-
-
Σήμερα όπως οδηγούσα κοίταξα το καθρέπτη και είδα από πίσω ένα κόκκινο αυτοκίνητο να με πλησιάζει. Νόμιζα ότι ήταν κάποιο BMW 116 με άλλη μάσκα. Το άφησα να περάσει και τότε κατάλαβα ότι ήταν κάτι άλλο. Ήταν το i30. Προσωπικά μου άρεσε πολύ. Από το πλάι ήταν πολύ όμορφο αλλά και από πίσω ήταν μία χαρά. Το κόκκινο του ταίριαζε και οι πολυάκτινες ζάντες, 16άρες μάλλον, γέμιζαν ιδιαίτερα το αυτοκίνητο.
Εντύπωση μου έκανε ο όγκος του. Μου φάνηκε ποιο ογκώδες σε σχέση με το Ceed ειδικά από πίσω. Πάντως για Κορεάτικο δεν φαίνεται. Ποιο πολύ μου θύμισε BMW.Ιδιαίτερα σπορτίφ και με καλούς χώρους, αν κρίνω από το οδηγό και τον τρόπο που οδηγούσε. Θα πουλήσει.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Ιδιαίτερα σπορτίφ **και με καλούς χώρους, αν κρίνω από το οδηγό ** και τον τρόπο που οδηγούσε. Θα πουλήσει.Γιατί, πόσο χοντρός ήταν ο οδηγός ρε συ?
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Ιδιαίτερα σπορτίφ **και με καλούς χώρους, αν κρίνω από το οδηγό ** και τον τρόπο που οδηγούσε. Θα πουλήσει.
Γιατί, πόσο χοντρός ήταν ο οδηγός ρε συ?
χα!χα! καλό!
λάθος έκφραση χρησιμοποίησα!! ...εννοούσα ότι καθόταν άνετα, το αυτοκίνητο είχε υποβραχιόνιο και η πόρτα δεν ήταν κολημένη στο μπράτσο του ... Πρέπει να έχει αρκετό πλάτος και ωφέλιμο εσωτερικό χώρο. Ο άνθρωπος μία χαρά ήταν ... σε νορμάλ διαστάσεις ...
-
Πήγα και το είδα από κοντά, δεν το έχω οδηγήσει. πολύ θετικές οι εντυπώσεις. Δεν θυμίζει σε τίποτα κορεάτικο, όπως τα είχαμε μάθει, εξαιρετικό. Εμφανισιακά, με βάση τον εξοπλισμό και τα χρήματα που κοστίζει ,θα το έπαιρνα άνετα. Φαντάζομαι να το έχουν αναβαθμίσει και στα οδηγικά του χαρακτηριστικά.
-
Tετραστερο τελικα το i30
-
Τελικα υπαρχει διαφορα με το ceed..
-
Ο χρήστης sakis_m έγραψε:
Tετραστερο τελικα το i30Για ένα λόγο μόνο. Επειδή ακουμπάει λέει το δεξί πόδι του οδηγού στην κονσόλα και αυτό μπορεί να τραυματίσει τον οδηγό. Σορρυ αλλά σε ποιο αυτοκίνητο δεν ακουμπάει? Στο Golf πχ δεν ακουμπάει?
-
Ο χρήστης submariner έγραψε:
Tετραστερο τελικα το i30
Για ένα λόγο μόνο. Επειδή ακουμπάει λέει το δεξί πόδι του οδηγού στην κονσόλα και αυτό μπορεί να τραυματίσει τον οδηγό. Σορρυ αλλά σε ποιο αυτοκίνητο δεν ακουμπάει? Στο Golf πχ δεν ακουμπάει?
Έλα όμως που η βασική δομή της κονσόλας είναι ίδια και στα δύο!
Σπύρος
-
μήπως είναι άλλος ο λόγος;
να τι λέει:
Ο χρήστης ΕuroNCAP έγραψε:
Front impact
The i30 did not achieve the minimum points needed in frontal impact for a five star adult occupant rating, despite scoring enough points overall. The driver dummy's right knee indicated that there had been potentially injurious relative movement between the femur and the tibia. This, combined with penalties for structures in the dashboard which could injure occupants' knees and femurs, gave an overall rating of 'weak' for protection of that body region. The passenger compartment remained stable during the impact.τραυματίστηκε...δεν είναι θεωρητικό ότι μόνο ακουμπάει.
-
Είχε τα εχέγγυα για 5 αστέρια. Μόνον το συγκεκριμένο ζήτημα του έκοψε 1.
-
Ο χρήστης submariner έγραψε:
Tετραστερο τελικα το i30
Για ένα λόγο μόνο. Επειδή ακουμπάει λέει το δεξί πόδι του οδηγού στην κονσόλα και αυτό μπορεί να τραυματίσει τον οδηγό. Σορρυ αλλά σε ποιο αυτοκίνητο δεν ακουμπάει? Στο Golf πχ δεν ακουμπάει?
Νομίζω και το μάζντα 3 (που μοιράζεται σασί με 5άστερα φόκους και βόλβο)την πάτησε έτσι το οποίο μάζεψε τους βαθμούς για τα 5 αλλά αυξημένος κίνδυνος για τα πόδια του οδηγού του έδωσαν τα 4...
-
και το leon group vag ειναι αλλα ειναι το μοναδικο που εχει 4 αστερια.....
-
Δηλαδή από τα νέα (2004 και μετά) μικρομεσαία, τετράστερα είναι τα Leon, Civic, I30. Πιστεύω ότι αυτό θα κόψει αγοραστές - το μάρκετινγκ του EURONCAP λειτουργεί αρκετά αποτελεσματικά.
-
εδω ρε σεις πετυχα ενα τσομπανο που δεν ηξερε να προφερει ουτε το abs να ρωταει αν εχει 5 αστερια??? Οντως φοβερο το μαρκετινκ του euroncap!!
-
O Euroncap δεν έχει τμήμα marketing, γιατί απλά δεν πουλά τίποτα!
Ασκεί όμως σημαντική επιρροή στην αυτοκινητοβιομηχανία, γιατί επιτέλους και ο 'τσομπάνος που δεν μπορεί να προφέρει το abs', μπορεί να έχει ένα μέτρο για να κρίνει την ασφάλεια του αυτοκινήτου του. -
Ο χρήστης agpr έγραψε:
O Euroncap δεν έχει τμήμα marketing, γιατί απλά δεν πουλά τίποτα!
Ασκεί όμως σημαντική επιρροή στην αυτοκινητοβιομηχανία, γιατί επιτέλους και ο 'τσομπάνος που δεν μπορεί να προφέρει το abs', μπορεί να έχει ένα μέτρο για να κρίνει την ασφάλεια του αυτοκινήτου του.απόλυτα σωστός
-
Τα αποτελέσματά του τα χρησιμοποιούν οι εταιρείες ως ευαγγέλιο ασφάλειας.
Δεν λένε όμως ότι θα τουμπάρεις πιο εύκολα οδηγώντας ένα ψηλό όχημα (ασφαλές κατά τ' άλλα), δεν λένε ότι το να πάρεις ένα golf/octavia με 75 ίππους είναι εξαιρετικά επικίνδυνο εφόσον επιχειρείς προσπεράσματα, δεν λένε ότι τις περισσότερες φορές σε μετωπική σύγκρουση οχημάτων η συνδυασμένη ταχύτητα είναι πολύ μεγαλύτερη των 60 χλμ των δοκιμών του EURONCAP.
Δημιουργείται έτσι ένα μάρκετινγκ περί παθητικής ασφάλειας που παρέχει πλαστό συναίσθημα σιγουριάς στους οδηγούς.
Είναι σίγουρα χρήσιμο να ξέρεις ότι ένα αυτοκίνητο είναι σκοτώστρα (πχ Landwind), αλλά δεν είναι το πλέον σημαντικό. Ο 'τσομπάνης' όμως θα περιοριστεί στα αστεράκια. -
Εννοείς πως περιμένεις από έναν διεθνή οργανισμό που διενεργεί crash test να σε ενημερώσει για τα όρια πρόσφυσης, ανατροπής και δεν ξέρω 'γω τι άλλο κάποιου οχήματος;
Φυσικά και η διαδικασία προσπέρασης με ένα αργό όχημα θέλει περισσότερη σύνεση και προσοχή. Φαντάζομαι πως δε χρειάζεται κάποιος οργανισμός για να σε πείσει γι'αυτό, έτσι δεν είναι;
Για τα ζητήματα που θέτεις δες εδώ
και κυρίως στις τέσσερις τελευταίες ερωτήσεις.
Αλήθεια, εσύ τι θεωρείς ως πιο σημαντικό για ένα αυτοκίνητο; Δεν έχει δικαίωμα κάποιος άλλος να θέτει διαφορετικές προτεραιότητες; Αν αποδεχόμαστε τις τυποποιημένες ( ή 'τυποποιημένες') μετρήσεις για την ισχύ, την ταχύτητα και την κατανάλωση του οχήματος μας, γιατί δεν αποδεχόμαστε και τις τυποποιημένες μετρήσεις παθητικής ασφάλειας; Στο κάτω-κάτω ο euroncap δεν προσπαθεί να μας πείσει να αγοράσουμε το προϊόν του, έγκυρη γνώση προσφέρει.
Νομίζω πως μπορούμε να συμφωνήσουμε πως τα crash test μας ευαισθητοποίησαν πάνω στο ζήτημα της παθητικής ασφάλειας και οδήγησαν στη δημιουργία ασφαλέστερων (σε περίπτωση πρόσκρουσης) αυτοκινήτων. Από την ανθρώπινη βλακεία βέβαια (τη συνηθέστερη αιτία ατυχήματος κατά τη γνώμη μου) δε μπορεί τίποτα να μας προφυλάξει. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Δημιουργείται έτσι ένα μάρκετινγκ περί παθητικής ασφάλειας που παρέχει πλαστό συναίσθημα σιγουριάς στους οδηγούς.
Είναι σίγουρα χρήσιμο να ξέρεις ότι ένα αυτοκίνητο είναι σκοτώστρα (πχ Landwind), αλλά δεν είναι το πλέον σημαντικό. Ο 'τσομπάνης' όμως θα περιοριστεί στα αστεράκια.Εχεις λαθος .-
Αν διαβαζες τα resources του Ncap, θα καταλαβαινες και ποια ειναι η φιλοσοφια του, θα καταλαβαινες γιατι διενεργουν τα crash test με αυτους τους τυπους ατυχηματων και ταχυτητων, οπως επισης δεν θα ειχε κανενα νοημα να τα τεσταρουν με 100 και 200χλμ.... γιατι το αμαξι και να αντεχε, το μυαλο σου θα γινοταν κουρκουτι...Το Ncap ποτε δεν προωθησε την ιδεα του 'αφθαρτου' αμαξιου. Την ιδεα αυτη την καλλιεργουν οι ανθρωποι που ΝΟΜΙΖΟΥΝ οτι καταλαβαν τι ειδαν βλεποντας τα 5 αστερια σε καποιο φυλλαδιο.
Hyundai i30