Ο χρήστης mariadne έγραψε:
Για διαβάστε αυτό: http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=72&NEWS_DATA_ID=65333
*Το νέο Fiat Bravo 1.4 επιφύλαξε δυσάρεστες εκπλήξεις στους δοκιμαστές του Auto Motor und Sport, κατά την διάρκεια της τυποποιημένης δοκιμασίας αντοχής των φρένων του. Στο 3°φρενάρισμα, το νέο Bravo 1.4, «έχασε» το πετάλ του φρένου, σοκάροντας τους δοκιμαστές του περιοδικού. *
Eξήντα τρείς σελίδες κι όλοι ασχολείστε με τις μαλακίες του κάθε ανίδεου (και πιθανόν συμφεροντολόγου) δημοσιογραφίσκου.
*Στην περίπτωση του Bravo όμως στο 2° φρενάρισμα το αυτοκίνητο σταμάτησε κανονικά και στο 3°… καθόλου!, χωρίς να δείξει πριν κάποιο δείγμα κόπωσης.
*
Αυτό ρε ΗΛΙΘΙΟΙ υποδηλώνει μεμονωμένη αστοχία υλικού και σαφώς δεν μπορεί να εντοπιστεί στον τελικό έλεγχο.
Αρα η 'δοκιμασία φρένων' σε καμία περίπτωση δεν είναι κριτήριο αξιόλογησης συνολικά της απόδοσης και της αξιοπιστία των φρένων.
Τι να κάνουμε τυχαίνουν κι αυτά.
Θα μου πει τωρα κάποιος μα φρένα είναι.
Συμφωνώ,όπως και χίλια δύο άλλα εξαρτήματα που μπορεί να παρουσιάσουν λειτουργικό σφάλμα,έστω και καινούρια.
Και δε μιλάω για τυχόν ελλατωματική παρτίδα γιατί εκέι η FIAT και η κάθε Fiat θα αναγνώριζε το σφάλμα εν όψει του προληπτικού ελέγχου.
Τώρα τι αναγνωρίζει?
Απ το ένα εκατομύριο λαστικάκια πχ που έβγαλε η πρέσσα για τις αντλίες φρένων πιθανών ένα να ήταν έτοιμο να κοπεί και πάτωσε το πεντάλ.
Ε αυτή η βλάβη ΔΕΝ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ και δε νομίζω ότι αναφέρονται καθημερινά τέτοια περιστατικά.
Otan ένα αμάξι δεν έχει γενικώς καλά φρένα (βλ kaddet d) απο όπου κι αν προέρχεται η κατασκευστική αδυναμία (μικρες δισκόπλακες δαγκάνες ή τακάκια ή οτιδήποτε άλλο) ΤΟ ΠΕΝΤΑΛ ΑΡΧΙΖΕΙ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΠΟΓΚΩΔΕΣ πριν φτάσει στην απόδοση μηδέν.
ΝΤΟΥΓΑΝΙΑ Ε ΝΤΟΥΓΑΝΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ...
Πέρα απ αυτό η αλήθεια είναι ότι η FΙΑΤ τα τελευταία δύο χρόνια αρχίζει να ανακάμπτει σημαντικά και δε μιλάω μόνο για τις νέες γενιές μοντέλων αλλά για τομείς όπως η συναρμογή η ποιότητα η αξιοπιστία κλπ.
Και μάλλον αυτό πονάει.
ΥΓ.Αυτοί οι ηλίθιοι οι drifterman του ams άντε δεν έπιασαν τα φρένα δεν μπορούσαν να τοκουμαντάρουν το αμάξι και το κάρφωσαν?