-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Από εκεί και μετά είναι ανοικτός σε αμάξωμα (εκτός cabrio/roadster) και καλοκοιτάει τα κουπέ. Οδήγησε Brera 3.2 Q4 και ο μοναδικός ενδοιασμός του ήταν οι χώροι πίσω. Θέλει να χωράνε άλλοι 2, έστω και με συμβιβασμούς.
159 τότε που για πολλους είναι και πιο αρμονικό σχέδιο.
Μπορεί να πάει και στα 3.2 Q4.. εαν του πληρώνει η εταιρεία βενζίνες -
Lexus IS250. Με 60 χιλ χιλιομετρα το χρονο δεν κανει το υβριδικο και θελεις κατι αξιολογο με μικρες απαιτησεις συντηρησης και λιγες βλαβες. Αν φτανει το μπατζετ GS300.
-
Κάτι σε Lexus.
ή, την θεά 159 3.2 Q4 ti. -
Το lexus πρέπει να το οδηγήσει επειδή είναι προκατειλημμένος για τον σπορ χαρακτήρα του. Η 159 είναι κούκλα αλλά κάπου κάνει πίσω. Ήθελε την Brera μάλλον, γι αυτό.
-
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
Μόλις έκανα μία συζήτηση με φίλο που θέλει να αλλάξει το εταιρικό αυτοκίνητο. Έχει το Α4 2.0TFSI quattro (πριν είχε το προηγούμενο Α4 1.8ΤQ) και είναι ανοικτός σε όλες τις προτάσεις. Το μπάτζετ κυμαίνεται στα χρήματα του τίτλου 60-65Κ αλλά και λίγο πιο πάνω μπορεί να το πιέσει.
Περιορισμοί υπάρχουν μόνο 2 αλλά είναι σημαντικοί. Όχι BMW και Merc. . Και αυτό από την εταιρία και όχι προσωπικοί.Από εκεί και μετά είναι ανοικτός σε αμάξωμα (εκτός cabrio/roadster) και καλοκοιτάει τα κουπέ. Οδήγησε Brera 3.2 Q4 και ο μοναδικός ενδοιασμός του ήταν οι χώροι πίσω. Θέλει να χωράνε άλλοι 2, έστω και με συμβιβασμούς.
Του προτείνουν το νέο Α4 ή το Α5 αλλά θέλει να ξεκολλήσει από τους κύκλους. Kάνει πάρα πολλά ταξίδια (το Α4 έχει 125Κ χιλιόμετρα σε 2 χρόνια και κάτι). Ακούει προτάσεις.Η δικιά μου ήταν να περιμένει το EVO X αλλά το κόστος χρήσης σε καύσιμο (με 20λ τα 100) είναι σχεδόν απαγορευτικό.
Γιατί θα τεθεί ζήτημα για την κατανάλωση? Καλύπτουν αυτοκίνητο 65 k και ασχολούνται με τα 4 χιλιάρικα που θα κοστίσει ετησίως η βενζίνη παραπάνω? (εφόσον συνεχίσει να κάνει 60.000 km το χρόνο)...
Σε τελική ανάλυση το EVO θα έρθει αρκετά φτηνότερα από 65k...Οπότε κάτι εξοικονομείται από εκεί για να πέσει στη βενζίνη...
Δεν πρέπει να αποτελεί πρόβλημα η κατανάλωσηΠου χαθηκες εσυ ρε φιλε?
Αν μιλαμε για οικογενειραχη παντως οπως ειπε ο Koutsan το πορτ μπαγκαζ θα ειναι μεγαλο προβλημα!
Θα πω κατι πολυ πιο οικονομικο....γυρω στα 40κ....απλα και μονο γιατι ζηταει κατι σπορ...το 6ρι mps....αυτο ομως δεν ξερω ποτε αλλαζει μοντελο.Αφου (μαλλον) ειναι αουντάκιας γιατι δεν παει σε κατι ιδιο παλι?
ΚΑτι σε Volvo σαν μαρκα θα τον ενδιεφερε?
-
Από οικογένεια έχει μόνο γυναίκα.
Το πιο πιθανόν είναι να πάει πάλι σε Audi
To 6MPS είναι κι αυτό μια πρόταση αλλά αφού μπορεί και παραπάνω, γιατί να μην πάει... -
Δυστυχώς δεν βγαίνει λέξους με τρίλιτρο μοτέρ όπως παλία
Θα συμφωνήσω για το πιο μέγάλο υβριδικό το οποίο είναι ταχύτατο και οικολογικό! Το μικρό πόρτμπαγάζ είναι όμως πρόβλημα...
Η νέα τζάγκουαρ πότε έρχεται??
Με τα σημερινά δεδομένα ένα Σ5 είναι η ιδανική λύση (αν και θα προτιμούσα το επερχόμενο Α4)
-
Lexus και απο εμενα.
-
cmarin μπορείς να εξηγήσεις γιατί δεν επιτρέπεται BMW ή Mercedes? μου κάνει μεγάλη εντύπωση
-
Δεν ξέρω λεπτομέρειες, αλλά παίζουν κάτι συμβάσεις.
-
Volvo S80 T5?
Saab 9-5 2.3t Aero? -
Lexus ....
-
To VOLVO S60 R βγαίνει ακόμα;;
-
Στην θέση του θα διάλεγα την προσωπική μου συμπάθεια Subaru Legasy 3.0R spec B και όσα extra τραβάει η ψυχούλα του... Δεν δείχνει σπορ, κάθε άλλο μάλιστα, αλλά
-
Ο χρήστης ssot έγραψε:
Δεν δείχνει σπορ, κάθε άλλο μάλιστα, αλλά.............. αλλά είναι, και με το παραπάνω. Αμαξάρα με τα όλα του.
-
Ναι ρε παιδία πως ξεχάσαμε τον σκούμπυ?? Ο ορισμός του sleeper και με πραγματική τετρακίνηση αλά σουμπαρού.
Πάντως το εσωτερικό του είναι από τα πιο χάρτινα έβερ. Βάλτε γκουνμέζοι κύριοι πλαστικά της προκοπής
-
Νομιζω οτι περα απο audi s5 δεν χρειαζεται να κοιταει. πληροι ολες τις προυποθεσεις που ζηταει. Και κοπυε και δυνατο και χωρους περιστασιακα για 2 πισω. Αν δεν μπορει οικονομικα τοτε το 3.2 με μπολικα εξτρα.
-
Νομιζω οτι περα απο audi s5 δεν χρειαζεται να κοιταει. πληροι ολες τις προυποθεσεις που ζηταει. Και κουπε και δυνατο και χωρους περιστασιακα για 2 πισω. Αν δεν μπορει οικονομικα τοτε το 3.2 με μπολικα εξτρα.
-
Ο χρήστης ssot έγραψε:
Στην θέση του θα διάλεγα την προσωπική μου συμπάθεια Subaru Legasy 3.0R spec B και όσα extra τραβάει η ψυχούλα του... Δεν δείχνει σπορ, κάθε άλλο μάλιστα, αλλά+1000
-
Εφόσον κάνει πολλά ταξίδια γιατί δεν κοιτάει και την C6; Το μειονέκτημα της είναι ο 3λιτρος-αντίκα που φοράει αλλά είναι πολύ άνετη
Εταιρικό με 60-65Κ