-
Toyota / Carina e / 1.6 / 08-95 /??????? / 4
Θα έπαιρνε 5 γιατί με έχει σώσει πολλές φορές, αλλά ενεργοποιείται λίγο πιο νωρίς απ' ότι θα έπρεπε -κατά τη γνώμη μου.
-
Renault Clio II Phase 2 1.2 16v - Βαθμολογία: 5
Μπορεί να ενεργοποιείται συχνότατα, αλλά αυτό δεν οφείλεται σε πρόβλημα δικό του. Απλά οι δρόμοι εδώ στα Χανιά είναι απαράδεκτοι και στο τέλος του φρεναρίσματος πάντα μπλοκάρουν τους τροχούς. Ο τρόπος πάντως με τον οποίον ενεργοποιείται είναι εξαιρετικά ομαλός και σωστός.
-
Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:
Alfa Romeo / 147 / 1.6 / 03-2001 / 5η γενιά /2Απλά να σας πω ότι έμαθα να φρενάρω με κατεβάσματα (ακόμη και 1η) για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Ενώ το αυτοκίνητο έχει άψογα φρένα, σε ανώμαλο οδόστρωμα το ABS χαλάει την εικόνα.Τό είχαν πει και στο DRIVE για την 147 μακράς διαρκείας που είχαν.
Ναι, μα το Δία είναι απαράδεκτη!
Alfa Romeo / 147 / 1.6 / 01-2003 / 5η γενιά / 2
αναφορικά σήμερα επιστρέφοντας από καρτ και μπαίνοντας στην έξοδο της Βαρυμπόμπης [εντάξει, με πολλλάααα], η μικρή, τιποτένια, τσιμεντένια κάλυψη της ραφής της γέφυρας παρέτεινε το [με κατεβάσματα] φρενάρισμά μου αρκετά ενεργοποιόντας το ABS, σε βαθμό που ανησύχησα για τον προπορευόμενο
πολύ εκκνευριστικό αυτό το ABS γμτ.
-
Δυστυχώς για την 147 έχω και εγώ τα ίδια σχόλια....
Σκέψου ο αδερφός μου την έχει και έχει ζήσει 2 τρακρίσματα απο αυτό το πράγμα!!! -
Peugeot 307 1.6Xs 5/5 όλο το σύστημα πέδησης μαζί με το ABS.
-
Opel/Astra/1400cc/1998/Μάλον 3 γεννιά/4
Εξαιρετικό αλλά λίγο βιαστικό για τα γούστα μου. -
Renault laguna I / 1.8 / 2000 / ???? / 5
Δεν ενεργοποιήται συχνά αλλά όσες φορές το χρειάστηκα δούλεψε ομαλά
-
SAAB 9-3 AERO
mod 2003
225/45/17 pirelli p zerro rosso me 10500 km
326mm aerizomeno disko empros
280kati aerizomeno disko piso.Ws twra xalara 5/5 gia na min po 6/5!!!!!!
Meta apo ligo kairo,pios kserei???(sorry but no Greek fonts )
-
VW/ GOLF IV/1.6/1999/?/5
Στα 40.000km που έχω κάνει έχει ενεργοποιειθεί 4-5 φορές σε φρεναρίσματα αιφνιδιασμού-πανικού.Δεν πιστεύω ότι θα φρενάριζα καλύτερα χωρίς αυτό.Έχω κάνει δοκιμές σε άσφαλτο, χώμα,πάγο για να δω πως αντιδρά και έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος.Αυτό που μου αρέσει ιδιαίτερα είναι ότι ο κραδασμός του δεν είναι έντονος και έτσι δεν τρομάζει ο οδηγός με κίνδυνο να αφήσει το πετάλ του φρένου.
Έχω κρατήσει και το παλαιό μου GOLF II (χωρίς ABS) και αυτό που μου πήρε λίγο καιρό να συνηδητοποιήσω, ήταν η διαφορά του βάρους μεταξύ των δύο αυτοκινήτων.(GOLF II:850KG,GOLF IV:1150KG).Καλό σύστημα φρένων το ABS,αλλά όταν έχει να επιβραδύνει πολύ περισσότερα κιλά οι αποστάσεις φρεναρίσματος θέλουν προσοχή. -
ρενω κλιο μκ1 του 2001=πολυ καλο συστημα,σπανια μπαινει και μονο σε εκτακτες περιπτωσεις(σε 2,5 χρονια το χω καταλαβει 3-4 φορες)
σεατ λεον 1.8VT=δεν τα χω καταφερει να το ενεργοποιησω! -
Toyota/ Corolla/1.4/2003/?/4
Αψογο οσο το οδοστρωμα δεν εχει ανωμαλιες (σαμαρακια, γουβες κτλ). Εμπλεκεται οταν πρεπει και ειναι αρκετα 'διακριτικο'. Oλα αυτα με τα μαμισια λαστιχα (παλιο Energy 195/60/15) και 15000 χλμ χρησης ΜΕΣΑ στην Αθηνα (εξ ου και το 4 - κακοι δρομοι γαρ...)
-
Alfa Romeo / 147 / 1.6 / 2001 / 5η γενιά /2
Μάπα το ABS της 147. Ας πούμε ότι είναι υπερβολικά ευαίσθητο για τα ελληνικά χωράφια και ειδικά μέσα στην πόλη καλό είναι να κρατάς αποστάσεις. Στην αρχή είχα λαχταρήσει 2-3 φορές μέχρι να το συνηθίσω. Για να είμαστε πάντως αντικειμενικοί τα φρένα είναι πάρα πολύ καλά και μόνο το ABS έχει πρόβλημα. Γερμανικό δεν είναι;
-
Ford / Escort / 1.4 / 1995 B / 2ης γενιάς / 5
Δοκιμασμένο σε βροχή, χιόνια και φυσικά σε κανονικές συνθήκες. Μ' έσωσε πολλές φορές. Δυστυχός το Toyota Corolla 2001 δεν έχει ΑΒS για να εκφέρω γνώμη.
-
BMW 318i, E36 1992. ABS νομίζω 3ης γενιάς. Γενικά πολύ ικανοποιημένος (με έχει σώσει 2 φόρες απο σίγουρο τρακάρισμα, γιατί είχα τον έλεγχο του οχήματος), αλλα μερικές φορές ΔΕΝ απενεργοποιήτε κάτω απο τα 10χλμ/ώρα με αποτέλεσαμ το αυτοκίνηοτ αν ΜΗΝ σταματάει!!!
Γιαυτό και βάλαμε διακόπτη απενεργοποίησης. Εγώ βεβαία το έχω πάντα σε λειτουργία.
Αξιολόγηση του ABS του αυτοκινήτου σας !