-
Και πρόλαβαν και σκούπισαν χόρτα και χαλίκια από το ασφαλτοστρωμένο κομμάτι...
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Μα καλά, σε κανέναν δεν έκανε εντύπωση το γεγονός ότι στο χωματόδρομο δεν υπάρχει ίχνος φρεναρίσματος από το αυτοκίνητο και τα χαλίκια που οριοθετούν τις ροδιές; Αν έχασε τα φρένα όπως υποστηρίζουν θα έπρεπε να έχει κάτι σημάδια ΝΑ μετά συγχωρήσεως από τα ελαστικά και τα χαλίκια να έχουν σκορπιστεί.Υπότίθεται δεν έφτασε σβουρίζοντας μέσα σ'ένα σύνεφο σκόνης μέχρι εκεί που έχει σταματήσει, αλλά τσουλώντας χωρίς να φρενάρουν καθόλου οι τροχοί του. Άντε να κατέβασε μια δυο ταχύτητες ο οδηγός για να κόψει όσο μπορούσε προτού περάσει από το συρματόπλεγμα. Αλλά δε μας δείχνουν τίποτα για τη διαδρομή που έκανε μέχρι να φτάσει ως εκεί... Κι όπως ήδη αναφέρθηκε κι από άλλους θα ήταν εξαιρετικά βλακώδες βάση προδιαγραφών κάποιου τεστ να δοκίμαζαν φρεναρίσματα από τα 100 στο δρομάκι που φαίνεται στις φωτο.
Για τα υπόλοιπα: Αν η Φίατ ζήτησε γραπτή αναφορά για το συμβάν, πολύ καλά έκανε, imho. Κακώς καθυστέρησε να το κάνει, αν πιστέψουμε τα όσα γράφει το άρθρο, αλλά προς τι το θαυμαστικό στο 'γραπτή αναφορά'? Εκτός κι αν ο συντάκτης [η ταυτότητα του οποίου ως συνήθως δεν αποκαλύπτεται...] υποννοεί ότι οι δοκιμαστές του AMS που ήταν μέσα στο αυτοκίνητο έπαθαν blackout από την τρομάρα τους, οπότε τί γραπτή αναφορά να δώσουν....
-
Αν είχε συμβεί κάτι τέτοιο, θα πρέπει ο συντάκτης να είναι εξαιρετικά τρομοκρατημένος για ν'αφήσει το αμάξι να τσουλήσει και να μην τραβήξει χειρόφρενο...
Βέβαια δεν γνωρίζω αν το χειρόφρενο το αφήνει το ESP να πιάσει σε τέτοια περίπτωση, θα ήταν σίγουρα ηλίθιο να επενέβαινε...Αν όντως είχε συμβεί κάτι τέτοιο στο αυτοκίνητο, πάει να πει πως το υδραυλικό κύκλωμα των φρένων, είχε μια αστοχία...
Το χειρόφρενο όμως είναι ανεξάρτητο από αυτό, καθώς είναι ένα συρματόσχοινο πάνω σε μια μηχανική δαγκάνα στους πίσω τροχούς. Αν είσαι σε ευθεία, αφήνεις γκάζι, κατεβάζεις και μια ταχύτητα και παράλληλα φρενάρεις με το χειρόφρενο , στην αρχή απαλά και στο τέλος λογικά το τραβάς τέρμα και το αφήνεις να συρθεί...
Τίποτε από αυτά δεν φαίνονται στις φωτό... Βέβαια, μπορεί ο συντάκτης να μην τράβηξε χειρόφρενο, αλλά αν είναι έτσι, κάνει λάθος δουλειά...
Τέλος, δεν καταλαβαίνω, τι μετρούσανε μέσα στην μαύρη νύχτα, αλλά ήταν σίγουρα οργανωμένοι, πυροσβεστήρες κλπ, μπράβο μπράβο! -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Μα καλά, σε κανέναν δεν έκανε εντύπωση το γεγονός ότι στο χωματόδρομο δεν υπάρχει ίχνος φρεναρίσματος από το αυτοκίνητο και τα χαλίκια που οριοθετούν τις ροδιές; Αν έχασε τα φρένα όπως υποστηρίζουν θα έπρεπε να έχει κάτι σημάδια ΝΑ μετά συγχωρήσεως από τα ελαστικά και τα χαλίκια να έχουν σκορπιστεί.
Υπότίθεται δεν έφτασε σβουρίζοντας μέσα σ'ένα σύνεφο σκόνης μέχρι εκεί που έχει σταματήσει, αλλά τσουλώντας χωρίς να φρενάρουν καθόλου οι τροχοί του. Άντε να κατέβασε μια δυο ταχύτητες ο οδηγός για να κόψει όσο μπορούσε προτού περάσει από το συρματόπλεγμα. Αλλά δε μας δείχνουν τίποτα για τη διαδρομή που έκανε μέχρι να φτάσει ως εκεί... Κι όπως ήδη αναφέρθηκε κι από άλλους θα ήταν εξαιρετικά βλακώδες βάση προδιαγραφών κάποιου τεστ να δοκίμαζαν φρεναρίσματα από τα 100 στο δρομάκι που φαίνεται στις φωτο.
Και τότε γιατί δημοσιεύουν τη φωτογραφία με το Bravo καβάλα στο ανάχωμα;
Άσε, ρητορική ερώτηση... Η φωτό είναι προφανέστατα στημένη, και ο πιο άσχετος το βλέπει αυτό. (το smiley όχι για σένα αλλά γι'αυτούς)
-
Μου αρέσει πάντως που κάθεστε και ψάχνεται να βρείτε λογικές εξήγησεις σε αυτό το ρεσιταλ βλακείας, γενικής και ειδικής, του πλεον αναξιόπιστου σχετικού εντύπου
ΥΓ. το ότι κάποιοι το πιστεύουν δεν θα το σχολιάσω
-
Εδώ που τα λέμε, δεν φαίνεται καν ατύχημα στη φωτογραφία. Μοιάζει όχι απλά σκηνοθετημένο, αλλά κακοσκηνοθετημένο.
-
Ελληνικό ΑMS και pipes blue....κλασσικά πράγματα δηλαδή!
-
Αλήθεια η μαμά εταιρία AMS Deutschland τι κάνει για το θέμα? Δεν επεμβαίνει και απλά περιορίζεται στο να εισπράττει δικαιώματα για τα logos?
ΥΓ.: τι ρωτάς τώρα και εσυ.....
-
Η μαμά εταιρία τι κάνει ή η άμεσα συκοφαντιμένη εταιρία τι κάνει?
Δε μπορείς να αφήσεις έτσι κάτι τέτοιο -
Ο χρήστης car_crazy έγραψε:
Η μαμά εταιρία τι κάνει ή η άμεσα συκοφαντιμένη εταιρία τι κάνει?
Δε μπορείς να αφήσεις έτσι κάτι τέτοιοΣιγά μην ασχοληθούν με το autotriti...
είναι σαν της μεσημεριανές εκπομπές που θάβουν ασύστολα μέχρι να βγει κάποιος για να πει τους πει τι λέτε και να πέσει θύμα του παιχνιδιού τους...Δεν νομίζω ότι η FIAT SPA δεν θα κάνει κάτι γιαυτό απλά εμείς δεν θα το μάθουμε ποτέ πολύ απλά γιατί δεν θα το έγραφε το Autotriti
-
Αλήθεια, γιατί παραβλέπουμε τη δύναμη του μέσου; Ο κόσμος εκεί έξω είναι άσχετος και αυτή η κωλοφυλλάδα διαμορφώνει άποψη και ρεύμα. Πολύς κόσμος τώρα έχει ήδη βγάλει το Bravo από τις επιλογές του.
Κι εδώ συμπληρώνω τα εξής:
- Αν είναι εκβιασμός για λόγους διαφήμισης, είναι ο πιο χυδαίος που έχω δει.
- Από την άλλη, με το αποτέλεσμα που μπορεί να φέρει αυτό το άρθρο του AMS, γιατί να πιστέψω ότι η VAG (που θα εισπράξει αυτό το ρεύμα πελατών που θα απορρίψουν το Bravo έχοντας πιστέψει το AMS/Auto Triti) είναι αμέτοχη;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Αλήθεια, γιατί παραβλέπουμε τη δύναμη του μέσου; Ο κόσμος εκεί έξω είναι άσχετος και αυτή η κωλοφυλλάδα διαμορφώνει άποψη και ρεύμα. Πολύς κόσμος τώρα έχει ήδη βγάλει το Bravo από τις επιλογές του.Κι εδώ συμπληρώνω τα εξής:
- Αν είναι εκβιασμός για λόγους διαφήμισης, είναι ο πιο χυδαίος που έχω δει.
- Από την άλλη, με το αποτέλεσμα που μπορεί να φέρει αυτό το άρθρο του AMS, γιατί να πιστέψω ότι η VAG (που θα εισπράξει αυτό το ρεύμα πελατών που θα απορρίψουν το Bravo έχοντας πιστέψει το AMS/Auto Triti) είναι αμέτοχη;
Γιατί η VAG και όχι οι υπόλοιποι δηλαδή; Αυτή η θεωρία πραγματικά είναι αστήρικτη! Ποιος λέει πως όποιος φύγει από το Bravo θα πάρει VAG; Γιατί όχι Astra ή Focus δηλαδή;
Πραγματικά ΔΕΝ καταλαβαίνω, γιατί ειδικά η VAG! -
Αν όντως έγινε κάτι τόσο τραγικό πάντως, το περιοδικό θα έπρεπε να είχε καλέσει ειδικούς εμπειρογνώμονες και να κυνηγούσε την FIAT για ανθρωποκτονία εξ αμελείας κατ'εμέ.
Εγώ αυτό θα έκανα τουλάχιστον αν μου συνέβαινε το αντίστοιχο....εκτός κι αν...είχα λερωμένη την φωλιά μου και φοβόμουν το δικαστικό αποτέλεσμα.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Αλήθεια, γιατί παραβλέπουμε τη δύναμη του μέσου; Ο κόσμος εκεί έξω είναι άσχετος και αυτή η κωλοφυλλάδα διαμορφώνει άποψη και ρεύμα. Πολύς κόσμος τώρα έχει ήδη βγάλει το Bravo από τις επιλογές του.
Κι εδώ συμπληρώνω τα εξής:
- Αν είναι εκβιασμός για λόγους διαφήμισης, είναι ο πιο χυδαίος που έχω δει.
- Από την άλλη, με το αποτέλεσμα που μπορεί να φέρει αυτό το άρθρο του AMS, γιατί να πιστέψω ότι η VAG (που θα εισπράξει αυτό το ρεύμα πελατών που θα απορρίψουν το Bravo έχοντας πιστέψει το AMS/Auto Triti) είναι αμέτοχη;
Γιατί η VAG και όχι οι υπόλοιποι δηλαδή; Αυτή η θεωρία πραγματικά είναι αστήρικτη! Ποιος λέει πως όποιος φύγει από το Bravo θα πάρει VAG; Γιατί όχι Astra ή Focus δηλαδή;
Πραγματικά ΔΕΝ καταλαβαίνω, γιατί ειδικά η VAG!Γιατί κυρίως αυτή ευνοείται από το AMS όλα αυτά τα χρόνια. Είναι ο υπ'αριθμόν ένα ύποπτος.
-
Ο χρήστης felleas έγραψε:
Η μαμά εταιρία τι κάνει ή η άμεσα συκοφαντιμένη εταιρία τι κάνει?
Δε μπορείς να αφήσεις έτσι κάτι τέτοιοΣιγά μην ασχοληθούν με το autotriti...
είναι σαν της μεσημεριανές εκπομπές που θάβουν ασύστολα μέχρι να βγει κάποιος για να πει τους πει τι λέτε και να πέσει θύμα του παιχνιδιού τους...Δεν νομίζω ότι η FIAT SPA δεν θα κάνει κάτι γιαυτό απλά εμείς δεν θα το μάθουμε ποτέ πολύ απλά γιατί δεν θα το έγραφε το Autotriti
Ναι, αλλά είδες τι ζημιά έκανε στη Lancia η Daily Mirror.
-
Π'αντως είτε είναι στημένο είτε όχι (που προσωπικά πιστεύω ότι είναι) θα επηρεάσει τους μη ενημερωμένους. Και είναι κρίμα για ο αυοκίνητο, γιατί από τη σύντομη οδηγική εμπειρία που είχα μαζί του ήταν πολύ καλό. Α, δεν αντιμετώπισα πρόβλημα με τα φρένα...
-
Στάνταρ θα επηρεαστεί κόσμος από την 'Αυριανή' του αυτοκινητιστικού Τύπου... Καιρός είναι να τους τραβήξει ξανά στα δικαστήρια η Fiat, να τους πάρει καμμιά 500αριά εκατομμύρια ευρώ αποζημίωση και να τους εξαναγκάσει να κλείσουν. Να κάνει μήνυση και στη γερμανική μαμά εταιρεία, γιατί παρατράβηξε το σχοινί.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Αλήθεια, γιατί παραβλέπουμε τη δύναμη του μέσου; Ο κόσμος εκεί έξω είναι άσχετος και αυτή η κωλοφυλλάδα διαμορφώνει άποψη και ρεύμα. Πολύς κόσμος τώρα έχει ήδη βγάλει το Bravo από τις επιλογές του.
Κι εδώ συμπληρώνω τα εξής:
- Αν είναι εκβιασμός για λόγους διαφήμισης, είναι ο πιο χυδαίος που έχω δει.
- Από την άλλη, με το αποτέλεσμα που μπορεί να φέρει αυτό το άρθρο του AMS, γιατί να πιστέψω ότι η VAG (που θα εισπράξει αυτό το ρεύμα πελατών που θα απορρίψουν το Bravo έχοντας πιστέψει το AMS/Auto Triti) είναι αμέτοχη;
Γιατί η VAG και όχι οι υπόλοιποι δηλαδή; Αυτή η θεωρία πραγματικά είναι αστήρικτη! Ποιος λέει πως όποιος φύγει από το Bravo θα πάρει VAG; Γιατί όχι Astra ή Focus δηλαδή;
Πραγματικά ΔΕΝ καταλαβαίνω, γιατί ειδικά η VAG!Γιατί κυρίως αυτή ευνοείται από το AMS όλα αυτά τα χρόνια. Είναι ο υπ'αριθμόν ένα ύποπτος.
Λαθος είναι αυτό... Ο υπ'αριθμόν ένα ύποπτος είναι αυτός που ωφελείται ΑΜΕΣΑ, κι αυτό προς το παρόν είναι το Autotriti (το συγκεκριμένο θέμα δέχεται βροχηδόν επισκέψεις από όταν ανέβηκε... ).
Αν με αυτό εκβιάζει την Fiat ή όχι, ΔΕΝ το ξέρουμε , αλλά είναι μια πιθανότητα, κρίνοντας από το παρελθόν, αλλά και από τον τρόπο γραφής του άρθρου και του χειρισμού του όλου θέματος...
Το αν ευνοούσε την VW το Autotriti, δεν έχει καμία σχέση... Κατά καιρούς η στάση των περιοδικών αλλάζει άρδην, ανάλογα με τα ποσά που δέχονται σαν διαφήμιση (βλ. 'στρογγυλεμμένες' κριτικές για διάφορα κορεάτικα, που πουλούσαν μόνο στην Ελλάδα και πουθενά αλλου στην Ευρώπη...).
Ξαναλέω: δεν βλέπω πουθενά επαφή με την λογική για την οποιαδήποτε εμπλοκή της VW ή κάποιας άλλης ανταγωνίστριας... Αν βρωμάει κάτι, αφορά 2 μέρη κύρια: Fiat και Autotriti...
Λογικά, θα έχουμε νεώτερα... -
Επιμένω ότι θα έχει ενδιαφέρον η τοποθέτηση της Fiat επί του θέματος.
Το αυτοκίνητο από τη στιγμή που έμεινε χωρίς φρένα, λογικά θα μεταφέρθηκε μέσω οχήματος οδικής βοήθειας σε κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Fiat. Αν δεν κάνω λάθος, οποιοδήποτε περιοδικό και αν έχει λάβει αυτοκίνητο δοκιμής, όταν αυτό παρουσίασει κάποιο πρόβλημα ή ατύχημα, μεταφέρεται στο επίσημο δίκτυο της εκάστοτε εταιρείας προς επισκευή.
-
skullone η VAG αυτή τη στιγμή στην χώρα μας δεν έχει ΚΑΝΕΝΑΝ απολύτως λόγο να προβεί σε μια τέτοια ανόητη ενέργεια. Είναι ψηλά στις θέσεις των πωλήσεων, το Golf γράφει ακόμα καλά νούμερα και ρίχνει όλο το βάρος της πλέον στο Tiguan για αύξηση των πωλησεών της.
To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων