Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΓΟΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ - ALFA ROMEO GT 2.0 JTS???(βοήθεια!!)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑΓΟΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ - ALFA ROMEO GT 2.0 JTS???(βοήθεια!!)
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 15
    • 16
    • 7 / 16
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    57
    319
    2355
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      asteris last edited by

      Ο χρήστης Vasgti έγραψε:

      Έλεος εσύ. Μιά αστοχία/απροσεξία του συνεργείου δεν μπορεί να χαρακτηρίζει την αξιοπιστία ενος αυτοκινήτου, λες και οι μισές Alfa που βγαίνουν από το εργοστάσιο, καίγονται μόλις τις βάλεις μπρος.

      Αυτό είναι ακόμα χειρότερο. Επιβεβαιώνει τα όσα αρνητικά ακούγονται για τις κακές παροχές service και after sale υποστήριξης της μάρκας στη χώρα μας. Αν δεν μπορείς να εμπιστευθείς ούτε τους μηχανικούς που επιβλέπουν το αυτοκίνητο (και ότι αυτό παρουσιάσει) τότε τι μένει?

      Και πριν πεις οτιδήποτε έχω βιώσει την κατάσταση των συνεργείων μέσω μιας εταιρικής Alfa 146 κατά τα έτη 1998-2001.

      Δεν κατάλαβες, ΑΥΤΟ είναι το μόνο κακό της μάρκας στην Ελλάδα, το χάλι της εξυπηρέτησης και της κάλυψης των εγγυήσεων. Περί αυτού ευχαρίστως να συζητήσουμε, όχι ότι οι GT παίρνουν φωτιά και σκορπάνε στον δρόμο. Γιατί και ένα σωρό γερμανικά έχει που καίνε εγκεφάλους, πέφτουν παράθυρα, τρώνε κρεμαγιέρες, καίνε πολλαπλασιαστές, αλλά τα φτιάχνουν οι αντιπροσωπείες μάνι-μάνι και ούτε γάτα ούτε ζημιά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lazpinin last edited by

        Για τις GT δεν υπάρχουν κίνδυνοι για φωτιές και τέτοιες βλακείες, αυτό ήταν μεμονομένο περιστατικό. Γενικά για το JTS μοτέρ έχω διαβάσει για κακή αξιοπιστία και πολύ προτιμούν απλό Twin Sprark. Βέβαια το να παρουσιάσει πρόβλημα το νέο 1.8TFSI του Α3 το θεωρώ πολύ πιο δύσκολο. Αλλά μην το πάρεις και αν μην χαλάει γιατί δεν ακούγεται ωραία όπως της άλφα και ας είναι 10 φορές καλύτερο και πιο καινούριο. Γιατί το βασικό σε ένα κινητήρα είναι ο ήχος. Δεν μπορώ να ακούω ότι η GT είναι καλή αγορά συγκριτικά με A3 και Golf GTI που είναι στα ίδια λεφτά. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους αλφίστι αλλά ό άνθρωπος πρέπει να αποφασίσει και η συγκεκριμένη άλφα σ'αυτά τα λεφτά με τόσες πολλές και καλές εναλλακτικές είναι μια πολύ κακή επιλογή. Και βάλτε κανα μπλοκε στις άλφα σας μπας και φτάσεται τα καινούρια VAG. Γιατί και οι καινούριες άλφα (όπως η Brera 3.2) πάλι πιο αργές είναι από τα αντίστιχα VAG. Και για να μην με παρεξηγήσετε δεν έχω καν αυτοκίνητο VAG. Απλά είμαι αντικειμενικός και όχι αλφίστι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          eddie_147 last edited by

          Για να ξεκαθαρίσει το θέμα από τα off-topic.
          Το να μιλάμε για 'εύφλεκτες' GT είναι το λιγότερο γελοίο. Όπως επίσης και το τι λέγεται στο ένα ή το άλλο forum δεν έχει καμμία σχέση. Επειδή διάβασα όλες τις σελίδες της 'φωτιάς' ξαναλέω ότι κανένας δεν 'μάλωσε' τον συγκεκριμένο χρήστη, απλά διαφώνησαν ΦΥΣΙΚΟΤΑΤΑ με το ότι γενίκευσε με λανθασμένο τρόπο το πρόβλημα που είχε.
          Στην τελική, πάρε το Audi ρε φίλε να ηρεμήσει το μάτι μας από τις βλακείες που διαβάζουμε εδώ, να γλιτώσεις κι εσύ από κανά απρόσμενο αυτόφωρο.
          Ξες τι είναι να είσαι βόλτα στο βουνό και να σε μπαγλαρώνει η Αστυνομία ως ύποπτο εμπρησμού...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vasgti last edited by

            Ο χρήστης asteris έγραψε:

            Έλεος εσύ. Μιά αστοχία/απροσεξία του συνεργείου δεν μπορεί να χαρακτηρίζει την αξιοπιστία ενος αυτοκινήτου, λες και οι μισές Alfa που βγαίνουν από το εργοστάσιο, καίγονται μόλις τις βάλεις μπρος.

            Αυτό είναι ακόμα χειρότερο. Επιβεβαιώνει τα όσα αρνητικά ακούγονται για τις κακές παροχές service και after sale υποστήριξης της μάρκας στη χώρα μας. Αν δεν μπορείς να εμπιστευθείς ούτε τους μηχανικούς που επιβλέπουν το αυτοκίνητο (και ότι αυτό παρουσιάσει) τότε τι μένει?

            Και πριν πεις οτιδήποτε έχω βιώσει την κατάσταση των συνεργείων μέσω μιας εταιρικής Alfa 146 κατά τα έτη 1998-2001.

            Δεν κατάλαβες, ΑΥΤΟ είναι το μόνο κακό της μάρκας στην Ελλάδα, το χάλι της εξυπηρέτησης και της κάλυψης των εγγυήσεων. Περί αυτού ευχαρίστως να συζητήσουμε, όχι ότι οι GT παίρνουν φωτιά και σκορπάνε στον δρόμο. Γιατί και ένα σωρό γερμανικά έχει που καίνε εγκεφάλους, πέφτουν παράθυρα, τρώνε κρεμαγιέρες, καίνε πολλαπλασιαστές, αλλά τα φτιάχνουν οι αντιπροσωπείες μάνι-μάνι και ούτε γάτα ούτε ζημιά...

            Ένα τελευταίο σχόλιο και το κλείνω εδώ. Δεν ανέφερα πουθενά γιατί και πως πήρε φωτιά και ούτε σχολίασα τίποτα περί του μοντέλου. Αν καυτηρίασα κάτι ήταν η απαράδεκτη συμπεριφορά και τα ειρωνικά σχόλια που έκαναν αρκετά άτομα προς την πλευρά του ανθρώπου που πήρε φωτιά το αυτοκίνητό του.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kid last edited by

              Ο χρήστης asteris έγραψε:

              Ατυχέστατο παράδειγμα. Καμία σχέση το πρωτότυπο με ένα αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής.

              Ναι, ατυχέστατο παράδειγμα να κάνουν μ@λ@κίες οι ακριβοπληρωμένοι μηχανικοί των tracks της Audi, αλλά δεν δύναται να το κάνει το τσιράκι στο συνεργείο της Alfa. Δηλαδή άμα το πρωτότυπο που το δένουν οι αρχιμηχανικοί ανατινάχτηκε, τα παραγωγής που θα τα δέσουν κοινοί εργάτες τι θα γίνει, δεν θα τολμάς να βάλεις το κλειδί στην μίζα? Αυτό πως το βλέπεις, για τυχερό παράδειγμα?

              Το ανθρώπινο λάθος δεν μπορεί να χαρακτηρίζει την ποιότητα μιά κατασκευής. Αν βγαίναν 3-4 Alfa από το εργοστάσιο και παίρναν φωτιά στα πρώτα χιλιόμετρα, βεβαίως και να πάμε όλοι μαζί με ρόπαλα στο Μιλάνο για να δείρουμε. Τώρα που βάλαν χέρι τρίτοι, και μετά από 100.000χλμ που λέει, τι να πούμε, φταίει η Alfa?

              Α καλά, ότι να 'ναι γράφεις. Βγάλε τα οπαδικά γυαλιά και έλα να το συζητήσουμε.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                highfidelity last edited by

                Ο χρήστης Kid έγραψε:

                Ατυχέστατο παράδειγμα. Καμία σχέση το πρωτότυπο με ένα αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής.

                Ναι, ατυχέστατο παράδειγμα να κάνουν μ@λ@κίες οι ακριβοπληρωμένοι μηχανικοί των tracks της Audi, αλλά δεν δύναται να το κάνει το τσιράκι στο συνεργείο της Alfa. Δηλαδή άμα το πρωτότυπο που το δένουν οι αρχιμηχανικοί ανατινάχτηκε, τα παραγωγής που θα τα δέσουν κοινοί εργάτες τι θα γίνει, δεν θα τολμάς να βάλεις το κλειδί στην μίζα? Αυτό πως το βλέπεις, για τυχερό παράδειγμα?

                Το ανθρώπινο λάθος δεν μπορεί να χαρακτηρίζει την ποιότητα μιά κατασκευής. Αν βγαίναν 3-4 Alfa από το εργοστάσιο και παίρναν φωτιά στα πρώτα χιλιόμετρα, βεβαίως και να πάμε όλοι μαζί με ρόπαλα στο Μιλάνο για να δείρουμε. Τώρα που βάλαν χέρι τρίτοι, και μετά από 100.000χλμ που λέει, τι να πούμε, φταίει η Alfa?

                Α καλά, ότι να 'ναι γράφεις. Βγάλε τα οπαδικά γυαλιά και έλα να το συζητήσουμε.

                Επειδή διάβασα κι εγώ τα ποστ στο Alfisti, με μια λέξη ορισμένοι από κει μέσα, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ! Οχι όλοι, αλλα ορισμένοι, τους οποίους οι πιο λογικοί δεν ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΑΝ κιόλας...
                Στο θέμα τώρα: αν ένα αυτοκίνητο πάρει φωτιά μετά από 100.000 το πιθανότερο είναι ΝΑ ΜΗΝ ΦΤΑΙΕΙ το εργοστάσιο! Για να μην πω σίγουρο... Αν κάτι είχε κάνει στραβό το εργοστάσιο, δεν θα χρειαζόταν 100.000 για να πάρει φωτιά!
                Η λογική λέει πως φταίει το συνεργείο!
                Αυτά τα λεω χωρίς ίχνος οπαδισμού και σαφώς μπορώ να δεχτώ πως οι Alfa χαλάνε περισσότερο από τον ανταγωνισμό, αλλά όχι ΤΟΣΟ ΟΣΟ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ!
                Εχω κι εγώ ΠΟΛΛΟΥΣ γνωστούς με Alfa και κάποιοι δεν είχαν κανένα πρόβλημα, κάποιοι άλλοι είχαν κάποια μικρά, όπως συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα...
                Το μεγαλύτερο πρόβλημα των Alfa είναι η αντιπροσωπεία και τα συνεργεία και όχι η όποια προβληματική κατασκευή κλπ... Και οι Corolla τρίζουν πλέον, αλλά η αντιπροσωπεία είναι εκεί! Στην Alfa κάνουν τις πάπιες!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kostis20 last edited by

                  Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                  Για να ξεκαθαρίσει το θέμα από τα off-topic.
                  Το να μιλάμε για 'εύφλεκτες' GT είναι το λιγότερο γελοίο. Όπως επίσης και το τι λέγεται στο ένα ή το άλλο forum δεν έχει καμμία σχέση. Επειδή διάβασα όλες τις σελίδες της 'φωτιάς' ξαναλέω ότι κανένας δεν 'μάλωσε' τον συγκεκριμένο χρήστη, απλά διαφώνησαν ΦΥΣΙΚΟΤΑΤΑ με το ότι γενίκευσε με λανθασμένο τρόπο το πρόβλημα που είχε.
                  Στην τελική, πάρε το Audi ρε φίλε να ηρεμήσει το μάτι μας από τις βλακείες που διαβάζουμε εδώ, να γλιτώσεις κι εσύ από κανά απρόσμενο αυτόφωρο.
                  Ξες τι είναι να είσαι βόλτα στο βουνό και να σε μπαγλαρώνει η Αστυνομία ως ύποπτο εμπρησμού...

                  Epetrepse mas na exoume alli apopsi kai na diafonoume.!!!OK?
                  Ton anthropo mono pou den ton evrisan fysikotata ,mesa stin atyxia toy.
                  Sto oti de ftaei mallon to aytokinito symfono.Opos kai sto oti de kaigontai oles oi GT.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    asteris last edited by

                    Ο χρήστης Kid έγραψε:

                    Ατυχέστατο παράδειγμα. Καμία σχέση το πρωτότυπο με ένα αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής.

                    Ναι, ατυχέστατο παράδειγμα να κάνουν μ@λ@κίες οι ακριβοπληρωμένοι μηχανικοί των tracks της Audi, αλλά δεν δύναται να το κάνει το τσιράκι στο συνεργείο της Alfa. Δηλαδή άμα το πρωτότυπο που το δένουν οι αρχιμηχανικοί ανατινάχτηκε, τα παραγωγής που θα τα δέσουν κοινοί εργάτες τι θα γίνει, δεν θα τολμάς να βάλεις το κλειδί στην μίζα? Αυτό πως το βλέπεις, για τυχερό παράδειγμα?

                    Το ανθρώπινο λάθος δεν μπορεί να χαρακτηρίζει την ποιότητα μιά κατασκευής. Αν βγαίναν 3-4 Alfa από το εργοστάσιο και παίρναν φωτιά στα πρώτα χιλιόμετρα, βεβαίως και να πάμε όλοι μαζί με ρόπαλα στο Μιλάνο για να δείρουμε. Τώρα που βάλαν χέρι τρίτοι, και μετά από 100.000χλμ που λέει, τι να πούμε, φταίει η Alfa?

                    Α καλά, ότι να 'ναι γράφεις. Βγάλε τα οπαδικά γυαλιά και έλα να το συζητήσουμε.

                    Τι οπαδίστικο βλέπεις ρε μπόμπιρα (ελληνική μετάφραση του nickname σου..) σε αυτά που λέω? Φταίει η Audi και η Alfa για τα στραβοκατσαβιδιάσματα των μηχανικών τους? Αυτό που σου λέω και δεν το καταλαβαίνεις, είναι ότι εδώ το κάψανε οι αρχιμηχανικοί της Audi φάτσα φόρα στο Ring, δεν θα το κάψει το παιδί του συνεργείου που τον βάλανε να σφίξει τα κολλάρα της βενζίνας στην GT του αλλουνού?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kid last edited by

                      Ο χρήστης asteris έγραψε:
                      Τι οπαδίστικο βλέπεις ρε μπόμπιρα (ελληνική μετάφραση του nickname σου..) σε αυτά που λέω? Φταίει η Audi και η Alfa για τα στραβοκατσαβιδιάσματα των μηχανικών τους? Αυτό που σου λέω και δεν το καταλαβαίνεις, είναι ότι εδώ το κάψανε οι αρχιμηχανικοί της Audi φάτσα φόρα στο Ring, δεν θα το κάψει το παιδί του συνεργείου που τον βάλανε να σφίξει τα κολλάρα της βενζίνας στην GT του αλλουνού?

                      Το 'μπόμπιρα' το προσπερνώ.

                      Το R8 που κάηκε στο Ring ήταν δοκιμαστικό πρωτότυπο, δεν ήταν αυτοκίνητο παραγωγής, οπότε δέχομαι ότι μπορεί να καεί και δεν έχει ουδεμία σχέση με ένα καμμένο αυτοκίνητο παραγωγής.

                      Επίσης, αν δεν φταίει η Audi/Alfa/οποιαδήποτε εταιρία για το στραβοκατσαβιδιασμα του μηχανικού ΤΗΣ, τότε ποιος φταίει? Ο ανάδρομος Ερμής?

                      Αυτό για τα κολλάρα, δεν το διάβασα πουθενά στο thread, μήπως θες να μου παραθέσεις το link?

                      Για να τελειώνουμε: αδιαφορώ αν θα καεί ένα δοκιμαστικό πρωτότυπο σε καθεστώς δοκιμών, δεν με νοιάζει ποιος φταίει, αρκεί η εταιρία να βρει τι προκάλεσε την φωτιά και να μην βγει το αυτοκίνητο στην παραγωγή με το πρόβλημα άλυτο. ΔΕΝ αδιαφορώ όμως όταν ένα αυτοκίνητο παίρνει φωτιά στα καλά καθούμενα, ειδικά όταν ξέρω ότι θα μπορούσε μέσα να είναι η οικογένεια μου & οι φίλοι μου. Δεν φταίνε σε τίποτα να ΚΑΟΥΝΕ ΖΩΝΤΑΝΟΙ επειδή κάποιος δεν κάνει καλά την δουλειά του.-

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kouladi last edited by

                        Εγώ πάντως αν ήμουν στην θέση του mergaz θα συνδύαζα τα καλύτερα και των 2 κόσμων αγοράζοντας Alfa 159. Και μην ακούσω ανοησίες για το πόσο αργή είναι σε σχέση με τις γερμανικές τουρμποθύελλες γιατί:

                        Α) Τι μας είπες τώρα, και

                        Β) Κάποιοι εδώ μέσα μόνο που δεν θα πανηγύριζαν με την αγορά της BMW 316, στα ίδια λεφτά, με τους 115 ασυγκράτητους.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          d-jet last edited by

                          http://www.carsurvey.org/modelyear_Volk ... _2004.html

                          Πάρε τη gt, αν τη γουστάρεις πραγματικά, άνθρωπέ μου!
                          Καλύτερα να μετανιώσεις για κάτι που έκανες παρά για κάτι που δεν έκανες!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Q
                            qsisvts last edited by

                            Ο χρήστης techon1 έγραψε:
                            Εγώ πάντως αν ήμουν στην θέση του mergaz θα συνδύαζα τα καλύτερα και των 2 κόσμων αγοράζοντας Alfa 159. Και μην ακούσω ανοησίες για το πόσο αργή είναι σε σχέση με τις γερμανικές τουρμποθύελλες γιατί:

                            Α) Τι μας είπες τώρα, και

                            Β) Κάποιοι εδώ μέσα μόνο που δεν θα πανηγύριζαν με την αγορά της BMW 316, στα ίδια λεφτά, με τους 115 ασυγκράτητους.

                              η 316 ειναι οντως χειροτερη σχεδον απο οτιδηποτε στον κοσμο αν σκεφει κανεις τα 30κατι χιλιαρικα τα οποια ομως στην ελλαδα πολλοι δινουν ακομα δεν εχω καταλαβει το γιατι..
                            

                            η 159 ισως τελικα ειναι η μεση λυση....αλλα και παλι αργη
                            αλλα αν θες οπωσδηποτε αλφα οι καινουριες οι οποιες 'γερμανικοποιηθηκαν' (159,brera) ειναι η σοφοτερη επιλογη..διατηρουν και την ομορφη εμφανιση και ειναι σαφως πιο ποιοτικες

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              eddie_147 last edited by

                              Να σαι καλά ρε D Jet. Έψαχνα αυτό το site εδώ και χρόνο...
                              Όντως πολύ αντιπροσωπευτικό καθώς έχει θετικά και αρνητικά σχόλια για όλα τα αμάξια από τους ιδιοκτήτες τους και όχι από 'παντογνώστες' και λοιπούς πυροσβέστες...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                d-jet last edited by

                                Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                                Να σαι καλά ρε D Jet. Έψαχνα αυτό το site εδώ και χρόνο...
                                Όντως πολύ αντιπροσωπευτικό καθώς έχει θετικά και αρνητικά σχόλια για όλα τα αμάξια από τους ιδιοκτήτες τους και όχι από 'παντογνώστες' και λοιπούς πυροσβέστες...

                                Εγώ μόνο αυτό εμπιστεύομαι, αν και πρέπει να αναπτύξεις τους δικούς σου 'αποκωδικοποιητές' γιατί σε ορισμένα μοντέλα υπάρχουν πολύ μεγάλες προσδοκίες και τα χαντακώνουν για ψιλολοϊδια...Π.χ. ξέβαψε η χειρολαβή της πόρτας της BMW μετά από 150χιλιάδες χιλιόμετρα: σαχλαμάρα, τα έχουν ψευτίσει, μαύρο στη BMW κλπ κλπ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  eddie_147 last edited by

                                  http://www.carsurvey.org/review_67684.html

                                  Να και το review που είχα κάνει...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    ratanplan last edited by

                                    Ο χρήστης Vasgti έγραψε:

                                    Έλεος εσύ. Μιά αστοχία/απροσεξία του συνεργείου δεν μπορεί να χαρακτηρίζει την αξιοπιστία ενος αυτοκινήτου, λες και οι μισές Alfa που βγαίνουν από το εργοστάσιο, καίγονται μόλις τις βάλεις μπρος.

                                    Αυτό είναι ακόμα χειρότερο. Επιβεβαιώνει τα όσα αρνητικά ακούγονται για τις κακές παροχές service και after sale υποστήριξης της μάρκας στη χώρα μας. Αν δεν μπορείς να εμπιστευθείς ούτε τους μηχανικούς που επιβλέπουν το αυτοκίνητο (και ότι αυτό παρουσιάσει) τότε τι μένει?

                                    Και πριν πεις οτιδήποτε έχω βιώσει την κατάσταση των συνεργείων μέσω μιας εταιρικής Alfa 146 κατά τα έτη 1998-2001.

                                    Δεν κατάλαβες, ΑΥΤΟ είναι το μόνο κακό της μάρκας στην Ελλάδα, το χάλι της εξυπηρέτησης και της κάλυψης των εγγυήσεων. Περί αυτού ευχαρίστως να συζητήσουμε, όχι ότι οι GT παίρνουν φωτιά και σκορπάνε στον δρόμο. Γιατί και ένα σωρό γερμανικά έχει που καίνε εγκεφάλους, πέφτουν παράθυρα, τρώνε κρεμαγιέρες, καίνε πολλαπλασιαστές, αλλά τα φτιάχνουν οι αντιπροσωπείες μάνι-μάνι και ούτε γάτα ούτε ζημιά...

                                    Ένα τελευταίο σχόλιο και το κλείνω εδώ. Δεν ανέφερα πουθενά γιατί και πως πήρε φωτιά και ούτε σχολίασα τίποτα περί του μοντέλου. Αν καυτηρίασα κάτι ήταν η απαράδεκτη συμπεριφορά και τα ειρωνικά σχόλια που έκαναν αρκετά άτομα προς την πλευρά του ανθρώπου που πήρε φωτιά το αυτοκίνητό του.

                                    +1

                                    Να εχεις τον καημο σου και να πεσουν πανω σου Χ ατομα να σε κραζουν. Ενταξει ειπε μια υπερβολη να πουλησετε τα Αλφα σας....δεν σας εβρισε την μανα! Βεβαια ο ανθρωπος βγκε απο ενα αμαξι (ισως και εμ την οικογενεια του) και εσεις διαβαζατε χαλαροι το τοπικ απο το σαλονακι σας....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      babbis last edited by

                                      Ο χρήστης lazpinin έγραψε:
                                      Γενικά για το JTS μοτέρ έχω διαβάσει για κακή αξιοπιστία και πολύ προτιμούν απλό Twin Sprark.

                                      Επειδή από το alfisti δεν έχουμε αναφορές για κακή αξιοπιστία των JTS, αλλα ούτε κι εγώ έχω ακούσει κάτι τέτοιο, θα μπορούσες να μας παραθέσεις τις πηγές σου?

                                      Βέβαια το να παρουσιάσει πρόβλημα το νέο 1.8TFSI του Α3 το θεωρώ πολύ πιο δύσκολο. Αλλά μην το πάρεις και αν μην χαλάει

                                      Γιατί θεωρείς πιο δύσκολο να έχει πρόβλημα το 1.8tfsi από τον 2.0JTS? Μην μπερδέυτε το VAG με τους Ιάπωνες! Το VAG δεν είναι και στα καλύτερα από πλευράς αξιοπιστίας! Ούτε και η AUDI είναι στις καλύτερες εταιρίες του VAG.

                                      Πρόσεξε, δεν λέω ότι το VAG είναι αναξιόπιστο, ούτε ο 1.8TFSI είναι αναξιόπιστός. **Λέω όμως ότι το VAG δεν αποτελεί σημείο αναφοράς αξιοπιστίας **.

                                      Ακόμα και αν αφήσουμε τα των εταιριών, έχεις δύο μοτερ ένα ατμοσφαιρικό 2λιτρο και ένα υπερτροφοδοτούμενο. 'Θεωρητικά' (και μόνο) το ατμοσφαιρικό είναι λιγότερο πιεσμένο και μακροσχρόνια πιο αξιόπιστο!

                                      Δλδ εγώ θα πόνταρα στο ατμοσφαιρικό σε τυχόν στοίχημα!

                                      γιατί δεν ακούγεται ωραία όπως της άλφα και ας είναι 10 φορές καλύτερο και πιο καινούριο. Γιατί το βασικό σε ένα κινητήρα είναι ο ήχος.

                                      Εγώ πιστεύω ότι είναι δύο 'ισοδύναμα' μοτερ που το καθένα υπερτερεί σε κάποιους τομέις.

                                      Εσύμπορείς να μας εξηγήσεις γιατί είναι 10 φορές καλύτερος ο 1.8TFSI από τον 2.0JTS?

                                      Δεν μπορώ να ακούω ότι η GT είναι καλή αγορά συγκριτικά με A3 και Golf GTI που είναι στα ίδια λεφτά. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους αλφίστι αλλά ό άνθρωπος πρέπει να αποφασίσει και η συγκεκριμένη άλφα σ'αυτά τα λεφτά με τόσες πολλές και καλές εναλλακτικές είναι μια πολύ κακή επιλογή.

                                      Μπορείς να μας εξηγήσεις γιατί η GT δεν είναι καλή αγορά σε σχέση με το Α3 1.8TFSI?

                                      Για μένα η GT υπερτερεί στα:

                                      1.Μοτέρ (ήχος - πολύστροφος δλδ σπορ χαρακτήρας με ικανοποιητική ροπή)
                                      2. Αναρτήσεις (2πλά ψαλίδια vs Mcferson)
                                      3. Tιμόνι σαφώς πιο καλή αίσθηση 'ισως η κορυφαία στην κατηγορία, και σαφώς πιο γρήγορο
                                      4. Handling καθώς η πλατφόρμα της 147 είναι καλύτερη από αυτή του Α3
                                      5. Αίσθηση φρένων
                                      6. Εμφάνιση/design

                                      Το Α3 υπερτερεί στα:

                                      1. Μοτερ (πιο οικονομικό και ευκολο-οδήγητο (καλύτερες ρεπρίζ))
                                      2. Πλαίσιο (όσον αφορά την παθητική ασφάλεια)
                                      3. Συναρμογή (πλαστικά στο ταμπλό)
                                      4. Χώρους αν μιλάμε για sportback

                                      Και τα 2 είναι ισοδύναμα σε:

                                      1. Ποιότητα πλαστικών (μια επίσκεψη σε 2 αντιπροσωπίες θα πείσει όσους ζουν με urban legends)
                                      2. Xώροι (πάνω-κάτω) ίδιοι
                                      3. Αξιοπιστία, καθώς Alfa/audi είναι στο ίδιο μήκος κύματος

                                      Με βάση λοιπόν τις ανάγκες του καθενός και τα 2 είναι πολύ ενδιαφέρουσες επιλογές.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kid last edited by

                                        Δεν καταλαβαίνω 2 πράγματα Babbis. Πώς γίνεται να θεωρείς θετικό της GT τον κινητήρα. Μεγαλύτερη κατανάλωση έχει, λιγότερη ροπή έχει, δεν βλέπω κανένα ουσιαστικό πλεονέκτημα του. Επίσης, δεν είναι πλεονέκτημα το ότι έχει διπλά ψαλίδα η GT εφόσον δεχόμαστε ότι παίζει ρόλο η υλοποίηση και όχι η συνδεσμολογία.

                                        Τέλος, μήπως έχεις κάποιο link με χρόνους πίστας από GT & A3?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          technik last edited by

                                          Πώς γύρισε πάλι η κουβέντα σε AR vs Αudi....

                                          Πάντως, η 147 σίγουρα,
                                          ούτε πλαίσιο έχει καλύτερο, ούτε μοτέρ, ούτε ισάξια ποιότητα πλαστικών

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            babbis last edited by

                                            Ο χρήστης Kid έγραψε:
                                            Δεν καταλαβαίνω 2 πράγματα Babbis. Πώς γίνεται να θεωρείς θετικό της GT τον κινητήρα. Μεγαλύτερη κατανάλωση έχει, λιγότερη ροπή έχει, δεν βλέπω κανένα ουσιαστικό πλεονέκτημα του. Επίσης, δεν είναι πλεονέκτημα το ότι έχει διπλά ψαλίδα η GT εφόσον δεχόμαστε ότι παίζει ρόλο η υλοποίηση και όχι η συνδεσμολογία.

                                            Τέλος, μήπως έχεις κάποιο link με χρόνους πίστας από GT & A3?

                                            Όπως είδες στα + του μοτερ της GT έβαλα την ευστροφία του και τον ήχο του, ενώ και από ροπή δεν πάει άσχημα καθώς 21 κιλα στις 3200 δεν είναι και λίγα.

                                            Στα + του μοτερ του Α3 έβαλα την οικονομία του και τις καλύτερες ρεπρίζ του.

                                            Για αγοραστες προσανατολισμένους στο σπορ χαρακτήρα λοιπόν το μοτερ της GT είναι καλύτερο του Α3.
                                            Για αγοραστες προσανατολισμένους στην χρηστικότητα, το Μοτερ του Α3 υπερτερεί.

                                            Δεν βλέπω που διαφωνούμε.

                                            Τα διπλά ψαλίδια στα αρχιτεκτονική είναι καλύτερα των mcferson σε θεωρήτικό επίπεδο.
                                            Από εκέι και πέρα φυσικά μετράει η υλοποίηση. Συγκεκριμένα λοιπόν η υλοποίηση της πλατφμορμας 156/147/GT είναι καλύτερη αυτής του Α3.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 7 / 16
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr