Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    re 720 vs michelin exalto
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. re 720 vs michelin exalto
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    20
    47
    194
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gazos last edited by

      Απο προσωπικη εμπειρια, τα 720 ηταν απαραδεκτα. Εχω ενα peugeot 106 Rallye 16v, και μαλλον λογω βαρους δεν τα ζεσταινε ποτε! Οταν ομως ανεβαζανε θερμοκρασια, ηταν ΠΟΛΥ καλα. το θεμα ειναι πως ηταν ελαχιστες αυτες οι φορες. Τα exalto δεν τα εχω δοκιμασει, και σκεφτομαι να το κανω αυτη την σεζον, μιας και τα 539 τα εχουν ψιλοπαιξει. Ηταν ενα μετριο προς το καλο λαστιχο, αλλα λεω να ακουσω αυτους που λενε καλα λογια για τα michelin.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • F
        fiesta-ibiza last edited by

        Τα διαφορετικά αποτελέσματα στα δυο τεστ οφείλονται και στα διαφορετικά αυτοκίνητα.Στο τωρινό έχουν ibiza και στο πιό παλιό rallye.Τελείως διαφορετικά.
        Πάντως από ότι έχω καταλάβει τα exalto τα βάζουν πολύ σε rallye κυρίως 13άρια που είναι πιό απότομα για να κάνουν τη συμπεριφορά πιό εύκολα διορθώσιμη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • J
          j-marr last edited by

          διαβαζοντας το τεστ εντοιπωσιαστηκα και απο τα uniroyal

          μαλλον προσ τα Michelin κλινω τελικα

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • E
            emmanoyhl last edited by

            Δεν ξέρω πόσο μπορεί να επηρεάζει την απόδοση του ελαστικού το βάρος του αυτοκινήτου ή η διάσταση που δοκιμάζεται. Εγώ θα καταθέσω την προσωπική μου εμπειρία από τα RE720. Το αυτοκίνητο μου είναι Astra G 1400 και τα φοράω εδώ και τρις μήνες περίπου. Το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε προς το καλύτερο και σε κράτημα και σε οδική συμπεριφορά και σε αίσθηση του τιμονιού. Οι διαδρομές που κάνω είναι επί τι πλείστον σε ημιορεινές διαδρομές με στροφές και μικρές ευθείες και όχι μέσα στην πόλη. Για το μόνο που έχω αμφιβολίες είναι για την αντοχή τους στο χρόνο. Ενώ στο τεστ του περιοδικού αναφέρεται ότι έχουν καλή αντοχή, οι φίλοι και γνωστοί από το Forum που έμαθαν ότι έβαλα τα συγκεκριμένα λάστιχα με απογοήτευσαν λέγοντας μου ότι αντέχουν ένα χρόνο ή γύρο στα 20.000 χλμ. Αν έχει κανείς εμπειρία για μεγαλύτερο διάστημα ας μας διαφωτίσει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              gazos last edited by

              Νομιζω πως παιζει μεγαλο ρολο το βαρος και η δυναμη του αυτοκινητου. Αν παρεις ενα 106 16ν και ενα kid με ιδια ελαστικα, το ιδιο θα συμπεριφερθουν? στο μεν 1.6 θα ζεσταθει με την μια, στο δε 1.0 θα αργησει πολυ, και μπορει να μην φτασει και στην ιδανικη θερμοκρασια ποτε.

              Οσο για το 720, ηταν καλο το πρωτο 6μηνο που το ειχα. Μετα αρχισε να ξεραινεται, και να μην κραταει ΚΑΘΟΛΟΥ εκτος και αν το ζεσταινες (πονεμενη ιστορια). Στο 106 δεν θα το ξαναεβαζα ΠΟΤΕ!

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • K
                kimi last edited by

                Για πίστα είναι ότι πρέπει

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • P
                  poliviosfp last edited by

                  εγω φοράω εδώ και δύο χρόνια τα exalto και δεν μπορώ να πω ότι ειμαι ικανοποιημένος σε σημείο που να πιστέυω ότι τα μανίσια bridgestone που φοραγε το honda μου ταίριαζαν καλύτερα! καταρχάς το πέλμα τους είναι πολύ βρόχινο και καθόλου ασφάλτινο. έχει όντως αυτό το γλυκό γλίστριμα που λέτε αλλά αυτό σε ένα σημείο γίνεται ενοχλητικό γιατί σου δημιουργεί την αίσθηση ότι το αμάξι πάει στο περίπου και δεν κρατάει ποτέ! όσον αφορά στο βρεγμένο δεν με εντυπωσιάζουν αν και έπρεπε λόγω χάραξης! και εγώ πρωτού τα αγοράσω στηρίχτηκα σε δοκιμέσ περιοδικών αλλά λεσ και μιλαγανε για άλλο λάστιχο. άσε που άλλαξε και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου έγινε υπερστροφικό. φοράω 185-60-14. ειδικά τώρα που σλκήρηνα την ανάρτηση του αυτοκινήτου (H N R (3,5) ME BILSTEIN SPRINT) το κράτημα τους φαίνεται πολύ λίγο για το αυτοκίνητο. όσο για τον θόρυβο είναι κατά πολύ μεγαλύτερος από πριν! πιστέυω ότι τα GOODYEAR F1 είναι πολύ καλύτερα μου κάνει τρομερή εντύοωση που έχουν τρελαθεί όλοι με αυτά και τα φοράνε σε ραλυ και vts!τι να πώ μπορεί να μην ταιριάζουν στο δικόμου αμάξι ή να έχουν αλλαξει κάτι στη γόμα τους

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • K
                    kpsig moderator last edited by

                    Μα το exalto ποτέ δεν θεωρήθηκε λάστιχο 'επιδόσεων'.
                    Και σίγουρα δεν προσφέρει αντοχή!!

                    Για το F1 της Goodyear θα συμφωνήσω και εγώ. Ακόμη πιο καλό το Dunlop SP9000, αν και δεν είμαι σίγουρος για το αν βγαίνει σε 195/45/15.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      gazos last edited by

                      Οντως για πιστα ειναι πολυ ανθεκτικα τα bridgestone.
                      Το κακο με τα F1 ειναι πως δεν βγαινουν σε 14in

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        corsair last edited by

                        Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                        οι φίλοι και γνωστοί από το Forum που έμαθαν ότι έβαλα τα συγκεκριμένα λάστιχα με απογοήτευσαν λέγοντας μου ότι αντέχουν ένα χρόνο ή γύρο στα 20.000 χλμ. Αν έχει κανείς εμπειρία για μεγαλύτερο διάστημα ας μας διαφωτίσει.

                        Εμμμ εγω τα φοραω στο Punto μου εδω και 1 χρονο ηδη και ειναι μια χαρα σε οτι αφορα το επιπεδο φθορας τους... δηλαδη θα βγαλουν και τον δευτερο χρονο μια χαρα. Λαβε υποψην πως ετησια γραφω γυρω στα 20000 χιλιομετρα και οι διαδρομες που κινουμε καθημερινα ειναι βουνισια στροφιλικια και μεγαλες ευθειες... και δεν ειμαι και ο ποιο αργος οδηγος του κοσμου

                        Παντως απο τα RE720 εγω εχω μεινει καταευχαριστημενος και κατι περι ζεσταματων κλπ κλπ απο οτι εχω διαπιστωσει δεν ισχυουν στην πραξη. Τα λαστιχα πιανουν καλα κατω ακομα και οταν ειναι σχετικα κρυα και οι οποιες διαφορες ειναι μικρες. Σαν λαστιχο ειναι σχετικα σκληρο (εχει αυξηθει το κοπανημα της αναρτησης), η ελκτικη προσφυση για τις εκκινησεις ειναι σχετικα μετρια, αλλα για φρεναρισματα και στροφιλικια βρισκεται στο στοιχειο του. Παντως αμα ειχα βαλει exalto αυτη την στιγμη θα χρειαζομουν καινουργια λαστιχα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          gazos last edited by

                          Ο χρήστης corsair έγραψε:

                          οι διαδρομες που κινουμε καθημερινα ειναι βουνισια στροφιλικια και μεγαλες ευθειες...

                          Παντως απο τα RE720 εγω εχω μεινει καταευχαριστημενος και κατι περι ζεσταματων κλπ κλπ απο οτι εχω διαπιστωσει δεν ισχυουν στην πραξη. Τα λαστιχα πιανουν καλα κατω ακομα και οταν ειναι σχετικα κρυα και οι οποιες διαφορες ειναι μικρες. Σαν λαστιχο ειναι σχετικα σκληρο (εχει αυξηθει το κοπανημα της αναρτησης), η ελκτικη προσφυση για τις εκκινησεις ειναι σχετικα μετρια, αλλα για φρεναρισματα και στροφιλικια βρισκεται στο στοιχειο του. Παντως αμα ειχα βαλει exalto αυτη την στιγμη θα χρειαζομουν καινουργια λαστιχα...

                          Φιλε απο οτι μας λες, δεν το εχεις δοκιμασει στην πολη οταν δεν ζεστιανεται. Δοκιμασε να φρεναρεις με κρυο 720 σε κανα στοπ με λιωμα ασφαλτο...
                          Επισης εχει σημασια η κατασταση των δρομων στους οποιους κινεισαι. Αν ειναι καλοι ποιοτικα, τοτε 1-2 στροφες και ζεσταθηκε. Αν εχει ασφαλτο που καθρεφτιζεσαι...αστα να πανε... Επισης παιζει ρολο και το αυτοκινητο. Σε αλλα δουλευει το ενα λαστιχο σε αλλα το αλλο... τι να πω... Εγω ακομη ψαχνω για ενα καλο λαστιχο για το 106. Το καθενα εχει τα 'δικα του'

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • P
                            piii last edited by

                            Να πώ και εγώ τι γνώμη μου. φοράω 720 στο αυτοκινητο μου εδώ και 2 χρονια(Punto GT). Συγκεκριμένα για το δικό μου car τα λάστιχα ήταν εξαιρετικά όταν ήταν καινούργια. Θυμάμαι συγκεκριμένα σε μια αναστροφή με χειρ. που είχα κανει μεταβίας ξεκόλλησε απο την θέση του και αυτό στριγγλίζοντας. Ομως με τον καιρό το λάστιχο άρχισε να γίνεται πολύ γλυστερό. Μετά από καμιά 25αρια χιλίαδες χλμ. μπορώ να πώ ότι δεν βαστάει μία. Κάθε φορά που θα πατήσω λιγάκι παραπάνω το γκάζι στην εκκίνηση σπινιάρει ακατάπαυστα. Μάλλον θέλουν αλλαγή. Τι βάζεις όμως είναι το μεγάλο ερώτημα?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              corsair last edited by

                              Ο χρήστης gazos έγραψε:

                              Φιλε απο οτι μας λες, δεν το εχεις δοκιμασει στην πολη οταν δεν ζεστιανεται. Δοκιμασε να φρεναρεις με κρυο 720 σε κανα στοπ με λιωμα ασφαλτο...
                              Επισης εχει σημασια η κατασταση των δρομων στους οποιους κινεισαι. Αν ειναι καλοι ποιοτικα, τοτε 1-2 στροφες και ζεσταθηκε. Αν εχει ασφαλτο που καθρεφτιζεσαι...αστα να πανε... Επισης παιζει ρολο και το αυτοκινητο. Σε αλλα δουλευει το ενα λαστιχο σε αλλα το αλλο... τι να πω... Εγω ακομη ψαχνω για ενα καλο λαστιχο για το 106. Το καθενα εχει τα 'δικα του'

                              Εμμμ ναι, δεν εχεις αδικο σε αυτο! Η ασφαλτος στην οποια κινουμαι ειναι καλη και ναι... οταν μιλαμε για δρομο γυαλι και κρυο κρυο λαστιχο εκει εχουμε ενα προβληματακι αλλα και παλι γλυστραει τουλαχιστον γλυκα...

                              Παντως σχετικα με την φθορα τους δεν μπορουν να βγουν και ασφαλη συμπερασματα γιατι εξαρταται παντα γιατι χρηση μιλαμε... σε αλλο χρονο θα τα φαει ο πατερας μου και σε αλλο εγω...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                gvala last edited by

                                Ο χρήστης gazos έγραψε:
                                Οντως για πιστα ειναι πολυ ανθεκτικα τα bridgestone.
                                Το κακο με τα F1 ειναι πως δεν βγαινουν σε 14in

                                Δεν αντέξαν και για πολύ στα Μεγαρα. Πέντε φορές απο τρεις-τέσσερεις γύρους σε διάστημα δύο ωρών και οι ώμοι άρχισαν να εξαφανίζονται ....
                                Πάντως κράταγαν καλά (και ας ήταν ενός χρόνου, δεν ξέρω πως θα κράταγαν καινούρια, βέβαια με ανεβασμένες πιέσεις γιατί αλλοιως δεν θα έμενε λάστιχο στα πλαϊνά)
                                Opel Astra G 1400 sport, 195/60/15.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • H
                                  hunter last edited by

                                  Γιάννη,γιά ποιό από τά δύο μιλάς;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • G
                                    gvala last edited by

                                    Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                    Γιάννη,γιά ποιό από τά δύο μιλάς;

                                    Bridgestone 720

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gvala last edited by

                                      Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                      Γιάννη,γιά ποιό από τά δύο μιλάς;

                                      Bridgestone 720. Γενικά έχω απογοητευθει απο την αντοχή τους. Φθάρηκαν πολύ γρήγορα και αναφερομαι συνολικά στον εναν χρονο που τα ειχα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        chemic last edited by

                                        Ο χρήστης gvala έγραψε:

                                        Γιάννη,γιά ποιό από τά δύο μιλάς;

                                        Bridgestone 720. Γενικά έχω απογοητευθει απο την αντοχή τους. Φθάρηκαν πολύ γρήγορα και αναφερομαι συνολικά στον εναν χρονο που τα ειχα.

                                        γιάννη τα πιέζεις γιαυτό . Στο ραλλύ του γιώργου, δεν έχουμε δει μεγάλη φθορά(χρήση μέσα στην πόλη, και 'ειδική' τα βράδυα). Και άλλος φίλος με σάξο , δεν παρατήρησε μεγάλη φθορά (μάλλον το ανάποδο, αφού γκρινιάζουν πως δεν ζεσταίνονται κτλ)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • H
                                          hunter last edited by

                                          Εγώ ρέ παιδιά,τά περπάτησα στήν πίστα τών Σερρών,ναί μέν φθάρθηκαν αρκετά,αλλά δέν νομίζω ότι κάποιο άλλο θά ΄φθειρώτανε λιγότερο!!!Καί μέ 'τσαπατσούλικη' οδήγηση(πολλά στραμπουλίγματα),καί πολλούς γύρους κάναμε,καί παρόλα αυτά,έμεινε αρκετό πέλμα γιά νά τά αποτελειώσω στήν επόμενη επίσκεψη στήν πίστα!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • G
                                            gvala last edited by

                                            Πάντως τωρα που ήρθε η ωρα να τα αλλάξω, μάλλον για Exalto θα κοιτάξω. Και σκεφτομαι και τα Uniroyal, πολυ καλά αποτελέσματα στο τεστ των 4Τ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr