-
Τα 'βραβεία' που παίρνει η Aegean, υπερηχητικέ, αφορούν την εξυπηρέτηση στο VIP lounge.
Κατά τα άλλα, φρουφρού κι αρώματα.
Ελλιπέστατη τεχνική υποστήριξη (μη ρωτήσεις πόσες φορές έχουν γυρίσει αεροπλάνα της με βλάβες στους κινητήρες), τεχνικά μη καταρτισμένο προσωπικό. Την Τεχνική της Βάση που την κτίζει? Γιατί εγώ ξέρω ότι 'απαιτούν' θέση στο υπόστεγο της ΟΑ. Όπως επίσης ότι οι της ΟΑ αρνούνται, πλέον, να συνεργασθούν μαζί της, λόγω των απαιτήσεων της για ελαχιστοποίηση της συντήρησης.
Όσο για τα νέα αεροπλάνα. Ε και? Με leasing είναι. Στην θέση των σαπακίων που είχε.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Τα 'βραβεία' που παίρνει η Aegean, υπερηχητικέ, αφορούν την εξυπηρέτηση στο VIP lounge.Κατά τα άλλα, φρουφρού κι αρώματα.
Kouk εδω θα διαφωνησω λιγακι.Λογω νησιου αναγκαστικα χρησιμοποιω το αεροπλανο παρα πολυ.Η διαφορα αναμεσα στις δυο εταιρειες,ειναι πολυ μεγαλη.Και αναφερομαι στην εξυπηρετηση των επιβατων.Για παραδειγμα η AEGEAN εχει καθυστερησει ελαχιστες φορες σε ολα αυτα τα χρονια που πεταω...Η ΟΑ απο την αλλη μερια ,καθυστερει σχεδον καθε μερα !Και δεν ειναι υπερβολη αυτη...Ειδικα οι βραδυνες της πτησεις εχουν σαν κανονα τη καθυστερηση ,το περιεργο ειναι να γινει στην ωρα της!!!Και ολα αυτα εξακριβωμενα ,μιας και λογω επαγγελματος πεταγα σιγουρα 3 φορες το μηνα για Αθηνα.
Πιστευω οτι η ακριβεια στα δρομολογια ειναι απο τις σημαντικοτερες παραμετρους για την ικανοποιηση του πελατη.Αποτελει το πιο 'αμεσο' κριτηριο,αυτο που εισπρατει πρωτο ο επιβατης.
Η ΟΑ εχει συνεχως 'καθυστερημενη αφιξη του αεροσκαφους'...Ακομα την ακουω στα αυτια μου αυτη τη δικαιολογια.
Επισης ειναι πασιφανης η διαφορα στο ποσο καινουρια ειναι τα αεροπλανα...Οταν μπαινω στα 737 της ΟΑ με τα κιτρινισμενα πλαστικα και τη χιλιοβαμμενη ατρακτο που τα δινουν ολα για να απογειωθουν και μετα μπαινω στα AJR ή τα 737 της aegean η διαφορα ειναι εμφανεστατη.
Για να λεμε βεβαια και του στραβου το δικιο η ΟΑ ειναι επιφορτισμενη και με κοινωνικο χαρακτηρα.Για παραδειγμα οταν εκανα αγροτικο στο νησι μου
ειχαμε σχεδον καθε μερα αεροδικομιδη με ΟΑ ,μερικες φορες και με φορειο,ενω απλα η AEGEAN δε δεχοταν ασθενεις για διακομιδη...Θελω να πω οτι ο κοσμος απαιτει απο την ΟΑ να λειτουργει σα ΔΕΚΟ αλλα κατι τετοιο σημερα ειναι οπως φαινεται ακομα και παρανομο μιας και δεν επιτερεται απο την Ε.Ε.
-
πόσο διαρκεί μια πτήση από βρυξέλλες για θεσσαλονίκη?
το έχω απορία. -
danke Herr funky!!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Τα 'βραβεία' που παίρνει η Aegean, υπερηχητικέ, αφορούν την εξυπηρέτηση στο VIP lounge.Κατά τα άλλα, φρουφρού κι αρώματα.
Ελλιπέστατη τεχνική υποστήριξη (μη ρωτήσεις πόσες φορές έχουν γυρίσει αεροπλάνα της με βλάβες στους κινητήρες), τεχνικά μη καταρτισμένο προσωπικό. Την Τεχνική της Βάση που την κτίζει? Γιατί εγώ ξέρω ότι 'απαιτούν' θέση στο υπόστεγο της ΟΑ. Όπως επίσης ότι οι της ΟΑ αρνούνται, πλέον, να συνεργασθούν μαζί της, λόγω των απαιτήσεων της για ελαχιστοποίηση της συντήρησης.
Όσο για τα νέα αεροπλάνα. Ε και? Με leasing είναι. Στην θέση των σαπακίων που είχε.
Τα βραβεια που εχει λαβει αφορουν ενα συνολο δραστηριοτητων... και ακομα και για Vip Lounge να ηταν... παλι κατι ειναι και αυτο σε σεση με το ΤΙΠΟΤΑ της Ολυμπιακης.
Ελλιπεστατη τεχνικη υποστηριξη? Αυτο ειναι σοβαρη και βαρια κατηγορια! Μηπως να επεμβει ο ΙCAO αμα ειναι ετσι? Τα αεροπλανα της Ολυμπιακης θες να μου πεις πως δεν χαλανε? Δηλαδη οι μεν τσιγγουνευονται θετοντας σε κινδυνο την ασφαλεια των πτησεων και οι δε πανε για 'λαδια' στα μισα χιλιομετρα απο οτι οριζει το σερβις? Βαρια και η κατηγορια για το μη καταρτισμενο προσωπικο...Και αντε αυτοι στην Aegean ειναι γιδοβοσκοι οι ανθρωποι και καθαρα απο τυχη πετανε μεχρι σημερα... μηπως ειναι γιδοβοσκοι και αυτοι στην Lufthansa?
Τα αεροσκαφη της Aegean ειναι ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΑ, 25 Α320/321 τα οποια στοιχησαν 1,5 δις δολλαρια... και με Leasing να ηταν... τι συγκρινεις? Αμα ηταν σαπακια τα 737, τοτε τα 737 της Ολυμπιακης τι ξεχωριστο εχουν και δεν ειναι σαπακια? Και τελος παντων... να συγκρινουμε τα εστω leasing ολοκαινουργια Α320 με τα Β737 15ετιας-20ετιας? (αραγε τα 737-200 πετανε ακομα?) Η Ολυμπιακη τι εκανε για να διωξει τα σαπακια της οπως λες?
Η τεχνικη Βαση της Aegean αυτη την στιγμη που τα λεμε χτιζεται... παρα τα κωλλυματα που προεβαλε η Ο.Α (δεν θα παιζει μονοτερμα πλεον) Χτιζεται απο την J&P Αβαξ, στο νοτιοανατολικο ακρο του αεροδρομιου διπλα στην εμπορευματικη ζωνη και θα κοστισει 8 μυρια ευρώ.
Δεν ειμαι ουτε υπερ της μιας, ουτε υπερ της αλλης... απλα facts are facts...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
(αραγε τα 737-200 πετανε ακομα?)Ευτυχως οχι...Πουληθηκαν ,καπου στην Αφρικη μερικα .Και φυσικα δεν ηταν επιλογη της ΟΑ.Δε περνουσαν τις προδιαγραφες θορυβου της Ε.Ε. ,νομιζω .
Αν ηταν στο χερι της ολυμπιακης ακομα θα τα κρατουσαν.
Παντως ειχε και τη πλακα του το διακοσαρι.Οταν εβλεπες τους κινητηρες που ειχαν διαμετρο μαρκαδορου ,εξαχνες να βρεις τον ελικα.. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
(αραγε τα 737-200 πετανε ακομα?)
Ευτυχως οχι...Πουληθηκαν ,καπου στην Αφρικη μερικα .Και φυσικα δεν ηταν επιλογη της ΟΑ.Δε περνουσαν τις προδιαγραφες θορυβου της Ε.Ε. ,νομιζω .
Αν ηταν στο χερι της ολυμπιακης ακομα θα τα κρατουσαν.
Παντως ειχε και τη πλακα του το διακοσαρι.Οταν εβλεπες τους κινητηρες που ειχαν διαμετρο μαρκαδορου ,εξαχνες να βρεις τον ελικα..Τα πουλησανε? Τα γουρουνια... Απο τα αγαπημενα μου αεροσκαφη... ουτε GPS, ουτε GPWS, ουτε FADEC ουτε τιποτα... Παντως ειχα ταξιδεψει μερικες φορες με το 200αρι... καθε φορα που εμπαινα μεσα, με επιανε κατι... λιγο τα καταταλαιπωρημενα καθισματα, λιγο η στενοτης, λιγο τα σπασμενα πανελς απο τα οποια εβλεπες τον σκελετο του αεροσκαφους... ξες... λιγο τριτοκοσμικο ηταν.
-
corsair
Μια συνοπτική παρουσίαση της Τεχνικής Βάσης της ΟΑ
http://195.167.49.234/technicalgr.htm
Εσύ θα προτιμούσες ένα βραβείο για την εξυπηρέτηση της πρώτης θέσης ?
ή το να είσαι συνεχώς στην πρώτη τριάδα Πανευρωπαικά στην ποιότητα συντήρησης με χρυσό βραβείο το 1999 ??
Οταν η Aegean αποκτήσει πιστοποιητικό συντήρησης κατά EASA 145 (και την 50χρονη πείρα της ΟΑ) και μπορεί να συντηρεί μόνη της τα α/φη της ....
Οσο για τη συμφωνία με την Lufthansa μάλλον κάτι χάλασε, γιατί ξαφνικά χωρίστηκαν οι κοινές υπηρεσίες ticketing και καθυστερεί η παράδοση των Α320 (Επρεπε μέχρι τώρα να έχουν 6 ενώ έχουν 3)
Συμφωνώ με τα 1000 όμως ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο και πως οι υπηρεσίες προς αυτόν πρέπει να αναβαθμιστούν. Πρέπει να μην υπάρχουν καθυστερήσεις (επιβλημένος/λάθος προγραμματισμός δρομολογίων -έλλειψη α/φων, μη διαθεσιμότητα stby α/φους) και η εμφάνιση/ποιότητα της καμπίνας των α/φων να βελτιωθεί.Τα 9 737-200 πουλήθηκαν στις Φιλλιπίνες (είχα πάει μαζί με 2 απ'αυτά στη παράδοση) και συνεχίζουν να πετούν εκεί.
Οι προδιαγραφές θορύβου και το ακριβό πλέον κόστος συντήρησης, έκαναν επιτακτική την ανάγκη για πώληση τους, όπου μόνον low cost operators μπορούσαν να τα συντηρήσουν.
Ενα έχει μείνει στο Ελληνικό (προορίζεται να είναι μέρος του μουσείου της Πολιτικής Αεροπορίας -όταν ποτέ γίνει αυτό) και άλλο ένα έχει δωθεί στον ΑΙΑ και το χρησιμοποιούν για εκπαίδευση οι υπηρεσίες διάσωσης/πυρόσβεσης του Ελ. Βενιζελ. -
Χαιρομαι που κρατησαν ενα εστω 737-200... ειναι κομματι της ιστοριας και επρεπε
Περι τεχνικης βασης... Γνωριζω για το επιπεδο της τεχνικης βασης της Ολυμπιακης, και μπορει η Aegean για την ωρα να μην διαθετει αυτη την ικανοτητα αλλα αυτο δεν σημαινει πως μπορουμε να βγαλουμε μη αξιοπλοα η μη ασφαλη τα αεροσκαφη της. Δεν τους κανουν αυτοι τους ελεγχους, τους κανουν σιγουρα καποιοι αλλοι (ΕΑΒ, Γερμανια, Αγγλια). Βεβαια αυτο ειναι κακο της τσεπης τους μεχρι να αποκτησουν οι ιδιοι την δυνατοτητα. Αλλα και με την σειρα της η Aegean εχει λαβει μια σειρα πιστοποιητικων για την συντηρηση των αεροκαφων της και σιγουρα δεν την συμφερει να περικοπτει με αποτελεσμα την εμπλοκη σε οποιοδηποτε συμβαν (το οποιο θα σημανει το τελος της). Απο την αλλη, το οτι σε λιγο θα διαθετει ενα ολοκαινουργιο στολο, αποτελει και αυτο στοιχειο ασφαλειας (μιλαω καθαρα ως προς το τεχνολογικο κομματι και πως βοηθουν ενα πιλοτο, γιατι και 200 χρονων να ειναι ενα αεροσκαφος αμα συντηρειτε πεταει μια χαρα)
Με την Lufthansa σαν τι να στραβωσε? Μεσα καλοκαιριου υπεγραψαν πολυετη συνεργασια με την Lufthansa Technik για την υποστηριξη και αγορασαν ακομα 6 Α320 τον Σεπτεμβρη. Για το ticketing/share coding δεν εχω ιδεα τι γινεται...
Τελος παντων, εγω θα ηθελα πολυ να δω να καθαριζει η κατασταση της Ολυμπιακης να μπορεσει να κανει τις κινησεις της...
-
Μα, αυτό είναι το πρόβλημα.
-
Ο τρόπος για να βγάλει κέρδος (ή μικρότερες ζημιές) μια αεροπορική εταιρεία είναι να περικόψει (στα όρια του αποδεκτού) τις υπηρεσίες συντήρησης. Και αυτό κάνει η Aegean. Για να μην αναφέρουμε τι εθνικότητας είναι οι πιλότοι των νέων αεροσκαφών της.
-
Η ΟΑ οδηγείται σε κατάσταση αποσύνθεσης. Είτε με την ώθηση σε ενοικίαση απαράδεκτων αεροσκαφών, μέσω της μη λήψης απόφασης για απόκτηση αεροσκαφών έγκαιρα, είτε με την απόρριψη συμβολαίων υποστήριξης (IBERIA).
Και μένει τελικά στον κόσμο η εντύπωση ότι η ΟΑ είναι εντελώς άχρηστη και όλα γίνονται επειδή είναι άχρηστοι οι υπάλληλοι!
-
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Μα, αυτό είναι το πρόβλημα.- Ο τρόπος για να βγάλει κέρδος (ή μικρότερες ζημιές) μια αεροπορική εταιρεία είναι να περικόψει (στα όρια του αποδεκτού) τις υπηρεσίες συντήρησης. Και αυτό κάνει η Aegean. Για να μην αναφέρουμε τι εθνικότητας είναι οι πιλότοι των νέων αεροσκαφών της.
Αυτά να τα βλέπουν οι υπερμαχοι των ιδιωτικοποιήσεων...
- Η ΟΑ οδηγείται σε κατάσταση αποσύνθεσης. Είτε με την ώθηση σε ενοικίαση απαράδεκτων αεροσκαφών, μέσω της μη λήψης απόφασης για απόκτηση αεροσκαφών έγκαιρα, είτε με την απόρριψη συμβολαίων υποστήριξης (IBERIA).
Και μένει τελικά στον κόσμο η εντύπωση ότι η ΟΑ είναι εντελώς άχρηστη και όλα γίνονται επειδή είναι άχρηστοι οι υπάλληλοι!
κι αυτά είναι τα αποτέλέσματά της...
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Μα, αυτό είναι το πρόβλημα.- Ο τρόπος για να βγάλει κέρδος (ή μικρότερες ζημιές) μια αεροπορική εταιρεία είναι να περικόψει (στα όρια του αποδεκτού) τις υπηρεσίες συντήρησης. Και αυτό κάνει η Aegean. Για να μην αναφέρουμε τι εθνικότητας είναι οι πιλότοι των νέων αεροσκαφών της.
Ποιος τα λεει αυτα βρε Κουκ? Ο τροπος να βγαλεις κερδος ειναι να εχεις σωστα δρομολογια, σωστη πληροτητα, σωστο σερβις, ορθολογικο μεγεθος και κατα συνεπεια κοστος της υπολοιπης επιχειρησης, αεροπλανα τα οποια πετανε με λιγοτερα καυσιμα και εχουν μικροτερες αναγκες σε σερβις... Ξερεις απο ποτε υπαρχει η Aegean/Cronus? Θα επρεπε να πεφτουν καθε μερα βασει της λογικης σου. Πολλες εταιριες ξεκινησαν, και πολλες απλα εκλεισαν... καμια δεν επεσε. Το να προκαλεσεις ατυχημα επαναλαμβανω πως ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ πρωτα απο ολα εσενα τον επιχειρηματια.
Κουκ, μην τα λες αυτα τα πραγματα...Επισης, τι εθνικοτητας ειναι οι πιλοτοι της? Που κολλαει η εθνικοτητα τους?
Κουκ, αυτα δεν εχουν καμια απολυτως βαση και αξια.- Η ΟΑ οδηγείται σε κατάσταση αποσύνθεσης. Είτε με την ώθηση σε ενοικίαση απαράδεκτων αεροσκαφών, μέσω της μη λήψης απόφασης για απόκτηση αεροσκαφών έγκαιρα, είτε με την απόρριψη συμβολαίων υποστήριξης (IBERIA).
Και μένει τελικά στον κόσμο η εντύπωση ότι η ΟΑ είναι εντελώς άχρηστη και όλα γίνονται επειδή είναι άχρηστοι οι υπάλληλοι!
Η ΟΑ, σε ενα πολυ μεγαλο ποσοστο αποτελειται απο αχρηστους υπαλληλους! Ας μην ξεχναμε πως ηταν προεκταση/εργαλειο της εκαστοτε κυβερνησης και εκει μεσα εχει αναπτυχθει σε ενα μεγαλο μερος η νοοτροπια του δημοσιου. Δεν ειναι εντυπωση λοιπον... ειναι γεγονος. Οταν θα αποκτησουν αφεντικο το οποιο αξιολογει, κρινει και απολυει τοτε ειμαι χδον βεβαιος πως θα ξεκινησουν να εργαζονται αποτελεσματικα ΟΛΟΙ εκει μεσα. Δεν φτανει βλεπεις να ειναι μονο ο πιλοτος καλος η ο μηχανικος. Αυτοι θα κανουν την δουλεια τους. Αμα οι αλλοι δεν την κανουν σωστα η εταιρια ΒΟΥΛΙΑΖΕΙ (ενας απο τους λογους που ειναι βαθεια μεσα τα οικονομικα της, ενας ομως... υπαρχουν και εξωγενεις παραγοντες οπως ειπαμε)
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Μα, αυτό είναι το πρόβλημα.-
Ο τρόπος για να βγάλει κέρδος (ή μικρότερες ζημιές) μια αεροπορική εταιρεία είναι να περικόψει (στα όρια του αποδεκτού) τις υπηρεσίες συντήρησης. Και αυτό κάνει η Aegean. Για να μην αναφέρουμε τι εθνικότητας είναι οι πιλότοι των νέων αεροσκαφών της.
-
Η ΟΑ οδηγείται σε κατάσταση αποσύνθεσης. Είτε με την ώθηση σε ενοικίαση απαράδεκτων αεροσκαφών, μέσω της μη λήψης απόφασης για απόκτηση αεροσκαφών έγκαιρα, είτε με την απόρριψη συμβολαίων υποστήριξης (IBERIA).
Και μένει τελικά στον κόσμο η εντύπωση ότι η ΟΑ είναι εντελώς άχρηστη και όλα γίνονται επειδή είναι άχρηστοι οι υπάλληλοι!
Το τελευταίο δεν ισχύει Νίκο. Όλοι την αντίθετη άποψη έχουν. Ότι αν η ΟΑ κρατιέται ακόμα είναι λόγω του προσωπικού της. Για την διοίκηση όλοι έχουν τις χειρότερες εντυπώσεις. Όχι για το προσωπικό.
-
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
- Η ΟΑ οδηγείται σε κατάσταση αποσύνθεσης. Είτε με την ώθηση σε ενοικίαση απαράδεκτων αεροσκαφών, μέσω της μη λήψης απόφασης για απόκτηση αεροσκαφών έγκαιρα, είτε με την απόρριψη συμβολαίων υποστήριξης (IBERIA).
Και μένει τελικά στον κόσμο η εντύπωση ότι η ΟΑ είναι εντελώς άχρηστη και όλα γίνονται επειδή είναι άχρηστοι οι υπάλληλοι!
Η ΟΑ, σε ενα πολυ μεγαλο ποσοστο αποτελειται απο αχρηστους υπαλληλους! Ας μην ξεχναμε πως ηταν προεκταση/εργαλειο της εκαστοτε κυβερνησης και εκει μεσα εχει αναπτυχθει σε ενα μεγαλο μερος η νοοτροπια του δημοσιου. Δεν ειναι εντυπωση λοιπον... ειναι γεγονος. Οταν θα αποκτησουν αφεντικο το οποιο αξιολογει, κρινει και απολυει τοτε ειμαι χδον βεβαιος πως θα ξεκινησουν να εργαζονται αποτελεσματικα ΟΛΟΙ εκει μεσα. Δεν φτανει βλεπεις να ειναι μονο ο πιλοτος καλος η ο μηχανικος. Αυτοι θα κανουν την δουλεια τους. Αμα οι αλλοι δεν την κανουν σωστα η εταιρια ΒΟΥΛΙΑΖΕΙ (ενας απο τους λογους που ειναι βαθεια μεσα τα οικονομικα της, ενας ομως... υπαρχουν και εξωγενεις παραγοντες οπως ειπαμε)
Άρα είναι θέμα διοίκησης και κακοδιαχείρισης (όπως και για πολλά περιττά έξοδα τη στιγμή που η εταιρεία είναι στο κόκκινο). Δεν είναι τυχαίο που όλοι προτιμούν και εμπιστεύονται τους πιλότους και μηχανικούς της ΟΑ. Για τους υπόλοιπους υπαλλήλους της εταιρείας, στα υπόλοιπα τμήματα (κυρίως υπηρεσίες εδάφους) ναι κάποιοι ίσως να είναι 'καφενείο' και με δημοσιουπαλληλική νοοτροπία και συμπεριφορά αλλά και πάλι δεν φταίνε αυτοί. Φταίει η διοίκηση για αυτό. Όπως σωστά ανέφερες αξιολόγηση πρέπει να γίνεται για όλους τους εργαζομένους και σε όλους τους τομείς υπηρεσιών της εταιρείας. Όποιος δεν πληροί τις προϋποθέσεις είναι προτιμότερο να απολυθεί και να προσληφθεί ένα πιο αποδοτικό άτομο.
-
corsair
ο ΜΟΝΟΣ τρόπος για να βγει μια εταιρεία είναι να μειώσει τα έξοδα συντήρησης. Όλα τα άλλα είναι απλώς οδονόκρεμες. Τα έξοδα για την οργάνωση καλού service είναι και μικρά και για το θεαθήναι.
Και, φυσικά, ο κίνδυνος μιας πτώσης, είναι και μικρός με την σύγχρονη τεχνολογία, και οικονομικά συμφεροτερος. Καμία αεροπορική εταιρεία δεν έχει κλείσει επειδή έπεσε αεροπλάνο της.Ξέρω ακριβώς από πότε υπάρχει η Aegean, όπως επίσης ξέρω και ΑΚΡΙΒΩΣ πως δημιουργήθηκε και πως διατηρείται στη 'ζωή'.
Αστα να πάνε!!!
-
Για να βγάλει κέρδος μία αεροπορική εταιρία πρέπει τα αεροπλάνα της να πετάνε και όχι να κάθονται (μαζί με όλα όσα αναφέρθηκαν για συντήρηση, προγραμαμτισμό, services κλπ κλπ).
-
Μα είναι δυνατόν στην χώρα με τους περισσότερους κατα κεφαλήν
μάνατζερς, να έχουμε προβλήματα ..κακοδιαχείρισης;Αν και το θέμα δεν το γνωρίζω καλά, κάνω μια μαντεψιά. Η Ολυμπιακή θα
απαξιωθεί και θα πουληθεί ψιλοτζάμπα.
(Μα καλά μάγος είμαι; )Edit: (thanks mod).
-
Εννοεις οτι ειναι εφικτο να απαξιωθει περισσοτερο;
Γιατι δεν ειναι! -
Αλλα και με την σειρα της η Aegean εχει λαβει μια σειρα πιστοποιητικων για την συντηρηση των αεροκαφων της και σιγουρα δεν την συμφερει να περικοπτει με αποτελεσμα την εμπλοκη σε οποιοδηποτε συμβαν (το οποιο θα σημανει το τελος της)
Η Aegean εχει πολλα συμβαντα τα οποια πνιγονται απο τα ΜΜΕ (ηλεκτρονικα και εντυπα) γιατι πολυ απλα τα ταιζει με πολυ διαφημιση (Aegean,Hertz, Saab, Seatκ.λπ.).
Π.χ. Πριν δυο μηνες εμαθε κανενας για το δρομολογιο της, Λαρνακα-Αθηνα το οποιο εχασε κινητηρα πανω απο την Ροδο και ταυτοχρονα την πιεση της καμπινας με αποτελεσμα να πεσουν οι μασκες; Τα ΜΜε της Κυπρου το ειχαν πρωτο θεμα, στην Ελλαδα ποιος το παρουσιασε;
Στην Σαντορινη πριν δυο χρονια που βγηκε εξω απο τον διαδρομο και εσπασε τα λαστιχα, σας το ειπε κανενας;
Στην Ροδο με απαγορευτικο ανεμο πριν δυο χρονια, κατα την διαρκεια της προσγειωσης χτυπησε το φτερο στο διαδρομο κλπ.κλπ.κλπ.Αντιθετως οτιδηποτε αεροπορικο συμβαν γινεται στο Ελλαδικο χωρο, απο οποιαδηποτε αεροπορικη εταιρια και φτανει στα καναλια, αναφερεται στο ρεπορταζ ενω παιζεται βιντεο 'αρχειου' με αεροπλανα της Ο.Α.
Φυσικα η Ο.Α εχει χιλια στραβα αλλα σε θεματα αξιοπιστιας, συντηρησης και αεροπορικης συνειδησης, δεν εχει αντιπαλο. -
Πάντως με την ίδια λογική άκουσε κανείς για το αεροπλάνο των Ολυμπιακών του οποίου ο ένας από τους δύο κινητήρες έσβησε εν πτήσει στη διαδρομή Χανιά-Αθήνα πριν από ~2 βδομάδες, ενώ ταυτόχρονα έπνεαν πολύ δυνατοί άνεμοι, με αποτέλεσμα το αεροπλάνο να παρασύρεται και να τρέμει ολόκληρο, με τον κόσμο να φωνάζει από το φόβο;
Κακές στιγμές έχουν όλες οι αεροπορικές εταιρίες...
ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜMΕΣ