-
posts όπως του Zardoz (no offence ) δείχνουν δυστυχώς ότι έχουν παραπληροφορήσει επιτυχώς το κοινό....
Για μία ακόμα φορά, Τα ίδια φρένα φοράνε Ελλάδα και Ευρώπη.....
-
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Μετά τη συνεχιζόμενη επίθεση εναντίον της Fiat Group Automobiles Hellas από τα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα που ελέγχει η MOTOR PRESS HELLAS AE (Auto Motor und Sport & AutoTriti), η εταιρεία επιθυμεί να διευκρινίσει τη θέση της και να καθησυχάσει τους πελάτες της -σημερινούς και μελλοντικούς.
Η επίθεση εναντίον της εταιρείας και των προϊόντων της επικεντρώνεται γύρω από μία δοκιμή φρένων που πραγματοποιήθηκε από το περιοδικό Auto Motor & Sport, το οποίο ισχυρίζεται ότι κατά τη διάρκεια αυτής της δοκιμής ένα βενζινοκίνητο Fiat Bravo 1.4 90hp υπέστη πλήρη απώλεια των φρένων.
Η Fiat Group Automobiles Hellas ούτε ειδοποιήθηκε για την υποτιθέμενη απώλεια φρένων αμέσως μετά το συμβάν ούτε της δόθηκε η δυνατότητα να εξετάσει τα στοιχεία της δοκιμής ούτε να αντιδράσει. Το κατεστραμμένο αυτοκίνητο υπέστη ενδελεχή εξέταση από τους μηχανικούς μας κι έναν ανεξάρτητο οργανισμό. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι το αυτοκίνητο δεν υπέστη τη βλάβη στο σύστημα των φρένων που ισχυρίζεται το Auto Motor & Sport. Πρέπει επίσης να επισημάνουμε ότι είναι τεχνικά αδύνατο για ένα σύστημα φρένων να παρουσιάσει τη δυσλειτουργία που ισχυρίζεται το Auto Motor & Sport.
Παρά τα αποτελέσματα αυτής της τεχνικής εξέτασης, τα μέσα του ομίλου έχουν τώρα επικεντρωθεί στο θέμα της διαμέτρου των δίσκων των φρένων, αναφέροντας ότι το γεγονός ότι αυτοί είναι στο Fiat Bravo 1.4 90hp μικρότεροι από εκείνους που χρησιμοποιούνται σε άλλες εκδόσεις του Bravo και σε άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα, πρέπει να είναι η αιτία για την υποτιθέμενη απώλεια φρένων. Αυτή είναι μία ακόμα άποψη που δε βασίζεται σε καμία τεχνική γνώση ή εμπειρία. Επιπλέον, επισημαίνουμε ότι οι δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν για το BRAVO 1.4 90 HP από άλλα ελληνικά περιοδικά του ειδικού τύπου δεν έδειξαν το παραμικρό πρόβλημα στα φρένα.
Σε μια προσπάθεια παραπλάνησης των Ελλήνων αναγνωστών, τα μέσα του ομίλου αναφέρουν επίσης ότι το Bravo 1.4 90hp είναι ένα μοντέλο που απευθύνεται κυρίως στην ελληνική αγορά. Κι αυτό επίσης είναι αναληθές. Και πρέπει επίσης να επισημάνουμε ότι όλα τα προϊόντα μας ανταποκρίνονται στους ευρωπαϊκούς και εθνικούς κανονισμούς πιστοποίησης.
Η Fiat με σκοπό να προστατέψει τους υπαλλήλους και τους πελάτες της από μια τέτοια σειρά αθεμελίωτων ισχυρισμών, έκανε κάποια βήματα για την υπεράσπισή της ενώπιον της ελληνικής δικαιοσύνης. Στις 11 Δεκεμβρίου του 2007 συζητούνται τα ασφαλιστικά μέτρα. Το Auto Motor & Sport επέλεξε παρόλα αυτά να δημοσιεύσει ότι δήθεν εκδόθηκε ήδη απόφαση για κάτι που δεν έχει δικασθεί.
Ως ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων στον κόσμο, η Fiat Group Automobiles SpA δίνει ιδιαίτερη σημασία στην ποιότητα των προϊόντων της και την ασφάλεια. Και βασίζεται γι' αυτό σε 13.200 ερευνητές που εργάζονται σε 116 ερευνητικά κέντρα παγκοσμίως για την έρευνα οχημάτων και σε 660 μηχανικούς δοκιμών, που υποστηρίζονται από εγκαταστάσεις δοκιμών οι οποίες είναι από τις μεγαλύτερες στον κόσμο. Μόνο στον τομέα της απόδοσης των φρένων, η εταιρεία πραγματοποιεί πάνω από 40.000 ανθρωποώρες δοκιμών σε κάθε σύστημα φρένων. Περίπου 133 οχήματα προ-παραγωγής υφίστανται 12 ειδικές δοκιμές κάτω από διαφορετικές συνθήκες σε διάφορα μέρη του κόσμου. Τέλος, κάθε όχημα υφίσταται την τελική διαδικασία πιστοποίησης σύμφωνα με την ευρωπαϊκή προδιαγραφή ECE13.
Είναι ατυχές ότι η MOTOR PRESS HELLAS AE αποφάσισε παρόλα αυτά να καταφύγει σε μία «μιντιακή δίκη». Η Fiat, πάντως, θα εξακολουθήσει αποφασιστικά τις ενέργειές της εναντίον της MOTOR PRESS HELLAS AE στα ελληνικά δικαστήρια.
Η Fiat Group Automobiles Hellas θα προβεί επίσης στις απαραίτητες ενέργειες για να διαβεβαιώσει τους πελάτες και τους συνεργάτες του δικτύου της για τη συνεχή προσπάθειά της για κορυφαία ποιότητα των προϊόντων της.
Αθήνα, 26/11/07
-
Η απαντηση της Fiat τα λεει ολα...
-
Όλοι ξέρουμε ότι το ίδιο σε διάσταση φρένο αλλάζει τελείως με την αλλαγή τακακιού με άλλη πάστα. Αν τα παληκάρια είχαν βράσει τα φρένα και είχε επέλθει fade στα φρένα είναι λογικό που δεν μπόρεσε να φρενάρει. Επίσης κανείς δεν είπε πόσες φορές είχαν βράσει τα ρημάδια τα φρένα από τους άλλους Βατάνεν δημοσιογράφους και τα τακάκια μαζί με τα υγρά ήταν για τα μπάζα.
Δεν φταίει πάντα το μέγεθος των δίσκων για άνα καλό ή κακό φρένο, υπάρχουν πάρα πολλοί παράγοντες που μέχρι τώρα δεν αναφέρθηκαν και δεν ξέρω γιατί.
-
Ο χρήστης Sakaflias έγραψε:
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥΗ Fiat με σκοπό να προστατέψει τους υπαλλήλους και τους πελάτες της από μια τέτοια σειρά αθεμελίωτων ισχυρισμών, έκανε κάποια βήματα για την υπεράσπισή της ενώπιον της ελληνικής δικαιοσύνης. Στις 11 Δεκεμβρίου του 2007 συζητούνται τα ασφαλιστικά μέτρα. Το Auto Motor & Sport επέλεξε παρόλα αυτά να δημοσιεύσει ότι δήθεν εκδόθηκε ήδη απόφαση για κάτι που δεν έχει δικασθεί.
Ενδιαφέρον αυτό.... θα γίνει σαν τον Νταλάρα-Πανούση...
-
Eπειδη εχω χαθει λιγο απο τα ρεπορταζ και λοιπα του οτοτριτη,στα ποσα χλμ εχασαν τα φρενα στην τριτη προσπαθεια;Δλδ κατεβηκε η ταχυτητα μεχρι πχ τα 50 χλμ/ωρα και μετα δεν φρεναρε; Εχουν γραψει κατι;
-
Ας κρατήσουμε και αυτό:
από το link http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=66053
'Την ίδια στιγμή φίλος του περιοδικού ετοίμασε μια επιστολή που ζητούσε από τους αρμόδιους υπουργούς να παρέμβουν για το θέμα και την κοινοποίησε στους φίλους του, ζητώντας τους να κάνουν και αυτοί το ίδιο. '
φίλος του περιοδικού...με email newsletter2@kalimera.gr
-
Από την στιγμή που γίνεται άμεση αναφορά στους 4Τ, θα δούμε κάποια αντίδραση άραγε;
-
Δεν έχω ιδέα. Κανονικά θα πρέπει... Γενικά, η Motor Press έχει χοντρύνει πολύ το παιχνίδι.
-
Ας κρατησουμε και αυτο απο το site του Autoxestakaiasta:
*'Ο EURONCAP ασχολείται μόνο με crash tests και ο Πρόεδρός του θύμωσε πολύ με την Fiat όταν επικοινωνήσαμε μαζί του, για το θέμα αυτό.' *
Τοσα ξερουν, τοσα λενε τα ζωα... Το EuroNcap εσωτερικα διεξαγει πολυ περρισοτερα τεστ και παθητικης και ενεργητικης ασφαλειας... Κοιτα να δεις που επικαλουνται την ιδιοτητα του 'περιοδικου αυτοκινησης'
Και μαλιστα... θυμωσε λεει πολυ ο προεδρος του Ncap... Τι εκανε? Πιστεψε εσας ρε ζωα και πηρε τον Montetzemolo στο τηλεφωνο να του τα ψαλλει?
Εκει που με κουραζε η ιστορια, τελικα αρχιζει να βγαζει πολυ γελιο με τους φαντασιοπληκτους παραμυθαδες...
-
Ένα τόσο δα ερωτηματάκι....
Αν το θέμα είχε πάρει τόσο μεγάλες διαστάσεις δεν θα είχαμε ακούσει κάτι από τον διεθμή τύπο????
Μπα μάλλον το TG, Autocar, AutoBild, 4R, 4T, AMS (Germany) κ.λπ. έχουν υποταχτεί κάτω από την Μπότα των Ρωμαίων.
Εκεί χαμηλά στην Βαλκανική όμως ενα μικρό Γαλατάδικο Περιοδικό (ΑMS-Greece) αντιστέκεται ακόμα.....
Και είμαι και συνδρομητής του που να με πάρει.......
Πάντως το θέμα έχει πραγματικά πάρει διαστάσεις φαρσοκωμωδίας. Όπως και να έχει το πράγμα η 11η Δεκεμβρίου είναι κοντά.....
Ο καιρός γάρ εγγύς....
-
Αυτός που γράφει τις απαντήσεις της Motorpress πόσο χρονών είναι;
Το κείμενο της Fiat μια χαρά, έχω μόνο μια ένσταση στο κομμάτι που λέει
Πρέπει επίσης να επισημάνουμε ότι είναι τεχνικά αδύνατο για ένα σύστημα φρένων να παρουσιάσει τη δυσλειτουργία που ισχυρίζεται το Auto Motor & Sport.
Αυτό ισχύει τελικά ή όχι; Δεν έχουμε πει ότι ισχύει και ότι η μαλακία του AMS είναι ότι επιμένει στην διάμετρο;
Επίσης:
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Τι λέμε τόσες μέρες; Τα 1400άρια με τα 90 άλογα έχουν ΤΑ ΙΔΙΑ φρένα σε Ελλάδα ΚΑΙ Ευρώπη. Αυτά που λέει το AMS δεν ισχύουν.Νομίζα τόσο καιρό ότι το AMS δέχεται ότι 1.4 εγχώρια και εξωτερικού έχουν δίσκους ίδιας διαμέτρου. Έχουν πει κάπου αυτό που ισχυρίζεται ο Skullone?
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Και είμαι και συνδρομητής του που να με πάρει.......Δεν έχεις παρά να ακυρώσεις τη συνδρομή.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Και είμαι και συνδρομητής του που να με πάρει.......
Δεν έχεις παρά να ακυρώσεις τη συνδρομή.
Από αυτές τις ισόβιες με 250 Ε?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Και είμαι και συνδρομητής του που να με πάρει.......
Δεν έχεις παρά να ακυρώσεις τη συνδρομή.
Από αυτές τις ισόβιες με 250 Ε?
Και γω είμαι συνδρομητής του.
Η συνδρομή ήταν 'δώρο' σε ένα διαγωνισμό που συμμετείχε ο αδερφός μου. 99
-
Εμ, ήθελές τα κι έπαθές τα.
Στις αντιπροσωπείες πάντως τζάμπα το στέλνουν.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Εμ, ήθελές τα κι έπαθές τα.Τι εννοείς;
Τα 99
-
Τι εννοώ; Κάθε φορά κάθεσαι και σπαταλάς θερμίδες να μαζεύεις τη φυλλάδα απ'το γραμματοκιβώτιό σου. Το τσάμπα δεν είναι αρκετά καλό θέλγητρο - τουλάχιστον για μένα. Προτιμώ να διαβάσω ένα σοβαρό περιοδικό κι ας το πληρώσω, παρά τσάμπα AMS/AutoIhateMondays.
-
Κάποιου του χάριζαν ένα γάϊδαρο και τον κοίταζε στα δόντια...
-
Δες το και οικολογικά: όσο λιγότερα τεύχη του AMS κυκλοφορούν, τόσο περισσότερα δέντρα τη βγάζουν καθαρή. Αν μου έθετες ως δίλημμα τι προτιμώ να έχω, 15 δέντρα σε κάποιο σημείο του πλανήτη (ει δυνατόν στο άδειο οικόπεδο απέναντι από μένα) ή μερικά τεύχη του AMS, προφανώς θα διάλεγα τα δέντρα.
To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων