-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Και μια βασική λεπτομέρεια, οι 1.7TS(115hp) και 1.8TS(129hp) ήταν 8βάλβιδοι σε αντίθεση με την επόμενη γενιά TS που ήταν 16βάλβιδοι(βλ.1.6TS-120hp,1.8TS-140hp).
αν και δεν τα γνωρίσω τα της alfa τότε, νομίζω ότι και οι 8βάλβισοι 1.8TS είχαν 140 φεύγα άλογα. Πρώτη φορά ακούω για 129.
Επίσης οι 1.7boxer είχαν 130, οπότε χλωμό να βγάλει η alfa νέο μοτερ, υψηλότερου κυβισμού και μικρότερης ιπποδύναμης
Και όμως όχι...
Μία από τις πρώτες 155 που ήρθαν Ελλάδα ήταν δικιά μας και ήταν 1,8 με τα 129 άλογα...
Πολύ ωραίο αυτοκίνητο για την εποχή του. Αν και ο πίσω όγκος ήταν λίγο μεγάλος έδενε ωραία με το υπόλοιπο σχήμα...
Την είχαμε για 13 και χρόνια και ουσιαστικά σοβαρό πρόβλημα δεν έβγαλε εκτός του ότι έκαιγε λίγο λάδι παραπάνω, πράγμα βέβαια που το έλεγε και ο κατασκευαστής... -
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Και μια βασική λεπτομέρεια, οι 1.7TS(115hp) και 1.8TS(129hp) ήταν 8βάλβιδοι σε αντίθεση με την επόμενη γενιά TS που ήταν 16βάλβιδοι(βλ.1.6TS-120hp,1.8TS-140hp).
αν και δεν τα γνωρίσω τα της alfa τότε, νομίζω ότι και οι 8βάλβισοι 1.8TS είχαν 140 φεύγα άλογα. Πρώτη φορά ακούω για 129.
Επίσης οι 1.7boxer είχαν 130, οπότε χλωμό να βγάλει η alfa νέο μοτερ, υψηλότερου κυβισμού και μικρότερης ιπποδύναμης
Και όμως, δες εδώ:
http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_Twin_Spark_engine#2_valve_Twin_Spark_engines -
i stand corrected
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Και μια βασική λεπτομέρεια, οι 1.7TS(115hp) και 1.8TS(129hp) ήταν 8βάλβιδοι σε αντίθεση με την επόμενη γενιά TS που ήταν 16βάλβιδοι(βλ.1.6TS-120hp,1.8TS-140hp).
αν και δεν τα γνωρίσω τα της alfa τότε, νομίζω ότι και οι 8βάλβισοι 1.8TS είχαν 140 φεύγα άλογα. Πρώτη φορά ακούω για 129.
Επίσης οι 1.7boxer είχαν 130, οπότε χλωμό να βγάλει η alfa νέο μοτερ, υψηλότερου κυβισμού και μικρότερης ιπποδύναμης
Σιγουρα οι πρωτες 155 ηταν 1,8 129 ps...
-
Ναι!Ειχαμε μια...
-
Το πρώτο μοντέλο παρουσιάστηκε με κινητήρα 1.7 TS 116 ίππων. Σύντομα αντικαταστάθηκε από τον 1.8 T.S. 126 ίππων και τον 2.0 T.S. 143 ίππων. Σε ορισμένες χώρες παρουσιάστηκε και με κινητήρες Diesel 1.9 90 ίππους και 2.5 125 ίππων. Τα παραπάνω σύνολα ήταν 4 κύλιδρα σε σειρά. Η γκάμα των κινητήρων συμπληρώθηκε από τον εξαιρετικό κινητήρα V6 2.5, 166 ίππων ο οποίος εξελίχθηκε σε μια έκδοση 3 λίτρων που εξόπλιζε την 166. Το 1995 η γκάμα των μοντέλων αναναιώθηκε με βελτιώσεις στο σύστημα διεύθυνσης, ανάρτησης, αμαξώματος αλλά και με την αναβάθμιση των κινητήρων σε 16βάλβιδα σύνολα. Τώρα ο 2λιτρός απέδιδε 150 ίππους και ο 2.5 V6, 163 ίππους. Το 1996 παρουσιάστηκε και με τον 1.8 TS 16V των 140 ίππων.
-
Ο χρήστης felleas έγραψε:
Το πρώτο μοντέλο παρουσιάστηκε με κινητήρα 1.7 TS 116 ίππων. Σύντομα αντικαταστάθηκε από τον 1.8 T.S. 126 ίππων και τον 2.0 T.S. 143 ίππων. Σε ορισμένες χώρες παρουσιάστηκε και με κινητήρες Diesel 1.9 90 ίππους και 2.5 125 ίππων. Τα παραπάνω σύνολα ήταν 4 κύλιδρα σε σειρά. Η γκάμα των κινητήρων συμπληρώθηκε από τον εξαιρετικό κινητήρα V6 2.5, 166 ίππων ο οποίος εξελίχθηκε σε μια έκδοση 3 λίτρων που εξόπλιζε την 166. Το 1995 η γκάμα των μοντέλων αναναιώθηκε με βελτιώσεις στο σύστημα διεύθυνσης, ανάρτησης, αμαξώματος αλλά και με την αναβάθμιση των κινητήρων σε 16βάλβιδα σύνολα. Τώρα ο 2λιτρός απέδιδε 150 ίππους και ο 2.5 V6, 163 ίππους. Το 1996 παρουσιάστηκε και με τον 1.8 TS 16V των 140 ίππων.Στην Ελλαδα, η 1,7 8v (1749 cc,115 PS) ηρθε ενα χρονο αργοτερα απο την 1,8 8v (1773cc,129 PS και τη διλιτρη 8v(1995cc 143 ps).H 1,7 8v δεν αντικατεστησε την 1,8 8v αλλα πωλουνταν παραλληλα.
Να και η πρωτη δοκιμη στην Ελλαδα απο 4τ.(1992)
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=2946Kαι η 1,7 ενα σχεδον χρονο αργοτερα.
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=2512 -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Το πρώτο μοντέλο παρουσιάστηκε με κινητήρα 1.7 TS 116 ίππων. Σύντομα αντικαταστάθηκε από τον 1.8 T.S. 126 ίππων και τον 2.0 T.S. 143 ίππων. Σε ορισμένες χώρες παρουσιάστηκε και με κινητήρες Diesel 1.9 90 ίππους και 2.5 125 ίππων. Τα παραπάνω σύνολα ήταν 4 κύλιδρα σε σειρά. Η γκάμα των κινητήρων συμπληρώθηκε από τον εξαιρετικό κινητήρα V6 2.5, 166 ίππων ο οποίος εξελίχθηκε σε μια έκδοση 3 λίτρων που εξόπλιζε την 166. Το 1995 η γκάμα των μοντέλων αναναιώθηκε με βελτιώσεις στο σύστημα διεύθυνσης, ανάρτησης, αμαξώματος αλλά και με την αναβάθμιση των κινητήρων σε 16βάλβιδα σύνολα. Τώρα ο 2λιτρός απέδιδε 150 ίππους και ο 2.5 V6, 163 ίππους. Το 1996 παρουσιάστηκε και με τον 1.8 TS 16V των 140 ίππων.
Στην Ελλαδα, η 1,7 8v (1749 cc,115 PS) ηρθε ενα χρονο αργοτερα απο την 1,8 8v (1773cc,129 PS και τη διλιτρη 8v(1995cc 143 ps).H 1,7 8v δεν αντικατεστησε την 1,8 8v αλλα πωλουνταν παραλληλα.
σωστότερος
-
Mιας και αρχισαμε με τα παλια σενταν...
-
Σήμερα είδα 164 με νεαρά ξανθιά μέσα στην θέση του οδηγού εξαιρετικό σύνολο
-
-
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Mιας και αρχισαμε με τα παλια σενταν...
Η δεύτερη, είναι η Lancia Gamma, ακριβώς στο χρώμα που την είχα.
Λαντσιάκιας τότε εγώ, κάναμε 'καλές' διαδρομές με τις Alfa της εποχής. -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Σήμερα είδα 164 με νεαρά ξανθιά μέσα στην θέση του οδηγού εξαιρετικό σύνολοΕγώ Brera 3.2 με την ίδια οδηγό
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Σήμερα είδα 164 με νεαρά ξανθιά μέσα στην θέση του οδηγού εξαιρετικό σύνολο
Εγώ Brera 3.2 με την ίδια οδηγό
Mια απο τις παλιώτερες εικονες που μου'ρχονται στο μυαλό,ειναι αυτη μιας κατακόκκινης τζούνιορ με μια καταξανθη (πυραυλάκι ) οδηγο.
Καπου κατα το 1985 ή 86,στη Μοναστηριου μπροστα στο Καψης.Πάτησε γκαζι,δεν δεν την ξαναειδαμε. -
...κι εγώ θυμάμαι στα late 70s φίλη της μητέρας μου
[-10 χρόνια από εκείνη + 13 από εμένα]
με τζιν σορτσάκι και το δεξί χέρι μόνιμα στον -σχεδόν-οριζόντιο λεβιέ κυπαρισσί Τζούλιας...
τι ήχος Θεέ μου ! -
http://www.italiaspeed.com/2007/motor_s ... /3110.html
0-100 σε 5,4';
-
Επ , τι παίζει εδώ......
http://youtube.com/watch?v=h58ItpSfvak
Kαλώς σας βρήκα......
Παρακαλείσθε όσοι έχετε εμπειρίες με giulies και veloce να τς καταγράψετε!
Αυτά ήταν αυτοκίνητα....... -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
http://www.italiaspeed.com/2007/motor_shows/mph07/preview_autodelta/3110.html0-100 σε 5,4';
Σιγά.
Τον ίδιο κομπρέσσορα με του DePerni βάζουνε - το ίδιο σετάκι είναι.
Άλλωστε δεν το έχουν ολοκληρώσει ακόμα το project Brera - Spider. Ίσα που το παρουσιάζουν στις εκθέσεις ... -
http://www.in.gr/auto/tests/introductio ... stID=52338
*Η 8C προσφέρει καλή ποιότητα κύλισης και ακούγεται σπορτίφ, αλλά το ίδιο συμβαίνει και με ένα.... Hyundai Coupe των 25.000 ευρώ. *
malakia unlimited...
ΑLFA ROMEO FORUM