ΠΡΟΣ ΑΡΗ ΛΕΟΥΣΗ [ΒΑΤΑΝΕΝ] ΓΙΑ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΞΕΡΩ ΚΑΤΙ ΚΟΠΑΝΕΣ ΚΑΛΕΣ-ΠΑΝΤΩΣ ΣΕ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ.
-
ως προς την κίνηση στο αεροδρόμιο νομίζω το πρόβλημα δείχνει σοβαρό επειδή λείπουν προς το παρόν τα μέσα σταθερής τροχιάς, μετρό και προαστιακός δηλαδή που υποτίθεται ΘΑ ήταν έτοιμα μέχρι την Ολυμπιάδα, διαφορετικά το αεροδρόμιο για την πλειοψηφία των Ελλήνων δεν είναι μια διαδρομή που γίνεται συχνά, εντάσσεται μάλλον στις ειδικές χρήσεις
δεν βλέπω κανένα λόγο να μπω από τον ένα κόμβο και να βγώ στον άλλο και θα ήταν εκβιαστικό το μέτρο των διοδίων αν δεν είχα εναλλακτική διαδρομή η οποία φαντάζομαι υπάρχει, πιστεύω πως ο αποτρεπτικός χαρακτήρας του αφορά ανθρώπους που όπως προείπα δεν είναι απαραίτητο να βρίσκονται εκεί..είναι όλοι αυτοί που κινούνται στην πόλη εκτός ωρών αιχμής..φοιτητές, νοικοκυρές, συνταξιούχοι, εισοδηματίες, λουόμενοι κλπ. όσοι δηλαδή δεν πιέζονται από τον χρόνο
δεν προτείνω κοινωνικό αποκλεισμό απλά η κατοχή ενός οχήματος είναι συνυφασμένη με μια σχετική οικονομική δυνατότητα..η άνοδος του βιοτικού επιπέδου στη χώρα έχει οδηγήσει τα τελευταία χρόνια στο φαινόμενο 'ενα όχημα ανα μέλος οικογένειας' με αποτέλεσμα κάθε ώρα να είναι ώρα αιχμής και κάπως αυτό θα πρέπει να αντιμετωπιστεί με διάφορα μέσα..στο Λονδίνο όπου ο κόσμος έχει και την κουλτούρα των μέσων μαζικής μεταφοράς οδηγηθήκαμε σε χαώδη κατάσταση στο κέντρο και η επιλογή ήταν διόδια ή αστυνομικές ρυθμίσεις και απαγορεύσεις, επέλεξαν την πιό επικερδή λύση
συμφωνώ απόλυτα με το πνεύμα της διατύπωσης που δείχνει την κοινωνική διάσταση του προβήματος, με τη λογική πως αντί να κυκλοφορούν άνετα όσοι πρέπει κυκλοφορούν άνετα όσοι έχουν (μια και πιστεύω θα συμφωνήσεις δεν μπορούν πλέον να κυκλοφορούν όλοι ΚΑΙ άνετα)..από την στιγμή όμως που όλοι θεωρούν πως αυτοί ανήκουν στην κατηγορία του 'πρέπει' είναι αναποφευκτο η χρήση οχήματος και μάλιστα με μόνο μετακινούμενο τον οδηγό του να θεωρείται τεκμήριο κάποιας οικονομικής δυνατότητας και συνεπώς να είναι στο στόχαστρο διαφόρων φορέων
-
Δυο ερωτήσεις κι από μένα:
-
Η διαδρομή με αυτοκίνητο μέχρι το 'Ελευθέριος Βενιζέλος' και πίσω (π.χ. για να πάρουμε μια φίλη ή έναν φίλο που έρχεται αεροπορικώς) με ποιά λογική κοστίζει 1.8+1.8 Ευρώ (και σύντομα 2.5+2.5 ή 2.9+2.9 Ευρώ)?
Είναι μόνο για τους 'προνομιούχους' η 'βόλτα' ως το αεροδρόμιο? Η 'εννοείται' ότι για να πας μέχρι εκεί και να γυρίζεις πίσω είσαι 'κονομημένος/η'? -
Μέσα σταθερής τροχιάς πότε θα είναι διαθέσιμα? Είμαστε η μόνη χώρα της Κοινότητας στην οποία το αεροδρόμιο της πρωτεύουσας δε διαθέτει κάτι τέτοιο! Ρεζίλι, τώρα που πλησιάζουν και οι Ολυμπιακοί...
-
-
Η διαδρομή με αυτοκίνητο μέχρι το 'Ελευθέριος Βενιζέλος' και πίσω (π.χ. για να πάρουμε μια φίλη ή έναν φίλο που έρχεται αεροπορικώς) με ποιά λογική κοστίζει 1.8+1.8 Ευρώ (και σύντομα 2.5+2.5 ή 2.9+2.9 Ευρώ)?
Είναι μόνο για τους 'προνομιούχους' η 'βόλτα' ως το αεροδρόμιο? Η 'εννοείται' ότι για να πας μέχρι εκεί και να γυρίζεις πίσω είσαι 'κονομημένος/η'?Δεν είναι υποχρεωμένος κανείς να περάσει απο αττική οδό, υπάρχει και ο παλιός δρόμος.
-
Ο χρήστης Kimi έγραψε:
Η διαδρομή με αυτοκίνητο μέχρι το 'Ελευθέριος Βενιζέλος' και πίσω (π.χ. για να πάρουμε μια φίλη ή έναν φίλο που έρχεται αεροπορικώς) με ποιά λογική κοστίζει 1.8+1.8 Ευρώ (και σύντομα 2.5+2.5 ή 2.9+2.9 Ευρώ)?
Είναι μόνο για τους 'προνομιούχους' η 'βόλτα' ως το αεροδρόμιο? Η 'εννοείται' ότι για να πας μέχρι εκεί και να γυρίζεις πίσω είσαι 'κονομημένος/η'?Δεν είναι υποχρεωμένος κανείς να περάσει απο αττική οδό, υπάρχει και ο παλιός δρόμος.
Ποιός είναι αυτός, kimi? Αφού το νέο αεροδρόμιο είναι 'πάνω' στην Αττική Οδό! Απο Κηφισίας π.χ. πώς πας μέχρι το αεροδρόμιο αν έχεις χρόνο και αμάξι/μηχανή που δεν πίνει πολύ βενζίνη και θες να γλυτώσεις τα (διπλά) διόδια? Είμαι σίγουρη ότι ενδιαφέρονται κι άλλοι για τις γνώσεις σου..... και αναμένω!
-
Από Μεσογείων στο Σταυρό κάνεις δεξιά και μετά όλο ευθεία προς Παιανία ακολουθείς τις ταμπέλες .
Και όταν φεύγεις από αεροδρόμιο μετά έχει ταμπέλες 'χωρίς διόδια' για αυτούς που δε θέλουν να χρησιμοποιήσουν την αττική οδό.
Απλά με αυτόν τον τρόπο αν μένεις πχ στην Κηφισίας κοντά θα κάνεις περισσότερη ώρα ενώ απο α.ο. θα φτάσεις πιο γρήγορα ,καίγοντας λιγότερα καύσιμα και έχοντας λιγότερα νεύρα . -
Thanks, θα το δοκιμάσω την επόμενη φορά να δω τι διαφορά σε απόσταση και χρόνο θα βγει και αν αξίζει...
-
Ο χρήστης Michelle έγραψε:
2. Μέσα σταθερής τροχιάς πότε θα είναι διαθέσιμα? Είμαστε η μόνη χώρα της Κοινότητας στην οποία το αεροδρόμιο της πρωτεύουσας δε διαθέτει κάτι τέτοιο! Ρεζίλι, τώρα που πλησιάζουν και οι Ολυμπιακοί...Ως προς αυτό δεν είμαι πολύ σίγουρος.
Πάντως υποτίθεται ότι ο πραστιακός θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τους Ολυμπιακούς
-
Από χθες ξεκίνησα να χρησιμοποιώ την δυτική Περιφερειακή Όδο Υμητού.
Χλίδα καταραμένη.
Θα αλλάξει η ζωή μας. Γλυτώνω σίγουρα 40 με 60 λεπτά κάθε ημέρα, αλλά το κυριότερο είναι ότι πάω πολύ άνετα.
Φτιάξτε κι άλλο!!!!!!
Προσοχή μόνο γιατί έχει κάτι ωραίες στροφούλες κοντά στην Αγ. ΠαρασκευήΤώρα αν μου πείτε για τα διόδια ότι είναι ακριβά, προσωπικά χαλάλι.
-
Συμφωνώ.
Όμως είναι λίγο ντροπή να παραδίδουν 8 (περίπου) χιλιόμετρα δρόμου και να έχουν αφήσει 500-1000 μέτρα τα οποία θα παραδοθούν του χρόνου.
Από Υμητό οταν πηγαίνεις προς Ελευσίνα στο σημείο που συναντάς την αττική οδό που υπήρχε ήδη κανεις κάτι σαν αναστροφή και εκτός του ότι φαίνεται άσχημο , σε ένα σημείο έχει και μία λωρίδα και φαίνεται πολύ πρόχειρα φτιαγμένο το κομμάτι. -
Ο χρήστης Kimi έγραψε:
Συμφωνώ.Όμως είναι λίγο ντροπή να παραδίδουν 8 (περίπου) χιλιόμετρα δρόμου και να έχουν αφήσει 500-1000 μέτρα τα οποία θα παραδοθούν του χρόνου.
Από Υμητό οταν πηγαίνεις προς Ελευσίνα στο σημείο που συναντάς την αττική οδό που υπήρχε ήδη κανεις κάτι σαν αναστροφή και εκτός του ότι φαίνεται άσχημο , σε ένα σημείο έχει και μία λωρίδα και φαίνεται πολύ πρόχειρα φτιαγμένο το κομμάτι.Εννοείς τη φουρκέτα στην είσοδο της Αττικής Οδού από Γλυκά Νερά;;;
Αυτό είναι το καλύτερο κομάτι ολόκληρου του δρόμου, αξίζει να πληρώσεις τα διόδια μόνο για να το στρίψεις!
-
Όχι. Αυτό που λες εσύ είναι από αττική οδό προς περιφεριακή οδό υμητού Εγώ λέω απο π.ο.υ. προς ελευσίνα.
Κατά τα άλλα η περιφερειακή οδός μόνο αττική οδό δε θυμίζει. Όλο καμπές είναι -
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Εννοείς τη φουρκέτα στην είσοδο της Αττικής Οδού από Γλυκά Νερά;;;Αυτό είναι το καλύτερο κομάτι ολόκληρου του δρόμου, αξίζει να πληρώσεις τα διόδια μόνο για να το στρίψεις!
Χαλαρά το καλύτερο κομμάτι δρόμου που έχω δει ποτέ μου!!! Φουρκέτα που νομίζεις ότι είναι βγαλμένη από κάποια πίστα Φ1!!!
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Εννοείς τη φουρκέτα στην είσοδο της Αττικής Οδού από Γλυκά Νερά;;;
Αυτό είναι το καλύτερο κομάτι ολόκληρου του δρόμου, αξίζει να πληρώσεις τα διόδια μόνο για να το στρίψεις!
Χαλαρά το καλύτερο κομμάτι δρόμου που έχω δει ποτέ μου!!! Φουρκέτα που νομίζεις ότι είναι βγαλμένη από κάποια πίστα Φ1!!!
Όντως εκεί οι στραφάκηδες θα αφήσουν πολύ λάστιχο. Πραγματικά είναι σε στύλ F1 . αλλά με τέτοια άσφαλτο που έχει κάτω θέλει πολύ προσπάθεια να ξεκολλήσεις.
-
Αυτή η φουρκέτα είναι όλα τα λεφτα!
Την 'δοκίμασα' σήμερα... -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Όντως εκεί οι στραφάκηδες θα αφήσουν πολύ λάστιχο. Πραγματικά είναι σε στύλ F1 . αλλά με τέτοια άσφαλτο που έχει κάτω θέλει πολύ προσπάθεια να ξεκολλήσεις.
se 6 mines h asfaltos 8a exei ginei opws oles stin Ellada...
-
Δεν πρόλαβα να διαβάσω τις τοποθετήσεις σας οπότε μην παρεξηγηθώ αν επαναληφθώ..
Με βολεύει, με εξυπηρετεί, αν ήταν κλειστός ο δρόμος θυμίζει ειδική διαδρομή με ενδιαφέρον ειδικά το κατέβασμα προς τα γλυκά νερά, αλλά πιστεύω πως το κομμάτι κρ΄θβει κινδύνους και εκπλήξεις. Δεν λείπουν τα χασ΄'ιματα και τα σημεία χωρίς ορατότητα που σκοτώνουν και ουδείς βέβαια θα ακολουθήσει τα όρια. Διαιασθάνομαι πως πρόκειται για νέο Καρέα και ο θεός να βάλει το χέρι του γιατί τα χιλιόμετρα θα είναι μακράν περισσότερα. οικονομία χρόνου θα έχουμε. Ας ευχηθούθμε να μην έχουμε α΄θξηση ατυχημέτων...
Ας είμαστε ψ΄θχρταιμοι όσοι πιστοί την χρησιμοποιούμε. Παρασύρει η μαύρη άσφαλτος, προκαλούν κάποιες καμπές, σε πάνε αλλού οι δεξιές με την ανάποδη κλίση στο τέλος αλλά ας μείνουμε εκεί.
Ακόμα σε επίπεδο χρήσης προσέχετε στις εξόδους. Πρέπει να ξέρεις καλά την περιοχή ώστε να μη βρεθείς αλλού για αλλού. Βγήκα στην αγία παρασκευή καια κόμα ψάχνω την κεντρική πλατεία. Τουλάχιστον ανακάλυψα πως υπάρχει εκεί στη γειτονιά και γαλλο-ελληνικό σχολείο και θυμήθηκα τα παιδικά μου χρόνια...
Καλό δρόμο σε όλους όσους... και είπαμε! Ψύχραιμα!Στρατης
-
Εννοείς τη φουρκέτα στην είσοδο της Αττικής Οδού από Γλυκά Νερά;;;
Αυτό είναι το καλύτερο κομάτι ολόκληρου του δρόμου, αξίζει να πληρώσεις τα διόδια μόνο για να το στρίψεις!
H ΕΛΛΗΝΙΚΗ RASCASSE EINAI EΔΩ...
ΑΛΛΑ ΥΠΟΘΕΤΩ ΟΤΙ ΘΑ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑ 200 μ ΘΑ ΚΟΒΟΥΝ ΚΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΟΔΗΓΗΣΗ...ΠΑΝΤΩΣ Η ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΙΔΕΙΝΩΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΧΑΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ 6:45 -09:30 ΤΟ ΠΡΩΙ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΒΑΤΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ.ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ.ΕΚΕΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ 4 ΕΙΣΟΔΟΙ ΔΙΟΔΙΩΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ Η ΟΥΡΑ ΕΦΤΑΝΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΗΣ ΑΝΙΣΟΠΕΔΗΣ ΣΤΗ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ...
-
ΠΡΟΣ ΑΡΗ ΛΕΟΥΣΗ [ΒΑΤΑΝΕΝ] ΓΙΑ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΞΕΡΩ ΚΑΤΙ ΚΟΠΑΝΕΣ ΚΑΛΕΣ-ΠΑΝΤΩΣ ΣΕ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ.
-
Αδέλφια, η Λεωφόρος Κατεχάκη (Περιφερειακός Καρέα) από την ημέρα που άνοιξε η Δυτική Περιφερειακή Υμηττού έχει πήξει πολύ άσχημα. Το φανάρι στο στρατόπεδο του ΣΑΚΕΤΑ και το φανάρι στην ανηφόρα του Καρέα έχουν γίνει πραγματικός Γολγοθάς, σε τέτοιο βαθμού που σε βάζει σε σκέψεις αν τελικά πρέπει να την χρησιμοποιήσεις την Δυτική Περιφερειακή Υμηττού.
Το μπλόκο στήθηκε από χθες λίγο πριν από την έξοδο της Δυτική Περιφερειακή Υμηττού στο ρεύμα προς Καισαριανή με τέσσερα περιπολικά και πολύ πελατεία.
Όσοι ανεβαίνετε από Παπάγου προς Ηλιούπολη μέσω του Περιφερειακού, κάποια στιγμή πάνω στην Στροφή ο δρόμος έχει πέντε λωρίδες, προσοχή η μεσαία καταλήγει σε πεζοδρόμιο. Ακολουθήστε τις διαγραμμίσεις αλλιώς θα το φυτέψετε στο πεζοδρόμιο όπως το έκαναν αρκετοί μέσα στο Σαββατοκύριακο καθώς μάλλον δεν ήξεραν ότι δεν πατάμε τις άσπρες γραμμές
Όσοι βγαίνετε τώρα από την Δυτική Περιφερειακή Υμηττού, καταρχήν πάμε σιγά (για να αποφύγουμε το μπλόκο εντός της ΔΠΥ), μόλις βγαίνουμε προσέχουμε τους καραγκιόζηδες που πάνε διαγώνια δεξιά για να μπουν στην Καισαριανή καθώς δεν ακολουθούν τις ταμπέλες που λένε ότι για Καισαριανή πρέπει να πας από το επόμενο φανάρι και δεν επιτρέπεται να πας διαγώνια δεξιά για να κατέβεις από την γέφυρα. Αλλάζουμε προσεκτικά λωρίδες για να μπούμε στην 4η ή 5η λωρίδα και προσέχουμε γιατί η 3η λωρίδα πλέον πάει πεζοδρόμιο (στου χαντάκι). Τέλος επειδή μπορεί από την ΔΠΥ να έχετε κεκτημένη ταχύτητα το νού σας μόλις βγάινετε στο Καρέα γιατί εκτός των άλλων πλέον πιάνει κίνηση κατευθείαν και έχει και έχει τις γνωστές ωραίες στροφούλες.Θα γίνουν τρελές καραμπόλες,
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Αδέλφια, η Λεωφόρος Κατεχάκη (Περιφερειακός Καρέα) από την ημέρα που άνοιξε η Δυτική Περιφερειακή Υμηττού έχει πήξει πολύ άσχημα. Το φανάρι στο στρατόπεδο του ΣΑΚΕΤΑ και το φανάρι στην ανηφόρα του Καρέα έχουν γίνει πραγματικός Γολγοθάς, σε τέτοιο βαθμού που σε βάζει σε σκέψεις αν τελικά πρέπει να την χρησιμοποιήσεις την Δυτική Περιφερειακή Υμηττού.ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΚΑΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΒΕΝΕΤΗ ΣΤΗΝ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΗΣ 45 MIN.
ΩΡΑ 08:15 ΕΩΣ 09:00.ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΤΗΣ Α.Ο. ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Ο. ΑΘΗΝΩΝ ΛΑΜΙΑΣ ΟΠΟΥ ΟΙ ΟΥΡΕΣ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΟΥΝ.
ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ ΠΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΗΣ.
ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ?