-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Προφανώς και αστειεύεστε!
Είναι ΠΟΤΕ ΔΥΝΑΤΟΝ, ΝΑ ΤΡΙΖΟΥΝ ΤΑ COROLLA , ωρέ παληκάρια;Α πα πα.... Δεν γίνεται, με τίποτε! Ως γνωστόν, για τα Corolla, όπως και για ΟΛΑ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ τα Toyota, ισχύουν τα παρακάτω αξιώματα:
- Είναι Toyota.
- ΔΕΝ χαλάνε, δεν σπάνε, δεν τρίζουν, όπως ΟΛΑ τα υπόλοιπα.
- Εχουν 6 χρόνια εγγύηση (όχι όμως επειδή δεν χαλάνε, δεν σπάνε, δεν τρίζουν...).
- Επειδή έχουν 6 χρόνια εγγύηση (αλλά όχι επειδή δεν χαλάνε κλπ), πωλούνται ΠΑΝΤΑ ακριβότερα.
- Αν και είναι ακριβότερα, θα πουληθούν, γιατί δεν χαλάνε κλπ κλπ κλπ(ή έτσι νομίζουν τουλάχιστον όσοι τ' αγοράζουν...)
Πάνω σ' αυτά τα αξιώματα βγαίνουν και κάποια θεωρήματα:
- Κάθε Toyota είναι ΚΟΡΥΦΑΙΟ (το θεώρημα ισχύει μόνον στην Ελλάδα, όπου κορυφαίο είχε θεωρηθεί και το Starlet πχ γι' αυτό και κάποιοι ακόμη δίνουν ένα σκασμό λεφτά και τ' αγοράζουν μεταχειρισμένα...)
- Κάθε Toyota επιστρέφει τα παραπάνω χρήματα στην μεταπώληση. Το θεώρημα αυτό ισχύει καθώς υπάρχουν κάποιοι πρόθυμοι να τα χρυσοπληρώσουν σαν μεταχειρισμένα. Νομίζουν πως αυτό που θ' αγοράσουν, δεν θα σπάσει, χαλάσει. Το θεώρημα αναφέρεται απευθείας στο αξίωμα 3. Επίσης αναφέρεται απευθείας και στο Chief Executive Director...
- Κάθε Toyota όταν βγαίνει, τα περιοδικά το στέλνουν στην κορυφή της κατηγορίας γιατί δεν σπάει δεν χαλάει και δεν έχει να ζηλέψει κάτι από τα υπόλοιπα... Ετσι η καλή Toyota Hellas, δίνει στα περιοδικά διαφήμιση... Μετά από λίγο καιρό, τα περιοδικά αποκαθιστούν σιγά σιγά την αλήθεια, γιατί θέλουν κι από τους άλλους διαφήμιση.
- Αν κάποιο Toyota (βλ. σχετική βιβλιογραφία: *Auris, Be stupidly expensive, Petheno Apoania, McGraw Hill, 2007 *), τιμολογηθεί ακριβά και οι ιθαγενείς δεν αγοράζουν, οποιαδήποτε μείωση τιμής πρέπει να περάσει στα ψιλά, καθότι n Toyota ως premium ( ) εταιρεία δεν κάνει ΠΟΤΕ εκπτώσεις και προσφορές. Συγκυριακές μειώσεις τιμών και μειώσεις επιτοκίων, είναι στρατηγικές κινήσεις και όχι ξεπούλημα.
χα χα χα !!!!
Δεν μπορώ να μην κρατηθώ διαβάζοντας το παραπάνω post !
Πολυ καλό!
+1111 απο μένα.Y.Γ. Αλήθεια το nick name σου το έχεις παρει από τη ομωνυμη ταινία?
(μια από τις αγαπημένες μου btw) -
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Είχαμε corolla 1.3 μοντέλο 1998, έχουμε corolla 1.4 μοντέλο 2001 και corolla 1.4 μοντέλο 2004Τώρα εξηγούνται όλα στην γενικότερη συμπεριφορά σου!
Γιατί το κάνετε αυτό στον εαυτό σας;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Είχαμε corolla 1.3 μοντέλο 1998, έχουμε corolla 1.4 μοντέλο 2001 και corolla 1.4 μοντέλο 2004
Τώρα εξηγούνται όλα στην γενικότερη συμπεριφορά σου!
Χαχα
Προσωπικά δεν τα εξημνώ τα Toyota. Απλά θεωρώ βάση εμπειρίας ότι είναι αξιόπιστα και οικονομικά. Κατά τ' άλλα το στήσιμό τους είναι πλαδαρό, το τιμόνι τους 'ψεύτικο', οι κινητήρες τους θορυβώδεις (τουλάχιστον όμως και αποδοτικοί). Γενικά όμως είναι αυτοκίνητα που ως πακέτα ικανοποιούν. Το Auris/Corolla έχει βελτιωθεί σε πολλά σημεία που μειονεκτούσαν τα προηγούμενα μοντέλα, θα ξέρω όμως πόσο βάση προσωπικής εμπειρίας σε κανα χρόνο που θα ανανεωθεί ξανά το οικογενειακό αυτοκίνητο.
Γιατί το κάνετε αυτό στον εαυτό σας;
Οι δύο sedan (1998 και 2004) αφορούν εταιρικά αυτοκίνητα, η δε G6 αγοράστηκε από τον αδερφό μου με σκοπό να πάψει να συχνάζει στα συνεργεία όπως έκανε με την Alfa Romeo 33 Imola που είχε πριν.
-
Ως κάτοχος κι εγώ Corolla επί 13 συναπτά έτη θέλω να εκφράσω την άριστη εικόνα που έχω από την εταιρεία. Είναι κορυφή σε αξιοπιστία, επιδόσεις (στα ατμοσφαιρικά), μεταπωλητική αξία, οικονομία και after sales.
Όμως.. το auris ήταν για μένα μια μεγάλη απογοήτευση, τη στιγμή που το περίμενα για να δω ποιο καινούριο μικρομεσαίο θα αποκτήσω. Αδιάφορο έως ψιλοάσχημο σχεδιαστικά (γνώμη μου...), όταν το έκανα test με χάλασαν πολύ τα σκληρά πλαστικά που κατακλύζουν το εσωτερικό του, που σίγουρα θα αντέξουν στο χρόνο αλλά...σε σχέση με το Golf πχ η ποιοτική διαφορά των υλικών είναι εμφανέστατη. Όσο για τον κινητήρα, είναι οπωσδήποτε πολύ καλός στην κατηγορία του, αλλά αν έχει οδηγήσει κανείς τον tsi θα καταλάβει ότι είναι μέρα με τη νύχτα. Δεν ξέρω αν κάνει καλά η toyota που δεν ακολουθεί τη μόδα του turbo αλλά μάλλον θα της κοστίσει σε πωλήσεις, εκτός αν μας εκπλήξει με καμιά υβριδική έκδοση που να συνδυάζει οικονομία και επιδόσεις..αλά Lexus..! -
Αν και κάτοχος Corolla (μοντ. 2002) και γενικα ευχαριστημένος η Toyota με έχει απογοητεύσει και ξενερώσει απίστευτα
Ο λόγος ?
Πολλοί..
α) Το MR2 και Celica τέλος...
β) Τα Auris / Corolla για μενα ήταν μεγάλη απογοητευση
γ) Το Avensis ? οχι ευχαριστώ ταξιτζής δεν γίνομαι
δ) Το RAV4? Και αυτό σχεδον το χαλάσανε... Το εσωτερικο του τελευταίου μοντέλου δεν μου αρέσει καθόλου
ε) Το Prius θα ήταν μια πολυ ενδιαφέρουσα πρόταση και σαν τεχνολογία αλλά.... δεν βλέπεται !!!! Τόσο άσχημο πως το καταφέρανε και το κάνανε ?Μόνο το Land Cruiser κρατά ακόμα τα σκήπτρα. Πόσο θα αντέξει ακομα και αυτό ??
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Το Auris για μένα είναι ένα βελτιωμένο (πρώην) Corolla (hatchback) σε οδηγική συμπεριφορά και κινητήρες.
Νομίζω ότι η βελτίωση δεν αφορά μόνο αυτούς τους τομείς.
Καταρχήν, όπως είπες και συ, πλέον το εσωτερικό του δείχνει πολύ πιο ποιοτικό και πολυτελές.
Από κει και πέρα είναι πολύ καλύτερα ηχομονωμένο και προσφέρει πολύ καλύτερη ποιότητα κύλισης, νοιώθεις δηλαδή πρακτικά ότι ανέβηκες κατηγορία οδηγώντας το (πάντα συγκρίνοντάς το με την παλια corolla).Είχαμε corolla 1.3 μοντέλο 1998, έχουμε corolla 1.4 μοντέλο 2001 και corolla 1.4 μοντέλο 2004 και κατ' εμέ η διαφορά της προηγούμενης corolla με το auris είναι μεγαλύτερη από αυτή της προηγούμενης με την προπροηγούμενη, η οποία επίσης ήταν αισθητή.
Όπως δηλαδή ανάμεσα στη sedan του 1998 και στη sedan του 2004 υπήρξε σαφής αναβάθμιση της ηχομόνωσης, του πατήματος του αυτοκινήτου, της αίσθησης ποιότητας του εσωτερικού, έτσι πιστεύω ότι ισχύει και με το τωρινό μοντέλο.Απλά οδηγώντας ένα Toyota ξέρεις ότι οδηγείς ένα Toyota. Έχουν δηλαδή αυτό το κάτι στην εμφάνισή τους και στα υλικά που χρησιμοποιούν που εξαρχής δε μπορείς να μπερδευτείς για το τι οδηγείς.
Συμφωνώ με τα λεγόμενα σου,σαν οδηγός (οικογενειακά) Corolla 1.6 '91 και Yaris 1.3 '03.
-
καμιά καλή αντιπροσωπεία-servis στην Αθήνα?
προς βόρεια.
-
Κάποιοι δεν καταλαβαίνουν από πλάκα (ελπίζω αυτό να μην αφορά την πλειοψηφία των αγοραστών Toyota... ), οπότε ας μιλήσω λίγο σοβαρά...
- Το έχω ξαναπεί, αλλά θα το επαναλάβω για τους...νεαρούς αναγνώστας ( δεν έχω τίποτε να χωρίσω με την Toyota, ίσα ίσα , προ 4 ετών παρολίγο να καταλήξουμε στο Corolla 1.4 Terra για τον πατέρα μου, απλά ήταν ακριβότερο, πιο αργό, πολύ χειρότερα εξοπλισμένο,είχε χειρότερο κράτημα στο δρόμο και πολύ χειρότερη άνεση και τέλος είχε αναμονή 2.5 μηνών, σε αντίθεση με το Xsara 1.6 exclusive που αγοράστηκε εν τέλει. Βέβαια, το Corolla ήταν νεότερο μοντέλο, είχε απείρως καλύτερο ταμπλό και πλαστικά, έδειχνε πιο δεμένη κατασκευή γενικότερα και τέλος είχε και έχει πολύ καλύτερη μεταπώληση και εξαιρετικό After sales ως γνωστόν... Σήμερα, μετά από 4 χρόνια και 50Κ χιλιόμετρα με την Xsara, ευτυχώς που δεν πήραμε τότε Toyota, γιατί δεν έχει χαλάσει ποτέ κάτι, το αυτοκίνητο κάνει τα κανονικά του service και μάλιστα , επειδή η εγγύηση ήταν 2 χρόνια μόνον, τα τελευταία χρόνια η συντήρηση είναι πάμφηνη , γιατί γίνεται εκτός αντιπροσωπείας. ΟΜΩΣ, αν είχε πάει κάτι στραβά, πιθανόν να έλεγα τα αντίθετα, μιας και τα 6 χρόνια της Toyota είναι σημαντικός παράγων... Πάντως, αν θεωρήσουμε πως ΚΑΝΕΝΑ από τα 2 δεν χαλάει, η Xsara είναι καλύτερο αυτοκίνητο period! Μιλάω για την σύγκριση των ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗΣ ΤΙΜΗΣ αυτοκινήτων (κόστος-απόδοση factor... ). Δεν υπάρχει κάποιο σημείο να υστερεί η Xsara , πλήν του (άσχημου κυρίως) ταμπλό. Τριγμούς δεν είχαμε, ούτε έχουμε.
- Οι αιτιάσεις μου στο θέμα Toyota δεν αφορούν το πόσο προοδευτική ή όχι είναι η εταιρεία! Είναι προφανώς πως η Toyota είναι παγκόσμιος κολοσσός κι όταν βάλει στόχο κάτι το πετυχαίνει! Ποιος άλλος θα μπορούσε να κάνει τα υβριδικά καθημερινό θέαμα; Ενα μεγάλο μπράβο στην Toyota για το Prius και τα διάφορα Lexus h, γιατί όταν η τεχνολογία αυτή φτάσει και σε άλλα αυτοκίνητα, οι πόλεις θα γλιτώσουν μπόλικους ρύπους... Επίσης,η γκάμα της Lexus είναι η απόδειξη, πόσο καλό μπορεί να είναι ένα Toyota... ΟΛΑ τα Lexus ουσιαστικά είναι κορυφαία, μπορούν να σταθούν είτε εμπρός, είτε δίπλα στους Γερμανούς, που στα πολυτελή έπαιζαν μόνοι τους μέχρι πρότινος...
- Αυτό που κριτικάρω, είναι το γεγονός πως παρόλα τα μέσα και τις δυνατότητες, ο μέσος Έλληνας δεν βγαίνει ιδιαίτερα ωφελημένος... Στην Ελλάδα τι ακριβώς πωλείται σήμερα με το σήμα Toyota; Aygo, Yaris, Auris, Corolla,Avensis, RAV4... Κανένα από τα παραπάνω δεν είναι πραγματικά κορυφαίο στην κατηγορία του, τη εξαιρέσει της τιμής τους! Ας τα πάρουμε από την αρχή:
-Aygo. Ιδιο με τα C1,107 αλλά ακριβότερο ΚΑΙ από τα δύο... Επιπλέον κάτι Picanto και Panda καταφέρνουν να είναι καλύτερα από όλα και μάλιστα στην ίδια τιμή...
-Yaris. Πολύ καλό , πραγματικά 'μικρό', σβέλτο αυτοκινητάκι. Μέτριο εσωτερικό. Τυπικό κράτημα, τυπικό μοτέρ, τίποτε ιδιαίτερο, ενώ παράλληλα...κορυφαία τιμή! Αν δεν ήταν Toyota, θα ήταν σε ρόλο Sirion πιθανόν...Πουλάει ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, χάρη στο σήμα του, παρόλο που είναι η τιμή του είναι από τις ακριβότερες στην Ευρώπη... Τονίζω: ΜΙΑ ΧΑΡΑ είναι το αυτοκίνητο! ΑΛΛΑ ΟΧΙ Σ'ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΙΜΗ!
Πάντως φαίνεται πως ο Ελληνας άρχισε να την ψυλιάζεται την δουλειά, γι' αυτό το Corsa έχει πάρει κεφάλι εδώ και καιρό...
-Auris. Η απόλυτη μετριότητα. Προσπαθησαν απλά να βελτιώσουν την προηγούμενη Corolla, με επιτυχία βέβαια, αν εξαιρέσουμε την εμφάνιση... Τίποτε ιδιαίτερο, παρά ένα μοτέρ 1.6 με καλή απόδοση... Αποδόσεις βέβαια που στο παρελθόν είχαμε εύκολα από Honda, Peugeot ή και ....Rover ! Εμφάνιση , μαθητευόμενου μάγου σχεδιαστή. Οδική συμπεριφορά; Απλά στο μέσο όρο, κάτι σαν ιαπωνικό Astra... Ημιάκαμπτος και άγιος ο θεός, των μεγάλων μετατροχίων... Τα Golf , Focus , Leon εξακολουθούν να είναι παντού καλύτερα, ενώ όλοι οι υπόλοιποι, ή είναι στα ίδια, ή είναι καλύτεροι , ή είναι πιο άνετοι. Το εσωτερικό; Προσπάθησαν να εντυπωσιάσουν, αλλά το αποτέλεσμα είναι μια γκουμούτσα στη μέση της καμπίνας που την ονόμασαν κεντρική κονσόλα , ενώ τα πλαστικά είναι Β' κλάσης... Ακόμη και να μην τρίξουν ποτέ, δείχνουν ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ, φτηνά. Ας ξεχωρίσουμε λίγο την ποιότητα του υλικού, από την ποιότητα συναρμογής.... . Το Auris είναι τόσο λίγο, που αν το βάλεις δίπλα σε Cee'd, i30 , αφαιρέσεις τα σήματα, όλοι θα προτιμήσουν τα κορεάτικα... Στο δρόμο, ειδικά, ουδεμία διαφορά, το Cee'd θα κρατάει και καλύτερα (αν ξεφορτωθεί κάποιος τα ηλίθια Michelin Energy....), ενώ τα ίδια θα ισχύουν και για το άνετο i30 μάλλον (αν ξεφορτωθεί κάποιος τα ακόμη πιο ηλίθια Hankook...). Και σαν επιστέγασμα των παραπάνω, πάρε και την ακριβότερη τιμή της κατηγορίας να πορεύεσαι!
-Corolla. Εδώ έγινε πραγματική πρόοδος και το αυτοκίνητο , παρόλη την ακριβή τιμή του, αξίζει. Σαν 1.6 όμως... Είναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ καλύτερο από την προηγούμενη, από τα καλύτερα sedan σίγουρα, αλλά απευθύνεται πια σε ειδικό κοινό: τα sedan είναι λιγότερο πρακτικά από τα hatchbacks , γι' αυτό πλέον υπάρχουν λίγα, ενώ πωλούνται όλο και λιγότερα... Βέβαια στην Ελλάδα, υπάρχει μια διαφορά φάσης, αλλά κι εδώ εξευρωπαϊζόμαστε σιγά σιγά...
-Avensis: άλλη μετριότητα από δω... Ενα χειρότερα κατασκευασμένο Mondeo , με πολύ ακριβότερη τιμή... Επίσης ήταν παντού χειρότερο από το Mondeo (για να μην μιλήσουμε για τον υπόλοιπο ανταγωνισμό όπως το Mazda 6 κλπ...). Πούλησε κυρίως σε ταξιτζήδες οι οποίοι μάλλον την επόμενη φορά θα πάρουν Octavia5... 2 φορές μπήκα σε νέο Avensis και στις δύο φορές οι τριγμοί έκαναν πάρτυ... Υπερτιμημένο και καμία σχέση η ποιότητα συναρμογής του με τα παλαιότερα Avensis ή Carina. Επίσης, εξαιρετικά αδιάφορο στο δρόμο, μπροστά του ακόμη και το Passat είναι ...driver's car!-RAV: πώς παίρνεις ένα ενδιαφέρον όχημα και το μεταμορφώνεις σε πλήρως αδιάφορο Α->Β vehicle! Θα έπρεπε να το δίνουν σαν case study στα πανεπιστήμια! Το εξαιρετικό RAV MK1 και το RAV MK2 θα το βλέπουν και θα ντρέπονται! Το κατάντησε στα ίδια με το SantaFe , άσε που έχουν και την ίδια μούρη! Επιπλέον, τα πρώτα είχαν τραγικά προβλήματα με την ανάρτηση, αλλά πάλι, κουβέντα δεν βγήκε προς τα έξω, μην τρωθεί το ...image της μάρκας! Εμ, τα λεφτά και ο βήχας δεν κρύβονται! Αν δεν υπήρχε το Internet, τίποτε δεν θα μαθευόταν! Προφανώς και κουβέντα δεν έγινε για το...χαμένο διαφορικό, για την υποτυπώδη τετρακίνηση κλπ κλπ. Φυσικά και εδώ ισχύει η...κορυφαία τιμή! Επιβιώνει χάρη στο όνομα και στην ανικανότητα της Subaru να σχεδιάσει ένα Forester που ν'αρέσει στις κυρίες, αλλά και την ανικανότητα της Suzuki να σχεδιάσει ένα καλό και αποδοτικό δίλιτρο μοτέρ... Η ίδια εταιρεία είχε πριν λίγα χρόνια ενα εξαιρετικό 2.0 V6 να θυμίσω.... Θέλω να δω τι θα γίνει, όταν βγει νέο Forester, νέο Vitara (αυτό θα κάνει καμιά 10ετία βέβαια με τους ρυθμούς της Suzuki ) και νέο Tuscon... Αυτά για τους ασιατόφιλους... Οι ευρωπαϊστές, θα φύγουν προς τις αγκάλες του Tiguan και του επερχόμενου Kuga...
- Οσοι πάλι, αντί να διαβάσουν τα παραπάνω, θελήσουν να 'μου τη πουν' είτε για το αυτοκίνητό μου (ένα Υ του 99' έχω, για να σας διευκολύνω...), είτε για άσχετο λόγο, παρακαλώ κοπιάστε... Αλλά αναρρωτηθείτε λίγο, αν μέσα στα παραπάνω υπάρχει και κάποια αλήθεια, για την αγαπημένη σας εταιρεία... Τέλος οι Toyotόφιλοι αναρρωτηθείτε, αν θ' αγοράζατε αυτοκίνητο άλλης μάρκας: αν η απάντησή σας είναι αρνητική, μόλις καταλάβατε το λόγο που τα αυτοκίνητα της Toyota πωλούνται τόσο ακριβά...
EDIT: Εσπασα το προσωπικό μου ρεκόρ σεντονιού! Ζητώ συγνώμη! (που είναι ο Xenos ; )
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Κάποιοι δεν καταλαβαίνουν από πλάκα (ελπίζω αυτό να μην αφορά την πλειοψηφία των αγοραστών Toyota... ), οπότε ας μιλήσω λίγο σοβαρά...- Το έχω ξαναπεί, αλλά θα το επαναλάβω για τους...νεαρούς αναγνώστας ( δεν έχω τίποτε να χωρίσω με την Toyota, ίσα ίσα , προ 4 ετών παρολίγο να καταλήξουμε στο Corolla 1.4 Terra για τον πατέρα μου, απλά ήταν ακριβότερο, πιο αργό, πολύ χειρότερα εξοπλισμένο,είχε χειρότερο κράτημα στο δρόμο και πολύ χειρότερη άνεση και τέλος είχε αναμονή 2.5 μηνών, σε αντίθεση με το Xsara 1.6 exclusive που αγοράστηκε εν τέλει. Βέβαια, το Corolla ήταν νεότερο μοντέλο, είχε απείρως καλύτερο ταμπλό και πλαστικά, έδειχνε πιο δεμένη κατασκευή γενικότερα και τέλος είχε και έχει πολύ καλύτερη μεταπώληση και εξαιρετικό After sales ως γνωστόν... Σήμερα, μετά από 4 χρόνια και 50Κ χιλιόμετρα με την Xsara, ευτυχώς που δεν πήραμε τότε Toyota, γιατί δεν έχει χαλάσει ποτέ κάτι, το αυτοκίνητο κάνει τα κανονικά του service και μάλιστα , επειδή η εγγύηση ήταν 2 χρόνια μόνον, τα τελευταία χρόνια η συντήρηση είναι πάμφηνη , γιατί γίνεται εκτός αντιπροσωπείας. ΟΜΩΣ, αν είχε πάει κάτι στραβά, πιθανόν να έλεγα τα αντίθετα, μιας και τα 6 χρόνια της Toyota είναι σημαντικός παράγων... Πάντως, αν θεωρήσουμε πως ΚΑΝΕΝΑ από τα 2 δεν χαλάει, η Xsara είναι καλύτερο αυτοκίνητο period! Μιλάω για την σύγκριση των ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗΣ ΤΙΜΗΣ αυτοκινήτων (κόστος-απόδοση factor... ). Δεν υπάρχει κάποιο σημείο να υστερεί η Xsara , πλήν του (άσχημου κυρίως) ταμπλό. Τριγμούς δεν είχαμε, ούτε έχουμε.
- Οι αιτιάσεις μου στο θέμα Toyota δεν αφορούν το πόσο προοδευτική ή όχι είναι η εταιρεία! Είναι προφανώς πως η Toyota είναι παγκόσμιος κολοσσός κι όταν βάλει στόχο κάτι το πετυχαίνει! Ποιος άλλος θα μπορούσε να κάνει τα υβριδικά καθημερινό θέαμα; Ενα μεγάλο μπράβο στην Toyota για το Prius και τα διάφορα Lexus h, γιατί όταν η τεχνολογία αυτή φτάσει και σε άλλα αυτοκίνητα, οι πόλεις θα γλιτώσουν μπόλικους ρύπους... Επίσης,η γκάμα της Lexus είναι η απόδειξη, πόσο καλό μπορεί να είναι ένα Toyota... ΟΛΑ τα Lexus ουσιαστικά είναι κορυφαία, μπορούν να σταθούν είτε εμπρός, είτε δίπλα στους Γερμανούς, που στα πολυτελή έπαιζαν μόνοι τους μέχρι πρότινος...
- Αυτό που κριτικάρω, είναι το γεγονός πως παρόλα τα μέσα και τις δυνατότητες, ο μέσος Έλληνας δεν βγαίνει ιδιαίτερα ωφελημένος... Στην Ελλάδα τι ακριβώς πωλείται σήμερα με το σήμα Toyota; Aygo, Yaris, Auris, Corolla,Avensis, RAV4... Κανένα από τα παραπάνω δεν είναι πραγματικά κορυφαίο στην κατηγορία του, τη εξαιρέσει της τιμής τους! Ας τα πάρουμε από την αρχή:
-Aygo. Ιδιο με τα C1,107 αλλά ακριβότερο ΚΑΙ από τα δύο... Επιπλέον κάτι Picanto και Panda καταφέρνουν να είναι καλύτερα από όλα και μάλιστα στην ίδια τιμή...
-Yaris. Πολύ καλό , πραγματικά 'μικρό', σβέλτο αυτοκινητάκι. Μέτριο εσωτερικό. Τυπικό κράτημα, τυπικό μοτέρ, τίποτε ιδιαίτερο, ενώ παράλληλα...κορυφαία τιμή! Αν δεν ήταν Toyota, θα ήταν σε ρόλο Sirion πιθανόν...Πουλάει ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, χάρη στο σήμα του, παρόλο που είναι η τιμή του είναι από τις ακριβότερες στην Ευρώπη... Τονίζω: ΜΙΑ ΧΑΡΑ είναι το αυτοκίνητο! ΑΛΛΑ ΟΧΙ Σ'ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΙΜΗ!
Πάντως φαίνεται πως ο Ελληνας άρχισε να την ψυλιάζεται την δουλειά, γι' αυτό το Corsa έχει πάρει κεφάλι εδώ και καιρό...
-Auris. Η απόλυτη μετριότητα. Προσπαθησαν απλά να βελτιώσουν την προηγούμενη Corolla, με επιτυχία βέβαια, αν εξαιρέσουμε την εμφάνιση... Τίποτε ιδιαίτερο, παρά ένα μοτέρ 1.6 με καλή απόδοση... Αποδόσεις βέβαια που στο παρελθόν είχαμε εύκολα από Honda, Peugeot ή και ....Rover ! Εμφάνιση , μαθητευόμενου μάγου σχεδιαστή. Οδική συμπεριφορά; Απλά στο μέσο όρο, κάτι σαν ιαπωνικό Astra... Ημιάκαμπτος και άγιος ο θεός, των μεγάλων μετατροχίων... Τα Golf , Focus , Leon εξακολουθούν να είναι παντού καλύτερα, ενώ όλοι οι υπόλοιποι, ή είναι στα ίδια, ή είναι καλύτεροι , ή είναι πιο άνετοι. Το εσωτερικό; Προσπάθησαν να εντυπωσιάσουν, αλλά το αποτέλεσμα είναι μια γκουμούτσα στη μέση της καμπίνας που την ονόμασαν κεντρική κονσόλα , ενώ τα πλαστικά είναι Β' κλάσης... Ακόμη και να μην τρίξουν ποτέ, δείχνουν ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ, φτηνά. Ας ξεχωρίσουμε λίγο την ποιότητα του υλικού, από την ποιότητα συναρμογής.... . Το Auris είναι τόσο λίγο, που αν το βάλεις δίπλα σε Cee'd, i30 , αφαιρέσεις τα σήματα, όλοι θα προτιμήσουν τα κορεάτικα... Στο δρόμο, ειδικά, ουδεμία διαφορά, το Cee'd θα κρατάει και καλύτερα (αν ξεφορτωθεί κάποιος τα ηλίθια Michelin Energy....), ενώ τα ίδια θα ισχύουν και για το άνετο i30 μάλλον (αν ξεφορτωθεί κάποιος τα ακόμη πιο ηλίθια Hankook...). Και σαν επιστέγασμα των παραπάνω, πάρε και την ακριβότερη τιμή της κατηγορίας να πορεύεσαι!
-Corolla. Εδώ έγινε πραγματική πρόοδος και το αυτοκίνητο , παρόλη την ακριβή τιμή του, αξίζει. Σαν 1.6 όμως... Είναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ καλύτερο από την προηγούμενη, από τα καλύτερα sedan σίγουρα, αλλά απευθύνεται πια σε ειδικό κοινό: τα sedan είναι λιγότερο πρακτικά από τα hatchbacks , γι' αυτό πλέον υπάρχουν λίγα, ενώ πωλούνται όλο και λιγότερα... Βέβαια στην Ελλάδα, υπάρχει μια διαφορά φάσης, αλλά κι εδώ εξευρωπαϊζόμαστε σιγά σιγά...
-Avensis: άλλη μετριότητα από δω... Ενα χειρότερα κατασκευασμένο Mondeo , με πολύ ακριβότερη τιμή... Επίσης ήταν παντού χειρότερο από το Mondeo (για να μην μιλήσουμε για τον υπόλοιπο ανταγωνισμό όπως το Mazda 6 κλπ...). Πούλησε κυρίως σε ταξιτζήδες οι οποίοι μάλλον την επόμενη φορά θα πάρουν Octavia5... 2 φορές μπήκα σε νέο Avensis και στις δύο φορές οι τριγμοί έκαναν πάρτυ... Υπερτιμημένο και καμία σχέση η ποιότητα συναρμογής του με τα παλαιότερα Avensis ή Carina. Επίσης, εξαιρετικά αδιάφορο στο δρόμο, μπροστά του ακόμη και το Passat είναι ...driver's car!-RAV: πώς παίρνεις ένα ενδιαφέρον όχημα και το μεταμορφώνεις σε πλήρως αδιάφορο Α->Β vehicle! Θα έπρεπε να το δίνουν σαν case study στα πανεπιστήμια! Το εξαιρετικό RAV MK1 και το RAV MK2 θα το βλέπουν και θα ντρέπονται! Το κατάντησε στα ίδια με το SantaFe , άσε που έχουν και την ίδια μούρη! Επιπλέον, τα πρώτα είχαν τραγικά προβλήματα με την ανάρτηση, αλλά πάλι, κουβέντα δεν βγήκε προς τα έξω, μην τρωθεί το ...image της μάρκας! Εμ, τα λεφτά και ο βήχας δεν κρύβονται! Αν δεν υπήρχε το Internet, τίποτε δεν θα μαθευόταν! Προφανώς και κουβέντα δεν έγινε για το...χαμένο διαφορικό, για την υποτυπώδη τετρακίνηση κλπ κλπ. Φυσικά και εδώ ισχύει η...κορυφαία τιμή! Επιβιώνει χάρη στο όνομα και στην ανικανότητα της Subaru να σχεδιάσει ένα Forester που ν'αρέσει στις κυρίες, αλλά και την ανικανότητα της Suzuki να σχεδιάσει ένα καλό και αποδοτικό δίλιτρο μοτέρ... Η ίδια εταιρεία είχε πριν λίγα χρόνια ενα εξαιρετικό 2.0 V6 να θυμίσω.... Θέλω να δω τι θα γίνει, όταν βγει νέο Forester, νέο Vitara (αυτό θα κάνει καμιά 10ετία βέβαια με τους ρυθμούς της Suzuki ) και νέο Tuscon... Αυτά για τους ασιατόφιλους... Οι ευρωπαϊστές, θα φύγουν προς τις αγκάλες του Tiguan και του επερχόμενου Kuga...
- Οσοι πάλι, αντί να διαβάσουν τα παραπάνω, θελήσουν να 'μου τη πουν' είτε για το αυτοκίνητό μου (ένα Υ του 99' έχω, για να σας διευκολύνω...), είτε για άσχετο λόγο, παρακαλώ κοπιάστε... Αλλά αναρρωτηθείτε λίγο, αν μέσα στα παραπάνω υπάρχει και κάποια αλήθεια, για την αγαπημένη σας εταιρεία... Τέλος οι Toyotόφιλοι αναρρωτηθείτε, αν θ' αγοράζατε αυτοκίνητο άλλης μάρκας: αν η απάντησή σας είναι αρνητική, μόλις καταλάβατε το λόγο που τα αυτοκίνητα της Toyota πωλούνται τόσο ακριβά...
EDIT: Εσπασα το προσωπικό μου ρεκόρ σεντονιού! Ζητώ συγνώμη! (που είναι ο Xenos ; )
Αγαπητε φιλε(γρηγορη νομιζω σε λενε?) θα συμφωνησω στα περισσοτερα απο αυτα που λες αλλα...ημουν και εχω κατοχος της ξαρα 1.6 vts.Σαν αμαξι ηταν πραγματικα απιστευτο...αλλα βρε φιλε,οταν το παιρνεις για πρωτο ταξιδακι ευρυτανια(ολοκαινουργιο) και μετα τα 100 αρχιζει ενας θορυβος απο το παρμπριζ δεν ειναι να σου σπαει τα νευρα?οταν στις πρωτες λακουβες νοιωθεις οτι η ποιοτητα του δεν ειναι για πολλα-πολλα δεν απογοητευεσαι?.Βεβαια,δεχομαι οτι στις πρωτες φουρκετες προς καρπενησι ολα αυτα τα ξεχνας-ειδικα οταν ριχνεις και σε πασσατ τουρμπατο -και οταν φτανεις στο χωριο σαυ εχεις ενα χαμογελο να...Οταν καθε λιγο και λιγακι ετρεχα στα εξουσιοδοτημενα μια για το μουλτιπλεξ,μια για τους αφανταστους τριγμους μια για...πολλα πραγματα και εχεις τον θειο μου με το κορολλα το G6 να μην ζηταει τπτ και να μην τριζει κιολας δεν ειναι να νοιωθεις λιγο ριγμενος?.Σιγουρα η ποιοτητα και η αξιοπιστια της τογιοτα εχει και αυτη πεσει,αλλα γενικα και παλι θεωρουνται τα πιο αξιοπιστα και επισης να πω οτι και με το γιαρις αλλα και με το κορολλα απο το συνεργειο περναω μονο απο εξω...αυτο ειναι που κραταει την τογιοτα τοσο ψηλα στην συνειδηση οπως επισης και το αψογο αφτερ σειλς σερβις.Τα διαφορικα στο ραβ αλλα και η πολλαπλη εξαγωγης στα κορολλα(κλασσικο προβλημα στα πρωτα μοντελα,προσεχτε το οσοι εχετε τις πρωτες φουρνιες) αλλαζονταν χωρις δευτερη κουβεντα...σορυ για το μακροσκελες ποστ..
-
1.για το aygo οκ
2.για το auris/corolla η συζήτηση είναι τεράστια κ βαριέμαι να την ανοίξω
3.για το avensis ok
4.για το yaris τώρα.πες μου για πιο λόγο δεν αποτελεί την κορυφαία πρόταση στα μικρά.έχει μοτέρ,έχει ένα τιμονάκι καλούτσικο, έχει απο την καλύτερη διαμόρφωση σε εσωτερικό και ουσιαστικά δεν έχει κανένα μειονέκτημα αν εξαιρέσεις την τιμή. Δεν θα έβαζα με καμιά παναγία το corsa σε καλύτερη θέση.
5.για το rav4.κατά την ταπεινή μου άποψη το μόνο που μπορεί να σταθεί δίπλα του (ίσως και να το ξεπερνάει,δεν το έχω ψάξει) είναι το CRV,το οποίο βγήκε φέτος!!! άριστη οδηγική συμπεριφορά,σχεδόν τέλειο εσωτερικό με σωστά υλικά αλλά κ συναρμολόγηση!Με υποθέσεις για το ΑΝ βγάζαν καλύτερα αμάξια κάποιες άλλες εταιρίες, δεν γίνεται σύγκριση!
p.s. Ναι,θα αγόραζα κάτι άλλο εκτός απο toyota.........αλλά αυτό θα ήταν μόνο Lexus
-
εσενα οι αποψεις σου για τογιοτα δε μετρανε...
με γεια τα λαδια..
-
Ε πόσο αντικειμενικός είναι αυτός που λέει ότι άλλο αμάξι από TOYOTA δεν θα παίρνει...
-
Ροζούλης μωρέ, τι περιμένεις?
-
Ο χρήστης scotsezos έγραψε:
καμιά καλή αντιπροσωπεία-servis στην Αθήνα?προς βόρεια.
-
Ο χρήστης v@silis έγραψε:
1.για το aygo οκ
2.για το auris/corolla η συζήτηση είναι τεράστια κ βαριέμαι να την ανοίξω
3.για το avensis ok
4.για το yaris τώρα.πες μου για πιο λόγο δεν αποτελεί την κορυφαία πρόταση στα μικρά.έχει μοτέρ,έχει ένα τιμονάκι καλούτσικο, έχει απο την καλύτερη διαμόρφωση σε εσωτερικό και ουσιαστικά δεν έχει κανένα μειονέκτημα αν εξαιρέσεις την τιμή. Δεν θα έβαζα με καμιά παναγία το corsa σε καλύτερη θέση.
5.για το rav4.κατά την ταπεινή μου άποψη το μόνο που μπορεί να σταθεί δίπλα του (ίσως και να το ξεπερνάει,δεν το έχω ψάξει) είναι το CRV,το οποίο βγήκε φέτος!!! άριστη οδηγική συμπεριφορά,σχεδόν τέλειο εσωτερικό με σωστά υλικά αλλά κ συναρμολόγηση!Με υποθέσεις για το ΑΝ βγάζαν καλύτερα αμάξια κάποιες άλλες εταιρίες, δεν γίνεται σύγκριση!
p.s. Ναι,θα αγόραζα κάτι άλλο εκτός απο toyota.........αλλά αυτό θα ήταν μόνο Lexus
Για το Γιαρις το καινουριο που το εχει συγγενικο προσωπο εχω να πω
Εξυπνο εσωτερικο,μοντερνο,με πολλες θηκες αλλα μετριοτατο ποιοτικα και με υλικα σκληρα και φθηνα,με χαμηλη προσοχη στην λεπτομερεια
Ειδικα στις πορτες φαινεται η τσιγγουνια και η μετρια συναρμογη,μεγαλη αρμοι μεταξυ των πλαστικων,χοντροκκοκα σκληρα πλαστικα
Λαστιχενια φουσκα στον λεβιε ταχυτητων,εμφανεις αναμονες στο χειροφρενο (για τις πλουσιοτερες εκδοσεις),λιγοι τριγμοι απο τα παμπολλα ντουλαπακιαΚρατημα προοσανατολισμενο στην ανεση,μετριοτατο εως κακο τιμονι,νεκρο σε αισθηση,απογοητευτικο ηλεκτρογκαζο με κακκιστη αποκριση
Ο κινητηρας πνιγμενος απο τις μακριες σχεσεις,και το αυξημενο βαρος τα βρισκει σκουρα πλεον ενω στο παλιοτερο Γιαρις εδινε φτερα
Στα συν του βαζω την εξωτερικη εμφανιση(προσωπικα μου αρεσει αρκετα)
Την αξιοπιστια του,μεχρι τωρα εχει κανει 17.000 και μας απασχολησε μονο για το ετησιο σερβις και για μια ανακληση για τα πισω προσκεφαλα,χωρις να ζητησει τιποταμετριο γενικα σε ολα του και σε συνδυασμο με την απαραδεκτα υψηλη τιμη του το καθιστουν κακη επιλογη
Ανετα αγοραζα το τριθυρο κορσα 1.4 αν και δεν μου αρεσει τοσο πολυ εξωτερικα -
Ο χρήστης v@silis έγραψε:
1.για το aygo οκ
2.για το auris/corolla η συζήτηση είναι τεράστια κ βαριέμαι να την ανοίξω
3.για το avensis ok
4.για το yaris τώρα.πες μου για πιο λόγο δεν αποτελεί την κορυφαία πρόταση στα μικρά.έχει μοτέρ,έχει ένα τιμονάκι καλούτσικο, έχει απο την καλύτερη διαμόρφωση σε εσωτερικό και ουσιαστικά δεν έχει κανένα μειονέκτημα αν εξαιρέσεις την τιμή. Δεν θα έβαζα με καμιά παναγία το corsa σε καλύτερη θέση.
5.για το rav4.κατά την ταπεινή μου άποψη το μόνο που μπορεί να σταθεί δίπλα του (ίσως και να το ξεπερνάει,δεν το έχω ψάξει) είναι το CRV,το οποίο βγήκε φέτος!!! άριστη οδηγική συμπεριφορά,σχεδόν τέλειο εσωτερικό με σωστά υλικά αλλά κ συναρμολόγηση!Με υποθέσεις για το ΑΝ βγάζαν καλύτερα αμάξια κάποιες άλλες εταιρίες, δεν γίνεται σύγκριση!
p.s. Ναι,θα αγόραζα κάτι άλλο εκτός απο toyota.........αλλά αυτό θα ήταν μόνο Lexus
Το γιάρις για μένα πέθανε μέ την άφιξη του μάζντα 2. Άντε και να έχει το γιάρις λίγο καλύτερους χώρους. δεν θα φτάνει ούτε την οικονομία σε καύσιμο ούτε την οίσθηση χειριστηρίων ούτε το σχεδιασμό του του 2 ενώ είναι και ακριβότερο. Πάντως μέχρι την έλευση του το γιάρις παρέμενε σαν ένας στυγνά πρακτικός ανθρωπομεταφορέας που κέρδιζε επάξια μία θέση στο ιδανικό γκαράζ μου των 3 οχημάτων*, όντας οικονομικό και ευρύχωρο.
Το Ραβ φαίνεται όντως διεκδικητής κορυφής μιας και το χόντα είναι 4Κ ακριβότερο (αν και δεν ξέρω με εξοπλισμό τι παίζει). Θα προτιμώ το φόρεστερ αλλά και το ραβ είναι ιδανικό για ένα πιο ασφάλτινο κοινό.
Για να δώ αν η τογιότα έχει κοχόνες θα περιμένω να δω το νέο μρ2...
- Στο ιδανικό γκαράζ τριών οχημάτων βάζεις όποια αυτοκίνητα θες τζάμπα με πληρωμένα όλα τα έξοδα εκτός από βενζίνη. Έχεις δικαίωμα να κάνεις ένα τέστ ντράιβ πριν τα 'πάρεις'. Μέχρι πρόσφατα ήταν γιάρις (για το 90% των μετακινήσεων), φόρεστερ (το 9% των μετακινήσεων στα ταξίδια) και Ferrari F430 (για το 1% των ονειρικών μετακινήσεων). Αν η 430 ακουμπούσε πολύ εύκολα, δεύτερη επιλογή ήταν μία απλή 911 και τρίτη μία Μ3. (είμαι καμμένος το ξέρω αλλά τουλάχιστον είναι και οι φίλοι μου και φτιάχνουμε όλοι το γκαράζ μας )
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ε πόσο αντικειμενικός είναι αυτός που λέει ότι άλλο αμάξι από TOYOTA δεν θα παίρνει...υπάρχουν άτομα πού όταν ξεκίνησαν να οδηγούν ένα αυτοκίνητο μιας συγκεκριμένης μάρκας και έμειναν ευχαριστημένοι συνεχίζουν με αυτήν.....
-
Ο χρήστης toyotaman έγραψε:
Ε πόσο αντικειμενικός είναι αυτός που λέει ότι άλλο αμάξι από TOYOTA δεν θα παίρνει...
υπάρχουν άτομα πού όταν ξεκίνησαν να οδηγούν ένα αυτοκίνητο μιας συγκεκριμένης μάρκας και έμειναν ευχαριστημένοι συνεχίζουν με αυτήν.....
Ναι, και εγώ το ίδιο με τα peugeot, αλλά δεν αποκλείω σε καμία των περιπτώσεων να γίνω κάτοχος μιας οποιασδήποτε άλλης μάρκας αν μου αρέσει κάτι.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ναι, και εγώ το ίδιο με τα peugeot,
πρέπει να πέρασες πολύ δύσκολα παιδικά χρόνια...
-
Για να μου αρέσουν τόσο, μάλλον εύκολα.
TOYOTA FORUM