-
HighFidelity
-
Δε νομίζω ότι υπάρχει κανείς σχετικός με το άθλημα που να παίρνει στα σοβαρά τα εν λόγω δημοσιεύματα, οι άνθρωποι έχουν δώσει άπειρα δείγματα (κακο)γραφής από την πρώτη στιγμή της παρουσίας τους στον Ελληνικό χώρο μέχρι σήμερα....
Τώρα βέβαια οι άσχετοι επηρρεάζονται δίχως αμφιβολία, αλλά ακριβώς εκεί αποσκοπεί και η εν λόγω προσπάθεια, να επηρρεάσει αρνητικά/αποτρεπτικά μεγάλη μερίδα των άσχετων υποψήφιων (ή μη) αγοραστών, οι ίδιοι οι συντάκτες δεν πιστεύω ότι έχουν αυταπάτες ως προς το σε ποιούς απευθύνονται.
-
Ναι αλλά οι άσχετοι που λες, αν είχαν στα υπόψη τους αυρό το αμάξι θα το απορρίψουν. Η δουλειά του δημοσιογράφου είναι να αναφέρει γεργονότα και όχι να π@π@ρίζεται!
Προς HighFidelity: Πραγματικά δεν το είχα σκεφτεί! Αφού λοιπόν οι άνθρωποι είναι τόσο θρησκευόμενοι αποκλείεται να είπαν ψέματα!!!! Ναι!Το Φίατ είναι επικίνδυνο!!!!!
-
Ο χρήστης grig82 έγραψε:
Η δουλειά του δημοσιογράφου είναι να αναφέρει γεργονότα και όχι να π@π@ρίζεται!Δεν είναι έμπνευση δημοσιογράφων το συγκεκριμένο δημοσίευμα λέμεεεε
-
Και που ξέρω εγω οτι ο macedonia ...αυτος δεν έχει σχέση με το ats.
Τι ξαφνικα μπήκε + στο 2τερο post του αναφέρθηκε στο γεγονός????
Πολυ φαντασία έχεις φίλε μου.
Δεν πιστεύω γρι φίλε μου , τόσα χρόνια εχουν περάσει πολλα fiat από το σπίτι μου και είχαν όλα απίστευτα φρένα -
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Γιατί λοιπόν αφού παρουσιάστηκε το πρόβλημα δεν πήγαν κατευθείαν το αμάξι στο συγκρότημα της Φίατ στη Λαμία;Από το αεροδρόμιο απέχει περίπου 100-150 μέτρα.
Σύμφωνα με έγκυρες πηγές, προσπάθησαν, αλλά δεν κατάφεραν να φρενάρουν στο συγκρότημα της Φίατ και το προσπέρασαν.
-
Κορυφαία ατάκα
-
Να κάνω μερικές ερωτήσεις?
-
Εάν το Auto Triti είχε δοκιμάσει ένα πχ GOLF και είχε γράψει όσα έγραψε για το Bravo, ακριβώς οι ίδιοι users που γράφουν εδώ τώρα θα έγραφαν πάλι?
-
Είναι εντελώς τυχαίο που οι περισσότεροι αν όχι όλοι είναι οπαδοί της 'ιταλικής σχολής' (φαίνεται αυτό από avatars και φωτογραφίες στην υπογραφή τους)?
-
Θα έλεγαν ακριβώς τα ίδια υπερασπιζόμενοι τη.... VW?
-
Και ο νοών νοείτω.
-
-
Αν η γιαγιά μου είχε ρουλεμάν θα ήτανε πατίνι...
Μην προσπαθείς μάταια να υπερασπισθείς τη Motor Press. Ακόμα και 'ουδέτεροι' ή/και γερμανόφιλοι, ιαπωνόφιλοι και δε συμμαζεύεται έχουν τοποθετηθεί επανειλημμένως κατά της φυλλάδας.
Και να σου πω κάτι; Παλιά έγραφε επαίνους για το Stilo, το οποίο εγώ - αν και ιταλόφιλος - ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ, γιατί το έχω οδηγήσει (πάνω απ'όλα), έχω ταξιδέψει ως επιβάτης μ'αυτό και επίσης ξέρω τι έχει γραφτεί. Επειδή στην αντιπροσωπεία της Renault ακόμα το έχουν το τεύχος και το είδα σήμερα που πήγα ν'αλλάξω λάδια/φίλτρα, το θυμήθηκα και στο αναφέρω. Το επαίνεσαν. Εγώ όμως δεν πίστεψα λέξη, γιατί:
- Γενικώς, επειδή πολλάκις η Motor Press έχει γράψει παραμύθια της Χαλιμάς, δεν πιστεύω τα περιοδικά της, ό,τι κι αν γράφεται μέσα τους. ΟΥΤΕ ΛΕΞΗ.
- Σχεδόν ΟΛΑ τα άλλα περιοδικά το αντιμετώπισαν - ΔΙΚΑΙΩΣ - χλιαρά το εν λόγω αυτοκίνητο.
- Έχω προσωπική άποψη γι'αυτό.
Συνεπώς, ακόμα και το Golf να έθαβε πάλι δεν θα πίστευα λέξη. Αλλά τότε ίσως ήταν οικογενειακό καυγαδάκι... Άσε που κάτι τέτοιο είναι απολύτως αδύνατο να συμβεί.
-
Tα πήραμε τα Ιεροσόλυμα ή ακόμα;
-
Αν τα γραφανε για το Golf εννοειται και δεν μιλουσε κανενας 'Γιατι ειναι Golf'
Και επιτελους να σταματησουν να γραφουν σ'αυτο το topic χρηστες που εχουν στην υπογραφη και στο αβαταρ τους, οτιδηποτε εχει σχεση με την Ιταλια
-
θα επιθυμούσα ως καταναλωτής, ηΦιατ να βάλει στο απλό Βravo τα δισκόφρενα που φοράνε και τα αλλα της μοντέλα, διότι αποδεδειγμένα τοBravo 1.4 έχει όντως μπροστινά δισκόφρενα 257 mm. Μάλλον προς ανάκληση πάει η ιστορία κάτι που έγινε ξανά στο παρελθόν.....
http://www.hri.org/E/1997/97-01-10.dir/ ... world5.htm -
Ο χρήστης dimau έγραψε:
θα επιθυμούσα ως καταναλωτής, ηΦιατ να βάλει στο απλό Βravo τα δισκόφρενα που φοράνε και τα αλλα της μοντέλα, διότι αποδεδειγμένα τοBravo 1.4 έχει όντως μπροστινά δισκόφρενα 257 mm.... δηλαδή θα προτιμούσες το ΒΑΣΙΚΟ μοντέλο να φοράει τα ίδια φρένα με τα 150άρια, που είναι τα κορυφαία της γκάμας.
Να υποθέσω ότι θεωρείς λογικό το ίδιο να ζητάμε και για την BMW 116i ας πούμε, που φοράει φρένα 284mm, να της βάζουν τα φρένα από 130i που φοράει 330mm. Τυχαίο το παράδειγμα, για να δείξει ότι αυτό που επιθυμείς μάλλον είναι εντελώς άτοπο.
Ας το ξαναπω, κι ας μάλλιασε το... πληκτρολόγιό μου: η αντοχή των φρένων ΔΕΝ εξαρτάται από τη διάμετρο του δίσκου ή, αν θέλεις, εξαρτάται ΚΑΙ από αυτήν, αλλά όχι απόλυτα. Πολύ περισσότερο εξαρτάται από το πάχος του δίσκου (που μπορεί να σημαίνει μεγαλύτερο διάκενο αερισμού), από το σχήμα των pillars* που δημιουργούν το χώρο αερισμού του δίσκου και από τα υγρά.
- Ιδού μια φωτό για να εξηγήσω αυτό που λέω. Αυτός ο τύπος σχεδίου του εσωτερικού του δίσκου που φαίνεται στη φωτό θεωρείται ο καλύτερα αεριζόμενος αυτή τη στιγμή και ο πιο ανθεκτικός σε ραγίσματα. Μέχρι να βρεθεί το επόμενο βέλτιστο βεβαίως
-
Για να τελειώνουμε με το γελοίο αυτόν εκβιασμό, από χτες πλέον είναι γεγονός ότι η FAH κινείτε δικαστικά προς την Espresso του ειδικού τυπού.
Σύντομα λοιπόν θα έχουμε εξελίξεις...
-
τι συντομα, σε 3-5 χρονια εννοεις που θα εχει τελειωσει δικαστικα το θεμα.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
τι συντομα, σε 3-5 χρονια εννοεις που θα εχει τελειωσει δικαστικα το θεμα.Και που οι φωστήρες του ειδικού Τύπου θα το παίζουν και κατατρεγμένοι!
-
kai meta apo 2 μηνες θα εχει 3 σελ. διαφημιση το autotriti+ams
απο φιατ
η υποθεση θα εχει ξεχαστει
το δικαστηριο θα εχει γινει στην ομονοιακλπ κλπ κλπ
call me marea baby.... (αχ και τα ειχα ζησει απο μεσα τοτε...)
-
Όπως και ναχει το θέμα, αυτό είναι σημαντικό για κάποιους, συμπεριλαμβανομένου και εμού, που λέγαμε γιατί η FAH μένει με σταυρωμένα χέρια.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
τι συντομα, σε 3-5 χρονια εννοεις που θα εχει τελειωσει δικαστικα το θεμα.
Και που οι φωστήρες του ειδικού Τύπου θα το παίζουν και κατατρεγμένοι!
εννοειται!
γιαυτο ειπα και πιο πριν οτι η δικαστικη οδος δεν ειναι η (μονη) λυση στο θεμα που εχει δημιουργηθει.
μεχρι τοτε μπορει να εχει αλλαξει και το μοντελο, ενω κανενας δε θα θυμαται την υποθεση.
-
Ο χρήστης felleas έγραψε:
Όπως και ναχει το θέμα, αυτό είναι σημαντικό για κάποιους, συμπεριλαμβανομένου και εμού, που λέγαμε γιατί η FAH μένει με σταυρωμένα χέρια.Ναι, είναι σημαντικό. Αλλά, προσωπικά, δεν θεωρώ ότι, η όποια βιομηχανία, κάθεται με σταυρωμένα χέρια, αν δεν ασχολείται με κάθε μαλάκα.
To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων