-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Κατω απο 20000 η βασικη που δε θα έχει ούτε καθισματα. +πινακιδες και χρωματα. Οποτε για ένα που να έχει ενα σεβαστο εξοπλισμο...
Εδω το 150 βγαινει κοντα στο 20χιλιαρο
Από ότι διαβάζω το Abarth έχει πολύ καλό στάνταρ εξοπλισμό (σπορ καθίσματα, 17αρες κλπ. + 155ps) οπότε δεν χρειάζεται να προσθέσεις κάτι ουσιαστικό. Τεσπα...αφού ενδιαφέρεσαι, θα έχεις ρωτήσει, οπότε πάω πάσσο!
ΔΕΝ υπαρχει abarth, δεν προβλεπεται καν για το αμεσο μελλον, και φυσικα δεν προκειται να κανει 20κ... μιας και 20+ ηδη κανει το υπαρχον με τα 150.
ΜΗΝ παραπληροφορειτε...
-
Βρε μήπως μπερδεύτηκε ο φίλος με το grande abarth;
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Γιατί δεν περιμένεις και το Abarth που το υπολογίζουν γύρω στις 19Κ?ΑΥτό αποκλείεται. Τόσο βγαίνει το 150άρι.
-
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
Κοίτα και την 147...την έχει σε προσφορά με 16.500 ευρώ!!
Νίκο την 1.6 εννοείς προφανώς έτσι??:hmmm:
Τη σκοτώνουν λέμε...και ένα φιλαράκι μου την πήρε πριν από κάτι μήνες κάπου 19.000...
Μιλάμε για μοντέλο που πάει για τα 8 χρόνια. Αντί να το αποσύρουν, το πουλάνε. Αλλά πόσοι θα πάρουν ένα 1600άρι 110 ίππων το 2007 με κάπου 20.000 και με εξοπλισμό τουλάχιστον φτωχό για τα σημερινά δεδομένα; Και ακριβά το δίνουν όταν με τα ίδια λεφτά αγοράζει κανείς μεγαλύτερη ιπποδύναμη, ποιότητα, ασφάλεια.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Κοίτα και την 147...την έχει σε προσφορά με 16.500 ευρώ!!
Νίκο την 1.6 εννοείς προφανώς έτσι??:hmmm:
Τη σκοτώνουν λέμε...και ένα φιλαράκι μου την πήρε πριν από κάτι μήνες κάπου 19.000...
Μιλάμε για μοντέλο που πάει για τα 8 χρόνια. Αντί να το αποσύρουν, το πουλάνε. Αλλά πόσοι θα πάρουν ένα 1600άρι 110 ίππων το 2007 με κάπου 20.000 και με εξοπλισμό τουλάχιστον φτωχό για τα σημερινά δεδομένα; Και ακριβά το δίνουν όταν με τα ίδια λεφτά αγοράζει κανείς μεγαλύτερη ιπποδύναμη, ποιότητα, ασφάλεια.
120αλογα ή 105 η χωρις μεταβλητο χρονισμο.
-
120+
Πλέον η 147 αφού επιμένουν να την αφήνουν τόσο καιρό στην αγορά χωρία καμμία ουσιαστική αλλαγή (κινητήρας, κιβώτιο) απευθύνεται στους πολύ πορωμένους με τη μάρκα ή σε αυτούς που έχουν κολήσει με το στυλ της.
-
Eξακολουθεί να είναι πολύ όμορφο αυτοκίνητο σχεδιαστικά.
Τα μόνα μειονεκτήματά της είναι η τσιμπημένη κατανάλωση και η μέτρια παθητική ασφάλεια.Το ερώτημα όμως είναι γιατί η Fiat επέλεξε να μη βάλει ανεξάρτητη πισω ανάρτηση στο Bravo (που έχει η 147 αλλά και το Golf)...
-
Γιατί ο ημιάκαμπτος είναι φθηνότερος, απλούστερος, αφήνει περισσότερο χώρο και καλώς η κακώς τα μικρομεσαία ο μέσος όρος των οδηγών δεν τα βλέπει ως σπορ προτάσεις.
-
Ε μα...
-
Συγνώμη παιδιά για το μπέρδεμα...εννοούσα το Grande Punto...αυτά παθαίνεις όταν διαβάζεις περιοδικά βραδιάτικα μετά από 11 ώρες δουλειά!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
:oops: Συγνώμη παιδιά για το μπέρδεμα...εννοούσα το Grande Punto...αυτά παθαίνεις όταν διαβάζεις περιοδικά βραδιάτικα μετά από 11 ώρες δουλειά!Fiat δεν ειναι μονο το Punto
(κατα το Ελλαδα δεν ειναι μονο η Αθηνα) -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Γιατί ο ημιάκαμπτος είναι φθηνότερος, απλούστερος, αφήνει περισσότερο χώρο και καλώς η κακώς τα μικρομεσαία ο μέσος όρος των οδηγών δεν τα βλέπει ως σπορ προτάσεις.Mα δεν είναι θέμα σπορ, αλλά ασφάλειας!
Είναι αδιανόητο σαν ιδέα οι 2 πίσω τροχοί να είναι συνδεδεμένοι και σε κάθε ανωμαλία που συναντά ο ένας να χοροπηδάνε και οι 2 μηδενίζοντας την πρόσφυση.Τέλος πάντων φάουλ της Fiat ειδικά αν ισχύει ότι ακόμη και τα Ceed/i30 έχουν ανεξάρτητες αναρτήσεις.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Mα δεν είναι θέμα σπορ, αλλά ασφάλειας!
οριστε?
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Mα δεν είναι θέμα σπορ, αλλά ασφάλειας!
οριστε?
Ε όπως και να το κάνουμε άλλο 3 αστέρια και άλλο 5. Στα πρώτα κινδυνεύεις αν μη τι άλλο περισσότερο από τα δεύτερα
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Mα δεν είναι θέμα σπορ, αλλά ασφάλειας!
οριστε?
Ε όπως και να το κάνουμε άλλο 3 αστέρια και άλλο 5. Στα πρώτα κινδυνεύεις αν μη τι άλλο περισσότερο από τα δεύτερα
Για τον ημιάκαμπτο λέει.
-
Όταν πέρνεις μία στροφή 2 είναι οι μεγαλύτεροι κίνδυνοι.
Να βρεθεί εμπόδιο μπροστά σου και να αποκτήσει ανωμαλίες ο δρόμος (όπως τα διάκενα στις γέφυρες).Νομίζω πως όλοι όσοι έχουν ημιάκαμπτο έχουν βιώσει τις εγκάρσιες μετατοπίσεις του πίσω μέρους σε ανωμαλίες, που σε ακραίες συνθήκες μπορεί να μετατραπούν σε τετακε και απώλεια ελέγχου ακόμα και σε υποστροφικά αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Όταν πέρνεις μία στροφή 2 είναι οι μεγαλύτεροι κίνδυνοι.
Να βρεθεί εμπόδιο μπροστά σου και να αποκτήσει ανωμαλίες ο δρόμος (όπως τα διάκενα στις γέφυρες).Νομίζω πως όλοι όσοι έχουν ημιάκαμπτο έχουν βιώσει τις εγκάρσιες μετατοπίσεις του πίσω μέρους σε ανωμαλίες, που σε ακραίες συνθήκες μπορεί να μετατραπούν σε τετακε και απώλεια ελέγχου ακόμα και σε υποστροφικά αυτοκίνητα.
Ω ναι...
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Όταν πέρνεις μία στροφή 2 είναι οι μεγαλύτεροι κίνδυνοι.
Να βρεθεί εμπόδιο μπροστά σου και να αποκτήσει ανωμαλίες ο δρόμος (όπως τα διάκενα στις γέφυρες).Νομίζω πως όλοι όσοι έχουν ημιάκαμπτο έχουν βιώσει τις εγκάρσιες μετατοπίσεις του πίσω μέρους σε ανωμαλίες, που σε ακραίες συνθήκες μπορεί να μετατραπούν σε τετακε και απώλεια ελέγχου ακόμα και σε υποστροφικά αυτοκίνητα.
Με το τετακέ νομίζω πως υπερβάλλεις, δεν είναι δα και ignis (δλδ ακαμπτος).
Εκτός αυτού, νομίζω πως είναι και θέμα υλοποίησης, δηλαδή με τις κατάλληλες ρυθμίσεις το πρόβλημα θα μειώνεται στο ελάχιστο.
Επίσης σε χώρες με νορμαλ δρόμους και όχι σαν τα ελληνικά χωράφια, δε νομίζω να τίθεται θέμα. -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Όταν πέρνεις μία στροφή 2 είναι οι μεγαλύτεροι κίνδυνοι.
Να βρεθεί εμπόδιο μπροστά σου και να αποκτήσει ανωμαλίες ο δρόμος (όπως τα διάκενα στις γέφυρες).Νομίζω πως όλοι όσοι έχουν ημιάκαμπτο έχουν βιώσει τις εγκάρσιες μετατοπίσεις του πίσω μέρους σε ανωμαλίες, που σε ακραίες συνθήκες μπορεί να μετατραπούν σε τετακε και απώλεια ελέγχου ακόμα και σε υποστροφικά αυτοκίνητα.
Νομιζω πως υπερβαλεις λιγουλακι... να... οσο παταει ο ελεφαντας ενα πραγμα Μηπως να αναθεωρουσες? Με βασει των οσων λες, σου μιλαω απο τον ταφο αυτη την στιγμη
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Γιατί ο ημιάκαμπτος είναι φθηνότερος, απλούστερος, αφήνει περισσότερο χώρο και καλώς η κακώς τα μικρομεσαία ο μέσος όρος των οδηγών δεν τα βλέπει ως σπορ προτάσεις.
Mα δεν είναι θέμα σπορ, αλλά ασφάλειας!
Ναι. Όσα αυτοκίνητα έχουν ημιάκαμπτο, δεν είναι ασφαλή
Είναι αδιανόητο σαν ιδέα οι 2 πίσω τροχοί να είναι συνδεδεμένοι και σε κάθε ανωμαλία που συναντά ο ένας να χοροπηδάνε και οι 2 μηδενίζοντας την πρόσφυση.
Αυτά που γράφεις είναι για γέλια, με όλο το σέβας. Ο ημιάκαμπτος δεν είναι ανεξάρτητη συνδεσμολογία, αλλά αυτό ΕΠ ΟΥΔΕΝΙ δεν σημαίνει ότι ο ένας τροχός κάνει ό,τι κάνει κι ο άλλος. Έλεος.
Τέλος πάντων φάουλ της Fiat ειδικά αν ισχύει ότι ακόμη και τα Ceed/i30 έχουν ανεξάρτητες αναρτήσεις.
Δεν είναι φάουλ αγαπητέ. Είναι επιλογή, που προσφέρει κάποια πλεονεκτήματα και κάποια μειονεκτήματα, όπως ΟΛΕΣ οι υλοποιήσεις. Σημασία δεν έχει ο τύπος της ανάρτησης, αλλά το πώς αυτή υλοποιείται στην πράξη.
Υπάρχουν ημιάκαμπτοι με πολύ σπορ συμπεριφορά, ρυθμισμένοι για 'ζωντανό' πίσω μέρος. Πχ. Clio RS.
Υπάρχουν ημιάκαμπτοι με πολύ ουδέτερη συμπεριφορά. Πχ. Auris/Corolla. Δεν κουνιέται το πίσω μέρος με τίποτα.
Υπάρχουν και πιο μέσες καταστάσεις, όπως είναι του Bravo.
Τέλος, στα διάκενα στις γέφυρες, μπορεί να σου μετατοπιστεί και το εμπρός μέρος, που έχει ανεξάρτητη ανάρτηση σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα.
ΓΕΝΙΚΑ: μην αφορίζετε, αν δεν δείτε στην πράξη. Οι επιλογές των κατασκευαστών, στο 99,9% των περιπτώσεων έχουν λόγο που γίνονται.
Bravo t-jet 120 Dynamic: ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ???