-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Αν το όριο είναι τα 30.000 που ανέφερε ο φίλος και υπάρχει η επιθυμία για 'λιμουζίνα' τότε Μερκέντι μεταχειρισμένο, D Jet MODE ON κλπ...Την κατηγορία αυτή, είτε αρέσει σε μερικούς αυτό είτε όχι, η ΜΒ την έχει ακόμα. ΤΟ ΜΟΝΟ πρόβλημα είναι πως ΟΛΑ τα αυτοκίνητά της είναι υπερκοστολογημένα κατά ένα 15-20%, πράγμα που σε ένα μτχ 2-3ετών έχει μειώθει κατά πολύ, οπότε και ξαφνικά από 'βίτσιο του d-jet' αρχίζει, νομίζω, να έχει νόημα για πολλούς περισσότερους... Αν βάλεις και το πόσο πιο καλά κρατάει την αξία της νομίζω ότι σαν πρόταση στα μτχ είναι πολύ ανταγωνιστική.
Τι λες;Σκεφτείτε ότι εδώ πουλάνε 12Κ τη C180 του '93!!! Παρανοϊκό (και δεν εξετάζω το γιατί) αλλά πέρα για πέρα πραγματικό!
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Nτάξει, τώρα πάει, καταστράφηκε το topic του ανθρώπου
Εγώ πάντως θα πρότεινα ή την καινούρια C-Class ( ) ή αναμονή για το καινούριο Α4 ( )
'Λιμουζίνα μέχρι 30.000Ε...'
-
Εδώ κάλλιστα θα μπορούσε να προτείνει κάποιος μια μτχ 166...
Αλλά επειδή καταλαβαίνω ότι ο άνθρωπος θέλει μηχάνημα από 3ο ράιχ και όχι απαραίτητα λιμουζίνα με την καθαρή έννοια της, για μένα το μερκέντι είναι η καλύτερη επιλογή. Ή όπως είπα 316 αλλά σχετικά γυμνή... -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Σκεφτείτε ότι εδώ πουλάνε 12Κ τη C180 του '93!!! Παρανοϊκό (και δεν εξετάζω το γιατί) αλλά πέρα για πέρα πραγματικό!Παρανοϊκό από ποιάς άποψης;
12Κ για ένα αυτοκίνητο που το αντίστοιχο καινούργιο κάνει 36Κ(;).
Απώλεια δηλαδή του 66% της αξίας σε 14 χρόνια... απόλυτα φυσιολογικό θα έλεγα, ίσως και πολύ μικρή μάλιστα.
Οποιοδήποτε άλλο αμάξι 14 ετών θα είχε χάσει πολύ πάνω από το 66% της αξίας του.
(Σημασία έχει πόσο κάνει το αντίστοιχο τώρα και όχι πόσο έκανε τότε...)
Ο θείος μου έχει μια Ε200 Κ μοντέλο 2004 με ~50000 χλμ η οποία κόστισε 65000
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Τι θα λέγατε όμως για το προηγούμενο Α6 ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ στα 29Κ από 43.4Κ για το συγκεκριμένο μοντέλο, με τα δερματάκια του, τις 17άρες και κάμποσα ακόμα έξτρα; Αν κάποιος θέλει Α6, τότε η λύση αυτή είναι μονόδρομος. Δίνεις 3-4Κ παραπάνω κι αντί για μεταχειρισμένο με 50-άπειρα χιλιόμετρα (γιατί μη μου πείτε ότι οι μάντρες δεν τα γυρνάνε ΟΛΑ), έχεις ένα καινούριο αυτοκίνητο. Το οποίο πρέπει να ήταν στεγασμένο σε κλειστό χώρο, γιατί αλλιώς τα ελαστικά του θα ήταν καταξεραμένα, πράγμα που δεν είχε συμβεί.Στη θέση σου, θα το είχα αγοράσει ΧΘΕΣ...
Μόνο ίσως αρνητικό, ότι είναι προηγούμενο μοντέλο.Αν αυτό δεν είναι εμπόδιο, με τα 1000...
-
αουντι.......
αουντι.......κατι σε μερτσεντα δε παιζει ε?
αμα εχετε βρει καμια ευκαιρια αουντι it will be fine...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Εδώ κάλλιστα θα μπορούσε να προτείνει κάποιος μια μτχ 166...
Αλλά επειδή καταλαβαίνω ότι ο άνθρωπος θέλει μηχάνημα από 3ο ράιχ και όχι απαραίτητα λιμουζίνα με την καθαρή έννοια της, για μένα το μερκέντι είναι η καλύτερη επιλογή. Ή όπως είπα 316 αλλά σχετικά γυμνή...Νομίζω πως η τωρινή 166 ειναι η χειρότερη επιλογή στην κατηγορία πλέον (η πιο outdated)...
ΒΜW 316 ειναι κοροιδία.
Ή μετάχειρη Merc/Audi ή C5 - η αναμενόμενη όμως (η τωρινή κατα τη γνώμη μου δεν βλέπεται, αλλα περι ορέξεως...)
-
Άλλο outdated και άλλο χειρότερη... Ούτως ή άλλως δεν πωλείται, οπότε αναφερόμουνα σε μεταχειρισμένη που θα μπορούσε να βρει σε υπερβολικά καλή τιμή. Μια Lancia Thesis ίσως...; Αν θέλουμε να μιλάμε για τον ορισμό της λιμουζίνας.
Η 316 είναι τόσο κοροϊδία όσο και ένα Άουδι 10ετίας.
Θα αναφέρω ένα απλό παράδειγμα. Γνωστός αγόρασε Α3 1,6 8 ετών για 12.000. Με τα ίδια λευτά έπαιρνε την 147 με τα 120 άτια 3-4 ετών το πολύ... -
Μιας και λέμε για παρανοικές τιμές μεταχειρισμένων, είδα να πωλείται Audi A3 1,6 του 2000, 15.000 ευρώ εδώ στη Πάτρα... Ήμαρτον!
-
Μιας και στον τίτλο αναφέρεται το λιμουζίνα, υποθέτω πως οι χώροι για τους πίσω επιβάτες θεωρούνται απαραίτητοι. Αν ναι, τότε ξεχάστε το Α4. Αστείοι χώροι για τους πίσω, ειδικά αν ληφθεί υπ όψιν το μήκος του αυτοκινήτου.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Άλλο outdated και άλλο χειρότερη... Ούτως ή άλλως δεν πωλείται, οπότε αναφερόμουνα σε μεταχειρισμένη που θα μπορούσε να βρει σε υπερβολικά καλή τιμή. Μια Lancia Thesis ίσως...; Αν θέλουμε να μιλάμε για τον ορισμό της λιμουζίνας.
.Εξαιρετική επιλογή η Thesis. Πανέμορφη, κυριλάτη και σχετικά σπάνια.
-
Καταρχήν να σας ευχαριστήσω πολύ όλους για τις απαντήσεις σας.
Είναι πολύ ωραίο να μπορώ να καταλήξω σε μια λύση λαμβάνοντας υπόψην τις γνώμες τόσο διαφορετικών ανθρώπων.
Η λύση που συζητάω με τον πατέρα μου είναι για το προηγούμενο Α6 ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ στα 29Κ από 43.4Κ για το συγκεκριμένο μοντέλο, με τα δερματάκια του, τις 17άρες και κάμποσα ακόμα έξτρα.
Το είδαμε με τον dimsaba και αξίζει, αλλά σήμερα ο father μου έθεσε 2 προβληματισμούς του:
- Θα ήθελε να είναι η έκδοση 1.8Τ με Quattrro και εγώ προσπαθώ να τον πείσω οτι δεν είναι κάτι που θα του χρησιμεύσει για την οδήγηση που κάνει μιας και το παραπάνω αυτόκίνητο υπάρχει μόνο στην έκδοση 1.8Τ .
2.Αν και υπάρχουν και άλλα αυτοκίνητα στην οικογένεια φοβάται ότι θα ειναι τεράστιο για κίνηση εντός πόλης και δεν θα μπορει να το χρησιμεύσει σε αστικές μετακινήσεις. Σιγά μην είναι και λεωφορείο.
Αρχίζει και καλοβλέπει το Α4 1.8 Τ με Quattrro.
Αλλά εμένα δεν με ενθουσιάζει αυτή η λύση άλλωστε για σπορ καταστάσεις έχω το μίχο μου. -
Ο χρήστης bravo5 έγραψε:
2.Αν και υπάρχουν και άλλα αυτοκίνητα στην οικογένεια φοβάται ότι θα ειναι τεράστιο για κίνηση εντός πόλης και δεν θα μπορει να το χρησιμεύσει σε αστικές μετακινήσεις. Σιγά μην είναι και λεωφορείο.Πάντως οι άποψη του πατέρα σου δεν είναι λανθασμένη.Ο θείος μου που είχε Α6 1.8Τ (όχι όμως το quattro), λέει ότι το αμάξι ουσιαστικά ψιλοστριμώχνεται στην πόλη και αρκετές φορές χρειάστηκε να δώσει σε πάρκινγκ λεφτά γιατί δεν έβρισκε θέση αρκετά μεγάλη.
Επίσης έχει πει επανηλημένα σε συζητήσεις μας ότι 'το quattro κάποιες φορές φαίνεται ότι λείπει από το αμάξι'.
Φυσικά έχει σημασία και που πας και τι απαιτήσεις έχεις και τι στυλ οδήγησης έχεις.Τώρα βέβαια το Α4 δε θα έλεγα ότι δεν έχει καλούς χώρους για τους πίσω, αλλά τους χώρους του Α6 (που έχεις χώρο να απλωθείς άνετα και να χαλαρώσεις) δεν τους φτάνει με τίποτα, ούτε στα όνειρά του.
Περί ορέξεως βέβαια... -
Ο χρήστης bravo5 έγραψε:
2.Αν και υπάρχουν και άλλα αυτοκίνητα στην οικογένεια φοβάται ότι θα ειναι τεράστιο για κίνηση εντός πόλης και δεν θα μπορει να το χρησιμεύσει σε αστικές μετακινήσεις. Σιγά μην είναι και λεωφορείο.
Δεν έχει άδικο...Εγώ είχα για κάνα 6μηνο μια mercedes Ε200 και μέσα στην πόλη ήθελε αρκετή προσοχή ειδικά στα στενά όταν έστριβες μην πάρεις κάναν άλλο μαζί σου...Στο παρκάρισμα δεν ήταν τόσο άσχημα τα πράγματα γιατί συνήθως οι θέσεις είναι αρκετά μεγάλες,αλλά και γιατί στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο λόγω πίσω κίνησης έστριβαν παραπάνω οι ρόδες και μπορούσες να το παρκάρεις πιο εύκολα..
-
Για κοιτα αυτο.... http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=27296
Ειναι εκτος γκαμας αλλα ειναι αξιολογο και σε εξερετικη κατασταση!!!!
-
Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
Για κοιτα αυτο.... http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=27296Ειναι εκτος γκαμας αλλα ειναι αξιολογο και σε εξερετικη κατασταση!!!!
Αν είναι να 'πέσει' σε μεταχειρισμένο και στα 30Κ γιατί να μην πάρει το μεταχειρισμένο Α6 με 0km από το γνωστό του?
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Σκεφτείτε ότι εδώ πουλάνε 12Κ τη C180 του '93!!! Παρανοϊκό (και δεν εξετάζω το γιατί) αλλά πέρα για πέρα πραγματικό!
Παρανοϊκό από ποιάς άποψης;
12Κ για ένα αυτοκίνητο που το αντίστοιχο καινούργιο κάνει 36Κ(;).
Απώλεια δηλαδή του 66% της αξίας σε 14 χρόνια... απόλυτα φυσιολογικό θα έλεγα, ίσως και πολύ μικρή μάλιστα..Εντάξει, ακόμα και αν δεν το αποπληθωρίσουμε...
66% σε 14 χρόνια σου φαίνεται φυσιολογικό;
Θα αναφέρω μόνο, ότι στη Γερμανία το αντίστοιχο αυτοκίνητο έχει 3-5 χιλιάρικα, και αυτή νομίζω ότι είναι και η αξία του!
Τι είναι, ρε παιδιά, τα αυτοκίνητα, οικόπεδα;
Στα 14 χρόνια έχει χαλαρά φάει το 80% της ζωής του, επομένως δε θα έπρεπε να κάνει περισσότερο από 20% της αρχικής του τιμής, δηλαδή 6Κ και όχι 12Κ!
Αντίστοιχα, αν δε με πιστεύεις, δες πόσο έχει μια 190Ε του 90 και πόσο ένα audi 100, που δεν ήταν και πολύ φτηνότερο στην εποχή του... -
O D-Jet έχει απόλυτο δίκιο. Ρίξτε μια ματιά στις τιμές των μεταχειρισμένων στο εξωτερικό και θα δείτε ότι ακόμα και... 'λίρα εκατό' και αυτοκίνητα που... 'επενδύεις' επάνω τους (λες και το αυτοκίνητο ξαφνικά παύει να είναι μηχανολογικός εξοπλισμός και χάνει την ιδιότητα της απόσβεσης της αξίας του, απλά επειδή εμείς ζούμε σε μια συντεχνιακά και φορομπηχτικά συντηρούμενη εικονική πραγματικότητα) πωλούνται για ένα κομμάτι ψωμί ως μεταχειρισμένα.
Όταν γίνουν κλασσικά, τότε ΝΑΙ, αρχίζει και ανεβαίνει ξανά η αξία τους...
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Σκεφτείτε ότι εδώ πουλάνε 12Κ τη C180 του '93!!! Παρανοϊκό (και δεν εξετάζω το γιατί) αλλά πέρα για πέρα πραγματικό!
Παρανοϊκό από ποιάς άποψης;
12Κ για ένα αυτοκίνητο που το αντίστοιχο καινούργιο κάνει 36Κ(;).
Απώλεια δηλαδή του 66% της αξίας σε 14 χρόνια... απόλυτα φυσιολογικό θα έλεγα, ίσως και πολύ μικρή μάλιστα..Εντάξει, ακόμα και αν δεν το αποπληθωρίσουμε...
66% σε 14 χρόνια σου φαίνεται φυσιολογικό;
Θα αναφέρω μόνο, ότι στη Γερμανία το αντίστοιχο αυτοκίνητο έχει 3-5 χιλιάρικα, και αυτή νομίζω ότι είναι και η αξία του!
Τι είναι, ρε παιδιά, τα αυτοκίνητα, οικόπεδα;
Στα 14 χρόνια έχει χαλαρά φάει το 80% της ζωής του, επομένως δε θα έπρεπε να κάνει περισσότερο από 20% της αρχικής του τιμής, δηλαδή 6Κ και όχι 12Κ!
Αντίστοιχα, αν δε με πιστεύεις, δες πόσο έχει μια 190Ε του 90 και πόσο ένα audi 100, που δεν ήταν και πολύ φτηνότερο στην εποχή του...Χμμ... κάτι δεν κατάλαβα καλά από το 1ο ποστ σου
Νόμιζα ότι είπες ότι τα 12 Κ ήταν λίγα και ότι έπρεπε να κάνει παραπάνω...
Γι' αυτό είπα και αυτό:
'Απώλεια δηλαδή του 66% της αξίας σε 14 χρόνια... απόλυτα φυσιολογικό θα έλεγα, ίσως και πολύ μικρή μάλιστα.. (η απώλεια)'.Συμφωνώ δηλαδή απόλυτα μαζί σου δηλαδή, ακόμα και για το 6 Κ.
Λιμουζίνα μέχρι 30.000Ε και αν Audi ποιό?