Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT RALLYEvsSAXO VTS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT RALLYEvsSAXO VTS
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    32
    51
    564
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      psychodriver last edited by

      Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:

      Το σασμαν ειναι τρομερο?? Τι εννοεις? Απο αποψη σχεσεων? Γιατι χειροτερο σασμαν σε αυτοκινητο με τετοιες διαθεσεις και τετοιο προορισμο δεν πρεπει να υπαρχει αλλο (υπαρβαλλω λιγο, οχι πολυ!)

      Εντάξει... Έχοντας οδηγήσει Alfetta, δύσκολα μπορώ να πω πως υπάρχει χειρότερο σασμάν...

      Αλλά και του Ραλλακίου, τα χάλια του έχει... Ειδικά τα συγχρονιζέ 2ας και 3ης είναι τρισάθλια... Μονόδρομος τα Peugeot Sport, ακόμη και με εργοστασιακό μοτέρ...

      Οσο για το ακαμπτο αμαξωμα και ειδικα για το πατωμα, θα διαφωνησω ΚΑΘΕΤΑ. Μπορει τα περιοδικα να λενε, να λενε και να λενε, αλλα η καλη γεωμετρια, η καλες ρυθμισεις στην αναρτηση, και η αμεσοτητα που δινουν ολα αυτα, οντως σε κανουν να πιστευεις οτι εχει καλο πλαισιο κλπ κλπ..
      Πολλες φορες και με διαφορους τροπους εχω διαπιστωσει (κι οχι μονο εγω φυσικα) οτι δεν ειναι ετσι τα πραγματα (δε λεω οτι ειναι χειροτερο απο ολα τα αλλα, απλα δεν ειναι τα πραγματα τοσο θε'ι'κα που τα παρουσιασαν τα περιοδικα).

      Γιατί βρε Νίκο ;;; Επειδή το παρκάρεις με τον ένα τροχό πάνω σε πετραδάκι, και στρεβλώνει ;;;

      Πάντως με μπάρα ψαλιδιών-θόλων, τα πράγματα καλυτερεύουν... Και με cage γίνονται άψογα (σα Mercedes το αισθάνεσαι). Και η παθητική του ασφάλεια είναι ανεξήγητα επαρκής !!!

      Και τελος, οποιο και απο τα 2 να επιλεξεις θα χαρεις να το οδηγεις, αν και μονο αν το αφησεις ως εχει, σε εργοστασιακη μορφη (δε μιλαω για τον κινητηρα). Γιατι μετα ΣΙΓΟΥΡΑ θα σε ευχαριστει να το οδηγεις αλλα θα σου δημιουργει πονοκεφαλο με τις λυσεις που εχεις επιλεξει ή που ΘΑ επιλεξεις. Ειναι δυσκολο αυτοκινητο στη συνολικη βελτιωση.

      Ορθότατος. Οι 'γρήγοροι της καφετέριας' που το χαμηλώνουν 6cm και νομίζουν οτι το βελτίωσαν είναι μακριά νυχτωμένοι...

      Και αφου το εθαψα λοιπον μεχρι τωρα, να ξεκαθαρισω οτι ειμαι κι εγω κατοχος 106rallye. Την ευχαριστηση που μπορει να σου προσφερει σπανια τη βρισκεις σε θνητες κατασκευες.

      Το είπε και ο Jeremy Clarkson, άλλωστε

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • T
        theorallye last edited by

        **Και η παθητική του ασφάλεια είναι ανεξήγητα επαρκής !!! **

        Ξέρεις εσύ αγόρι μου, ε;

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • G
          gatony last edited by

          Rallye και πάλι Rallye
          Για όλους τους λόγους που είπαν οι προηγούμενοι,γιατί είχα το 1.4 πριν και πιστεύω πως ήταν το καλύτερο 'σχολείο',γιατί το saxo παρουσιάστηκε αργότερα(φωτοτυπία δεκαχίλιαρου είπε ο Νίκος και θα συμφωνήσω απόλυτα),γιατί σου φτιάχνει τη διάθεση,γιατί έχει γίνει πλέον CULT όπως διάβασα σε περιοδικό,γιατί δεν ξαναβγαίνουν τετοια αυτ/τα και γιατί ναι ......ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ!!!
          Τρέξτε να προλάβετε.

          Υ.Γ.αχ αύτό το σασμάν που ανέφερες Νίκο,να μπορούσα να έβαζα το κιβώτιο απ'το Μicra 1.3 της αδερφής μου με τις σχέσεις του rallye

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            abarth last edited by

            οσο πιο ξερο τοσο πιο καλο! γι αυτο το λογο θα προτιμουσα ενα 13αρακι ραλλακι γυμνο με 2 μπακετ ενα χωστο τιμονακι και μια καλη αναρτηση κι ας μην εχει κλιματισμο κι ας μην εχει ηλεκτρικα παραθυρα κι ας μην εχει υδραυλικη υποβοηθηση... και στην τελικη η καλυτερη λυση ειναι να του πεταξεις πανω το 16ν το μοτερακι και τελος! το ιδανικο μικρο αυτοκινητο!

            το λεει και το ονομα: Rallye!

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • P
              psychodriver last edited by

              Ο χρήστης TheoRallye έγραψε:

              **Και η παθητική του ασφάλεια είναι ανεξήγητα επαρκής !!! **

              Ξέρεις εσύ αγόρι μου, ε;

              29 Φαναρτζήδες, 29 Κατασκευαστές Καλύμπρας και 29 Πωλητές Τροπέτων συνιστούν PsychoDriver... Αυτοί ξέρουν

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                alex-ssgti last edited by

                Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:

                ...Αλλα να δω ως ποτε θα με πεδευει με το βρωμοπατωμα, τις βρωμοαναρτησεις του και τους βρωμοθορυβους που προερχονται απο αυτα (πατωμα και αναρτησεις). Αν ηταν λιγο πιο μεγαλο να χωραει και μια γεφυρα, θα ηταν οτι πρεπει. Με λιγα λογια.. αν ηταν 306Race θα ηταν οτι πρεπει...

                ΠΑΡΕ 306 !

                Μα Νίκο ξεχνάς την ένδοξη ιστορία της Citroen Sport????

                Rallye και πάλι Rallye!
                H 306 Race...ή έστω το GTi!
                (τώρα γιατί πήρα Swift είναι άλλη ιστορία!)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  goe last edited by

                  Πιστεύω οτι το Saxo είναι μια απομίμηση του Rallye. Σιγουρα δεν είναι κακό όμως

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης Goe έγραψε:
                    Πιστεύω οτι το Saxo είναι μια απομίμηση του Rallye. Σιγουρα δεν είναι κακό όμως

                    Έ, όχι απομίμηση! Το ίδιο αυτοκίνητο είναι με μαλακότερη ανάρτηση και λίγο καλύτερο εξοπλισμό. 'Ρυθμίσεις άνεσης' θα το 'λεγα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      quatropower last edited by

                      Στην Γαλια το saxo θεωρειται καλυτερο.Εδω ομως τα στελνουν με αντεστραμενες ρυθμησεις νομιζω.Ειναι σχεδον τα ιδια.Το πλεονεκτημα του ραλι ειναι οτι εχει καλυτερη ιστορια και ειναι λιγο πιο καλο σε εργοστασιακη μορφη.Aν ομως εχεις μοντερνο μυαλο τοτε ...saxo.your choise

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gabriel last edited by

                        θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω,προσωπικά μου αρέσει περισσότερο και πάντα μου άρεσε περισσότερο το saxo και για αυτό το προτίμησα,παρόλο που ήταν ακριβότερο σαν μεταχειρισμένο.
                        Μου αρέσει η ταχύτητα,η εμφάνιση και ο καλος εσωτερικός χώρος (σαφέστερα καλύτερος του rallye πάντως).
                        Τη ταχύτητα την έχουν εξισου και τα 2,η εμφάνιση είναι υποκειμενικό,με 1000 το saxo πιό όμορφο για μένα και λίιιγο πιό μεγάλο (3.67 Rallye έναντι 3.73 του saxo) .
                        Όσο για το εσωτερικό;Νομίζω ότι δεν υπάρχει σύγκριση...
                        Πάντως χώρίς να είμαι απόλυτος,μιας και θέσατε θέμα απομίμησης,το VTS με τον 16V 120+άλογα βγαίνει από το 96 νομίζω το rallye με τον αντίστοιχο κινητήρα από πότε βγαίνει;
                        Τέλος είναι καθαρά θέμα γούστου το αυτοκίνητο και είναι λογικό ο καθένας να υπερασπίζεται το δικό του.
                        Φιλικότατα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • elteo
                          elteo last edited by

                          Τα εχω κ τα δυο!
                          Θα επελεγα το VTS για το συγχρονο εσωτερικο του και την ανεση του.
                          Θα επελεγα το Rallye για το τροπο που στριβει!

                          Κατα τα αλλα και τα δυο ειναι ψιλοιδια!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Ο χρήστης elteo έγραψε:
                            Τα εχω κ τα δυο!
                            Θα επελεγα το VTS για το συγχρονο εσωτερικο του και την ανεση του.
                            Θα επελεγα το Rallye για το τροπο που στριβει!

                            Κατα τα αλλα και τα δυο ειναι ψιλοιδια!

                            Ο έχων δύο χιτώνας,δίνει τον ένα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Ο χρήστης trexa_gyreve έγραψε:

                              Τα εχω κ τα δυο!
                              Θα επελεγα το VTS για το συγχρονο εσωτερικο του και την ανεση του.
                              Θα επελεγα το Rallye για το τροπο που στριβει!

                              Κατα τα αλλα και τα δυο ειναι ψιλοιδια!

                              Ο έχων δύο χιτώνας,δίνει τον ένα.

                              Xα χα χα για χιτωνες μιλησε ο Κυριος...
                              Εγω ειχα το Rallaki αλλα ο πατερας μου αγoρασε στην αδερφη μου το vts(!!!!) κι επειδη δεν την βολευε (πηρε το Smart) εμεινε στην οικογενεια το vts δηλ σε μενα!
                              Ετσι βρεθηκα με 2 χιτωνες!Δεν με χαλαει...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                michelle last edited by

                                Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                Xα χα χα για χιτωνες μιλησε ο Κυριος...
                                Εγω ειχα το Rallaki αλλα ο πατερας μου αγoρασε στην αδερφη μου το vts(!!!!) κι επειδη δεν την βολευε (πηρε το Smart) εμεινε στην οικογενεια το vts δηλ σε μενα!
                                Ετσι βρεθηκα με 2 χιτωνες!Δεν με χαλαει...

                                Μάλιστα!... Φαντάζομαι θα έχετε και κάποια οικονομική άνεση ως οικογένεια για να πήρατε το Smart (σίγουρα overpriced σαν 'αυτοκίνητο πόλης', τουλάχιστον ως καινούριο) και να κρατάτε ταυτόχρονα 2 ψιλοϊδια, όπως λες, αυτοκίνητα για 1 οδηγό, πληρώνοντας τέλη, ασφάλειες, σέρβις κλπ, ε?!...

                                Και πως και δε σκέφτηκε να το πουλήσει το VTS μια που δεν τη βόλευε (σε τι?) η αδερφή σου (ή ο πατέρας σου, αν αυτός τα χειρίζεται τέτοια θέματα) για να πάρει είτε το Smart ή κάποιο άλλο της αρεσκείας της με τα 'έξτρα' χρήματα?

                                Απλά είμαι περίεργη!...
                                Μ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  Ο χρήστης Michelle έγραψε:

                                  Xα χα χα για χιτωνες μιλησε ο Κυριος...
                                  Εγω ειχα το Rallaki αλλα ο πατερας μου αγoρασε στην αδερφη μου το vts(!!!!) κι επειδη δεν την βολευε (πηρε το Smart) εμεινε στην οικογενεια το vts δηλ σε μενα!
                                  Ετσι βρεθηκα με 2 χιτωνες!Δεν με χαλαει...

                                  Μάλιστα!... Φαντάζομαι θα έχετε και κάποια οικονομική άνεση ως οικογένεια για να πήρατε το Smart (σίγουρα overpriced σαν 'αυτοκίνητο πόλης', τουλάχιστον ως καινούριο) και να κρατάτε ταυτόχρονα 2 ψιλοϊδια, όπως λες, αυτοκίνητα για 1 οδηγό, πληρώνοντας τέλη, ασφάλειες, σέρβις κλπ, ε?!...

                                  Και πως και δε σκέφτηκε να το πουλήσει το VTS μια που δεν τη βόλευε (σε τι?) η αδερφή σου (ή ο πατέρας σου, αν αυτός τα χειρίζεται τέτοια θέματα) για να πάρει είτε το Smart ή κάποιο άλλο της αρεσκείας της με τα 'έξτρα' χρήματα?

                                  Απλά είμαι περίεργη!...
                                  Μ.

                                  H περιεργεια σκοτωσε την γατα!!!
                                  Λοιπον το κρατησαμε ελεω δουλειας του πατερα μου!Η δουλεια του ειναι κεντρο και καταλαβαινεις δακτυλιοι κτλ!
                                  Το Smart μιας και εισαι γυναικα ειναι απο τα πιο ευκολοδηγητα κουβαδακια!Και μιας και η αδερφη δεν ειναι και τζινι στην οδηγηση πηραμε αυτο κι ολα καλα!
                                  Οσον αφορα το θεμα συντηρηση δεν ειναι κ τιποτα αν σκεφτεις οτι στην οικογενεια δουλευουν ολοι..και δεν δουλευουμε μονο για τα αυτοκινητα ετσι?
                                  Παντως ειναι καλη φαση!Rallye k vts μαζι!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikos-karnis last edited by

                                    Φίλε Gabriel νoμίζω ότι δεν τα ξέρεις και τόσο καλά τα πράγματα. Η Peugeot είναι αυτή που προμηθεύει με κινητήρες την Citroen. Για παράδειγμα αναφέρω :a) 1995 106 GTi 120 PS μετά από 6 μήνες περίπου εμφανίστηκε για πρώτη φορά τότε το SAXO αντικαταστάτης του AX. b) Eπίσης, το 106 Rallye 1.3 100PS το 1993?? αν δεν κάνω λάθος, κυκλοφόρησε και αργότερα σε μια special έκδοση του AX το LE MANS επίσης με 100 PS. Aν θέλεις και πιο πρόσφατο παράδειγμα με τον κινητήρα του 307 110 PS τοποθετήθηκε αργότερα και στα νέα μοντέλα της Citroen C3 και πρόσφατα στο C2.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      Ο χρήστης Νίκος Καρνής έγραψε:
                                      Φίλε Gabriel νoμίζω ότι δεν τα ξέρεις και τόσο καλά τα πράγματα. Η Peugeot είναι αυτή που προμηθεύει με κινητήρες την Citroen. Για παράδειγμα αναφέρω :a) 1995 106 GTi 120 PS μετά από 6 μήνες περίπου εμφανίστηκε για πρώτη φορά τότε το SAXO αντικαταστάτης του AX. b) Eπίσης, το 106 Rallye 1.3 100PS το 1993?? αν δεν κάνω λάθος, κυκλοφόρησε και αργότερα σε μια special έκδοση του AX το LE MANS επίσης με 100 PS. Aν θέλεις και πιο πρόσφατο παράδειγμα με τον κινητήρα του 307 110 PS τοποθετήθηκε αργότερα και στα νέα μοντέλα της Citroen C3 και πρόσφατα στο C2.

                                      So what Νικο?
                                      Δεν βγαζουμε τιποτα ετσι και ειλικρινα δεν καταλαβαινω τα αρνητικα σχολια των Ραλλακηδων κατα του Saxo!Τοσα posts και τα περισσοτερα αρνητικα λες και το Saxo ανηκει στην Vag!
                                      Psa group κυριοι!
                                      Λετε να ναι δυσκολο να τα κανει πανομοιοτυπα?
                                      Δεν το εκανε για λογους εσωτερικου ανταγωνισμου!Και καλα εκανε!Οπως προανεφερα Saxo αν θες ανεση,συγχρονο εσωτερικο και καλυτερο εξοπλισμο και Ραλι για τον τροπο που στριβει!
                                      Μην ειρωνευεστε την Citroen Sport και γενικοτερα την Citroen διοτι θα μπορουσε καλλιστα το απολυτο αμαξακι να ηταν το Saxo και το Ραλλακι να μην υπηρχε αλλα μονο η νεροβραστη εκδοση του GTi!
                                      Aπλα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        michelle last edited by

                                        Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                        Xα χα χα για χιτωνες μιλησε ο Κυριος...
                                        Εγω ειχα το Rallaki αλλα ο πατερας μου αγoρασε στην αδερφη μου το vts(!!!!) κι επειδη δεν την βολευε (πηρε το Smart) εμεινε στην οικογενεια το vts δηλ σε μενα!
                                        Ετσι βρεθηκα με 2 χιτωνες!Δεν με χαλαει...

                                        Μάλιστα!... Φαντάζομαι θα έχετε και κάποια οικονομική άνεση ως οικογένεια για να πήρατε το Smart (σίγουρα overpriced σαν 'αυτοκίνητο πόλης', τουλάχιστον ως καινούριο) και να κρατάτε ταυτόχρονα 2 ψιλοϊδια, όπως λες, αυτοκίνητα για 1 οδηγό, πληρώνοντας τέλη, ασφάλειες, σέρβις κλπ, ε?!...

                                        Και πως και δε σκέφτηκε να το πουλήσει το VTS μια που δεν τη βόλευε (σε τι?) η αδερφή σου (ή ο πατέρας σου, αν αυτός τα χειρίζεται τέτοια θέματα) για να πάρει είτε το Smart ή κάποιο άλλο της αρεσκείας της με τα 'έξτρα' χρήματα?

                                        Απλά είμαι περίεργη!...
                                        Μ.

                                        H περιεργεια σκοτωσε την γατα!!!
                                        Λοιπον το κρατησαμε ελεω δουλειας του πατερα μου!Η δουλεια του ειναι κεντρο και καταλαβαινεις δακτυλιοι κτλ!
                                        Το Smart μιας και εισαι γυναικα ειναι απο τα πιο ευκολοδηγητα κουβαδακια!Και μιας και η αδερφη δεν ειναι και τζινι στην οδηγηση πηραμε αυτο κι ολα καλα!
                                        .....
                                        Παντως ειναι καλη φαση! Rallye k vts μαζι!

                                        Είτε το ένα είχα είτε το άλλο το ίδιο θα μου έκανε. Δύο 'ιδια' μόνο και μόνο για μονά-ζυγά δε θα τα κράταγα. Καλύτερα ένα μικρό κι ένα μεσαίο, να πας κι εκδρομή λίγο πιο άνετα αν θέλεις. Λέω εγώ τώρα...

                                        Και καλά, πως το είδε ο πατέρας σου και πήρε στην αδερφή σου (που δεν είναι και τζίνι στην οδήγηση, όπως λες!) αμάξι με 120 άλογα και 0-100 σε 8.5??! Γιατί δεν της πήρε το 1.1 ή το 1.4 που είναι και πολύ πιο οικονομικά? Και μετά δεν γκρίνιαζε που προτίμησε το 'κουβαδάκι' Smart που είναι μισή μερίδα κι έτσι και τη φάει από κανένα αληθινό αυτοκίνητο που έχει και κάποιο εκτόπισμα τον ήπιε?!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          thanosm last edited by

                                          Νομίζω ότι και τα δύο μοντέλα εχουν πάρα πολλά κοινά σημεία και νομίζω ότι εκεί που κρίνεται στο ποιο τελικά θα διαλέξει κανείς είναι στο πόσο σε εκτίμηση έχει τη μία ή την άλλη εταιρεία αντίστοιχα και σε λίγες λεπτομέρειες όπως το εσωτερικό(αισθητικά πάντα)και το εξωτερικό.
                                          Ως μοντέλα αρκετά αξιόλογα και σοβαρά για τον σκοπό που κυκλοφόρησαν για μινι Gti δηλαδή
                                          Τώρα νομίζω ότι δεν είναι και τα μοντέλα που θα γράψουν ιστορία.
                                          Το έχουν κάνει άλλα των ίδιων εταιριών
                                          Πρόταση?Αν ξεφύγουμε για 2.0 θα πρότεινα 306Gti και renault clio2.0
                                          Αν μιλάμε για Γαλλικά.Γιατί αλλιώς υπάρχουν πολλές και εξίσου καλές προτάσεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • elteo
                                            elteo last edited by

                                            Είτε το ένα είχα είτε το άλλο το ίδιο θα μου έκανε. Δύο 'ιδια' μόνο και μόνο για μονά-ζυγά δε θα τα κράταγα. Καλύτερα ένα μικρό κι ένα μεσαίο, να πας κι εκδρομή λίγο πιο άνετα αν θέλεις. Λέω εγώ τώρα...

                                            Eσυ!
                                            Αλλα εγω με μεγαλη ευχαριστηση τα κρατω!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr