Ο χρήστης technik έγραψε:
Θα βγεί και σε 18αρι, προς καλοκαίρι.@cctop
18αρι τούρμπο με 120 ps θα είναι. Τα 16αρια δε θα γελούν καθόλου μετά...
Από που συμπαιρένεις ότι to Α4 θα βγαίνεις και σε 1.800 Turbo Quattro?
Ο χρήστης technik έγραψε:
Θα βγεί και σε 18αρι, προς καλοκαίρι.@cctop
18αρι τούρμπο με 120 ps θα είναι. Τα 16αρια δε θα γελούν καθόλου μετά...
Από που συμπαιρένεις ότι to Α4 θα βγαίνεις και σε 1.800 Turbo Quattro?
Καταρχήν να σας ευχαριστήσω πολύ όλους για τις απαντήσεις σας.
Είναι πολύ ωραίο να μπορώ να καταλήξω σε μια λύση λαμβάνοντας υπόψην τις γνώμες τόσο διαφορετικών ανθρώπων.
Η λύση που συζητάω με τον πατέρα μου είναι για το προηγούμενο Α6 ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ στα 29Κ από 43.4Κ για το συγκεκριμένο μοντέλο, με τα δερματάκια του, τις 17άρες και κάμποσα ακόμα έξτρα.
Το είδαμε με τον dimsaba και αξίζει, αλλά σήμερα ο father μου έθεσε 2 προβληματισμούς του:
2.Αν και υπάρχουν και άλλα αυτοκίνητα στην οικογένεια φοβάται ότι θα ειναι τεράστιο για κίνηση εντός πόλης και δεν θα μπορει να το χρησιμεύσει σε αστικές μετακινήσεις. Σιγά μην είναι και λεωφορείο.
Αρχίζει και καλοβλέπει το Α4 1.8 Τ με Quattrro.
Αλλά εμένα δεν με ενθουσιάζει αυτή η λύση άλλωστε για σπορ καταστάσεις έχω το μίχο μου.
Πρώτον δεν μιλάω μόνο για καινούργια, και δεύτερον λέω οτι μιλάμε για γύρω στα 30.000Ε.
Τώρα το τι είναι λιμουζίνα και τι όχι ,και πως το οριοθετώ νομίζω οτι δεν θέλει πολύ φαιά ουσία να το αντιληφθεί κανείς διαβάζοντας τα όσα έχω γράψει.
Ψάχνω για το πατέρα μου ένα οικογενειακό αυτοκίνητο με χαρακτηριστικά λιμουζίνας.
Το κόστος πρέπει να είναι γύρω στα 30.000Ε.
Κοιτάω και για καινούργιο και για μεταχειρισμένα (αλλά σε πολύ καλή κατάσταση).
Προτιμάει (ο father) ,κυρίως γερμανικής προέλευσης-κατασκευής μοντέλα και συγκεκριμένα Α6, 520, Ε200.
Φαίνεται να 'καταλήγουμε' σε κάποιο αυτοκίνητο της Audi.
Χωρίς να κλείνουμε την πόρτα και σε άλλους κατασκευαστές.
Οπότε εμφανίζονται τα εξής ενδεχόμενα:
1.Α6 νέας γενιάς 2.0Τ , με πολύ ψάξιμο , χωρις τερακίνηση με κόστος γύρω στα 33-34000Ε το λιγότερο.
2.Α6 προηγούμενης γενιάς, μεταχειρισμένο, με τετρακίνηση, 1.8 T QUATTRO με τουλάχιστον 50000κμ για μοντέλο 2003-2004 και κόστος γύρω στα 25000Ε.
3.Α6 προηγούμενης γενιάς, καινούργιο με δέρματα και 0km , έκδοση 1.8Τ, και κόστος περίπου 29000Ε.(μέσω γνωστού, άλλη ιστορία)
4.Α4 1.8 T QUATTRO νέο μοντέλο , με λίγα σχετικά χιλιόμετρα, αλλά είναι σε χώρους ειδικά πίσω μικρό και έρχεται και ο αντικαταστάτης , με κόστος 30.000Ε
5.Να περιμένουμε το νέο Α4 που θα είναι σε χώρους μεγαλύτερο από το υπάρχον αλλά δεν θα βγαίνει στην αρχή σε τετρακίνητο και επίσης το κόστος του θα είναι τουλάχιστον 35.000-36.000Ε ως καινούργιο...
Και μερικές ερωτήσεις,αν και έχω διαβάσει πολλά σχετικά , το QUATTRO χρησιμεύει σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο , για ένα μέσο οδηγό που δεν έχει sport ανυσηχίες (για τον πατέρα μου λέω ) και απλά θέλει ένα πολυτελές και ασφαλές αυτοκίνητο?:hmmm:
Μήπως πέρα από αυτά το QUATTRO αφαιρεί αίσθηση, αυξάνει την κατανάλωση και έχεις και περισσότερες πιθανότητες βλαβών?
Επειδή, δεν έχω καταλήξει ακόμα, αν και καλοβλέπουμε το 3 ενδεχόμενο ,θα με ενδιαφέρανε οι απόψεις σας και οι παρατηρήσεις σας.
Υ.Γ.:Ευχαριστώ εκ των πρότέρων για τις απαντήσεις σας.
Ψάχνω για το πατέρα μου ένα οικογενειακό αυτοκίνητο με χαρακτηριστικά λιμουζίνας.
Το κόστος πρέπει να είναι γύρω στα 30.000Ε.
Κοιτάω και για καινούργιο και για μεταχειρισμένα (αλλά σε πολύ καλή κατάσταση).
Προτιμάει (ο father) ,κυρίως γερμανικής προέλευσης-κατασκευής μοντέλα και συγκεκριμένα Α6, 520, Ε200.
Φαίνεται να 'καταλήγουμε' σε κάποιο αυτοκίνητο της Audi.
Χωρίς να κλείνουμε την πόρτα και σε άλλους κατασκευαστές.
Οπότε εμφανίζονται τα εξής ενδεχόμενα:
1.Α6 νέας γενιάς 2.0Τ , με πολύ ψάξιμο , χωρις τερακίνηση με κόστος γύρω στα 33-34000Ε το λιγότερο.
2.Α6 προηγούμενης γενιάς, μεταχειρισμένο, με τετρακίνηση, 1.8 T QUATTRO με τουλάχιστον 50000κμ για μοντέλο 2003-2004 και κόστος γύρω στα 25000Ε.
3.Α6 προηγούμενης γενιάς, καινούργιο με δέρματα και 0km , έκδοση 1.8Τ, και κόστος περίπου 29000Ε.(μέσω γνωστού, άλλη ιστορία)
4.Α4 1.8 T QUATTRO νέο μοντέλο , με λίγα σχετικά χιλιόμετρα, αλλά είναι σε χώρους ειδικά πίσω μικρό και έρχεται και ο αντικαταστάτης , με κόστος 30.000Ε
5.Να περιμένουμε το νέο Α4 που θα είναι σε χώρους μεγαλύτερο από το υπάρχον αλλά δεν θα βγαίνει στην αρχή σε τετρακίνητο και επίσης το κόστος του θα είναι τουλάχιστον 35.000-36.000Ε ως καινούργιο...
Και μερικές ερωτήσεις,αν και έχω διαβάσει πολλά σχετικά , το QUATTRO χρησιμεύει σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο , για ένα μέσο οδηγό που δεν έχει sport ανυσηχίες (για τον πατέρα μου λέω ) και απλά θέλει ένα πολυτελές και ασφαλές αυτοκίνητο?:hmmm:
Μήπως πέρα από αυτά το QUATTRO αφαιρεί αίσθηση, αυξάνει την κατανάλωση και έχεις και περισσότερες πιθανότητες βλαβών?
Επειδή, δεν έχω καταλήξει ακόμα, αν και καλοβλέπουμε το 3 ενδεχόμενο ,θα με ενδιαφέρανε οι απόψεις σας και οι παρατηρήσεις σας.
Υ.Γ.:Ευχαριστώ εκ των πρότέρων για τις απαντήσεις σας.
Γειά σας.
Σκέφτομαι να πάρω το VOLVO XC90.
Η λογική λέει να το πάρω Diesel.
Μένω σε προάστιο των Αθηνών.
Λέω να παρανομήσω.Θα αλλάξω πίσω το σήμα και δεν θα γράφει diesel.
Αν παρόλαυτα με πιάσουν τι προβλέπεται?
Δεν ξέρω να γράφουν για diesel.
To πρόστιμο είναι μεγάλο ή αστείο?