Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 12
    • Best 0
    • Groups 0

    mythosx

    @mythosx

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    12
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    mythosx Unfollow Follow

    Latest posts made by mythosx

    • RE: Renault Megane III

      Υπέροχο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mythosx
    • RE: To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων

      Σχολιασμός της ανάκλησης; Δε το έχω ξαναγράψει αυτό. Νομίζω είναι παγκόσμια πρωτιά. Πριν λίγο έγινε...στη γνωστή διεύθυνση

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mythosx
    • RE: To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων

      Η Fiat ανακαλεί λόγω φρένων. Σχολιάστε την είδηση...

      ε;

      Έβαλαν σχολιασμό της είδησης της ανάκλησης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mythosx
    • RE: To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων

      Ας αντιμετώπιζαν τη κατάσταση επαγγελματικά από την αρχή και ίσως κάποιος να τους άκουγε. Τώρα το τι έχουν πει έχει αποδειχθεί πολλές φορές αβάσιμο.

      Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι τους καίει μόνο να λένε ότι έχει μικρούς δίσκους και να διαδίδουν φήμες ότι και στους άλλους έμεινε από φρένα. Ε ας το κάνουν. Μόνο αυτό ξέρουν...

      Τι στοιχεία μας έχουν φέρει για το θέμα; Στοιχεία τεχνικά. Όχι μικρός δίσκος=μην φρενάρετε πάνω από 2 φορές.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mythosx
    • RE: To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων

      Αναρωτιέμαι ποιός μπορεί να εκφράζεται μέσα από μερικά μέσα ενημέρωσης όταν:

      1. Δεν δίνονται επαρκή στοιχεία για το ατύχημα: 3 φωτογραφίες με εμφανή προβλήματα-ελλέιψεις, 1 φωτογραφία από άλλο σύστημα πέδησης για προφανείς λόγους πρόκλησης αρνητικών συμπερασμάτων, μη ολοκληρωμένα στοιχεία για το τι πραγματικά συνέβη και εξαγωγή συμπερασμάτων μόνο από μία και μόνο παράμετρο (διάμετρος δίσκου) χωρίς δεύτερη δοκιμή;

      2. Μας κοροϊδεύουν και μας λένε ότι το Coupe με την ίδια διάμετρο δίσκου είναι 400 κιλά ελαφρύτερο και με ένα απλό search βρίσκεις στα επίσημα στοιχεία του κατασκευαστή ότι το Bravo είναι πιο ελαφρύ από το ελαφρύτερο Coupe;

      3. Υπάρχουν αυτοκίνητα με ίδιο βάρος με το Bravo που κυκλοφορούν ανάμεσα μας και έχουν ακριβώς τα ίδια και μικρότερα δισκόφρενα αλλά δεν είναι επικίνδυνα;

      4. Οι ανακλήσεις των αυτοκινήτων θεωρούνται κακές όταν γίνονται από τη FIAT και σεβασμός στο πελάτη όταν γίνονται από οποιονδήποτε άλλο; Δεν χρειάζεται να αναφέρω παραδείγματα αλλά και η Audi είχε κάνει ανάκληση για πλαινούς αερόσακους που δεν άνοιγαν πλήρως σε 38000 Α8 σε όλο το κόσμο και σε 403 (στη Ελλάδα) Α6 στα οποία δεν άνοιγε αρκετά γρήγορα. Τότε ο οικογενιάρχης δεν άξιζε τους 'καλούς και γρήγορους' αερόσακους που είχανε όλα τα άλλα αυτοκίνητα στο κόσμο; Φυσικά και ειρωνεύομαι το ύφος των δοκιμαστών του περιοδικού γιατί τέτοια πράγματα μπορούν να συμβούν σε όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Και επίσης καλό είναι να γνωρίζουμε ότι τα αυτοκίνητα που οδηγούμε είτε FIAT είναι είτε οποιαδήποτε άλλη μάρκα έχουν πάρα πολλά κοινά εξαρτήματα άρα μπορεί να συμβεί στον οποιονδήποτε ένα ελλατωματικό εξάρτημα.

      5. Σχετίζουν το αυτοκίνητο της δοκιμής τους με την ανάκληση που αφορά αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν αργότερα;

      6. Δεν καταλαβαίνει ότι οι τίτλοι 'Κίνδυνος από ένα Ιταλικό' είναι προσπάθεια να τα βάλουμε όλα σε ένα τσουβάλι;

      7. Οι εκφράσεις 'Δεν αξίζει ο Έλληνας οικογενιάρχης τα μεγάλα δισκόφρενα', 'Θεωρούν τόσο κρετίνους τους αναγνώστες τους;' και τόσα άλλα δεν απευθύνονται σε κανένα μας και θα πρέπει να τα κρατήσουν καλύτερα για τον ευατό τους;

      8. Αποκρύπτονται στοιχεία που οι ίδιοι είχαν φέρει στη δημοσιότητα όταν κατάλαβαν ότι δεν στέκουν. Ένα παράδειγμα είναι η φωτογραφία από το δισκόφρενο που αποσύρθηκε και δεύτερο παράδειγμα το άρθρο περί κρετίνων ανγνωστών που ευτυχώς λόγω Google υπάρχει ακόμα αποθηκευμένο.

      Υπάρχουν και άλλα θέματα στα οποία έχουμε ήδη αναφερθεί. Έγραψα το Post αυτό για να μη ξεχνάμε πόσο κακή δημοσιογραφία έχουμε. Όχι μόνο στον αυτοκινητιστικό τύπο. Παντού. Έχει κανένας αντίρρηση; Σε θέματα που μπορούμε να εκφραστούμε και βάσει στοιχείων να τους εκθέσουμε πρέπει να το κάνουμε. Είμαστε στην εποχή που η πληροφορία είναι διαθέσιμη σε μεγάλες ποσότητες και πολλές φορές σε κακή ποιότητα. Το να δεχόμαστε άκριτα το οτιδήποτε και μετά να το εκφέρουμε σαν δική μας άποψη δεν είναι καλό.

      Φιλικά

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mythosx
    • RE: To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων

      Είδατε τη βελτιωμένη έκδοση του προχθεσινού άρθρου; Σήμερα λοιπόν σύνδεσαν και τα κατά τα άλλα άσχετα γεγονότα. Στη γνωστή διεύθυνση.

      Μετά λέμε για τον skullone.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mythosx
    • RE: To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων

      Διορθώνω. Έχει γίνει link η είδηση απλά δεν προβλήθηκε όπως οι προηγούμενες. Είναι στη λίστα των TEST - Τελευταίων νέων (κάτω κάτω στη σελίδα) στο παρακάτω link:

      http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=66256

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mythosx
    • RE: To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων

      Να κάνω μία παρατήρηση. Η σελίδα δεν έχει γίνει link από κάποια άλλη σελίδα στο site (δεν είμαι όμως και πολύ σίγουρος). Τη βρήκα μέσω αναζήτησης στο Google.

      Υπάρχει μία πιθανότητα να βγει στο μέλλον ή απλά να αποφασίσανε ότι δεν είναι για να βγει live.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mythosx
    • RE: To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων

      http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... gory_id=72

      άντε πάλι!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mythosx
    • RE: To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων

      http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Coupé

      Έχουμε και λέμε:

      Fiat Bravo 1.4 16v = 1205kg
      Fiat Coupe (το ελαφρύτερο) = 1250kg

      1205 - 1250 = 400

      Έχουν δίκιο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mythosx
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr