-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Εν συντομία
Cayenne
στην πόλη 22-26 l/100
ταξίδι 140-200χλμ 19 l/100
επαρχιακός δρόμος 80-120χλμ 17l/100F430
πόλη 22-25 l/100
ταξίδι 140-250χλμ 15 l/100
επαρχιακός δρόμος 80-120 χλμ 13 l/100Σε οδήγηση με συνεχή ανοίγματα και έντονο παιχνίδι η 430 35 l/100 και το Cayenne πάνω από 40 l/100
στο Auto Zeitung σε τεστ το Cayenne έκαιγε 77 l/100 με την τελική του 270χλμ
Το bold είναι εκπληκτική κατανάλωση. Τόσα καίω και εγώ με το...Corsa όταν πηγαίνω 140-180+
Μέσα στην πόλη είμαι κάπου πάνω από τα 10λ/100
Το καλοκαίρι με το a/c πάει στα 11λ/100
Μετά λένε ότι το twinport είναι τεχνολογία μείωσης της κατανάλωσης... -
Corsa τι γενιάς και τι κυβισμού φίλε nickolas;
Γιατί για προηγούμενο Corsa 1.4 Twinport έχω ακούσει εξαιρετικά νούμερα και επαναλαμβανόμενα σε 'κλειστή' ας πούμε διαδρομή. Τα 11αρια είναι σχεδόν 50% από αυτά που άκουσα εγώ.
Τώρα είμαι σε φάση νέας έρευνας κατανάλωσης, με πειραματόζωο ένα μόνο αυτοκίνητο (το Leon μου, το οποίο όμως έχει ένα βασικό μειονέκτημα). Όποιος έχει σταθερή διαδρομή -ας είναι και 5 λεπτών- που κάνει συχνά, χωρίς κίνηση (ει δυνατόν καθόλου, π.χ. Εθνική Οδό βράδυ) και trip computer, και θέλει να βοηθήσει, ας ενημερώσει.
-
Corsa C twinport 1,4 είναι και όντως καίει τόσο.
Στην πόλη με τίποτα δεν πέφτει κάτω από 8. Μιλάμε να οδηγώ πολύ προσεκτικά και αμυντικά με αλλαγές στις 2.500σαλ.
Στο ταξίδι μπορεί να δώ και κοντά στα 6λ αν οδηγώ χαλαρά με 5η και 80-110.
Αλήθεια σε ένα φαινομενικά ok αυτοκίνητο, τί μπορεί (σε επίπεδο βλάβης πλέον) να ανεβάζει την κατανάλωση χωρίς να έχει κάποιο άλλο εμφανές σύμπτωμα?
Γιατί βλέποντας να μην μπορώ με τίποτα να κατέβω κάτω από 8 στην πόλη όταν άλλοι δεν ξεπερνούν αυτό το νούμερο με κάνει και αναρωτιέμαι...
Βέβαια ποτέ δε βάζω νεκρά αν αυτό τα δικαιολογεί κάπως... -
Χωρίς να ξέρω τις συνθήκες που αντιμετωπίζεις στην πόλη, καθώς άλλο να κινείσαι σε δρόμους με κίνηση και άλλο να διασχίζεις ολόκληρη την πόλη σε ένα 10λεπτο από άδειες λεωφόρους, πιστεύω ότι κάτω από 8 αρχίζεις και γίνεσαι αχάριστος!
1.400αρι με 1 τόνο βάρος ένα 8αρι είναι απόλυτα φυσιολογική κατανάλωση. Το δικό μου 1.400αρι Clio δίνει συνήθως 7,8-8,5 για χρήση μόνο μέσα στην πόλη. Μικρές διαδρομές και τακτικό μποτιλιάρισμα-ψάξιμο για παρκάρισμα μεν, αλλά υπάρχουν και νύχτες που κινείται σβέλτα και οικονομικά. Βέβαια, υπάρχουν και κάτι 'μαγικά' δεκάλεπτα που το πατάω στο λαιμό...Μια μέση κατανάλωση πόλης μου βγαίνει γύρω στα 8 τέλος πάντων.
Τι μπορείς να δοκιμάσεις...βγάλε τη σαβούρα αν έχεις μέσα στο αυτοκίνητο. Καθαρό φίλτρο αέρα (μπορεί να δεις σοβαρή διαφορά), σωστή πίεση στα λάστιχα και φρενάρισμα με τον κινητήρα ΚΑΙ ταχύτητα μέσα -όχι νεκρό-. Το Cut-off λειτουργεί με πάνω από 1.500 σαλ.
Στις πολύ υψηλές ταχύτητες (140+ που είπες) τα μικρά αυτοκίνητα ζορίζονται πολύ, λόγω κακής αεροδυναμικής και μικρών κινητήρων, ενώ το ζόρι που τρώνε είναι πολλαπλάσιο, μιας και το βάρος σταματάει να παίζει τον ευεργετικό του ρόλο. Ο σκοπός είναι να βρεις τη 'φυσική' ταχύτητα του αυτοκινήτου, όπου κινείσαι με αξιοπρέπεια και με οικονομία.
-
Μιας και περι καταναλωσης ο λογος,κατοχος VW Golf GTsport 140...οπως το εγραψα στο TSI forum.
Aυτον τον καιρο εκανα μια μετρηση καταναλωσης (βοηθησε το γεγονος οτι βαζω απο το ιδιο πρατηριο βενζινη-ΕΚΟ Κinitron-οποτε το γεμιζω και ειναι ευκολο να κρατησω σημειωσεις).Ευκαιριας δοθησης την καταθετω τωρα.
Εδω λοιπον και 6 γεμισματα (Full Tank) και για το δικο μου τροπο οδηγησης τα τελευταια 3386χλμ που διενυσα,η μεση καταναλωση κυμανθηκε στα 8,47λιτ/100χλμ.Οι διαδρομες εγιναν κατα 60% εθνικη/Αττικη οδο και 40% πολη.Οταν ξεκινησε η μετρηση το αυτοκινητο ειχε 4800χλμ.Αναλυτικα εχουμε:
1ο : 48lit / 613km=7.8lit / 100km
2ο : 53,4lit / 598km=7.8lit / 100km
3o : 46lit / 545km=8.4lit / 100km (εδω με V-power)
4o : 45,7lit / 516km=8.8lit / 100km
5o : 51,7lit / 631km=8.2lit / 100km
6o : 42,25lit / 483km=8.74lit / 100kmTotal : 287,05lit / 3386km = 8,47lit / 100km!
Να συμπληρωσω δε προς μελλοντικη χρηση οτι ο υπολογιστης κατα τη διαρκεια της μετρησης εδεινε μειωμενο αποτελεσμα κατα 0,6-0,8 λιτ/100χλμ συγκριτικα με τα πραγματικα γεμισματα.
Αν λοιπον προστεθει αυτη η διαφορα στην ενδεικνυομενη του υπολογιστη μπορει κανεις να βγαλει σε γενικες γραμμες την πραγματικη καταναλωση που εχει το Golf του... -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Εν συντομία
Cayenne
στην πόλη 22-26 l/100
ταξίδι 140-200χλμ 19 l/100
επαρχιακός δρόμος 80-120χλμ 17l/100F430
πόλη 22-25 l/100
ταξίδι 140-250χλμ 15 l/100
επαρχιακός δρόμος 80-120 χλμ 13 l/100Σε οδήγηση με συνεχή ανοίγματα και έντονο παιχνίδι η 430 35 l/100 και το Cayenne πάνω από 40 l/100
στο Auto Zeitung σε τεστ το Cayenne έκαιγε 77 l/100 με την τελική του 270χλμ
Ο ΕΚΟ είσαι?
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Χωρίς να ξέρω τις συνθήκες που αντιμετωπίζεις στην πόλη, καθώς άλλο να κινείσαι σε δρόμους με κίνηση και άλλο να διασχίζεις ολόκληρη την πόλη σε ένα 10λεπτο από άδειες λεωφόρους, πιστεύω ότι κάτω από 8 αρχίζεις και γίνεσαι αχάριστος!1.400αρι με 1 τόνο βάρος ένα 8αρι είναι απόλυτα φυσιολογική κατανάλωση. Το δικό μου 1.400αρι Clio δίνει συνήθως 7,8-8,5 για χρήση μόνο μέσα στην πόλη. Μικρές διαδρομές και τακτικό μποτιλιάρισμα-ψάξιμο για παρκάρισμα μεν, αλλά υπάρχουν και νύχτες που κινείται σβέλτα και οικονομικά. Βέβαια, υπάρχουν και κάτι 'μαγικά' δεκάλεπτα που το πατάω στο λαιμό...Μια μέση κατανάλωση πόλης μου βγαίνει γύρω στα 8 τέλος πάντων.
Τι μπορείς να δοκιμάσεις...βγάλε τη σαβούρα αν έχεις μέσα στο αυτοκίνητο. Καθαρό φίλτρο αέρα (μπορεί να δεις σοβαρή διαφορά), σωστή πίεση στα λάστιχα και φρενάρισμα με τον κινητήρα ΚΑΙ ταχύτητα μέσα -όχι νεκρό-. Το Cut-off λειτουργεί με πάνω από 1.500 σαλ.
Στις πολύ υψηλές ταχύτητες (140+ που είπες) τα μικρά αυτοκίνητα ζορίζονται πολύ, λόγω κακής αεροδυναμικής και μικρών κινητήρων, ενώ το ζόρι που τρώνε είναι πολλαπλάσιο, μιας και το βάρος σταματάει να παίζει τον ευεργετικό του ρόλο. Ο σκοπός είναι να βρεις τη 'φυσική' ταχύτητα του αυτοκινήτου, όπου κινείσαι με αξιοπρέπεια και με οικονομία.
Όλα αυτά τα κάνω πλην του ελέγχου του φίλτρου αέρα, που θα ζητήσω σε λίγο καιρό στο σέρβις.
Το 8άρι το πετυχαίνω σε δρόμους με λίγο μποτιλιάρισμα, αλλά κλασσικά μειωμένες ταχύτητες κίνησης και φυσικά χωρίς να κάνω μικρές διαδρομές...
Το εντυπωσιακό είναι ότι μεταξύ του οδηγώ σα γριά και οδηγώ σβέλτα η διαφορά είναι μικρή, ας πούμε +2λ
Ακούω κατά καιρούς εδώ στο forum για χαλασμένους 'λ' και MAF sensor για τα οποία δεν ξέρω τίποτα και αναρωτιέμαι μήπως υπάρχει και κάπου εκεί πρόβλημα.
Το μόνο περίεργο που μου κάνει είναι κάποιες φορές με λίγο γκάζι, σα να μπερδεύεται το ηλεκτρόγκαζο, δηλαδή από ελάχιστη επιτάχυνση είναι ξαφνικά σαν να πατάω πολύ γκάζι χωρίς να το κάνω. Σηκώνω λίγο το πόδι και όλα ΟΚ αλλά φαίνεται να υπάρχει κάποιες φορές ένα οριακό σημείο όπου μπερδεύεται. -
Toyota Celica TS
ταξιδι θεσσαλονικη πηγαινε
ταχυτητες 120-160
καταναλωση 40λιτρα για 550κμ = 7,3λιτρα/100ταξιδι θεσσαλονικη επιστροφη
ταχυτητες 140-200 καταναλωση 45λιτρα για 450κμ = 10λιτρα/100 -
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
Toyota Celica TS
ταξιδι θεσσαλονικη πηγαινε
ταχυτητες 120-160
καταναλωση 40λιτρα για 550κμ = 7,3λιτρα/100ταξιδι θεσσαλονικη επιστροφη
ταχυτητες 140-200 καταναλωση 45λιτρα για 450κμ = 10λιτρα/100είναι το θέμα πόσο κοντά είσαι στο εκάστοτε vtek.
Εγω είμαι στις 5500 χιλιάδες οπότε γενικά από κει και κάτω καίει αρκετά λιγότερο
Σκέψου βέβαια ότι για τα 180 κμ νομίζω ότι οριακά είναι έτοιμο να ανοίξει. Θα το τσεκάρω το ΣΚ πάλι να δω στην Εθνική άν ουσιαστικά μου ανοίγει ποτέ σε νορμάλ ταξίδι (εχουμε και παιδί.... όλα περνάνε γρήγορα... ζαλίζομαι... Κοίτα μακρυά του λέμε!!!!) -
Matiz '03 1.0, μέσα στην Αθήνα 31 λίτρα --> 539 χλμ, 5,75 λ/100 χλμ.
Outlander Turbo 2.0, μέσα στην Αθήνα 106.25 λίτρα --> 958 χλμ, 11.09 λ/100 χλμ (αλλαγές στις ~ 2,500 σαλ - πάντα με αβγό!).
Ρεκόρ σε ταξίδι Αθήνα-Ναύπακτο και τα μπρος πίσω με σταθερά 100 χλμ/ώρα 34,2 λίτρα --> 439 χλμ, 7.79 λ/100 χλμ.
Σε όλες τις περιπτώσεις unl 95 ron shell. -
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
Toyota Celica TS
ταξιδι θεσσαλονικη πηγαινε
ταχυτητες 120-160
καταναλωση 40λιτρα για 550κμ = 7,3λιτρα/100ταξιδι θεσσαλονικη επιστροφη
ταχυτητες 140-200 καταναλωση 45λιτρα για 450κμ = 10λιτρα/100Τα έλεγα εγώ ότι η κατηφόρα είναι πιο σύντομη σε χρόνο, αλλά δεν περίμενα ότι θα ήταν και σε χιλιόμετρα!
Εξαιρετικό νούμερο το 7,3!
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Όχημα Ford Transit 125 T330 υπερυψωμένο
2,5Liter TD DI Duratorq 125HP
Μικτό 3,3τόνοι.Το κάναμε επισκευή γιατί τα αστέρια που το οδηγάνε τρυπήσαν το ένα πιστονάκι του στα 139000χλμ.
Το πήρα εγώ για στρώσιμο.
Σάββατο μεσημέρι ξεκίνησα. Έκανα Θεσσαλονίκη-Βέροια-Κοζάνη-Γρεβεννά-Ιωάννινα-Άρτα-Αγρίνιο-Μεσολόγγι σύνολο 500χλμ.
Κυριακή πρωί Ξαναξεκίνησα βόλτες γύρω από το Μεσολόγγι και μετά Αντίριο-Ρίο-ΕΟ Πατρών Αθηνών- Μάντρα Αττικής και ΠΕΟ Αθηνών Θήβας - ΝΕΟ Λαμία - Λαρισα - Κατερίνη - Θεσσαλονίκη.Σύνολο 1380χλμ με δυο γεμίσματα 49,09 και 70,22 λίτρα αντίστοιχα δηλαδή περίπου 8,6 λίτρα στα 100χλμ.Νομίζω ότι είναι άριστα δεδομένου ότι το όχημα ΔΕΝ έχει CommonRail και είναι πάρα πολύ ψηλό. ΣΣ στη γέφυρα πλήρωσα κατηγορία 3 λόγω ύψους δηλαδή 17ευρώ!
Λεπτομέρεια το κοντέρ είναι από κούρσα(μάλλον Mondeo) και λαθεύει πολύ. Το πηγαίναμε όπου αυτό ήταν δυνατό με 90-95πραγματικά χλμ/ώρα(GPS) και 2500στρ/λεπτό ενώ το κοντέρ έδειχνε 105-110.
Περιμένω τώρα να σπάσει και ένα ΜΒ Sprinter CDI 330 με ημιαυτόματο κιβώτιο να το φτιάξουμε και να το δοκιμάσω και αυτό αλλά ο οδηγός του είναι νοικοκύρης και το σέβεται θα μείνω με την όρεξη....
Αν το οδηγουσες αδειο πρεπει να εινα ιτο αποβαρο του γυρω στα 1300 κιλα. αν ειναι το custom, αλλιως παει και πιο κατω αν εινα ιη απλη εκδοση.
Δεν νομίζω...
Απόβαρο αυτή η κατηγορία έχει κοντά στα 1800+. Ωφέλιμο έχει περι τα 1300-1500κιλά... Είναι μεγάλο όχημα και υπέρυψωμένο αποκλείεται να είναι μόνο όσο ζυγίζει μια κούρσα. -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Όλα αυτά τα κάνω πλην του ελέγχου του φίλτρου αέρα, που θα ζητήσω σε λίγο καιρό στο σέρβις.
Το 8άρι το πετυχαίνω σε δρόμους με λίγο μποτιλιάρισμα, αλλά κλασσικά μειωμένες ταχύτητες κίνησης και φυσικά χωρίς να κάνω μικρές διαδρομές...
Το εντυπωσιακό είναι ότι μεταξύ του οδηγώ σα γριά και οδηγώ σβέλτα η διαφορά είναι μικρή, ας πούμε +2λ
Ακούω κατά καιρούς εδώ στο forum για χαλασμένους 'λ' και MAF sensor για τα οποία δεν ξέρω τίποτα και αναρωτιέμαι μήπως υπάρχει και κάπου εκεί πρόβλημα.
Το μόνο περίεργο που μου κάνει είναι κάποιες φορές με λίγο γκάζι, σα να μπερδεύεται το ηλεκτρόγκαζο, δηλαδή από ελάχιστη επιτάχυνση είναι ξαφνικά σαν να πατάω πολύ γκάζι χωρίς να το κάνω. Σηκώνω λίγο το πόδι και όλα ΟΚ αλλά φαίνεται να υπάρχει κάποιες φορές ένα οριακό σημείο όπου μπερδεύεται.Δοκίμασε να καθαρίσεις την πεταλούδα σου και το μετρητή μάζας ή ζητησέ το στο σέρβις.
-
Θα το ζητήσω, ευχαριστώ!
-
Ο χρήστης evolander έγραψε:
...Outlander Turbo 2.0, ...Ρεκόρ σε ταξίδι Αθήνα-Ναύπακτο και τα μπρος πίσω με σταθερά 100 χλμ/ώρα 34,2 λίτρα --> 439 χλμ, 7.79 λ/100 χλμ.
Σε όλες τις περιπτώσεις unl 95 ron shell.Ταξίδι Ναύπακτο με κάπως περισσότερα απο 100, μάλλον ρεκόρ και για μένα, με ατμοσφαιρικο forester. 241χλμ με μέση 7,59 και v-power
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Όχημα Ford Transit 125 T330 υπερυψωμένο
2,5Liter TD DI Duratorq 125HP
Μικτό 3,3τόνοι.Το κάναμε επισκευή γιατί τα αστέρια που το οδηγάνε τρυπήσαν το ένα πιστονάκι του στα 139000χλμ.
Το πήρα εγώ για στρώσιμο.
Σάββατο μεσημέρι ξεκίνησα. Έκανα Θεσσαλονίκη-Βέροια-Κοζάνη-Γρεβεννά-Ιωάννινα-Άρτα-Αγρίνιο-Μεσολόγγι σύνολο 500χλμ.
Κυριακή πρωί Ξαναξεκίνησα βόλτες γύρω από το Μεσολόγγι και μετά Αντίριο-Ρίο-ΕΟ Πατρών Αθηνών- Μάντρα Αττικής και ΠΕΟ Αθηνών Θήβας - ΝΕΟ Λαμία - Λαρισα - Κατερίνη - Θεσσαλονίκη.Σύνολο 1380χλμ με δυο γεμίσματα 49,09 και 70,22 λίτρα αντίστοιχα δηλαδή περίπου 8,6 λίτρα στα 100χλμ.Νομίζω ότι είναι άριστα δεδομένου ότι το όχημα ΔΕΝ έχει CommonRail και είναι πάρα πολύ ψηλό. ΣΣ στη γέφυρα πλήρωσα κατηγορία 3 λόγω ύψους δηλαδή 17ευρώ!
Λεπτομέρεια το κοντέρ είναι από κούρσα(μάλλον Mondeo) και λαθεύει πολύ. Το πηγαίναμε όπου αυτό ήταν δυνατό με 90-95πραγματικά χλμ/ώρα(GPS) και 2500στρ/λεπτό ενώ το κοντέρ έδειχνε 105-110.
Περιμένω τώρα να σπάσει και ένα ΜΒ Sprinter CDI 330 με ημιαυτόματο κιβώτιο να το φτιάξουμε και να το δοκιμάσω και αυτό αλλά ο οδηγός του είναι νοικοκύρης και το σέβεται θα μείνω με την όρεξη....
Αν το οδηγουσες αδειο πρεπει να εινα ιτο αποβαρο του γυρω στα 1300 κιλα. αν ειναι το custom, αλλιως παει και πιο κατω αν εινα ιη απλη εκδοση.
Δεν νομίζω...
Απόβαρο αυτή η κατηγορία έχει κοντά στα 1800+. Ωφέλιμο έχει περι τα 1300-1500κιλά... Είναι μεγάλο όχημα και υπέρυψωμένο αποκλείεται να είναι μόνο όσο ζυγίζει μια κούρσα.Καλα καλα κρασια! Δικιο εχεις αποβαρο εχει απο 2 εως 2,3 τονους το ωφελιμο παιζει απο οριακα 1000+ κιλα και φτανει μεχρι τα 1300
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
...Outlander Turbo 2.0, ...Ρεκόρ σε ταξίδι Αθήνα-Ναύπακτο και τα μπρος πίσω με σταθερά 100 χλμ/ώρα 34,2 λίτρα --> 439 χλμ, 7.79 λ/100 χλμ.
Σε όλες τις περιπτώσεις unl 95 ron shell.Ταξίδι Ναύπακτο με κάπως περισσότερα απο 100, μάλλον ρεκόρ και για μένα, με ατμοσφαιρικο forester. 241χλμ με μέση 7,59 και v-power
Μπορεί να έγερνε (ανεπαίσθητα) το βενζινάδικο που γεμίσατε και να πήρε 1-2 λίτρα λιγότερο.
Στο επόμενο γέμισμα σας έβγαλε μέση κατανάλωση 9,5 λ/100χλμ ;
Πάντως το 7,6-7,8 είναι εντυπωσιακή κατανάλωση για τέτοιου είδους αμάξια.
-
Το επόμενο γέμισμα (10,1 λίτρα/100χλμ) ήταν μετά απο την ορεινή συν χώμα διαδρομή : Ναύπακτο, Ανω Χώρα, Αμπελακιώτισσα, Πλάτανος, Λίμνη Εύηνου, Αράχοβα, πάλι Αμπελακιώτισσα απο Χώμα, Άνω Χώρα, Ναύπακτο, Αθήνα...
http://www.mybike.gr/index.php?act=atta ... t&id=17702
Είναι καλή η κατανάλωση αν και αυτοκίνητο αυτό είναι μάλλον το ελαφρύτερο στην κατηγορία του (έχω και 5w20 )
Αυτό που θα ήθελα να βελτιωθεί είναι το άλλο που κινείται μέσα στην πολη με μικρες διαδρομές...
-
Αν το αμάξι είναι ψηλό (SUV) και περνάει πολύ αέρας από κάτω, καίει πολύ.
Αν το χαμηλώσεις θα καίει λιγότερο.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Μπορεί να έγερνε (ανεπαίσθητα) το βενζινάδικο που γεμίσατε και να πήρε 1-2 λίτρα λιγότερο.Στο επόμενο γέμισμα σας έβγαλε μέση κατανάλωση 9,5 λ/100χλμ ;
Πάντως το 7,6-7,8 είναι εντυπωσιακή κατανάλωση για τέτοιου είδους αμάξια.
Στα 100 χλμ/ώρα απλά δεν ανοίγει το turbo είναι στις περίπου 2,500 στροφές.
Βέβαια μετά όσο ανεβαίνεις, τόσο καίει. Η μέγιστη κατανάλωση που έχω δει ήταν στη διαδρομή Αθήνα - Αίγιο για το ferry, 173 χλμ έκαψε 29,8 λίτρα δλδ 17,23 λ/100 χλμ. Ο δρόμος ήταν άδειος στην κυριολεξία λόγω ώρας, και πιστεύω ότι είχα μ.ω.τ ~180 χλμ/ώρα.
Το δε trip comp, ανταποκρίνεται σωστά μόνο αν το μηδενίσεις πριν ξεκινήσεις τα μετρήματα.
Το min και max βέβαια δεν τα έχω ξανακάνει (οι @#$!%@$# μια φορά γίνονται!!!)
Έρευνα Κατανάλωσης