Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑLFA ROMEO FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑLFA ROMEO FORUM
    • 1
    • 2
    • 112
    • 113
    • 114
    • 115
    • 116
    • 749
    • 750
    • 114 / 750
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    38
    14985
    101548
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      car_crazy last edited by

      Ο χρήστης Babbis έγραψε:

      Και μια βασική λεπτομέρεια, οι 1.7TS(115hp) και 1.8TS(129hp) ήταν 8βάλβιδοι σε αντίθεση με την επόμενη γενιά TS που ήταν 16βάλβιδοι(βλ.1.6TS-120hp,1.8TS-140hp).

      αν και δεν τα γνωρίσω τα της alfa τότε, νομίζω ότι και οι 8βάλβισοι 1.8TS είχαν 140 φεύγα άλογα. Πρώτη φορά ακούω για 129.

      Επίσης οι 1.7boxer είχαν 130, οπότε χλωμό να βγάλει η alfa νέο μοτερ, υψηλότερου κυβισμού και μικρότερης ιπποδύναμης

      Και όμως όχι...
      Μία από τις πρώτες 155 που ήρθαν Ελλάδα ήταν δικιά μας και ήταν 1,8 με τα 129 άλογα...
      Πολύ ωραίο αυτοκίνητο για την εποχή του. Αν και ο πίσω όγκος ήταν λίγο μεγάλος έδενε ωραία με το υπόλοιπο σχήμα...
      Την είχαμε για 13 και χρόνια και ουσιαστικά σοβαρό πρόβλημα δεν έβγαλε εκτός του ότι έκαιγε λίγο λάδι παραπάνω, πράγμα βέβαια που το έλεγε και ο κατασκευαστής...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mak last edited by

        Ο χρήστης Babbis έγραψε:

        Και μια βασική λεπτομέρεια, οι 1.7TS(115hp) και 1.8TS(129hp) ήταν 8βάλβιδοι σε αντίθεση με την επόμενη γενιά TS που ήταν 16βάλβιδοι(βλ.1.6TS-120hp,1.8TS-140hp).

        αν και δεν τα γνωρίσω τα της alfa τότε, νομίζω ότι και οι 8βάλβισοι 1.8TS είχαν 140 φεύγα άλογα. Πρώτη φορά ακούω για 129.

        Επίσης οι 1.7boxer είχαν 130, οπότε χλωμό να βγάλει η alfa νέο μοτερ, υψηλότερου κυβισμού και μικρότερης ιπποδύναμης

        Και όμως, δες εδώ:
        http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_Twin_Spark_engine#2_valve_Twin_Spark_engines

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          babbis last edited by

          i stand corrected

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kostis20 last edited by

            Ο χρήστης Babbis έγραψε:

            Και μια βασική λεπτομέρεια, οι 1.7TS(115hp) και 1.8TS(129hp) ήταν 8βάλβιδοι σε αντίθεση με την επόμενη γενιά TS που ήταν 16βάλβιδοι(βλ.1.6TS-120hp,1.8TS-140hp).

            αν και δεν τα γνωρίσω τα της alfa τότε, νομίζω ότι και οι 8βάλβισοι 1.8TS είχαν 140 φεύγα άλογα. Πρώτη φορά ακούω για 129.

            Επίσης οι 1.7boxer είχαν 130, οπότε χλωμό να βγάλει η alfa νέο μοτερ, υψηλότερου κυβισμού και μικρότερης ιπποδύναμης

            Σιγουρα οι πρωτες 155 ηταν 1,8 129 ps...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              michael-amott last edited by

              Ναι!Ειχαμε μια...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                felleas last edited by

                Το πρώτο μοντέλο παρουσιάστηκε με κινητήρα 1.7 TS 116 ίππων. Σύντομα αντικαταστάθηκε από τον 1.8 T.S. 126 ίππων και τον 2.0 T.S. 143 ίππων. Σε ορισμένες χώρες παρουσιάστηκε και με κινητήρες Diesel 1.9 90 ίππους και 2.5 125 ίππων. Τα παραπάνω σύνολα ήταν 4 κύλιδρα σε σειρά. Η γκάμα των κινητήρων συμπληρώθηκε από τον εξαιρετικό κινητήρα V6 2.5, 166 ίππων ο οποίος εξελίχθηκε σε μια έκδοση 3 λίτρων που εξόπλιζε την 166. Το 1995 η γκάμα των μοντέλων αναναιώθηκε με βελτιώσεις στο σύστημα διεύθυνσης, ανάρτησης, αμαξώματος αλλά και με την αναβάθμιση των κινητήρων σε 16βάλβιδα σύνολα. Τώρα ο 2λιτρός απέδιδε 150 ίππους και ο 2.5 V6, 163 ίππους. Το 1996 παρουσιάστηκε και με τον 1.8 TS 16V των 140 ίππων.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kostis20 last edited by

                  Ο χρήστης felleas έγραψε:
                  Το πρώτο μοντέλο παρουσιάστηκε με κινητήρα 1.7 TS 116 ίππων. Σύντομα αντικαταστάθηκε από τον 1.8 T.S. 126 ίππων και τον 2.0 T.S. 143 ίππων. Σε ορισμένες χώρες παρουσιάστηκε και με κινητήρες Diesel 1.9 90 ίππους και 2.5 125 ίππων. Τα παραπάνω σύνολα ήταν 4 κύλιδρα σε σειρά. Η γκάμα των κινητήρων συμπληρώθηκε από τον εξαιρετικό κινητήρα V6 2.5, 166 ίππων ο οποίος εξελίχθηκε σε μια έκδοση 3 λίτρων που εξόπλιζε την 166. Το 1995 η γκάμα των μοντέλων αναναιώθηκε με βελτιώσεις στο σύστημα διεύθυνσης, ανάρτησης, αμαξώματος αλλά και με την αναβάθμιση των κινητήρων σε 16βάλβιδα σύνολα. Τώρα ο 2λιτρός απέδιδε 150 ίππους και ο 2.5 V6, 163 ίππους. Το 1996 παρουσιάστηκε και με τον 1.8 TS 16V των 140 ίππων.

                  Στην Ελλαδα, η 1,7 8v (1749 cc,115 PS) ηρθε ενα χρονο αργοτερα απο την 1,8 8v (1773cc,129 PS και τη διλιτρη 8v(1995cc 143 ps).H 1,7 8v δεν αντικατεστησε την 1,8 8v αλλα πωλουνταν παραλληλα.
                  Να και η πρωτη δοκιμη στην Ελλαδα απο 4τ.(1992)
                  http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=2946

                  Kαι η 1,7 ενα σχεδον χρονο αργοτερα.
                  http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=2512

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    felleas last edited by

                    Ο χρήστης kostis20 έγραψε:

                    Το πρώτο μοντέλο παρουσιάστηκε με κινητήρα 1.7 TS 116 ίππων. Σύντομα αντικαταστάθηκε από τον 1.8 T.S. 126 ίππων και τον 2.0 T.S. 143 ίππων. Σε ορισμένες χώρες παρουσιάστηκε και με κινητήρες Diesel 1.9 90 ίππους και 2.5 125 ίππων. Τα παραπάνω σύνολα ήταν 4 κύλιδρα σε σειρά. Η γκάμα των κινητήρων συμπληρώθηκε από τον εξαιρετικό κινητήρα V6 2.5, 166 ίππων ο οποίος εξελίχθηκε σε μια έκδοση 3 λίτρων που εξόπλιζε την 166. Το 1995 η γκάμα των μοντέλων αναναιώθηκε με βελτιώσεις στο σύστημα διεύθυνσης, ανάρτησης, αμαξώματος αλλά και με την αναβάθμιση των κινητήρων σε 16βάλβιδα σύνολα. Τώρα ο 2λιτρός απέδιδε 150 ίππους και ο 2.5 V6, 163 ίππους. Το 1996 παρουσιάστηκε και με τον 1.8 TS 16V των 140 ίππων.

                    Στην Ελλαδα, η 1,7 8v (1749 cc,115 PS) ηρθε ενα χρονο αργοτερα απο την 1,8 8v (1773cc,129 PS και τη διλιτρη 8v(1995cc 143 ps).H 1,7 8v δεν αντικατεστησε την 1,8 8v αλλα πωλουνταν παραλληλα.

                    σωστότερος

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kostis20 last edited by

                      Mιας και αρχισαμε με τα παλια σενταν...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mirage last edited by

                        Σήμερα είδα 164 με νεαρά ξανθιά μέσα στην θέση του οδηγού εξαιρετικό σύνολο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimitris60 last edited by

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimitris60 last edited by

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              thanassis last edited by

                              Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                              Mιας και αρχισαμε με τα παλια σενταν...

                              Η δεύτερη, είναι η Lancia Gamma, ακριβώς στο χρώμα που την είχα.
                              Λαντσιάκιας τότε εγώ, κάναμε 'καλές' διαδρομές με τις Alfa της εποχής.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                krusenstern last edited by

                                Ο χρήστης mirage έγραψε:
                                Σήμερα είδα 164 με νεαρά ξανθιά μέσα στην θέση του οδηγού εξαιρετικό σύνολο

                                Εγώ Brera 3.2 με την ίδια οδηγό

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  hunter last edited by

                                  Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                  Σήμερα είδα 164 με νεαρά ξανθιά μέσα στην θέση του οδηγού εξαιρετικό σύνολο

                                  Εγώ Brera 3.2 με την ίδια οδηγό

                                  Mια απο τις παλιώτερες εικονες που μου'ρχονται στο μυαλό,ειναι αυτη μιας κατακόκκινης τζούνιορ με μια καταξανθη (πυραυλάκι ) οδηγο.
                                  Καπου κατα το 1985 ή 86,στη Μοναστηριου μπροστα στο Καψης.Πάτησε γκαζι,δεν δεν την ξαναειδαμε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • alfetta
                                    alfetta last edited by

                                    ...κι εγώ θυμάμαι στα late 70s φίλη της μητέρας μου
                                    [-10 χρόνια από εκείνη + 13 από εμένα]
                                    με τζιν σορτσάκι και το δεξί χέρι μόνιμα στον -σχεδόν-οριζόντιο λεβιέ κυπαρισσί Τζούλιας...
                                    τι ήχος Θεέ μου !

                                    i think that God has got a sick sense of humour and, when i die, i expect to find him laughing...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      eddie_147 last edited by

                                      http://www.italiaspeed.com/2007/motor_s ... /3110.html

                                      0-100 σε 5,4';

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        akis_drive last edited by

                                        Επ , τι παίζει εδώ......
                                        http://youtube.com/watch?v=h58ItpSfvak
                                        Kαλώς σας βρήκα......
                                        Παρακαλείσθε όσοι έχετε εμπειρίες με giulies και veloce να τς καταγράψετε!
                                        Αυτά ήταν αυτοκίνητα.......

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          thanassis last edited by

                                          Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                                          http://www.italiaspeed.com/2007/motor_shows/mph07/preview_autodelta/3110.html

                                          0-100 σε 5,4';

                                          Σιγά.
                                          Τον ίδιο κομπρέσσορα με του DePerni βάζουνε - το ίδιο σετάκι είναι.
                                          Άλλωστε δεν το έχουν ολοκληρώσει ακόμα το project Brera - Spider. Ίσα που το παρουσιάζουν στις εκθέσεις ...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            eddie_147 last edited by

                                            http://www.in.gr/auto/tests/introductio ... stID=52338

                                            *Η 8C προσφέρει καλή ποιότητα κύλισης και ακούγεται σπορτίφ, αλλά το ίδιο συμβαίνει και με ένα.... Hyundai Coupe των 25.000 ευρώ. *

                                            malakia unlimited...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 112
                                            • 113
                                            • 114
                                            • 115
                                            • 116
                                            • 749
                                            • 750
                                            • 114 / 750
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr