Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Το "καλύτερο" προσθιοκίνητο!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Το "καλύτερο" προσθιοκίνητο!
    • 1
    • 2
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 17 / 17
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    51
    340
    1266
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      apostolis last edited by

      Αμάν , τι πάθαμε !!!!!!!
      Είπε ο Στράτης κακά λόγια για την λαχανίδα .
      Τώρα , ποιός να εξηγήσει στον .... ................... τι ακριβώς έγινε,
      πότε έγινε και όλα τα ρέστα
      Θα πάρει ........ένα forum ολόκληρο
      Αποστόλης.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        athanatos last edited by

        Ενδιαφέρον ακούγεται!Για πές μας λοιπόν Στράτη!
        Το κατά τα άλλα άπαιχτο Civic Type R πως και το ξέχασες εσύ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • C
          chemic last edited by

          Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

          ΥΓ... Καλό προσθιοκίνητο αυτό που δεν σπινάρει και αυτό όπου η υποστροφή δεν εξελίσεται άτσαλα σε υπερστροφή ακόμα και στο ανεπάισθητο άφημα του γκαζιού....

          Υπάρχει προσθιοκίνητο πού δέν σπινιάρει;
          Εννοείς κάποιο μέ ηλεκτρονικά υποβοηθήματα;

          δεν νομίζω πως εννοει τα ηλεκτρονικά βοήθηματα, αλλά πως περνάει τη δύναμη κάθε αμάξι στο δρόμο. Πόσο ευκολα σπινάρει στις εξόδους των κλειστών στροφών αλλά και στην εκκίνηση πχ ένα σουϊφτ των 101 ίππων (πολύ ) σε σχέση με το ραλύ των 120 ίππων(πολύ πιο λίγο )

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            athanatos last edited by

            Τί να σου πώ...πόσο πιο λίγο...!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης Αθάνατος έγραψε:
              Ενδιαφέρον ακούγεται!Για πές μας λοιπόν Στράτη!
              Το κατά τα άλλα άπαιχτο Civic Type R πως και το ξέχασες εσύ?

              Ή το Ibiza 1.4 νορμάλ...;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                athanatos last edited by

                Μα για το Ibiza εκφραστηκε ήδη!Για καμιά άλφα δεν είπε τίποτα!Α, είπε για την Αλφασουντ!Με εκείνο το ωραίο ανέκδοτο που...όταν φρέναρες απότομα το κάθισμα του οδηγού , ερχόταν 1 μέτρο πιο μπροστά λόγω...ποιότητας καλύτερου προσθιοκίνητου!Να είσαι καλά Θόδωρε που με 'ξύπνησες'!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης Αθάνατος έγραψε:
                  Μα για το Ibiza εκφραστηκε ήδη!Για καμιά άλφα δεν είπε τίποτα!Α, είπε για την Αλφασουντ!Με εκείνο το ωραίο ανέκδοτο που...όταν φρέναρες απότομα το κάθισμα του οδηγού , ερχόταν 1 μέτρο πιο μπροστά λόγω...ποιότητας καλύτερου προσθιοκίνητου!Να είσαι καλά Θόδωρε που με 'ξύπνησες'!

                  Το πρόβλημα της Άλφα Σούντ δεν είναι τόσο το κάθισμα όσο το ότι δεν μπορείς να πετύχεις ρεκόρ με αυτήν. Σε αντίθεση με το Ibiza 1.4 νορμάλ...

                  Υ.Γ.: Πάντως να προσέχεις μην κάνεις κανένα λάθος καμμιά φορά και απαντήσεις με διαφορετικό username...γιατί τότε θα γίνει το έλα να δεις....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Lock waring-Lock warning-Lock warning-Lock warning
                    (Moderator)

                    OK, παρόλο που θεωρώ ότι το σχόλιό μου δεν παραβιάζει τον κανονισμό του φόρουμ το αποσύρω για να μην κλειδωθεί το θέμα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • V
                      vasilios last edited by

                      Ο χρήστης sx έγραψε:

                      σε παραγωγής

                      αλφα σουντ ti

                      Αγαπητέ Στράτη,

                      Ομολογώ ότι περίμενα να έχεις πρώτη, ανάμεσα στα αυτοκίνητα παραγωγής τη Sud. Όσοι ξέρουν, ξέρουν και όσοι είναι άσχετοι μπορούν να λένε ότι π@π@ριές θέλουν για καθίσματα και ποιότητα κατασκευής!

                      Έχεις γράψει στο παρελθόν ότι θεωρείς το 106 Rallye σαν το σημερινό ανάλογο της Sud. Στον τομέα της συμπεριφοράς και μόνο, πιστεύω ότι το νέο Mini είναι πιο κοντά, τι λες;

                      θα επανέλθω...

                      Περιμένουμε!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • V
                        vasilios last edited by

                        Lock waring-Lock warning-Lock warning-Lock warning
                        (Moderator)

                        Για το λόγο αυτό λοιπόν και με την ευχή να λείψουν από εκεί τα παράσιτα, άνοιξα νέο θέμα, προσπαθώντας να δώσω στη συζήτηση μια ελαφρώς διαφορετική τροπή: http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... 4814#94814

                        Όσοι πιστοί...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Αθάνατε...., εδώ είσαι.....;

                          Για διάβασε λίγο τις κριτικές του περιοδικού Autocar της εποχής για την νέα τότε Alfasud. Και θυμίσου πως το γράφουν κάποια 'Αγγλάκια' και όχι κανάς πορωμένος Ιταλός...

                          ***“New small saloon from Naples with front-drive, flat four engine and roomy four-door body. Incredible handling, quiet ride and easy cruising. Exceptionally smooth and quiet engine, crisp gearbox, light brakes (with optional servo). Remarkable economy and reasonable running costs”.

                          “The suspension has such a low roll rate and such clever front geometry that the normal interference between drive and steering mechanisms is totally absent and the handling is better than on any other Alfa (which is saying a lot) and well ahead of all the other saloons in this very competitive class”

                          “The system is exceedingly effective on both counts, this little Alfa seeming to have limitless cornering power. Taking a bend at what ought to be a sensational speed produces nothing at all in the way of drama, the car merely running round in a way that can only be described as “on rails”. Increasing the speed through the same bend by 10 or even 20 mph, does little to change the attitude or feeling of security (…) On the road the Alfasud never runs wide, never puts a wheel so much as an inch out of line and hangs on so fantastically that we thought Goodyear must have put Araldite in their tyre threads.”

                          “If you happen to be shaped to the same dimensions as a typical Italian male, the Alfasud driving position fits like a glove” ***

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nass last edited by

                            Ο χρήστης kyan έγραψε:
                            Lock waring-Lock warning-Lock warning-Lock warning
                            (Moderator)

                            OK, παρόλο που θεωρώ ότι το σχόλιό μου δεν παραβιάζει τον κανονισμό του φόρουμ το αποσύρω για να μην κλειδωθεί το θέμα.

                            Δεν αναφέρομαι συγκεκριμένα στο σχόλιό σου αλλά στη διάθεση προσωπικής αντιπαράθεσης με άλλους χρήστες του Forum
                            (Moderator)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              kpsig moderator last edited by

                              Καλή η Άλφασουντ αλλά το 205 Ραλί και Gti καλύτερο και το 306 Race ακόμη καλύτερο. Και ούτω καθ'εξής...
                              Τα χρόνια περνάνε. Δες τι κάνει το Type-R, ακόμη και τα Λεόν τα υπερτροφοδοτούμενα με εμπρός κίνησης.

                              ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ, θέλω οπωσδήποτε βόλτα όταν με το καλό οργανωθεί κάτι. Και σαν αντάλλαγμα, βόλτα με το 205

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • V
                                vasilios last edited by

                                Ο χρήστης kpsig έγραψε:
                                Καλή η Άλφασουντ αλλά το 205 Ραλί και Gti καλύτερο και το 306 Race ακόμη καλύτερο. Και ούτω καθ'εξής...
                                Τα χρόνια περνάνε. Δες τι κάνει το Type-R, ακόμη και τα Λεόν τα υπερτροφοδοτούμενα με εμπρός κίνησης.

                                ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ, θέλω οπωσδήποτε βόλτα όταν με το καλό οργανωθεί κάτι. Και σαν αντάλλαγμα, βόλτα με το 205

                                **Done! **

                                Και με τη Sud και με τη Sprint, και σίγουρα ο Κουμπάρος δεν θα έχει αντίρρηση.

                                Οδήγησα κάποτε ένα 205 Gti 1.9, original. Η αίσθηση μου θύμισε πολύ την Alfasud, στο πιο 'ρυθμίσιμο'. Δεν του ήπια το αίμα βέβαια (γιατί δεν ήταν δικό μου...) αλλά πράγματι θα μπορούσαμε να το θεωρήσουμε 'απόγονο' της Alfa. Και μάλλον έχεις δίκιο ότι υπάρχει μια αδιάσπαστη σειρά διαδοχής μέχρι σήμερα: η μόνη μου διαφωνία είναι ότι αλλάζει ο προσανατολισμός και μπορεί τα σπορ προσθιοκίνητα να γίνουν σύντομα πολύ βαρετά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
                                  **Done! **

                                  Και με τη Sud και με τη Sprint, και σίγουρα ο Κουμπάρος δεν θα έχει αντίρρηση.

                                  Φυσικά και δεν έχω!

                                  Μάλιστα λέω να συνενοηθούμε με τα Μέγαρα και να διοργανώσουμε ένα eventάκι εκεί, π.χ. 'Συνοδηγείστε σε αυτοκίνητα-θρύλους'. Πρωταγωνιστές η Alfasud, η Sprint, το 205 και δεν θα ήταν άσχημα να είχαμε κι ένα Golf GTi σειράς 1.

                                  Τι λέτε;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • K
                                    kpsig moderator last edited by

                                    Χμ... θα πρέπει να συννενοηθώ με τον έταιρο στο 205 για να δούμε περί συνοδήγησης. Καλή ιδέα!

                                    αλλά μιλάμε μόνο για ιστορικά ε? Αν έλθει κανένα type-R θα του δώσουμε πόρτα, ε?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • K
                                      kpsig moderator last edited by

                                      Πάντως, θα πρέπει να πω κάτι που αργά το κατάλαβα. Ένα αυτοκίνητο για να είναι διασκεδαστικό πρέπει:

                                      1. να μην είναι κούτσουρο στη βύθιση των αναρτήσεων
                                      2. να μην πετάει μούρες στα φρένα
                                      3. να 'εχει κοντούς προβόλους
                                      4. να ΜΗΝ έχει τρελή πρόσφυση αλλά όση χρειάζεται για να παιζεις στα όρια της πρόσφυσης. Ομαλά πράγματα, όχι ξυράφια.
                                      5. να γλυστράει το πίσω μέρος στο άφημα του γκαζιού
                                      6. Να΄έχει γεμάτη καμπύλη ροπής
                                      7. Να έχει ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω
                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • V
                                        vasilios last edited by

                                        Ο χρήστης kpsig έγραψε:
                                        Πάντως, θα πρέπει να πω κάτι που αργά το κατάλαβα. Ένα αυτοκίνητο για να είναι διασκεδαστικό πρέπει:

                                        1. να μην είναι κούτσουρο στη βύθιση των αναρτήσεων
                                        2. να μην πετάει μούρες στα φρένα
                                        3. να 'εχει κοντούς προβόλους
                                        4. να ΜΗΝ έχει τρελή πρόσφυση αλλά όση χρειάζεται για να παιζεις στα όρια της πρόσφυσης. Ομαλά πράγματα, όχι ξυράφια.
                                        5. να γλυστράει το πίσω μέρος στο άφημα του γκαζιού
                                        6. Να΄έχει γεμάτη καμπύλη ροπής
                                        7. Να έχει ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω

                                        Κωστή συμφωνώ σε όλα εκτός του τελευταίου.

                                        Η Sud δεν έχει 'ανεξάρτηση ανάρτηση' πίσω, συγκεκριμένα έχει άκαμπτο άξονα, αλλά είναι η διάταξη είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να προσδίδει κάποια χαρακτηριστικά 'ελεγχόμενης παραμόρφωσης' (βλ. παθητική τετραδιεύθυνση). Ο μασίφ άξονας έπαιζε το ρόλο μιας τεράστιας αντιστρεπτικής.

                                        Αν το σκεφτείς, κανένα αυτοκίνητο με αντιστρεπτική πίσω δεν έχει 'ανεξάρτητη ανάρτηση'.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • K
                                          kpsig moderator last edited by

                                          Δεν έχεις δίκιο. Ο άξονας είναι άξονας με ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετική γεωμετρία λειτουργίας από την ανεξάρτητη ανάρτηση. Εννοείται ότι αν βάλεις αντιστρεπτική 25χιλιοστά σε 106 το αμάξι θα συμπεριφέρεται σα να είχε πίσω άξονα αλλά με μια διαφορά. Τη γεωμετρία στη βύθιση και έκταση της ανάρτησης.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dimsabas last edited by

                                            Εξαιρετικά ενδιαφέροντα όσα αναφέρθηκαν. πραγματικά κορυφαίο το συγκεκριμένο topic. Φαίνεται άλλωστε από τον όγκο των απαντήσεων. Σαν φανατικός αναγνώστης του βρετανικού EVO, καλύτερου περιοδικό παγκοσμίως αναφορικά με όσους λατρεύουν τη γρήγορη οδήγηση, το καλύτερο προσθιοκίνητο θα πρέπει να αναζητηθεί μεταξύ των Honda Integra Type-R και του Peugeot 306 Race, τουλάχιστον από τα μοντέλα των τελευταίων ετών. Το ίδιο περιοδικό αναφέρει σημαντικά μειονεκτήματα στα Civic Type-R και Focus RS σε αντίθεση με ελληνικά περιοδικά που τα έχουν θεοποιήσει. Αν όμως κάποιος συγκρίνει την οδηγική εμπειρία των Βρετανών συντακτών σε σχέση με των Ελλήνων, μπορεί να βγάλει ασφαλή συμπεράσματα για το ποιος έχει δίκιο.

                                            https://cartalk.gr/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • V
                                              vasilios last edited by

                                              Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                                              Εξαιρετικά ενδιαφέροντα όσα αναφέρθηκαν. πραγματικά κορυφαίο το συγκεκριμένο topic. Φαίνεται άλλωστε από τον όγκο των απαντήσεων. Σαν φανατικός αναγνώστης του βρετανικού EVO, καλύτερου περιοδικό παγκοσμίως αναφορικά με όσους λατρεύουν τη γρήγορη οδήγηση, το καλύτερο προσθιοκίνητο θα πρέπει να αναζητηθεί μεταξύ των Honda Integra Type-R και του Peugeot 306 Race, τουλάχιστον από τα μοντέλα των τελευταίων ετών. Το ίδιο περιοδικό αναφέρει σημαντικά μειονεκτήματα στα Civic Type-R και Focus RS σε αντίθεση με ελληνικά περιοδικά που τα έχουν θεοποιήσει. Αν όμως κάποιος συγκρίνει την οδηγική εμπειρία των Βρετανών συντακτών σε σχέση με των Ελλήνων, μπορεί να βγάλει ασφαλή συμπεράσματα για το ποιος έχει δίκιο.

                                              Υπάρχει νεώτερο θέμα, που έχει ουσιαστικά υποκαταστήσει αυτό εδώ. Θα το βρεις εδώ:

                                              http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... 9&start=15

                                              ( και μπορείς να 'ψηφίσεις' αν θέλεις. )

                                              Τώρα, σε όσα λες για τους Βρεττανούς δημοσιογράφους, δεν λέω ότι έχεις άδικο, αλλά μην ξεχνάς τις διαφορετικές συνθήκες και απαιτήσεις. Πιστεύω ότι οι και οι δικοί μας δημοσιογράφοι (αυτοί των 2-3 αξιόλογων εντύπων τέλος πάντων) έχουν συλλογικά τεράστια εμπειρία, ειδικά από την Ελληνική πραγματικότητα.

                                              Αυτό που λέω είναι ότι δεν είναι απαραίτητο να έχει κάποιος -αποκλειστικά- δίκιο.

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1
                                              • 2
                                              • 13
                                              • 14
                                              • 15
                                              • 16
                                              • 17
                                              • 17 / 17
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr