-
ημιάκαμπτο δεν έχει και το CIVIC;;
-
Πολαπλους συνδεσμους στην κατηγορια αυτη εχoυν αν δεν κανω λαθος μονο τα: golf, leon octavia, focus , mazda 3, ceed, i30.
-
Eγώ πάλι το νιώθω αυτό πολύ έντονα. Εξ'αιτίας μιας μικρής ανωμαλίας πάνω σε στροφή που επηρέασε μόνο τον ένα πίσω τροχό, έχω βρεθεί να κοιτάζω κάθετα το δρόμο με πολλά χιλιόμετρα. Αυτά μόνο σε οριακή οδήγηση βέβαια...
Όντως το παράδειγμα της γέφυρας δεν είναι τόσο καλό μιας και συνήθως από την ίδια ανωμαλία περνάνε και οι 2 τροχοί, σε κατσαρούς δρόμους όμως συχνά νιώθω το πίσω μέρος στον αέρα (και οδηγώ Opel).Όπως και να έχει για εμένα το Bravo όσο καλό και να είναι δεν 'παίζει' σαν επιλογή γιατί το επόμενό μου αυτοκίνητο όποιο και να είναι θα έχει ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς.
Η πλάκα είναι ότι ο μέσος άσχετος με την αυτοκίνηση άνθρωπος θεωρεί αυτονόητα ότι κάθε τροχός είναι ανεξάρτητος από τον άλλον. Πόσο δίκιο θα έπρεπε να έχουν...
ΥΓ. Τα παλαιότερα Civic είχαν ανεξάρτητη ανάρτηση (τουλάχιστον το προηγούμενο μοντέλο) αλλά στο καινούργιο έβαλαν ημιάκαμπτο...cost rules!
-
Οι υστερουντες βραχίονες δεν είναι ανεξαρτητη αναρτηση? Το brava που εχω εχει τετοια αναρτηση η οποια είναι και αθλια(μηδενικη αποροφηση και συμπεριφορα ψαροβαρκας) Γιατι πλέον αυτός ο τυπος αναρτησης δε χρησιμοποιειται?
-
Oι υστερούντες; Γιατί στην νορμάλ μορφή τους είναι ευαίσθητοι στο φόρτωμα και παρουσιάζουν μεταβολές στην γεωμετρία τους που μπορούν να γίνουν επικίνδυνοι για τον άπειρο οδηγό. Φυσικά αυτά λύνονται με διαφόρους τρόπους, αλλά χρειάζονται
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
ΓΕΝΙΚΑ: μην αφορίζετε, αν δεν δείτε στην πράξη. Οι επιλογές των κατασκευαστών, στο 99,9% των περιπτώσεων έχουν λόγο που γίνονται.Πολύ Σωστά!!!....αλλά ο Ημιάκαμπτος άξονας μόνο 3 λόγους ύπαρξης έχει:
- Χαμηλό Κόστος
- Θέλει λίγο χώρο
- Απλότητα
Κατά 99% οι κατασκευαστές δυστυχώς επιλέγουν βάση κόστους και marketing και όχι βάσει οδηγικής απόλαυσης. Έτσι την πάτησαν κυρίως οι Γάλλοι, που για να αυξήσουν την ''ποιότητα'' και την ''ασφάλεια'' εγακτέλειψαν τις κορυφαίες αναρτήσεις που είχαν και έβαλαν ημιάκαμπτο (ώστε να αντιμετωπίσουν το αυξημένο κόστος των άλλων επιλογών)...αφού και το golf αυτό έκανε και πούλαγε! Με το που το έκαναν αυτό, το golf γύρισε στην ανεξάρτητα ανάρτηση.
-
Να το παρεις!
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Οι υστερουντες βραχίονες δεν είναι ανεξαρτητη αναρτηση? Το brava που εχω εχει τετοια αναρτηση η οποια είναι και αθλια(μηδενικη αποροφηση και συμπεριφορα ψαροβαρκας) Γιατι πλέον αυτός ο τυπος αναρτησης δε χρησιμοποιειται?Noμίζω εξαρτάται από την υλοποίηση...
-
Να το παρεις με τα χιλια!!!!!
Αληθεια δεν διαβασα test drive εκανες?Αν οχι το παιρνω πισω αυτο που γραφω.Καθε ανθρωπος εχει τα δικα του θελω!!Αυτο που για μενα ειναι κορυφη για σενα μπορει να ειναι αισχος... -
Θα παω αυτες τις μέρες να το κάνω. Περιμένω να διαβάσω και καμια δοκιμη μιας και ακόμη δεν υπάρχει κάτι για το 120.
-
Μην εχεις και πολυ εμπιστοσυνη στις δοκιμες...Δοκιμασε και κρινε μονος σου.
-
Υστερούντες βραχίονες είχαν ένα σωρό αυτοκίνητα. Στο Brava θυμάμαι ότι όλοι λέγανε πως ήταν καλή υλοποίηση. Μήπως κάτι δεν πάει καλά με τ'αμορτισέρ και τα σινεμπλόκ σου;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Υστερούντες βραχίονες είχαν ένα σωρό αυτοκίνητα. Στο Brava θυμάμαι ότι όλοι λέγανε πως ήταν καλή υλοποίηση. Μήπως κάτι δεν πάει καλά με τ'αμορτισέρ και τα σινεμπλόκ σου;Αλήθεια με τα σινεμπλόκ τι παίζει? Χρειάζονται αλλαγη? Εχω 185000χλμ. Αμορτισερ αλλαξα αλλα δεν ειδα και τεράστια διαφορα. Το bravo πισω έχει υδραυλικούς αντί για ελλαστικούς συνδέσμους. Στην προκειμένη περίπτωση τι γίνεται σε περιπτωση φθοράς? Υπάρχει άλλη αντιστοιχη υλοποίηση ή είναι της fiat?
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Οι υστερουντες βραχίονες δεν είναι ανεξαρτητη αναρτηση? Το brava που εχω εχει τετοια αναρτηση η οποια είναι και αθλια(μηδενικη αποροφηση και συμπεριφορα ψαροβαρκας) Γιατι πλέον αυτός ο τυπος αναρτησης δε χρησιμοποιειται?Να το πάρεις σε μπορντώ με τη μαύρη ζάντα! Τα σπάει λέμε!!
αλλά κοίτα και αυτό που σου προτείνει ο 'Fanis75', είναι εξαιρετική περίπτωσηΓΕΝΙΚΑ: μην αφορίζετε, αν δεν δείτε στην πράξη. Οι επιλογές των κατασκευαστών, στο 99,9% των περιπτώσεων έχουν λόγο που γίνονται.
Πολύ Σωστά!!!....αλλά ο Ημιάκαμπτος άξονας μόνο 3 λόγους ύπαρξης έχει:
- Χαμηλό Κόστος
- Θέλει λίγο χώρο
- Απλότητα
Κατά 99% οι κατασκευαστές δυστυχώς επιλέγουν βάση κόστους και marketing και όχι βάσει οδηγικής απόλαυσης.** Έτσι την πάτησαν κυρίως οι Γάλλοι, που για να αυξήσουν την ''ποιότητα'' και την ''ασφάλεια'' εγακτέλειψαν τις κορυφαίες αναρτήσεις που είχαν και έβαλαν ημιάκαμπτο (ώστε να αντιμετωπίσουν το αυξημένο κόστος των άλλων επιλογών)**...αφού και το golf αυτό έκανε και πούλαγε! Με το που το έκαναν αυτό, το golf γύρισε στην ανεξάρτητα ανάρτηση.
Αυτό μπορώ να το επιβεβαιώσω 1000% , αφού είχα το Laguna I & II.
To πρώτο είχε υστερούντες και πάρα πολύ καλή οδική συμπεριφορά . Μιλάω για το 1.6 με τα 110 άλογα και όχι το 1.8 που είχε πάει άκλαφτο στην ελληνική αγορά.
Το ΙΙ είχε ημιάκαμπτο και μέχρι να το μάθω μου είχε σπάσει τα νεύρα. Στις ανοιχτές καμπές , οκ, δεν είχε πρόβλημα. Στο κλειστό επαρχιακό στροφιλίκι , στο έμπα με πολλά έβγαζε κώλο.
Δεν το συζητάω το τι γινόταν σε βρεγμένο. Εκεί χτύπαγαν tilt τα νεύρα μου!Όλα αυτά βέβαια μέχρι να το συνηθίσω , μετά υπο προϋποθέσεις, γινόταν και διασκεδαστικό. Αλλά πόσοι έπαιρναν το Λαγκούνα γι' αυτό το λόγο;; Μάλλον κανείς.
Iσχύει βέβαια και αυτό που λέει ο Σπύρος, ότι δηλαδή, τα πάντα κρίνονται στην υλοποίηση.
Πάρτε παράδειγμα το Accord και το 6άρι.
Και τα δύο διπλά ψαλίδια έχουν μπροστά αλλά από οδική συμπεριφορά είναι αλλού γι αλλού. -
Οι υστερούντες αλλάζουνε κάμπερ στο έξω άκρο όσο γέρνει το αμάξι, ενώ στον εσωτερικό το χάνει τελείως. Σε ελαφριά αμάξια δεν είναι τόσο πρόβλημα, αλλά σε βαρύτερα θες και τις δυο πίσω ρόδες να πατάνε σωστά κάτω και να είναι πιό προβλέψιμο το ξεκόλλημα. Ο ημιάκαμπτος εκεί είναι καλύτερος.
Επίσης οι υστερούντες δεν μπαίνουν μέσα στο πορτ-παγκάζ, αυτό το κάνουν τα Mc-Pherson και τα διπλά. Τα αμορτισέρ στους υστερούντες πιάνουν γέφυρα-ψαλίδι.
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Οι υστερούντες αλλάζουνε κάμπερ στο έξω άκρο όσο γέρνει το αμάξι, ενώ στον εσωτερικό το χάνει τελείως. Σε ελαφριά αμάξια δεν είναι τόσο πρόβλημα, αλλά σε βαρύτερα θες και τις δυο πίσω ρόδες να πατάνε σωστά κάτω και να είναι πιό προβλέψιμο το ξεκόλλημα. Ο ημιάκαμπτος εκεί είναι καλύτερος.Επίσης οι υστερούντες δεν μπαίνουν μέσα στο πορτ-παγκάζ, αυτό το κάνουν τα Mc-Pherson και τα διπλά. Τα αμορτισέρ στους υστερούντες πιάνουν γέφυρα-ψαλίδι.
Σίγουρο αυτό;
Εγώ πάντως είχα φουσκωμένους θόλους στο πορτ μπαγκαζ και δεν είχα ούτε Mc ούτε ψαλίδια αλλά υστερούντες.
Πιθανόν να παίζει και κάτι άλλο που αγνοω.
Όχι τίποτα άλλο δηλαδή αλλά να μη γράφω ανακρίβειες στο άνθρωπο. -
Ναι, σίγουρο.
-
ok, θα το κάνω edit, ευχαριστώ
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Οι υστερούντες αλλάζουνε κάμπερ στο έξω άκρο όσο γέρνει το αμάξι, ενώ στον εσωτερικό το χάνει τελείως. Σε ελαφριά αμάξια δεν είναι τόσο πρόβλημα, αλλά σε βαρύτερα θες και τις δυο πίσω ρόδες να πατάνε σωστά κάτω και να είναι πιό προβλέψιμο το ξεκόλλημα. Ο ημιάκαμπτος εκεί είναι καλύτερος.Επίσης οι υστερούντες δεν μπαίνουν μέσα στο πορτ-παγκάζ, αυτό το κάνουν τα Mc-Pherson και τα διπλά. Τα αμορτισέρ στους υστερούντες πιάνουν γέφυρα-ψαλίδι.
Η Xantia πάντως υστερούντες είχε πίσω και ποτέ δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα μη προβλέψιμου ξεκολλήματος. Αντίθετα, στο Clio που έχει ημιάκαμπτο, κάποιες φορές με προβληματίζουν μετακινήσεις του πίσω μέρους λόγω ανωμαλιών μέσα σε στροφές.
-
Αν και είμαστε off-topic, σε σχέση με τους υστερούντες βραχίονες, λόγω της προοδευτικής αλλαγής του κάμπερ ανάλογα με την πίεση στη στροφή ο οδηγός 'προειδοποιείται' λίγο πριν χαθεί η πρόσφυση. Στον ημιάκαμπτο αυτό το όριο είναι πιο απόλυτο (συν την ευπάθεια όπως σωστά αναφέρθηκε στις εγκάρσιες ανωμαλίες). Όσα αυτοκίνητα έχω οδηγήσει με ημιάκαμπτο στις κλειστές στροφές ΔΕΝ καταφέρνω να βρω τις ιδανικές γραμμές και σχεδόν όλα όταν πετούν κώλο το κάνουν απροειδοποίητα (βέβαια τα τελευταία 15 χρόνια οδηγώ κατά βάση μοντέλα με υστερούντες βραχίονες των οποίων η ''ευέλικτη' συμπεριφορά στις στροφές πολύ με έχει βολέψει).
Οι υστερούντες βραχίονες δεν 'εισβάλουν' στο χώρο αποσκευών. Τα αμορτισέρ εισβάλουν (η PSA βέβαια επέλεγε τη 'δύσκολη' οριζόντια τοποθέτηση των αμορτισέρ και για αυτό ο χώρος αποσκευών είναι εντελώς επίπεδος).
Bravo t-jet 120 Dynamic: ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ???