-
Ο χρήστης ExwFerrariEnzo έγραψε:
Λες να ειναι προεκλογικο κολπο?Το αποκλειω.
-
Νομίζω πως αυτό γίνεται 'εθιμοτυπικά' σε κάθε εκλογές για να μπορέσει ο κόσμος να ταξιδέψει στις ιδιαίτερες πατρίδες του για να ψηφίσει.
Όχι ότι συμφωνώ βέβαια.
-
Ο χρήστης ExwFerrariEnzo έγραψε:
Λες να ειναι προεκλογικο κολπο?Από το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας, έπειτα από απόφαση του Υπουργού Δημοσίας Τάξεως κ. Βύρωνα Πολύδωρα, προκειμένου να διευκολυνθούν οι Έλληνες πολίτες στη μετακίνησή τους για την άσκηση του εκλογικού δικαιώματος, ανακοινώνονται τα ακόλουθα:
http://www.forthnet.gr/templates/newsPo ... x?p=209352 -
Οι... παπαράτσι της Τροχαίας
«E» 29/9ΤΟΥ Π. ΚΑΡΣΙΩΤΗ
Δεν σφυρίζουν, φωτογραφίζουν! Τροχονόμοι-ντετέκτιβ έχουν ως βασικό τους όπλο, όχι την... πατροπαράδοτη σφυρίχτρα, αλλά τη φωτογραφική μηχανή. Λειτουργούν στον δρόμο ακριβώς σαν τους παπαράτσι. Αυτός που... ποζάρει στον φακό, το μαθαίνει τελευταίος και συνήθως δια του ταχυδρομείου.
Το «Εθνος της Κυριακής» παρουσιάζει σήμερα τα μυστικά φωτογραφικά συνεργεία της Τροχαίας, συνολικά 62, διάσπαρτα σε όλες τις διευθύνσεις Τροχαίας της χώρας, τα οποία δεν γίνονται αντιληπτά ακόμη κι αν κινούμαστε με το αυτοκίνητό μας για αρκετή ώρα παράλληλα στον δρόμο. Αστυνομικά μεν, συμβατικά δε, για λόγους καμουφλάζ, κυκλοφορούν στον δρόμο, όπως τα χιλιάδες άλλα αυτοκίνητα. Τα ελαφρώς σκούρα τζάμια τους δεν αφήνουν να φανεί ότι οι επιβάτες είναι αστυνομικοί, ντυμένοι με τις στολές τους. Πίσω από τα φιμέ τζάμια, τα... κιτ της Τροχαίας έχουν εγκατεστημένο ολόκληρο φωτογραφικό συνεργείο, τελευταίας τεχνολογίας.
Το μυστικό αυτοκίνητο της Τροχαίας -εν προκειμένω για τις ανάγκες του ρεπορτάζ της Τροχαίας Αττικής Οδού- προχωρά στον δρόμο με ταχύτητα που αναγράφεται στην ψηφιακή οθόνη του οχήματος. Είναι πάντα μικρότερη του ορίου ταχύτητας, που ισχύει σε κάθε τμήμα της Οδού.
Εστιάζει αυτόματα
Από τη στιγμή που στην Αττική Οδό ή σε οποιαδήποτε άλλη οδική αρτηρία της χώρας κάποιο ΙΧ προσπεράσει από αριστερά το αυτοκίνητο αυτό, το ηλεκτρονικό του σύστημα βγάζει αμέσως στο καντράν την ταχύτητα με την οποία κινείται το ΙΧ.Μόλις ξεπερασθεί το όριο ταχύτητας τουλάχιστον κατά τριάντα χιλιόμετρα, ο φακός αρχίζει να δουλεύει αυτόματα. Εστιάζει με τη βοήθεια ραδιοκυμάτων, τα οποία «ξεπηδάνε» από άλλο σύστημα, κρυμμένο πίσω από την μπροστινή πινακίδα κυκλοφορίας. Ετσι αυτόματα φωτογραφίζεται ολόκληρο το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένης βεβαίως και της πινακίδας, που ενδιαφέρει πάνω απ όλα. Ο οδηγός φεύγει, χωρίς να έχει καταλάβει τίποτε, αν είναι ημέρα.
Αν η φωτογράφηση γίνει νυχτερινές ώρες, πολλοί είναι εκείνοι που αντιλαμβάνονται ένα φλας να ανάβει αστραπιαία, αλλά συνήθως δεν πάει το μυαλό τους ότι αυτοί τράβηξαν τα φώτα της... δημοσιότητας! Το αντιλαμβάνονται όταν αναζητούνται από τα αστυνομικά τμήματα. Γιατί οι αστυνομικοί - πληρώματα αυτών των αυτοκινήτων, μόλις επιστρέφουν στην υπηρεσία τους, παραδίδουν το φιλμ σε άλλους ειδικούς στην εκτύπωση συναδέλφους της. Μέσα από έναν εκτυπωτή, αποτυπώνεται η φωτογραφία, που περιλαμβάνει την ημερομηνία, την ώρα που τραβήχτηκε η φωτογραφία, το ύψος της ταχύτητας.
Καταδίωξη
«Αν η ταχύτητα με την οποία τρέχει ένας οδηγός είναι ιλιγγιώδης, τότε πέρα από όλα αυτά ακολουθούμε άλλη τακτική», μας λέει ένα μέλος των πληρωμάτων. «Είτε τρέχουμε να τον προφτάσουμε για να βάλουμε τέλος στην επικίνδυνη κούρσα είτε ειδοποιούμε άλλους σταθμούς για τα περαιτέρω».Στην Αττική Οδό στον χρόνο που λειτουργεί το φωτογραφικό ραντάρ, 2146 οδηγοί έχουν κληθεί για τα περαιτέρω. Στην υπόλοιπη χώρα, δεν υπάρχουν ακριβή στοιχεία, αλλά όπως είναι ευνόητο, πρόκειται για χιλιάδες. «Εμείς στην Τροχαία», λέει ο διοικητής της υπηρεσίας στην Αττική Οδό, αστυνόμος Α. Δημήτρης Ελευθεράκης, δεν θέλουμε να καταγράφουμε παραβάσεις, τα χρήματα των οποίων άλλωστε δεν πάνε με κανέναν τρόπο στα ταμεία της αστυνομίας. Θα ήμασταν ευτυχείς, αν δεν καταγράφαμε καμία.
Ομως, οι επικίνδυνες παραβάσεις είναι πραγματικό γεγονός. Θέλουμε μόνο να σώζουμε ανθρώπινες ζωές. Ας σταματήσουν οι επικίνδυνοι οδηγοί να τρέχουν με ιλιγγιώδη ταχύτητα -έχει φωτογραφηθεί οδηγός με 240 χιλιόμετρα την ώρα!- και να κάνουν επικίνδυνους ελιγμούς, που για εμάς είναι η κυριότερη αιτία δυστυχημάτων».
Οι φωτογραφίες φθάνουν στη διεύθυνση του ιδιοκτήτη πάντα του αυτοκινήτου. Και να σκεφτεί κανείς ότι οι οδηγοί που παίρνουν φωτογραφική κλήση δεν γνωρίζουν ότι η πατέντα-ευρεσιτεχνία ανήκει σε Ελληνα! Ο οποίος, όμως, δεν μπόρεσε να την κατοχυρώσει- πουλήσει στο ελληνικό Δημόσιο, κάτι που πέτυχε εν συνεχεία στην Ολλανδία! Από εκεί αγοράσαμε εκ των υστέρων εμείς την «πατέντα» με κόστος 37.000 ευρώ για τον εξοπλισμό κάθε αυτοκινήτου.
Η εφαρμογή του νέου ΚΟΚ
316.000 παραβάσεις σε 3 μήνεςΣτο πρώτο τρίμηνο ισχύος του νέου «τσουχτερού» Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (3 Ιουνίου - 3 Σεπτεμβρίου) έχουν βεβαιωθεί 81.000 παραβάσεις των ορίων ταχύτητας. Τα πρόστιμα του νέου ΚΟΚ για υπέρβαση των ορίων ταχύτητας κλιμακώνονται από 40 ευρώ (υπέρβαση έως 20 χλμ.) μέχρι 350 ευρώ για υπερβάσεις άνω των 30 χλμ. Συνολικά στις 90 πρώτες ημέρες του νέου ΚΟΚ καταγράφηκαν από την Τροχαία σε όλη τη χώρα 316.000 παραβάσεις.
-
Εεχχχμμμ...
Δεν είναι παράνομο να σε βγάζουν φωτό με το ραντάρ χωρίς να υπάρχει η απαραίτητη προειδοποιητική σήμανση?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Εεχχχμμμ...Δεν είναι παράνομο να σε βγάζουν φωτό με το ραντάρ χωρίς να υπάρχει η απαραίτητη προειδοποιητική σήμανση?
+1 ερωτηματικό και από μένα και επίσης, λύνουμε έτσι το πρόβλημά μας ή βάζουμε κι άλλα 'νταβατζίδικα' ευρώ στην (τρύπια) τσέπη μας ;
-
kala συγνωμη για νεο μας το λενε τωρα αυτο??αυτο ισχυει με τα συμβατικα με φωτορανταρ μεσα πανω απο 4 χρονια ,οταν το γνωστο xsara station αημι χρωμα αλονιζε την παραλιακη και σε φωτογραφιζε και την τσιμπαγες επιτοπου την κληση...
τι να μας πουνε τωρα τα λαμογια...που βρηκαν τροπο να εισπαρξουν...λες και αν πηγαινεις στην αττικη οδο με 153κμ εισαι πιο επικινδυνος απο την χαζογκομενα η τον βλακα που περναει το στοπ αερα πατερα ,η ακομα χειροτερα αλαλζει λωριδα απο το πουθενα πηγαινοντας με 60κμ..
δεν μας λενε οτι η ολη ιστορια ειναι γιατι μεσα σε μια ωρα περιπολια μπρουν να καταγραψουν πολυ περισοτερες παραβασεις για ταχυτητα παρα για οποιαδηποτε αλλη παραβαση.. -
Το θέμα είναι, εφόσον δεν υπάρχει η αντίστοιχη προειδοποιητική πινακίδα που ορίζεται από το νόμο, εγώ έχω δικαίωμα να αμφισβητήσω την κλήση δικαστικώς?
-
Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:
...λες και αν πηγαινεις στην αττικη οδο με 153κμ εισαι πιο επικινδυνος απο την χαζογκομενα η τον βλακα που περναει το στοπ αερα πατερα ,η ακομα χειροτερα αλαλζει λωριδα απο το πουθενα πηγαινοντας με 60κμ...Το ερώτημα θα έπρεπε να είναι αν πηγαίνοντας στην Α.Ο. με 153χλμ είσαι πιο επικίνδυνος από αυτόν που κινείται με σωστά, αλλά έχει επιλέξει να πηγαίνει 'μόνο' με 110χλμ. Δεν είναι υποχρεωτικό όποιος πηγαίνει με τα όρια (ή λίιιιγο πάνω από αυτά) να είναι κακός οδηγός που αλλάζει λωρίδες χωρίς να κοιτάει καθρέπτες κλπ.
Επίσης, σκέψου πως θα ένιωθες, αν αυτός ο βλάκας που περιγράφεις πιο πάνω αντί να αλλάζει λωρίδες με 60, να αλλάζει από το πουθενά με 153.
Νομίζω ότι ένας αργός κακός οδηγός είναι πιο ασφαλής από έναν γρήγορο κακό οδηγό.
-
Εστιάζει αυτόματα
Από τη στιγμή που στην Αττική Οδό ή σε οποιαδήποτε άλλη οδική αρτηρία της χώρας κάποιο ΙΧ προσπεράσει από αριστερά το αυτοκίνητο αυτό, το ηλεκτρονικό του σύστημα βγάζει αμέσως στο καντράν την ταχύτητα με την οποία κινείται το ΙΧ.Απο εδω και περα όποιο αμαξι εχει φιμε το περναμε απο δεξια!
Ρε δεν μαμιουντε, τώρα θα τους μαθουμε? Εφψ ο αλλος με το λευκο ξαρα στέισον σε τσιγκλαγε στα φαναρια για να σε γραψει αλλα τον μαθαμε ολοι πολυ γρηγορα.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Εστιάζει αυτόματα
Από τη στιγμή που στην Αττική Οδό ή σε οποιαδήποτε άλλη οδική αρτηρία της χώρας κάποιο ΙΧ προσπεράσει από αριστερά το αυτοκίνητο αυτό, το ηλεκτρονικό του σύστημα βγάζει αμέσως στο καντράν την ταχύτητα με την οποία κινείται το ΙΧ.Απο εδω και περα όποιο αμαξι εχει φιμε το περναμε απο δεξια!
Ρε δεν μαμιουντε, τώρα θα τους μαθουμε? Εφψ ο αλλος με το λευκο ξαρα στέισον σε τσιγκλαγε στα φαναρια για να σε γραψει αλλα τον μαθαμε ολοι πολυ γρηγορα.
Τα φωτογραφικά δεν τα έχουν μόνο Xsara. Τα έχουν και κάποια Octavia...
-
Πολυ απλα ειναι σαν την φωτοκληση απο λεωφορειοφρομο, παει καποιος στην τροχαια και λεει οτι οδηγουσε αυτος και παραλαμβανει και την φωτογραφια...ε λογικα καπως ετσι θα ειναι και για αυτο που λες.
Γενικα (για την σταθμευση σε χωρο για ΑΜΕΑ κλπ καλα κανουν και κοβουν κολους) παντως εγω εχω το διπλωμα της μανας μου καβατζα για τετοια πραγματα....θα πηγαινει να παραλαβει την κληση ομολογοντας!
Εντιτ, εγω δεν ειπα να περναμε απο δεξια κσαρα με φιμε...ειπα οσα εχουν φιμε.
Σε οκταβια τα ειχα δει στην αμυδγαλεζα μεσα στην γιαφκα τους οπου και να κοιταζεις εβλεπες περιπολικα και ασφαλητικα!
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Ασχετο αλλά φίλος που ζεί στην Αγγλία μου είπε ότι αν σε πιάσουν με αντιραντάρ συσκευή έχουν δικαίωμα να λύσουν ολόκληρο το αυτοκίνητο για να τη βρούν, αν δεν τους την παραδόσεις.
Στην Αγγλία προς το παρόν δεν είναι παράνομη η χρήση radar detectors.
Το ερώτημα που τίθεται είναι ποιο είναι το ζητούμενο: είναι μόνο να μειώνεις ταχύτητα εκει που εντοπίζεις με το αντιραντάρ τον επικειμενο έλεγχο & περνώντας απ΄το ίδιο σημειο του δρόμου την επόμενη φορά να τρέχεις 'οσο πάει' αφου δεν σε ελέγχει κανείς ή να μπορείς να αντιληφθείς τον κίνδυνο που διατρέχεις; Είναι πολύ μεγάλη υπόθεση η οδική μας παιδεία και δεν λύνεται με πρόστιμα ούτε με τον φόβο της αστυνόμευσης. Π.χ. περίμενα απ'τον ΚΟΚ να μου επιβάλει τη χρήση ζώνης ασφαλείας ή να μειώσει κι΄αλλο τα ποσοστά αλκοόλ; Αν δεν το αντιλαμβάνομαι μόνος μου τότε....
-
-
Michael-Amott
Τι έγινε ακριβώς; -
Ε τι να γινει...τα γνωστα..κανω συλλογη απο κλησεις!
Παλι ετρεχα πολυ ρε γμτ..
Με πιασανε με 111km/h..το ξερω, επρεπε να πηγαινω πιο αργα...πως δεν πηρα κανεναν αθωο στο λαιμο μου..
-
Με 111 σε δρόμο που είχε όριο πόσο; Δηλαδή πήρες μόνος κλησούλα ή πήραν και αυτοί κάτι; (λέγε με πινακίδες, δίπλωμα, κτλ )
Αντε και σ' ανώτερα
-
Κάτι μου θυμίζει...
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Με 111 σε δρόμο που είχε όριο πόσο; Δηλαδή πήρες μόνος κλησούλα ή πήραν και αυτοί κάτι; (λέγε με πινακίδες, δίπλωμα, κτλ )Αντε και σ' ανώτερα
Οριο 90 ηταν(στην Εθνικη Πατρων-Πυργου) αλλα αυτη τη φορα δεν μου πηραν τιποτε αλλο! (και ημουνα και με του πατερα μου )
Μου εκανε ''χαρη'' και εγραψε στην κληση οτι πηγαινα με 110 για να μην εχει ποντους..και η κληση ειναι 20ευρω μονο!
Και αλλη φορα να μην τρεχεις μου λεει...
-
Χαχαχα... ούτε καν 70 δεν ήταν το όριο εκεί που σε έγραψαν;
Ρε, είσαι επικίνδυνος, πάρτο είδηση
Τα μπλόκα στην Πατρών-Πύργου δεν είναι σε 'σταθερά' σημεία;
Ρωτάω γιατί στην Πατρών-Κορίνθου μπορείς να πας χαλαρά με 130-140 (ακόμα και παραπάνω ) σε σημεία με όριο 100, να κόβεις στα 80-90 εκεί που τη στήνουν και να ξέρεις ότι αν δε σπάσει ο διάολος το ποδάρι του δε θα σε γράψουν ποτέ.
Αλήθεια με ποιό αυτοκίνητο ήσουν; Με το S3 ή το OPC;
Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.