σημεια του κινητηρα. Οταν ειναι κρυο ειναι πιο 'χοντρο' και δεν περναει προς την κεφαλη.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Το να ξεκινάς άμεσα, το λένε για λόγους προστασίας του περιβάλλοντος. Αυτό ισχύει ειδικά στη Γερμανία, που απαγορεύεται η προθέρμανση του αυτοκινήτου.Ναί άν κινδυνέψει ο άλλος να σκοτωθεί θα υπολογίσει μή πάει κανένα γραμμάριο βενζίνης στο περιβάλλον
-
Ξεκινάμε αμέσως και κάνουμε 1-2 χλμ απαλά για να έχει λίγο φορτίο ο κινητήρας και να ζεσταθεί γρήγορα. Τα κατάλοιπα της καύσης περιέχουν θειάφι που αλλιώνει το λάδι και είναι διαβρωτικό για τα μέταλλα του κινητήρα, όταν ο κινητήρας είναι κρύος τα κατάλοιπα αυτά δεν είναι πολύ πτητικά και παραμένουν στον κινητήρα, όσο πιό γρήγορα λοιπόν ζεσταθεί ο κινητήρας τόσο γρηγορότερα τα διαβρωτικά κατάλοιπα της καύσης θα αποκτήσουν την απαραίτητη πτητικότητα για να διαφύγουν προς τον καταλύτη, επίσης όσο πιο γρήγορα έλθει το λάδι στην θερμοκρασία λειτουργίας του τόσο πιο καλά θα προστατεύει τον κινητήρα.
Η μεγαλύτερη φθορά στους κινητήρες προέρχεται κατά την πρωϊνή εκκίνηση που έχειν στραγγίξει το λάδι από όλον τον κινητήρα, τα πρώτα 4-6' μέχρι να ανάβει η πίεση του λαδιού είναι κρίσιμα και από εκεί προέρχεται η φθορά, αν δεν έσβυνε ο κινητήρας θα πέρναγε άνετα τα 1.000.000 χλμ.
Στους μεγάλους και ακριβούς κινητήρες Diesel υπάρχει βοηθητική ηλεκτρική αντλία λαδιού που ανεβάζει την πίεση στο κύκλωμα λαδιού και στην συνέχεια εκκινεί ο κινητήρας.
-
Ο χρήστης Asep έγραψε:
Το να ξεκινάς άμεσα, το λένε για λόγους προστασίας του περιβάλλοντος. Αυτό ισχύει ειδικά στη Γερμανία, που απαγορεύεται η προθέρμανση του αυτοκινήτου.
Ναί άν κινδυνέψει ο άλλος να σκοτωθεί θα υπολογίσει μή πάει κανένα γραμμάριο βενζίνης στο περιβάλλον
Απο τι να κινδυνεψει;
-
Aν τον κυνηγάει ο τζακ ο αντεροβγάλτης.
-
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Απο τι να κινδυνεψει;Απο τα τρελά που κάνει το αυτοκίνητο όταν ξεκινάει με κρύα μηχανή.
-
αν καθένας απ τους εκατομμύρια οδηγούς στη Γερμανία καθόταν και προθέρμανε το αυτοκίνητο κανα διλεπτο, δε μιλάμε για γραμμάρια φίλε μου
-
όταν είχα το rallye ένας μηχανικός μου είπε ότι όταν το βάζω μπροστά να κρατήσω σταθερά στις 2.000χσαλ για να ανέβει το λαδί ώστε να μην έχει φθορές το μοτέρ! και όντως το έκανα και ήταν όλα μια χαρά τώρα δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει τελικά!
πάντως ο καλύτερος τρόπος να ζεστάνουμε το αυτοκίνητο μας είναι να βάλουμε μπρος να περιμένουμε Κανά 30αρι δευτερόλεπτα και μετά να ξεκινήσουμε και να πηγαίνουμε πολύ χαλαρά ώστε να δώσουμε και χρόνο στο σαζμάν να ζεσταθεί επίσης!
-
Ο χρήστης Asep έγραψε:
Απο τι να κινδυνεψει;
Απο τα τρελά που κάνει το αυτοκίνητο όταν ξεκινάει με κρύα μηχανή.
Τι τρελά κανει το δικο σου αυτοκινητο φιλε μου;
Εκκίνηση - Όριο στροφών με κρύο κινητήρα.