Nov 20, 2007, 10:05 AM

Ο χρήστης kouk έγραψε:
Μα, αυτό είναι το πρόβλημα.

  1. Ο τρόπος για να βγάλει κέρδος (ή μικρότερες ζημιές) μια αεροπορική εταιρεία είναι να περικόψει (στα όρια του αποδεκτού) τις υπηρεσίες συντήρησης. Και αυτό κάνει η Aegean. Για να μην αναφέρουμε τι εθνικότητας είναι οι πιλότοι των νέων αεροσκαφών της.

  2. Η ΟΑ οδηγείται σε κατάσταση αποσύνθεσης. Είτε με την ώθηση σε ενοικίαση απαράδεκτων αεροσκαφών, μέσω της μη λήψης απόφασης για απόκτηση αεροσκαφών έγκαιρα, είτε με την απόρριψη συμβολαίων υποστήριξης (IBERIA).

Και μένει τελικά στον κόσμο η εντύπωση ότι η ΟΑ είναι εντελώς άχρηστη και όλα γίνονται επειδή είναι άχρηστοι οι υπάλληλοι!

Το τελευταίο δεν ισχύει Νίκο. Όλοι την αντίθετη άποψη έχουν. Ότι αν η ΟΑ κρατιέται ακόμα είναι λόγω του προσωπικού της. Για την διοίκηση όλοι έχουν τις χειρότερες εντυπώσεις. Όχι για το προσωπικό.