-
Καλά φαντάζομαι ότι μας κάνετε πλάκα κύριε «επαγγελματία» οδηγέ, αλλά θα σας απαντήσω.
Καταρχήν είστε επιχειρηματίας, με επιχείρηση στο δρόμο. Συνεπώς πρέπει να τηρείτε ταμείο. Έχετε έσοδα και έξοδα.
Στα έσοδα σας εισπράττετε και ένα μέρος το οποίο είναι το λεγόμενο ΦΠΑ και είστε υποχρεωμένοι όπως όλοι οι επαγγελματίες να το αποδώσετε στο Κράτος. Δηλαδή αν εισπράξετε 100 Euro δεν τα βάζετε όλα στην τσέπη σαν εισόδημα, αλλά αφήνετε στην άκρη το 18% για να το δώσετε στο Κράτος.
Στα έξοδα σας, πετρέλαια, service, αντικαταστάσεις υλικών ακόμα και στο φαγητό μπορείτε να ζητάτε τιμολόγιο, δεν πληρώνουμε χύμα όπου βρούμε τα έσοδα μας. Σε όλες σας τις δαπάνες πληρώνετε υποτίθεται ΦΠΑ το οποίο εκπίπτει από την δήλωση ΦΠΑ που θα υποβάλετε στην ΔΟΥ σας.
Τα έσοδα σας πρέπει να μετρούνται με ταμιακή μηχανή δεν έχετε σταθερά εισοδήματα, ενώ το σύστημα της αντικειμενικής φορολόγησης είναι πολύ ευνοϊκό υπέρ σας.Τώρα για τα περί του κλάδου σας, είστε άξιοι της μοίρας σας. Είδα χθες στην τηλεόραση ένα γραφικό συνδικαλιστή πρόεδρο σας νομίζω και με το «Παρακαλώ» του όλο τσαμπουκά μου θύμισε άλλες εποχές επί Παπαδόπουλου.
Έχετε παράνομα ταξί που δεν μπορείτε να τα βρείτε, σας τρώνε το ψωμί σας οι παράνομοι και κάθεστε αμέτοχοι να τους κοιτάτε.
Στις απεργίες αρκετοί από εσάς δουλεύετε με τα ιδιωτικά σας αυτοκίνητα.
Οι πιο πολύ δεν ξέρετε τι πάει να πει ευγένεια και σεβασμός στον πελάτη, ενώ η λέξη καθαριότητα σε αρκετούς είναι άγνωστη λέξη.
Do you speak English? How many of you? -
Ξερετε πως φορολογειται ο κυριος ταξιτζης ?
Δεν ξερω αν τωρα αλλαξε, αλλα παλια πηγαινε το προεδρειο του σωματειου στον εκαστοτε υπουργο και κανονιζαν το ποσο που θα δηλωνε εκαστος ιδιοκτητης.Δηλαδη ιδιοκτητης ολοκληρου Α ποσον,ιδιοκτητης και συναμα οδηγος Β ποσον,ιδιοκτητης μισου Γ ποσον κ.ο.κ. ασχετα με τα πραγματικα εσοδα/εξοδα . Αυτο ισχυε για ολους με τις σχετικες επιβαρυνσεις η εκπτωσεις που ηταν για καθε φορολογουμενο.
Επειδη λοιπον οι ταμειακες μηχανες θα φερουν στην επιφανεια τα πραγματικα εσοδα και θα ειναι δυσκολη πια η φοροκλοπη,τραβανε μια απεργια μπας και γλυτωσουν κατι.
Και κατι αλλο.Πριν μερικα χρονια ακουστηκε κατι για εταιριες ταξι.Τι εγινε και εξαφανιστηκε και αυτη η λυση ?Ποιος αντεδρασε ? Μηπως το επιβατικο κοινο ? -
Να ρωτήσω κάτι σχετικό με ταξιτζίδες και άσχετο με την ροή της συζήτησης?
Υπάρχει κάποιος νόμος που να εξαιρεί τους ταξιτζήδες και φορτηγατζήδες και γενικά τους υπόλοιπους επαγγελματίες οδηγούς στο να μην είναι υποχρεωμένοι να φοράνε ζώνη ασφαλείας? -
Ο χρήστης ThanosM έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι σχετικό με ταξιτζίδες και άσχετο με την ροή της συζήτησης?
Υπάρχει κάποιος νόμος που να εξαιρεί τους ταξιτζήδες και φορτηγατζήδες και γενικά τους υπόλοιπους επαγγελματίες οδηγούς στο να μην είναι υποχρεωμένοι να φοράνε ζώνη ασφαλείας?O KOK λέει στο Αρθρο 12 παράγραφος 5:
*Η χρήση των ζωνών ασφαλείας είναι υποχρεωτική τόσο για τους οδηγούς, όσο και για τους επιβάτες των οχημάτων. Της υποχρέωσης αυτής εξαιρούνται οι οδηγοί επιβατηγών αυτοκινήτων δημόσιας χρήσης, όταν οδηγούν αυτά εντός της περιμετρικής τους ζώνης, τα άτομα με παθήσεις για τα οποία δεν ενδείκνυται η χρήση της ζώνης, όταν τούτο αποδεικνύεται από πιστοποιητικό κρατικού νοσοκομείου, οι έγκυες γυναίκες, όταν είναι εφοδιασμένες με σχετικό ιατρικό πιστοποιητικό που αναγράφει και την ημερομηνία λήξης, τα άτομα που το ανάστημά τους είναι κάτω από 1.50 μ., ως και οι οδηγοί οχημάτων που κάνουν συνεχείς στάσεις, όπως ταχυδρομικοί διανομείς κ.λ.π.
Για τη μεταφορά παιδιών ηλικίας μικρότερης των 12 ετών με αυτοκίνητο, είναι υποχρεωτική η χρήση ειδικών μέσων συγκράτησης και προστασίας, όπως καθισμάτων, ζωνών ασφαλείας κ.λ.π.
Με απόφαση του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών καθορίζονται οι προδιαγραφές για τα ειδικά μέσα συγκράτησης. Με την ίδια απόφαση καθορίζονται οι εξαιρέσεις από την υποχρέωση αυτή.
*Φαντάζομαι τα ταξί εμπίπτουν στην κατηγορία 'συνεχείς στάσεις' (προσοχή, όχι απλά 'συχνές' αλλά 'συνεχείς' )
-
Τρίτη μέρα χωρίς την 'κίτρινη' φυλή στο δρόμο και όλοι βρήκαμε τρόπο να πάμε στη δουλειά μας, η κίνηση είναι φυσιολογική (παρά τις κραυγές για το αντίθετο) και τα τακάκια λειτουργούν σε κανονική θερμοκρασία καθώς τα φρένα γλύτωσαν τα 'τσαρουχώματα' στην προσπάθεια αποφυγής ατυχήματος με τον επαγγελματία 'ψαρά' πελατών.
Παιδιά να τις εκατοστίσετε τις μέρες.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι σχετικό με ταξιτζίδες και άσχετο με την ροή της συζήτησης?
Υπάρχει κάποιος νόμος που να εξαιρεί τους ταξιτζήδες και φορτηγατζήδες και γενικά τους υπόλοιπους επαγγελματίες οδηγούς στο να μην είναι υποχρεωμένοι να φοράνε ζώνη ασφαλείας?O KOK λέει στο Αρθρο 12 παράγραφος 5:
*Η χρήση των ζωνών ασφαλείας είναι υποχρεωτική τόσο για τους οδηγούς, όσο και για τους επιβάτες των οχημάτων. Της υποχρέωσης αυτής εξαιρούνται οι οδηγοί επιβατηγών αυτοκινήτων δημόσιας χρήσης, όταν οδηγούν αυτά εντός της περιμετρικής τους ζώνης, τα άτομα με παθήσεις για τα οποία δεν ενδείκνυται η χρήση της ζώνης, όταν τούτο αποδεικνύεται από πιστοποιητικό κρατικού νοσοκομείου, οι έγκυες γυναίκες, όταν είναι εφοδιασμένες με σχετικό ιατρικό πιστοποιητικό που αναγράφει και την ημερομηνία λήξης, τα άτομα που το ανάστημά τους είναι κάτω από 1.50 μ., ως και οι οδηγοί οχημάτων που κάνουν συνεχείς στάσεις, όπως ταχυδρομικοί διανομείς κ.λ.π.
Για τη μεταφορά παιδιών ηλικίας μικρότερης των 12 ετών με αυτοκίνητο, είναι υποχρεωτική η χρήση ειδικών μέσων συγκράτησης και προστασίας, όπως καθισμάτων, ζωνών ασφαλείας κ.λ.π.
Με απόφαση του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών καθορίζονται οι προδιαγραφές για τα ειδικά μέσα συγκράτησης. Με την ίδια απόφαση καθορίζονται οι εξαιρέσεις από την υποχρέωση αυτή.
*Φαντάζομαι τα ταξί εμπίπτουν στην κατηγορία 'συνεχείς στάσεις' (προσοχή, όχι απλά 'συχνές' αλλά 'συνεχείς' )
Γιατι κουνιεται κανενας τους απο το καθισμα;Ποσες φορες σου εχουν ανοιξει την πορτα ή ξεφορτωσει τα πραγματα απο το πορτ μπαγκαζ;
Γιατι φανταζομαι οτι ο νομοθετης αναφερεται σε αυτους που μπενοβγαινουν συνεχεια στο οχημα τους(ταχυδρομοι). -
Ο χρήστης servmx έγραψε:
Τρίτη μέρα χωρίς την 'κίτρινη' φυλή στο δρόμο και όλοι βρήκαμε τρόπο να πάμε στη δουλειά μας, η κίνηση είναι φυσιολογική (παρά τις κραυγές για το αντίθετο) και τα τακάκια λειτουργούν σε κανονική θερμοκρασία καθώς τα φρένα γλύτωσαν τα 'τσαρουχώματα' στην προσπάθεια αποφυγής ατυχήματος με τον επαγγελματία 'ψαρά' πελατών.Παιδιά να τις εκατοστίσετε τις μέρες.
Διαβαζα (στα Νεα νομιζω) οτι τα ταξι συνεισφερουν κατα 33% στο κυκλοφοριακο προβλημα της Αθηνας.
Με τις ταμειακες μηχανες ειναι ευκαιρια να μαθουμε ποσα απο τα ταξι που κυκλοφορουν ειναι νομιμα και οχι . -
Ο χρήστης TROFEOS έγραψε:
οτι κ να πω ειναι λιγο για την ποιοτητα του συγκεκριμενου ατομου. ειναι ασχετος κ δεν μπορει να κανει κουβεντα παρα μονο με τον εαυτο του
Υ.Γ αν δεν ειχες αυτοκινητο δεν θα ευχοσουν να καναμε απεργια μεχρι το 2090 αλλα να την ληγαμε στο επομενο λεπτο. ευχομαι να σου χαλασει το αυτοκινητο κ να χρειαστεις ταξι αυριο. να δουμε τι θα ελεγες.'ερασιτεχνη'Καταρχήν ευχαριστώ τον Κωνσταντίνο (kyan) που επιτυχημένα επεξήγησε τα αυτονόητα του μηνύματός μου.
Φίλε 'επαγγελματία' αντιπαρέρχομαι την ευχή σου, ενημερώνοντάς σε απλώς ότι σχεδόν σε καθημερινή βάση χρησιμοποιώ ΜΜΜ (μετρό) από τα οποία είμαι απείρως πιο ευχαριστημένος από τις πανάκριβες για το παρεχόμενο επίπεδο υπηρεσίες σας. Άρα ας μην αναμένει η συντεχνία σου έστω κι ένα ευρώ ως επακόλουθο της βλάβης του ΙΧ μου...Καλή συνέχεια (στην απεργία σας)
-
Καλημέρα στήν παρέα.
Αγαπητέ trofεos, μιας και βρίσκεσαι κοντά μας,κάνε μου την χάρη και δώσε απαντήσεις σε αυτά που μας απασχολούν.Κράτησε ενα αποδεκτό ύφος,δέξου τις παρατηρήσεις,απέριψε με επιχειρήματα κάποιες άλλες,ενημερώσου για τα θέματα σας και πες μας και εμάς γιατί π.χ. δεν έχετε πολυμορφικά ή station vagons, γιατί δεν θέλετε ταμειακές μηχανές,γιατί ,γιατί.Υπάρχουν πολλές εκρεμότητες και ενστάσεις και απο τις δύο πλευρές.Είναι μια καλή ευκαιρία να μάθουμε εδώ στον χώρο μας που τόσο αγαπάμε.
Εχεις βρεθεί και απο τις δύο πλευρές και θα πρέπει να μας λύσεις αρκετές απορίες.
Ευχαριστώ -
Να ρωτήσω κάτι την παρέα μια και δεν το έχω υπόψη μου: Σε ποιες άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, εκτός φυσικά από εμάς, τα ταξί δεν έχουν ταμειακές μηχανές και δε χορηγούν αποδείξεις; Σε ποιες άλλες χώρες χρησιμοποιούνται (κατόπιν πρωτοβουλίας των οδηγών τους) όπως τα ΜΜΜ αντί να μισθώνονται από τον πρώτο επιβάτη, όπως προβλέπεται; Και σε ποιες άλλες χώρες υπάρχει αντίστοιχο επίπεδο 'εκπαίδευσης' και 'οδικής συμπεριφοράς' των οδηγών τους;
-
Υπήρχε στην Ε.Ε. μια άλλη χώρα πέρα από τη δικιά μας με επίπεδο ταρίφμεν αντίστοιχο του δικού μας, αλλά εξαφανίστηκε μυστηριωδώς και την ψάχνει η Νικολούλη!
-
Ίσως όταν μπει και η Τουρκία...
-
Ο χρήστης TheoRallye έγραψε:
Ίσως όταν μπει και η Τουρκία...Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία!...
-
Ο χρήστης TROFEOS έγραψε:
å÷åé äïõëåøåé ðïôå êáíåéò ôïõ ôáîé? åéíáé ìéá êáëç åñùôçóç ãéáôé ïðïéïò åéíáé åîù áðï ôïí ÷ùñï êáëá ÷ïñåõåé.ìçí ðåôáåé ï êáèåíáò ôçí åìðåéñéá ôïõ ðïõ ôïí åêëåéóå åíáò ôáîéôæçò Þ óôáìáôçóå áðïôïìá Þ ïôéäçðïôå áëëï.
áí åéóáóôáí ê åóåéò 10-12 ùñåò ìåóá óôï êåíôñï ê ïäçãïõóáôå,ï÷é ìïíï èá êáíáôå ëáèç óôçí ïäçãçóç áëëá ìðïñåé ê íá åé÷áôå áñáîåé óå êáììéá èåóç ðáñêéíãê ãéá õðíï.Äåí å÷ù ïäçãÞóåé ôáîé áëëÜ å÷ù áñêåôïýò ãíùóôïýò ...Ôá ßäéá ìïõ ëÝíå ...
ÁíáöÝñåóáé óôéò 10-12 ùñåò ïäÞãçóçò êáé ôï Ã@@@@óé ôïõ êÝíôñïõ ...
Ìéá åñþôçóç : Ãéá íá ìçí óôéò áëëáãÝò ôá÷ýôçôáò êáé êïõñÜæåóáé óêÝöôçêåò íá ÷ñçóéìïðïéÞóåéò áõôüìáôï êéâþôéï???Ìðááááá
Ãëõôùíåéò êáé ôïõò äßóêïõò /ðëáôü ðïõ áëëÜæåéò êÜèå ëßãï êáé ëéãÜêé...
Êëéìáôéóìï Üíïéîåò ðïôÝ ãéá íá ìçí ëßùíåéò óôçí æÝóôç åóý êáé ïé åðéâÜôåò óïõ
Ïóï ãéá ôçí öïñïëïãßá ÷á÷á üëïé îåöýãïõìå ìå ôïí Ýíá ç ôïí Üëëï ôñüðï áëëÜ äåí êáôåâáßíïõìå êáé óå áðåñãßá ãéá ôï äéêáßùìá óôçí öïñïäéáöõãÞ.ÁÓ ÄÙ ÊAI ENA TAÎÉ ÐÏÕ ÄÅÍ ÈÁ ÊËÅÂÅÉ ÔÏ ÔÁÎÉÌÅÔÑÏ
-
Ο χρήστης servmx έγραψε:
Ôñßôç ìÝñá ÷ùñßò ôçí 'êßôñéíç' öõëÞ óôï äñüìï êáé üëïé âñÞêáìå ôñüðï íá ðÜìå óôç äïõëåéÜ ìáò, ç êßíçóç åßíáé öõóéïëïãéêÞ (ðáñÜ ôéò êñáõãÝò ãéá ôï áíôßèåôï) êáé ôá ôáêÜêéá ëåéôïõñãïýí óå êáíïíéêÞ èåñìïêñáóßá êáèþò ôá öñÝíá ãëýôùóáí ôá 'ôóáñïõ÷þìáôá' óôçí ðñïóðÜèåéá áðïöõãÞò áôõ÷Þìáôïò ìå ôïí åðáããåëìáôßá 'øáñÜ' ðåëáôþí.ÐáéäéÜ íá ôéò åêáôïóôßóåôå ôéò ìÝñåò.
Ìüíï ??? 1000 íá ãßíïõí ...
-
Tζαμπα απεργια κανετε Πιο ήπιους χαρακτηρισμούς, δεν είναι όλοι το ίδιο [moderator]!
Καλο μας κανετε...ανασαναμε πραγματικα απο την κινηση και βεβαια ηρεμησαμε απο τις 'εξυπνες' σφηνες σας!Αν παρατηρησατε ολοι χαιρονται που κανετε απεργια..!!
Επαψε πια το ταξι να ειναι μονοπωλιο! -
Πρώτη μέρα επιστροφής στους δρόμους για τους 'επαγγελματίες' και έκανα 10-15 λεπτά περισσότερο για να πάω στη δουλειά μου (40 αντί για 25-30 που έκανα τις άλλες μέρες). Εννοείται ότι, και πάλι, 2 ταρίφες μου έκαναν σφήνα χωρίς φλάς, ενώ άλλοι τρεις σταμάτησαν την κίνηση για να πάρουν πελάτη.
Επειδή έχει παραγίνει το κακό με τις συντεχνίες, θα γίνω κακός. Δεν μπορώ να ακούω λοιπόν ότι 'οι περισσότεροι ταξιτζήδες είναι καλοί άνθρωποι και ήσυχοι οικογενειάρχες'. **Και οι περισσότεροι κτηνοβάτες είναι καλοί άνθρωποι και ήσυχοι οικογενειάρχες αλλά δεν το κάνει θέμα κανένας, έτσι; **
Απευθύνομαι και στον εκπρόσωπο της συντεχνίας που απάντησε σε αυτό το θέμα και του λέω: γίνεται σωστοί επαγγελματίες, όπως οι συνάδελφοί σας στο εξωτερικό, συνολικά ως κλάδος και μετά θα κατεβαίνω και εγώ μαζί σας στις απεργίες και τις πορείες σας. Και αν φίλε μου βλέπεις ότι τίποτα δεν γίνεται συλλογικά, παρά τις όποιες δικές σου προσπάθειες, τότε η μόνη έντιμη λύση είναι να αλλάξεις δουλειά.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Tζαμπα απεργια κανετε Πιο ήπιους χαρακτηρισμούς, δεν είναι όλοι το ίδιο [moderator]!
Καλο μας κανετε...ανασαναμε πραγματικα απο την κινηση και βεβαια ηρεμησαμε απο τις 'εξυπνες' σφηνες σας!Αν παρατηρησατε ολοι χαιρονται που κανετε απεργια..!!
Επαψε πια το ταξι να ειναι μονοπωλιο!Δεν ειπα οτι ολοι ειναι το ιδιο αλλα το 95% ειναι!Επισης ο ορος που χρησιμοποιησα δεν ειναι βρισια αλλα απορρεει απο το χρωμα των αυτοκινητων τους!
Anyway sorry mod..
-
Αναγκασμενος να χρησιμοποιησω ταξι αποψε, και μιλωντας με τον 'επαγγελματια' οδηγο ο οποιος ρωτωντας με αν τις ημερες της απεργιας μου ελειψαν οι 'υπηρεσιες' του, μου 'απεκαλυψε' οτι καθημερινα
οι ταξιτζηδες διακινουν περι τις 450-700,000 επιβατες και οτι επιτελουν
κατι σαν λειτουργημα.Ας υποθεσουμε την μεση διαδρομη στα 7-8 Ευρω και κανουμε τον
πολλαπλασιασμο με 500,000 επιβατες Χ 7 Ευρω = 3,500,000 Ευρω.3,500,000 Ευρω / 15,000 Ταξι Αθηνας = 233,33 Ευρω ημερησιως ανα ταξι
Αν υποθεσουμε οτι ο 'επαγγελματιας' να δουλευει 25 ημερες τον μηνα
25 ημερες Χ 233,33 Ευρω = 5,833.25 Ευρω μηνιαιως ακαθαριστα.
5,833.25 = 1,987,679 Δρχ.
Θα ηθελα να μαθω ποσοι απο εμας στο φορουμ βγαζουμε αυτα τα χρηματα???
Απορω γιατι οι 'επαγγελματιες' κλαψουριζουν...
-
Αναρωτιέμαι πόσα είναι και τα έξοδα συντήρησης και καυσίμων για τα ταξί... Αποκλείεται να είναι τόσα πολλά που να μη μένουν ικανοποιητικά κέρδη στους ταρίφμεν.
ΤΑΞΙ