Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς
    • 1
    • 2
    • 171
    • 172
    • 173
    • 174
    • 175
    • 315
    • 316
    • 173 / 316
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    6302
    73436
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      leonp last edited by

      Όλα τα άρθρα τους να τα διαβάζεις έχοντας υπόψη ότι τους αρέσουν τα χοντρά λάδια

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        leonp last edited by

        Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
        Τον Kouk δεν βλέπω να έχει αλλάξει κανένα λιπαντικό και ανησυχώ
        Πλάκα, πλάκα μου κολλήσατε και μένα την αρρώστεια και θα πάω να τα ξαναλλάξω σε φίλο έχοντας διανύσει από την τελευταία αλλαγή που ήταν και η πρώτη 500 χλμ για να κυκλοφορεί μέσα ατόφιο motul. Να αλλάξω και φίλτρο?

        ΜΗΝ αλλάξεις λάδια, πετάς καλά λάδια.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kon5 last edited by

          Λεωνίδα το ίδια θα βάλω απλά να φύγουν τα υπολείματα από τα προηγούμενα. Κάπου το διάβασα εδώ νομίζω ο kouk το είχε πει αν δεν κάνω λάθος.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Μπορεί να έχεις γύρω στο 1 λίτρο (ανάλογα με το κινητήρα) από τα παλιά λάδια μέσα - δεν πειράζει. Ο κουκ έχει εθιστεί στις αλλαγές λαδιών και σκέφτεται διάφορες δικαιολογίες ώστε να αλλάζει τα λάδια κάθε 2 βδομάδες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kon5 last edited by

              Ο χρήστης leonp έγραψε:
              Ο κουκ έχει εθιστεί στις αλλαγές λαδιών και σκέφτεται διάφορες δικαιολογίες ώστε να αλλάζει τα λάδια κάθε 2 βδομάδες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • mesastou
                mesastou last edited by

                Πιστεύω πως υπάρχουν οι εξής τρόποι να μετρήσουμε την στάθμη του λαδιού σωστά.

                1. Παρκαρισμένο όλο το βράδυ σε επίπεδη θέση. Σε αυτή την περίπτωση τα λάδια είναι κρύα - άρα πιάνουν λιγότερο όγκο, και επιπλέον έχουν καθίσει καλά κάτω στο κάρτερ.

                2. Πάλι σε επίπεδη θέση αλλά με το αυτοκίνητο ζεστό. Π.χ. παρκάρουμε και μετά από 5-10 λεπτά. Σε αυτή την τα λάδια είναι ζεστά και δεν έχουν καθίσει. Από ότι καταλαβαίνω από τον δείκτη του forester - που έχει δύο ενδείξεις max - σε αυτή την περίπτωση θα είναι ποιο ψιλά ο δείκτης.

                3. Βάζουμε μπρος και μετά από 1-2 λεπτά σβήνουμε και μετράμε. Έχουμε τα λάδια να μην έχουν καθίσει αλλά κρύα.

                Μετά από αυτή την εισαγωγή πάμε τώρα στην διαπίστωσή μου: Όταν πηγαίνουμε στο συνεργείο για αλλαγή λαδιών, μετά την αλλαγή, έχουμε τα λάδια να μην έχουν κάτσει καλά αλλά ... κρύα λάδια. Κάτι σαν τον τρίτο τρόπο δηλαδή. Αν το manual του οχήματος μας (π.χ. Honda
                Varadero) αναφέρει αυτόν τον τρόπο έχει καλώς.
                Διαφορετικά, να η εξήγηση γιατί τα συνεργεία μας βάζουν σχεδόν πάντα παραπάνω λάδι.

                Εγώ γενικά προτιμώ τον πρώτο τρόπο αλλά ο σωστός είναι σίγουρα αυτός που αναφέρει το manual. Αν δεν αναφέρει προτιμώ λοιπόν τον 1ο τρόπο.

                Συμπέρασμα : Δεν αφήνουμε το συνεργείο να μας πάει την στάθμη στο max, ζητάμε ποιο κάτω, π.χ. στο min και συμπληρώνουμε μόνοι μας την άλλη μέρα το πρωί.

                Βέβαια, ο ποιο εύκολος τρόπος είναι ... να τους πάμε την απολύτως απαραίτητη ποσότητα Αν ξέρουμε ποια είναι αυτή

                mouths are for eating, noses for breathing.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • fanis75
                  fanis75 moderator last edited by

                  Μα υποτίθεται ( ) ότι τα συνεργία και ειδικά τα εξουσιοδοτημένα, γνωρίζουν πόσο λάδι πάιρνει ο κάθε κινητήρας και βάζουν την απαιτούμενη ποσότητα....σιγά μην κάθονται να μετράνε με τον δείκτη. Βέβαια εγώ τους πάω όπως λές, μόνο την απαιτούμενη ποσότητα...οπότε κάτι γίνεται!!

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    saligaros_ last edited by

                    δε μου λετε...εχουν ημερομηνια ληξεως τα ορυκτελαια; ορυκτελαιο mobil super sae 15-50 που πρεπει να ειναι σιγουρα 7-8 ετων, φυλαγμενο σε σκιερό μερος και σφραγισμενο χανει τις ιδιοτητες του; καλυτερα θα ηταν να μην χρησιμοποιηθει;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      the-butcher last edited by

                      ξαναποσταρω απορια που εγραψα σε αλλο θεμα:

                      Golf V 1.6 FSI
                      εκανα τωρα μια αλλαγη λαδιων. η αντιπροσωπεια χρησιμοποιησε 3 λιτρα Castrol 5-30 συν 0.5 λιτρο Shell Helix 5-30 που ειχα στο πορτ μπαγκαζ για περιπτωση συμπληρωματος. και τα δυο εχουν την 504.00 προδιαγραφη της VW.
                      Πειραζει που αναμιχτηκαν διαφορετικες μαρκες?
                      Ο τεχνικος συμβουλος μου ειπε οτι δεν πειραζει επειδη ειναι και τα δυο 5-30 αλλα θα ηθελα και τη δικη σας γνωμη

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • bathan
                        bathan last edited by

                        Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
                        Μα υποτίθεται ( ) ότι τα συνεργία και ειδικά τα εξουσιοδοτημένα, γνωρίζουν πόσο λάδι πάιρνει ο κάθε κινητήρας και βάζουν την απαιτούμενη ποσότητα....σιγά μην κάθονται να μετράνε με τον δείκτη. Βέβαια εγώ τους πάω όπως λές, μόνο την απαιτούμενη ποσότητα...οπότε κάτι γίνεται!!

                        Εχεις δίκιο αλλά έχεις σκεφτεί πόσοι μαθητευόμενοι - επιδοτούμενοι από ΟΑΕΔ υπάρχουν στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία ;

                        Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Ο χρήστης mesastou έγραψε:
                          Συμπέρασμα : Δεν αφήνουμε το συνεργείο να μας πάει την στάθμη στο max, ζητάμε ποιο κάτω, π.χ. στο min και συμπληρώνουμε μόνοι μας την άλλη μέρα το πρωί.

                          Βέβαια, ο ποιο εύκολος τρόπος είναι ... να τους πάμε την απολύτως απαραίτητη ποσότητα Αν ξέρουμε ποια είναι αυτή

                          Μα υποτίθεται ( ) ότι τα συνεργία και ειδικά τα εξουσιοδοτημένα, γνωρίζουν πόσο λάδι πάιρνει ο κάθε κινητήρας και βάζουν την απαιτούμενη ποσότητα....σιγά μην κάθονται να μετράνε με τον δείκτη. Βέβαια εγώ τους πάω όπως λές, μόνο την απαιτούμενη ποσότητα...οπότε κάτι γίνεται!!

                          Πάντα στην αλλαγή να βάζετε λάδι σύμφωνα με τη χωρητικότητα του κινητήρα. Οι δείκτες μπορεί να μην έχουν ακρίβεια ή να είναι από άλλο αμάξι (καταστροφή ).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • mesastou
                            mesastou last edited by

                            Και αυτό που έχει μείνει μέσα πως το υπολογίζεις;
                            Θα μου πείς πως το έχει υπολογίσει ο κατασκευαστής όταν σου δίνει χωρητικότητα, άρα ... σωστός.

                            mouths are for eating, noses for breathing.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Σου δίνει τρία νούμερα για το λάδι.

                              1. Μετά από επισκευή κινητήρα πχ 4,4 λτρ.
                              2. Αλλαγή λαδιών με φίλτρο πχ 3,5 λτρ.
                              3. Αλλαγή λαδιών χωρίς φίλτρο πχ 3,1 λτρ.
                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nick_st last edited by

                                Ο χρήστης The Butcher έγραψε:
                                ξαναποσταρω απορια που εγραψα σε αλλο θεμα:

                                Golf V 1.6 FSI
                                εκανα τωρα μια αλλαγη λαδιων. η αντιπροσωπεια χρησιμοποιησε 3 λιτρα Castrol 5-30 συν 0.5 λιτρο Shell Helix 5-30 που ειχα στο πορτ μπαγκαζ για περιπτωση συμπληρωματος. και τα δυο εχουν την 504.00 προδιαγραφη της VW.
                                Πειραζει που αναμιχτηκαν διαφορετικες μαρκες?
                                Ο τεχνικος συμβουλος μου ειπε οτι δεν πειραζει επειδη ειναι και τα δυο 5-30 αλλα θα ηθελα και τη δικη σας γνωμη

                                Αφού έχουν την ίδια προδιαγραφή 504.00 μάλλον είναι μικρό το κακό. Σίγουρα πάντως ίδια λάδια δεν είναι, που σημαίνει ότι για να είσαι σίγουρος καλό θα είναι να τα αλλάξεις πιο νωρίς.
                                Σου παραθέτω τα “ Typical properties “ & των 2.

                                DATA Shell Helix Ultra VX & OMV Eco Extra
                                SAE Grade 5W-30
                                cst @ 40 C 70,5
                                cst @ 100 C 11,7
                                Viscosity Index 160
                                Sulphated Ash % ?
                                HTHS ?
                                Pour Point C -39
                                Flach Point C 245
                                Density 0,849
                                TBN ?
                                NOAK % ?

                                DATA Castrol Edge
                                SAE Grade 5W-30
                                cst @ 40 C 73,4
                                cst @ 100 C 11,9
                                Viscosity Index 160
                                Sulphated Ash % 0,6
                                HTHS ?
                                Pour Point C ?
                                Flach Point C 209
                                Density 0,85
                                TBN 6
                                NOAK % ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Ο χρήστης saligaros_ έγραψε:
                                  δε μου λετε...εχουν ημερομηνια ληξεως τα ορυκτελαια; ορυκτελαιο mobil super sae 15-50 που πρεπει να ειναι σιγουρα 7-8 ετων, φυλαγμενο σε σκιερό μερος και σφραγισμενο χανει τις ιδιοτητες του; καλυτερα θα ηταν να μην χρησιμοποιηθει;

                                  Δεν χαλάνε τα λάδια εκτός αν έχει οξειδωθεί, έχει ίζημα στο πάτο κλπ. (μπορεί να μην έχει χαλάσει).

                                  Επίσης, σκέψου τι προδιαγραφές είχε τότε το λάδι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    abs last edited by

                                    Παίδες μία ερώτηση ...

                                    Εχω μία Οκτάβια 1.8Τ και πριν λίγες ημέρες έβαλα βαλβολίνες Yacco BVX1000 75W90 ... το μπουκάλι πίσω γράφει μόνο API GL-5, ενώ στο site της Yacco αναφέρει API GL5/GL4 και μάλιστα αναφέρει ότι καλύπτει την VW 501.50.

                                    Απ'ότι διαβάζω τα GL5 δεν είναι συμβατά λόγω κάποιου πρόσθετου που 'καταστρέφει' τα μπρούτζινα εξαρτήματα στο κιβώτιο ... ενώ τα GL5/GL4 είναι εντάξει ...

                                    Τελικά μηπως ξέρει κάποιος αν οι συγκεκριμένες βαλβολίνες είναι GL5 ή GL5/GL4 και αν όντως τελικά υπάρχει πρόβλημα με τις GL5 για τα κιβώτια των 18Τ ;

                                    ΤΙΑ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      saligaros_ last edited by

                                      Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                      δε μου λετε...εχουν ημερομηνια ληξεως τα ορυκτελαια; ορυκτελαιο mobil super sae 15-50 που πρεπει να ειναι σιγουρα 7-8 ετων, φυλαγμενο σε σκιερό μερος και σφραγισμενο χανει τις ιδιοτητες του; καλυτερα θα ηταν να μην χρησιμοποιηθει;

                                      Δεν χαλάνε τα λάδια εκτός αν έχει οξειδωθεί, έχει ίζημα στο πάτο κλπ. (μπορεί να μην έχει χαλάσει).

                                      Επίσης, σκέψου τι προδιαγραφές είχε τότε το λάδι.

                                      στον πατο δεν ειδα ιζημα..πως θα καταλαβω εαν εχει οξειδωθει; τα ορυκτελαια δεν εχουν τις ιδιες προδιαγραφες ή γινοντε καλυτερα με τα χρονια;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        aserf last edited by

                                        Σήμερα άλλαξα τα λάδια του αυτοκινήτου με Shell Helix Ultra 5-40. Είναι σε προσφορά αυτή την εβδομάδα και κοστίζουν 49

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          eddie_147 last edited by

                                          49 ευρώ τα πόσα λίτρα;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            aserf last edited by

                                            Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                                            49 ευρώ τα πόσα λίτρα;

                                            Το μπουκάλι των 4 λίτρων. Εγώ χρειάστηκα ~3,3 και το υπόλοιπο φυσικά το πήρα για συμπλήρωμα (που ελπίζω να μη χρειαστεί...)

                                            Υ.Γ. Για να μη σας βάζω σε τσάμπα 'τρέξιμο' η προσφορά ισχύει σε ένα πρατήριο στην Πάτρα (που ανήκει στη Shell), δε ξέρω αν ισχύει παντού όμως

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 171
                                            • 172
                                            • 173
                                            • 174
                                            • 175
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 173 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr