-
**Συνήγορος του Καταναλωτή: Κερδοσκοπικές οι εταιρείες είσπραξης χρεών **
Oι εταιρείες είσπραξης χρεών δεν είναι δικηγορικές, αλλά κατ' ουσία κερδοσκοπικές, εμπορικές εταιρείες, οι δε μέθοδοι είσπραξης και εκτέλεσης που ακολουθούν, συνεπάγονται την υπέρβαση των ορίων της νομιμότητας. Ειδικότερα, η εκ μέρους των εταιρειών αυτών ανάληψη ενεργειών είσπραξης απαιτήσεων και αναγκαστικής εκτέλεσης, καθώς και η αόριστη προσαύξηση των οφειλών με «έξοδα είσπραξης», τα οποία εισπράττονται από αυτές απευθείας από τους πελάτες, ενώ η συμβατική τους σχέση υπάρχει μόνο με τους προμηθευτές, είναι παράνομη.
Αυτό επισημαίνει ο Συνήγορος του Καταναλωτή κ. Ι. Αδαμόπουλος σε συνοδευτικό έγγραφό του προς τον πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών κ. Δ. Παξινό, και τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας Δικαστικών Επιμελητών Ελλάδας κ. Ε. Πρεκετέ, στους οποίους παρέδωσε αναλυτικά στοιχεία σχετικά με τη δράση εισπρακτικών εταιρειών, στις οποίες καταφεύγουν οι προμηθευτές (κυρίως τράπεζες, αλλά και εμπορικά καταστήματα, εταιρείες τηλεπικοινωνιών, κ.ά.) για την είσπραξη οφειλόμενων χρηματικών ποσών.
Ο Συνήγορος, σε ανακοίνωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξάγει για το θέμα, επισημαίνει ότι «η είσπραξη απαιτήσεων από τέτοιες εταιρείες συνιστά αντιποίηση του δικηγορικού λειτουργήματος και θίγει τις θεσμοθετημένες από την Πολιτεία και τους νόμους αποκλειστικές αρμοδιότητες δικηγόρων και δικαστικών επιμελητών».
Όπως επισημαίνει ο κ. Αδαμόπουλος, αναφορικά με τις μεθόδους και τις διαδικασίες που ακολουθούν οι εισπρακτικές εταιρείες για την είσπραξη οφειλών, οι επιχειρηματικές απαιτήσεις των προμηθευτών έναντι οφειλετών τους απλώς ανατίθενται, μέσω συμβάσεων έργου, στις εισπρακτικές εταιρείες έναντι αντιτίμου που ισούται με κάποιο ποσοστό επί του εισπραττόμενου ποσού. Η εργασιακή αυτή σχέση που συνδέει τους προμηθευτές με τις εταιρείες είσπραξης είναι παντελώς ξένη προς τις καθ' όλα νόμιμες συμβάσεις πρακτορείας επιχειρηματικών απαιτήσεων (factoring), μέσω της εφαρμογής των οποίων οι επιχειρήσεις ουσιαστικά εκχωρούν (πωλούν) την ευθύνη είσπραξης των επιχειρηματικών απαιτήσεων (τιμολόγια, επιταγές, συναλλαγματικές, απαιτήσεις από πιστωτικές κάρτες, κ.λπ.) στην εταιρεία factoring.
Σύμφωνα με το Συνήγορο του Καταναλωτή, «οι εφαρμοζόμενες από αυτές τις εταιρείες μέθοδοι είσπραξης στοιχειοθετούν παράβαση των αρχών της ευπρέπειας και του σεβασμού της προσωπικότητας του οφειλέτη. Μεταξύ αυτών των μεθόδων περιλαμβάνεται η άσκηση διαρκούς ψυχολογικής πίεσης όχι μόνο κατά του οφειλέτη ατομικά, αλλά και η διεύρυνση της πίεσης και στους οικείους του οφειλέτη. Συνήθης είναι, από αυτή την άποψη, η τακτική της όχλησης του οφειλέτη στον κοινωνικό ή επαγγελματικό του χώρο, προκειμένου η δημοσιοποίηση της οφειλής του εν μέσω φίλων, γνωστών και συναδέλφων να λειτουργήσει ως μοχλός πίεσης και χειραγώγησης της συμπεριφοράς του. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μάλιστα, έχει καταγγελθεί από πολίτες μέχρι και η εκτόξευση απειλών από υπαλλήλους εισπρακτικών εταιρειών, όπως είναι η έκδοση δυσμενών στοιχείων μέσω του συστήματος «Τειρεσίας» με μελλοντικό αποκλεισμό των οφειλετών από πρόσβαση σε δανειακές υπηρεσίες, προκειμένου να ολοκληρώσουν το έργο που τους έχει ανατεθεί από τους προϊσταμένους τους».
Συνήθως, οι υπάλληλοι των εισπρακτικών προχωρούν σε τηλεφωνικές οχλήσεις των καταναλωτών χωρίς να δηλώνουν την πραγματική επαγγελματική τους ταυτότητα, αλλά υποδυόμενοι υπαλλήλους τραπεζών ή δικηγορικών γραφείων. Σκοπός αυτής της παραπλανητικής πρακτικής είναι να προσδώσουν υποτιθέμενο κύρος και να αντλήσουν μια κατ' επίφαση νόμιμη αιτιολογία της πράξης τους. Ορισμένες φορές, οι εισπρακτικές εταιρείες πιέζουν για είσπραξη χρεών ακόμα και σε περιπτώσεις παράνομων ή απλώς εσφαλμένων και καταχρηστικών ρητρών (π.χ. διεκδικούν ποσά που έχουν προκύψει από αναγνωρισμένους δικαστικά ως καταχρηστικούς γενικούς όρους συναλλαγών ή ακόμα ποσά που έχουν ήδη εξοφληθεί από τον καταναλωτή).
Τέλος, σύμφωνα με τον κ.Αδαμόπουλο, «οι εισπρακτικές εταιρείες γίνονται λήπτες προσωπικών δεδομένων των οφειλετών δίχως να έχουν έννομο συμφέρον, από τη στιγμή που στοιχεία κρίσιμα για την κοινωνικοοικονομική ζωή των οφειλετών έρχονται σε γνώση προσώπων που δεν φέρουν ιδιότητα δημόσιου λειτουργού (όπως ο δικηγόρος και ο δικαστικός επιμελητής), ο οποίος βαρύνεται με καθήκον εχεμύθειας, ούτε συνδέονται με τη δανείστρια επιχείρηση με σχέση εξαρτημένης εργασίας ή κάποιου είδους αντιπροσώπευσης».
http://www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_arti ... 007_210378
--->Παρακαλώ τους διαχειριστές να διατηρήσουν το παρόν τοπικ αυτούσιο καθώς αφορά πολύ κόσμο και πρέπει να ενημερωθούν όλοι!
-
**Συνήγορος του Καταναλωτή: Κερδοσκοπικές οι εταιρείες είσπραξης χρεών **
Oι εταιρείες είσπραξης χρεών δεν είναι δικηγορικές, αλλά κατ' ουσία κερδοσκοπικές, εμπορικές εταιρείες, οι δε μέθοδοι είσπραξης και εκτέλεσης που ακολουθούν, συνεπάγονται την υπέρβαση των ορίων της νομιμότητας. Ειδικότερα, η εκ μέρους των εταιρειών αυτών ανάληψη ενεργειών είσπραξης απαιτήσεων και αναγκαστικής εκτέλεσης, καθώς και η αόριστη προσαύξηση των οφειλών με «έξοδα είσπραξης», τα οποία εισπράττονται από αυτές απευθείας από τους πελάτες, ενώ η συμβατική τους σχέση υπάρχει μόνο με τους προμηθευτές, είναι παράνομη.
Αυτό επισημαίνει ο Συνήγορος του Καταναλωτή κ. Ι. Αδαμόπουλος σε συνοδευτικό έγγραφό του προς τον πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών κ. Δ. Παξινό, και τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας Δικαστικών Επιμελητών Ελλάδας κ. Ε. Πρεκετέ, στους οποίους παρέδωσε αναλυτικά στοιχεία σχετικά με τη δράση εισπρακτικών εταιρειών, στις οποίες καταφεύγουν οι προμηθευτές (κυρίως τράπεζες, αλλά και εμπορικά καταστήματα, εταιρείες τηλεπικοινωνιών, κ.ά.) για την είσπραξη οφειλόμενων χρηματικών ποσών.
Ο Συνήγορος, σε ανακοίνωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξάγει για το θέμα, επισημαίνει ότι «η είσπραξη απαιτήσεων από τέτοιες εταιρείες συνιστά αντιποίηση του δικηγορικού λειτουργήματος και θίγει τις θεσμοθετημένες από την Πολιτεία και τους νόμους αποκλειστικές αρμοδιότητες δικηγόρων και δικαστικών επιμελητών».
Όπως επισημαίνει ο κ. Αδαμόπουλος, αναφορικά με τις μεθόδους και τις διαδικασίες που ακολουθούν οι εισπρακτικές εταιρείες για την είσπραξη οφειλών, οι επιχειρηματικές απαιτήσεις των προμηθευτών έναντι οφειλετών τους απλώς ανατίθενται, μέσω συμβάσεων έργου, στις εισπρακτικές εταιρείες έναντι αντιτίμου που ισούται με κάποιο ποσοστό επί του εισπραττόμενου ποσού. Η εργασιακή αυτή σχέση που συνδέει τους προμηθευτές με τις εταιρείες είσπραξης είναι παντελώς ξένη προς τις καθ' όλα νόμιμες συμβάσεις πρακτορείας επιχειρηματικών απαιτήσεων (factoring), μέσω της εφαρμογής των οποίων οι επιχειρήσεις ουσιαστικά εκχωρούν (πωλούν) την ευθύνη είσπραξης των επιχειρηματικών απαιτήσεων (τιμολόγια, επιταγές, συναλλαγματικές, απαιτήσεις από πιστωτικές κάρτες, κ.λπ.) στην εταιρεία factoring.
Σύμφωνα με το Συνήγορο του Καταναλωτή, «οι εφαρμοζόμενες από αυτές τις εταιρείες μέθοδοι είσπραξης στοιχειοθετούν παράβαση των αρχών της ευπρέπειας και του σεβασμού της προσωπικότητας του οφειλέτη. Μεταξύ αυτών των μεθόδων περιλαμβάνεται η άσκηση διαρκούς ψυχολογικής πίεσης όχι μόνο κατά του οφειλέτη ατομικά, αλλά και η διεύρυνση της πίεσης και στους οικείους του οφειλέτη. Συνήθης είναι, από αυτή την άποψη, η τακτική της όχλησης του οφειλέτη στον κοινωνικό ή επαγγελματικό του χώρο, προκειμένου η δημοσιοποίηση της οφειλής του εν μέσω φίλων, γνωστών και συναδέλφων να λειτουργήσει ως μοχλός πίεσης και χειραγώγησης της συμπεριφοράς του. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μάλιστα, έχει καταγγελθεί από πολίτες μέχρι και η εκτόξευση απειλών από υπαλλήλους εισπρακτικών εταιρειών, όπως είναι η έκδοση δυσμενών στοιχείων μέσω του συστήματος «Τειρεσίας» με μελλοντικό αποκλεισμό των οφειλετών από πρόσβαση σε δανειακές υπηρεσίες, προκειμένου να ολοκληρώσουν το έργο που τους έχει ανατεθεί από τους προϊσταμένους τους».
Συνήθως, οι υπάλληλοι των εισπρακτικών προχωρούν σε τηλεφωνικές οχλήσεις των καταναλωτών χωρίς να δηλώνουν την πραγματική επαγγελματική τους ταυτότητα, αλλά υποδυόμενοι υπαλλήλους τραπεζών ή δικηγορικών γραφείων. Σκοπός αυτής της παραπλανητικής πρακτικής είναι να προσδώσουν υποτιθέμενο κύρος και να αντλήσουν μια κατ' επίφαση νόμιμη αιτιολογία της πράξης τους. Ορισμένες φορές, οι εισπρακτικές εταιρείες πιέζουν για είσπραξη χρεών ακόμα και σε περιπτώσεις παράνομων ή απλώς εσφαλμένων και καταχρηστικών ρητρών (π.χ. διεκδικούν ποσά που έχουν προκύψει από αναγνωρισμένους δικαστικά ως καταχρηστικούς γενικούς όρους συναλλαγών ή ακόμα ποσά που έχουν ήδη εξοφληθεί από τον καταναλωτή).
Τέλος, σύμφωνα με τον κ.Αδαμόπουλο, «οι εισπρακτικές εταιρείες γίνονται λήπτες προσωπικών δεδομένων των οφειλετών δίχως να έχουν έννομο συμφέρον, από τη στιγμή που στοιχεία κρίσιμα για την κοινωνικοοικονομική ζωή των οφειλετών έρχονται σε γνώση προσώπων που δεν φέρουν ιδιότητα δημόσιου λειτουργού (όπως ο δικηγόρος και ο δικαστικός επιμελητής), ο οποίος βαρύνεται με καθήκον εχεμύθειας, ούτε συνδέονται με τη δανείστρια επιχείρηση με σχέση εξαρτημένης εργασίας ή κάποιου είδους αντιπροσώπευσης».
http://www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_arti ... 007_210378
--->Παρακαλώ τους διαχειριστές να διατηρήσουν το παρόν τοπικ αυτούσιο καθώς αφορά πολύ κόσμο και πρέπει να ενημερωθούν όλοι!
-
**Συνήγορος του Καταναλωτή: Κερδοσκοπικές οι εταιρείες είσπραξης χρεών **
Oι εταιρείες είσπραξης χρεών δεν είναι δικηγορικές, αλλά κατ' ουσία κερδοσκοπικές, εμπορικές εταιρείες, οι δε μέθοδοι είσπραξης και εκτέλεσης που ακολουθούν, συνεπάγονται την υπέρβαση των ορίων της νομιμότητας. Ειδικότερα, η εκ μέρους των εταιρειών αυτών ανάληψη ενεργειών είσπραξης απαιτήσεων και αναγκαστικής εκτέλεσης, καθώς και η αόριστη προσαύξηση των οφειλών με «έξοδα είσπραξης», τα οποία εισπράττονται από αυτές απευθείας από τους πελάτες, ενώ η συμβατική τους σχέση υπάρχει μόνο με τους προμηθευτές, είναι παράνομη.
Αυτό επισημαίνει ο Συνήγορος του Καταναλωτή κ. Ι. Αδαμόπουλος σε συνοδευτικό έγγραφό του προς τον πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών κ. Δ. Παξινό, και τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας Δικαστικών Επιμελητών Ελλάδας κ. Ε. Πρεκετέ, στους οποίους παρέδωσε αναλυτικά στοιχεία σχετικά με τη δράση εισπρακτικών εταιρειών, στις οποίες καταφεύγουν οι προμηθευτές (κυρίως τράπεζες, αλλά και εμπορικά καταστήματα, εταιρείες τηλεπικοινωνιών, κ.ά.) για την είσπραξη οφειλόμενων χρηματικών ποσών.
Ο Συνήγορος, σε ανακοίνωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξάγει για το θέμα, επισημαίνει ότι «η είσπραξη απαιτήσεων από τέτοιες εταιρείες συνιστά αντιποίηση του δικηγορικού λειτουργήματος και θίγει τις θεσμοθετημένες από την Πολιτεία και τους νόμους αποκλειστικές αρμοδιότητες δικηγόρων και δικαστικών επιμελητών».
Όπως επισημαίνει ο κ. Αδαμόπουλος, αναφορικά με τις μεθόδους και τις διαδικασίες που ακολουθούν οι εισπρακτικές εταιρείες για την είσπραξη οφειλών, οι επιχειρηματικές απαιτήσεις των προμηθευτών έναντι οφειλετών τους απλώς ανατίθενται, μέσω συμβάσεων έργου, στις εισπρακτικές εταιρείες έναντι αντιτίμου που ισούται με κάποιο ποσοστό επί του εισπραττόμενου ποσού. Η εργασιακή αυτή σχέση που συνδέει τους προμηθευτές με τις εταιρείες είσπραξης είναι παντελώς ξένη προς τις καθ' όλα νόμιμες συμβάσεις πρακτορείας επιχειρηματικών απαιτήσεων (factoring), μέσω της εφαρμογής των οποίων οι επιχειρήσεις ουσιαστικά εκχωρούν (πωλούν) την ευθύνη είσπραξης των επιχειρηματικών απαιτήσεων (τιμολόγια, επιταγές, συναλλαγματικές, απαιτήσεις από πιστωτικές κάρτες, κ.λπ.) στην εταιρεία factoring.
Σύμφωνα με το Συνήγορο του Καταναλωτή, «οι εφαρμοζόμενες από αυτές τις εταιρείες μέθοδοι είσπραξης στοιχειοθετούν παράβαση των αρχών της ευπρέπειας και του σεβασμού της προσωπικότητας του οφειλέτη. Μεταξύ αυτών των μεθόδων περιλαμβάνεται η άσκηση διαρκούς ψυχολογικής πίεσης όχι μόνο κατά του οφειλέτη ατομικά, αλλά και η διεύρυνση της πίεσης και στους οικείους του οφειλέτη. Συνήθης είναι, από αυτή την άποψη, η τακτική της όχλησης του οφειλέτη στον κοινωνικό ή επαγγελματικό του χώρο, προκειμένου η δημοσιοποίηση της οφειλής του εν μέσω φίλων, γνωστών και συναδέλφων να λειτουργήσει ως μοχλός πίεσης και χειραγώγησης της συμπεριφοράς του. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μάλιστα, έχει καταγγελθεί από πολίτες μέχρι και η εκτόξευση απειλών από υπαλλήλους εισπρακτικών εταιρειών, όπως είναι η έκδοση δυσμενών στοιχείων μέσω του συστήματος «Τειρεσίας» με μελλοντικό αποκλεισμό των οφειλετών από πρόσβαση σε δανειακές υπηρεσίες, προκειμένου να ολοκληρώσουν το έργο που τους έχει ανατεθεί από τους προϊσταμένους τους».
Συνήθως, οι υπάλληλοι των εισπρακτικών προχωρούν σε τηλεφωνικές οχλήσεις των καταναλωτών χωρίς να δηλώνουν την πραγματική επαγγελματική τους ταυτότητα, αλλά υποδυόμενοι υπαλλήλους τραπεζών ή δικηγορικών γραφείων. Σκοπός αυτής της παραπλανητικής πρακτικής είναι να προσδώσουν υποτιθέμενο κύρος και να αντλήσουν μια κατ' επίφαση νόμιμη αιτιολογία της πράξης τους. Ορισμένες φορές, οι εισπρακτικές εταιρείες πιέζουν για είσπραξη χρεών ακόμα και σε περιπτώσεις παράνομων ή απλώς εσφαλμένων και καταχρηστικών ρητρών (π.χ. διεκδικούν ποσά που έχουν προκύψει από αναγνωρισμένους δικαστικά ως καταχρηστικούς γενικούς όρους συναλλαγών ή ακόμα ποσά που έχουν ήδη εξοφληθεί από τον καταναλωτή).
Τέλος, σύμφωνα με τον κ.Αδαμόπουλο, «οι εισπρακτικές εταιρείες γίνονται λήπτες προσωπικών δεδομένων των οφειλετών δίχως να έχουν έννομο συμφέρον, από τη στιγμή που στοιχεία κρίσιμα για την κοινωνικοοικονομική ζωή των οφειλετών έρχονται σε γνώση προσώπων που δεν φέρουν ιδιότητα δημόσιου λειτουργού (όπως ο δικηγόρος και ο δικαστικός επιμελητής), ο οποίος βαρύνεται με καθήκον εχεμύθειας, ούτε συνδέονται με τη δανείστρια επιχείρηση με σχέση εξαρτημένης εργασίας ή κάποιου είδους αντιπροσώπευσης».
http://www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_arti ... 007_210378
--->Παρακαλώ τους διαχειριστές να διατηρήσουν το παρόν τοπικ αυτούσιο καθώς αφορά πολύ κόσμο και πρέπει να ενημερωθούν όλοι!
-
Για να διαβάσετε το δελτίο τύπου του Συνηγόρου του Καταναλωτή επισκεφθείτε το site:
http://www.synigoroskatanaloti.gr/Και επιλέξτε το σχετικό δελτίο τύπου με ημερομηνία 1/11/2007
-
Νταξ δεν ξερω τι γινεται Ελλαδα εμενα με ειχε κυνηγησει μια τετεοια (debit clollector agency) της Αγγλιας για λογαρισμο του πανεπιστημιου, μετα απο 1,5 μηνα περιπου e-mail με τους μ@λακες, καταφερα να βρω το δικιο μου, και αυτοι απλα ζητησαν ενα συγνωμη.....
-
Στέλιο έχω ακούσει ανθρώπους να μου αφηγούνται περιστατικά που πραγματικά η κατάσταση έχει ξεφύγει εντελώς.
Ο άλλος επειδή καθυστέρησε 3-4 ημέρες να βάλει την ελάχιστη καταβολή στην πιστωτική του κάρτα... ντριιιιιν τηλέφωνο!
Είναι παρόνομη και η ανάθεση από τις τράπεζες σε αυτές τις εταιρείες να εισπράττουν τις απαιτήσεις τους, παρέχοντας απόρρητα στοιχεία πελατών τους σε τρίτους (!) και ο τρόπος με τις πούστικες και παράνομες και με ψευδή στοιχεία μεθόδους (ισχυρίζονται ότι καλούν από τα 'κεντρικά' της τράπεζας), ενώ συχνά ζητούν ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ και προσωπικά δεδομένα.
Δυστυχώς ο περισσότερος κόσμος δεν γνωρίζει τον τρόπο που λειτουργεί όλο αυτό το σύστημα και 'τρώει' τις απειλές και ότι του λένε δια τηλεφώνου...
-
Τωρα που ειπες για τραπεζες, η κοπελα μου πριν 2-3 χρονια ειχε αφησει μια δωση της πιστωτικης απληρωτη (φαντασου τους τελευταιους 3-4 μηνες εδινε καμια 250ρια € το μηνα αντι για καμια 50ρα που ηταν η ελαχιστη καταβολη για να την ξεχρεωση) και λεει τον επομενο μηνα μολις εχω γυρισει απο διακοπες θα πληρώσω την πιστωτικη αναλογα με τα € που εχουν μηνει (μιλαμε φυσικα παλι για ποσο μεγαλητερο απο την ελαχιστη καταβολη, απλα αναλογα με το ποσα ειχε φαει στις διακοπες θα εδινε και στην τραπεζα) ελα ομως που επρεπε να βαλει τη δοση 2-3 μερες πριν γυρισουμε, και μας περνουν 8-8.30 το πρωι που κοιμομαστε, και της μιλαει μια καργιολα λες και μιλαγε σε κανενα απατεωνα, η κοπελα μου μεχρι να ξυπνησει και να καταλαβει τι γινεται εχει περασει καμια 30ρια δευτερα μιλανε αλλο λιγο και της λεει δεν υπαρχει τραπεζα στο νησι που ειμε η δοση θα μπει σε 4 μερες.
Αφου κλεισανε μου ειπε τι της ελεγε η καργιολα (τι ελεγε η κοπελα μου ακουγα) μιλαμε μου πεσανε τα μαλια, αφου ηθελα να σηκωθουμε εκεινη την ωρα να παμε στην πρωτη τραπεζα που θα βρισκαμε να κανουμε μεταφορα υπολοιπου!
Το οποιο φυσικα εγινε μολις γυρισαμε αθηνα!
Πραγματικα ειχα απορησει πως ειναι δυνατον να μιλουσε ετσι μια υπαλληλος της τραπεζας, τωρα εξηγουντε πολλα!
-
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις, κρατάς όνομα, τηλέφωνο σταθερό από όπου σε κάλεσε, ημερομηνία και ώρα.
Το τηλ στις περισσότερες των περιπτώσεων αντιστοιχεί σε μια τέτοια εταιρεία.
Επίσης όταν σε καλούν, εκείνο που θα σε κάνει να ψιλιαστείς την δουλειά είναι ότι η κλήση συνήθως γίνεται με απόκρυψη (μέσω τηλεφωνικού κέντρου).
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Τωρα που ειπες για τραπεζες, η κοπελα μου πριν 2-3 χρονια ειχε αφησει μια δωση της πιστωτικης απληρωτη (φαντασου τους τελευταιους 3-4 μηνες εδινε καμια 250ρια € το μηνα αντι για καμια 50ρα που ηταν η ελαχιστη καταβολη για να την ξεχρεωση) και λεει τον επομενο μηνα μολις εχω γυρισει απο διακοπες θα πληρώσω την πιστωτικη αναλογα με τα € που εχουν μηνει (μιλαμε φυσικα παλι για ποσο μεγαλητερο απο την ελαχιστη καταβολη, απλα αναλογα με το ποσα ειχε φαει στις διακοπες θα εδινε και στην τραπεζα) ελα ομως που επρεπε να βαλει τη δοση 2-3 μερες πριν γυρισουμε, και μας περνουν 8-8.30 το πρωι που κοιμομαστε, και της μιλαει μια καργιολα λες και μιλαγε σε κανενα απατεωνα, η κοπελα μου μεχρι να ξυπνησει και να καταλαβει τι γινεται εχει περασει καμια 30ρια δευτερα μιλανε αλλο λιγο και της λεει δεν υπαρχει τραπεζα στο νησι που ειμε η δοση θα μπει σε 4 μερες.Πες μου ότι ήταν η Citibank (όχι ότι θα είναι μόνο αυτή που κάνει τέτοια)...Γιατί παρόμοιο περιστατικό συνέβει και σε φίλο μου. Πολύ καργιόλες πάντως.
-
Πανε πολλα χρονια Βασιλη και δεν θυμαμαι λεπτομεριες.
Ουτε τραπεζα θυμαμαι, αλλα μπορω να ρωτησω!
-
Μιλάμε για ανώνυμες εταιρείες που έχουν άδεια από το Ελληνικο Κράτος
Αν δεν υπήρχαν θα υπήρχαν διπλάσεις εντολές πληρωμών
Κάποιοι δικηγόροι συνεργάζονται με αυτέςΤέλος, αν θέλουν ας πουν ΟΝΟΜΑΤΑ ποιοι 'κρύβονται' πίσω τους μετοχικά ή μη και θα δείτε σεισμό 8 ρίχτερ!!!
-
Και η Eurobank κάνει τέτοιες χαζομάρες.
-
απ ότι φαίνεται είναι ένας καλός τρόπος γι αυτούς να αποφεύγουν την διαδικασία μέσω δικαστηρίου που εκτός απο χρήμα κοστίζει και σε χρόνο.
-
Οσο για τις εντολες πληρωμων,η eurobank ειναι Νο 1 στην σχετικη λιστα.
Δεν την κατηγορω βεβαια,χρεη μαζευει οχι κλεψιμέικα οπως κανει το κρατος. -
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Και η Eurobank κάνει τέτοιες χαζομάρες.η eurobank πρέπει να είναι απο τις χειρότερες (αν όχι η χειρότερη) τράπεζα. πολλά παράπονα απο πολλούς.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Μιλάμε για ανώνυμες εταιρείες που έχουν άδεια από το Ελληνικο Κράτος
Αν δεν υπήρχαν θα υπήρχαν διπλάσεις εντολές πληρωμών
Κάποιοι δικηγόροι συνεργάζονται με αυτέςΤέλος, αν θέλουν ας πουν ΟΝΟΜΑΤΑ ποιοι 'κρύβονται' πίσω τους μετοχικά ή μη και θα δείτε σεισμό 8 ρίχτερ!!!
Το θέμα cpp είναι πως το 'νομικό' τους τμήμα μόνο στον τίτλο είναι νομικό. Δίνουν οι τράπεζες υποθέσεις και στοιχεία πελατών τους σε οποιοδήποτε ΑΣΧΕΤΟ τρίτο άτομο για να ενεργήσει για λογαριασμό τους! Τα οποία άτομα φυσικά ΨΕΥΔΟΝΤΑΙ και ισχυρίζονται ότι είναι ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ της τράπεζας και ότι ανήκουν στο ΝΟΜΙΚΟ της τμήμα.
Για τα ονόματα των μετόχων δεν έχεις άδικο...
Αν διαβάζει κάποιος νομικός, τώρα που έλαβε δημοσιότητα το θέμα, ας μας πει τι πιθανότητες έχει ένας θιγμένος πελάτης τράπεζας να κινηθεί νομικά εναντίον της τράπεζας και της εισπρακτικής εταιρείας εκ των οποίων έπεσε θύμα τέτοιων μεθόδων και να βρει το δίκιο του. Έχει πιθανότητες να αποζημιωθεί?
-
Μια τράπεζα όταν δίνει χρήμα το θέλει πίσω στην ώρα του
Οι πελάτες πρέπει να διαβάζουν καλά τις συμβάσεις και να είναι προσεκτικοί όταν δανείζονται. Δεν τους πιέζει κανείς για να πάρουν κάρτα ή δάνειο ελέυθερη αγορά είναι και ο καθένας έχει την ευθύνη των επιλογών και των πράξεων τουΌποια εισπρακτική πιέζει με περίεργους τρόπους να της πάρουν την άδεια.
Κάποτε οι δικηγόροι θεωρουσαν χαμαλοδουλειά τις επισφάλειες γιατί τσίμπαγαν εύκολα χρήμα από τις μεταβιβάσεις ακινήτων. Τώρα που έχει παγώσει η αγορά κατοικίας θέλουν μερίδια από τους πρώην 'χαμάληδες'. έτσι δουλεύει το σύστημα. Επίσης στις τράπεζες οι υπάλληλοι ήταν χαλαροί στο κυνήγι επισφαλειών οπότε την δουλειά την παίρνουν αυτοί που δουλεύουν!
Αρκετές εταιρείες επικαλούνται 'συμβουλευτικές' καθώς σου λένε 'καλό, θα ήταν να τακτοποιήσετε την υποχρέωση που έχετε αναλάβει γιατί βρίσκεστε εκτός των συμβατικών υποχρεώσεων σας και η τράπεζα έχει δικαίωμα να προχωρήσει σε διαταγή πληρωμής' 1, 2, 3..... αν δεν γίνει αυτό και έχει ακίνητο ο υπόχρεος ή ο εγγυητής μετά αρχίζουν τα επόμενα και τα ΔΡΑΜΑΤΑ.Οι οφειλέτες διακρίνονται σε ΑΜΕΛΕΙΣ, ΛΑΜΟΓΙΑ και ΑΤΥΧΗΣΑΝΤΕΣ!!!!!
Στην τρίτη κατηγορία επειδή υπάρχουν μεγάλα κοινωνικά θέματα υπάρχει αρκετή επιείκια από τράπεζες που δεν χρειάζεται διαφήμιση
Στα ΛΑΜΟΓΙΑ υπάρχουν οι πιο απίθανες ιστορίες.
Μην μπαίνετε εγγυητής, ούτε σε φίλους, ούτε σε γκόμενες ούτε σε τίποτα!!!!!
Γιος τζογαδόρος έβαλε εγγυητή τον πατέρα του και η οικογένεια έχασε το πατρικό της!!
Ζευγάρι χώρισε και η γκόμενα του ξετίναξε την κάρτα
Όσοι δεν το ελέγχετε με το ΚΑΖΙΝΟ μην χρησιμοποιείτε κάρτες!!!!!!
Τα λεφτά δύσκολα βγαίνουν και εύκολα σπαταλούνται, μην παρασύρεστε από την 'μεγάλη ζωή' -
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Μιλάμε για ανώνυμες εταιρείες που έχουν άδεια από το Ελληνικο Κράτος
Αν δεν υπήρχαν θα υπήρχαν διπλάσεις εντολές πληρωμών
Κάποιοι δικηγόροι συνεργάζονται με αυτέςΤέλος, αν θέλουν ας πουν ΟΝΟΜΑΤΑ ποιοι 'κρύβονται' πίσω τους μετοχικά ή μη και θα δείτε σεισμό 8 ρίχτερ!!!
Το θέμα cpp είναι πως το 'νομικό' τους τμήμα μόνο στον τίτλο είναι νομικό. Δίνουν οι τράπεζες υποθέσεις και στοιχεία πελατών τους σε οποιοδήποτε ΑΣΧΕΤΟ τρίτο άτομο για να ενεργήσει για λογαριασμό τους! Τα οποία άτομα φυσικά ΨΕΥΔΟΝΤΑΙ και ισχυρίζονται ότι είναι ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ της τράπεζας και ότι ανήκουν στο ΝΟΜΙΚΟ της τμήμα.
Για τα ονόματα των μετόχων δεν έχεις άδικο...
Αν διαβάζει κάποιος νομικός, τώρα που έλαβε δημοσιότητα το θέμα, ας μας πει τι πιθανότητες έχει ένας θιγμένος πελάτης τράπεζας να κινηθεί νομικά εναντίον της τράπεζας και της εισπρακτικής εταιρείας εκ των οποίων έπεσε θύμα τέτοιων μεθόδων και να βρει το δίκιο του. Έχει πιθανότητες να αποζημιωθεί?
Επειδή εδώ είναι Ελλάντα αν η διεκδίκηση σου δεν ξεπερνά τα 100,000 ΞΕΧΑΣΕ ΤΟ ΕΙΣΑΙ ΚΑΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΧΕΡΙ!! Θα τα χάσεις σε δικαστικά έξοδα μέχρι να τελεσιδικήσεις στον ΠΑΓΚΟ
Για το παραδικαστικό δεν έχει ακούσει κανείς τίποτα?? Μήπως είναι ουτοπία?? ξέρει κανείς κανα μεγάλο απατεώνα που μπήκε μέσα???ΥΓ Το άλλο το ακούσατε????
Για το Sea Dimond φταίει η ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ της Υδατογραφικής Υπηρεσίας και θα τα ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΟΛΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Να μην πω Ρικομεξ, Σαμινα, Τέμπη, ΚΤΕΛ Θεσαλονίκης κλπ κλπ και πέσει κανας κεραυνός βραδιάτικα -
Καλα οχι και δεν σε πιεζει κανεις να παρεις καρτες....τσουρεκια μας τα κανουν.
Για να πην πω για τις επιστολες της σιτιμπανκ και γιουρομπανκ οτι μας προεγκριναν ενα δανει Χ χιλιαδες ευρό κατευθειαν στο σπιτι με το ταχυσδρομειο, και να παμε να το παρουμε.
Αν σου χρωσταω κατι να μου κανεις μυνηση δεν ειμαστε την εποχη του Αλ καπονε, σιγα μην στειλουν και κανεναν μπραβο να μου σπασει τα ποδια!
Καλα κανω εγω και χρησιμοπειω την πιστωτικη απλα για να μην κουβαλαω ρευστο πανω μου, ψωνιζω οτι γουσταρω και την αλλη μερα αυτουσιο το ποσο αυτο καταθεση στην πιστωτικη.
-
Σκύλε, γι αυτή την δουλειά μπορείς να χρησιμοποιείς και debit.
Εταιρείες είσπραξης χρεών: Παράνομες οι ενέργειες τους!