Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai i30
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai i30
    • 1
    • 2
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 91
    • 92
    • 26 / 92
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    6
    1835
    33061
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kotetsi last edited by

      *- Βάζω στοίχημα ότι αυτό δεν μπορεί να το κάνει! (γυρίζοντας ανάσκελα)

      • Νομίζω ότι αυτό μπορεί να θεωρηθεί καλό...*

         Πάλι καλά, αν ήταν να φέρνει τούμπες...
      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        stormold last edited by

        Σήμερα όπως οδηγούσα κοίταξα το καθρέπτη και είδα από πίσω ένα κόκκινο αυτοκίνητο να με πλησιάζει. Νόμιζα ότι ήταν κάποιο BMW 116 με άλλη μάσκα. Το άφησα να περάσει και τότε κατάλαβα ότι ήταν κάτι άλλο. Ήταν το i30. Προσωπικά μου άρεσε πολύ. Από το πλάι ήταν πολύ όμορφο αλλά και από πίσω ήταν μία χαρά. Το κόκκινο του ταίριαζε και οι πολυάκτινες ζάντες, 16άρες μάλλον, γέμιζαν ιδιαίτερα το αυτοκίνητο.
        Εντύπωση μου έκανε ο όγκος του. Μου φάνηκε ποιο ογκώδες σε σχέση με το Ceed ειδικά από πίσω. Πάντως για Κορεάτικο δεν φαίνεται. Ποιο πολύ μου θύμισε BMW.

        Ιδιαίτερα σπορτίφ και με καλούς χώρους, αν κρίνω από το οδηγό και τον τρόπο που οδηγούσε. Θα πουλήσει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • A
          asteris last edited by

          Ο χρήστης Storm έγραψε:
          Ιδιαίτερα σπορτίφ **και με καλούς χώρους, αν κρίνω από το οδηγό ** και τον τρόπο που οδηγούσε. Θα πουλήσει.

          Γιατί, πόσο χοντρός ήταν ο οδηγός ρε συ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stormold last edited by

            Ο χρήστης asteris έγραψε:

            Ιδιαίτερα σπορτίφ **και με καλούς χώρους, αν κρίνω από το οδηγό ** και τον τρόπο που οδηγούσε. Θα πουλήσει.

            Γιατί, πόσο χοντρός ήταν ο οδηγός ρε συ?

            χα!χα! καλό!
            λάθος έκφραση χρησιμοποίησα!! ...

            εννοούσα ότι καθόταν άνετα, το αυτοκίνητο είχε υποβραχιόνιο και η πόρτα δεν ήταν κολημένη στο μπράτσο του ... Πρέπει να έχει αρκετό πλάτος και ωφέλιμο εσωτερικό χώρο. Ο άνθρωπος μία χαρά ήταν ... σε νορμάλ διαστάσεις ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • V
              vaglan last edited by

              Πήγα και το είδα από κοντά, δεν το έχω οδηγήσει. πολύ θετικές οι εντυπώσεις. Δεν θυμίζει σε τίποτα κορεάτικο, όπως τα είχαμε μάθει, εξαιρετικό. Εμφανισιακά, με βάση τον εξοπλισμό και τα χρήματα που κοστίζει ,θα το έπαιρνα άνετα. Φαντάζομαι να το έχουν αναβαθμίσει και στα οδηγικά του χαρακτηριστικά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sakis_m last edited by

                Tετραστερο τελικα το i30

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  mak25 last edited by

                  Τελικα υπαρχει διαφορα με το ceed..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    submariner last edited by

                    Ο χρήστης sakis_m έγραψε:
                    Tετραστερο τελικα το i30

                    Για ένα λόγο μόνο. Επειδή ακουμπάει λέει το δεξί πόδι του οδηγού στην κονσόλα και αυτό μπορεί να τραυματίσει τον οδηγό. Σορρυ αλλά σε ποιο αυτοκίνητο δεν ακουμπάει? Στο Golf πχ δεν ακουμπάει?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mariadne last edited by

                      Ο χρήστης submariner έγραψε:

                      Tετραστερο τελικα το i30

                      Για ένα λόγο μόνο. Επειδή ακουμπάει λέει το δεξί πόδι του οδηγού στην κονσόλα και αυτό μπορεί να τραυματίσει τον οδηγό. Σορρυ αλλά σε ποιο αυτοκίνητο δεν ακουμπάει? Στο Golf πχ δεν ακουμπάει?

                      Έλα όμως που η βασική δομή της κονσόλας είναι ίδια και στα δύο!

                      Σπύρος

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        spike last edited by

                        μήπως είναι άλλος ο λόγος;

                        να τι λέει:

                        Ο χρήστης ΕuroNCAP έγραψε:
                        Front impact
                        The i30 did not achieve the minimum points needed in frontal impact for a five star adult occupant rating, despite scoring enough points overall. The driver dummy's right knee indicated that there had been potentially injurious relative movement between the femur and the tibia. This, combined with penalties for structures in the dashboard which could injure occupants' knees and femurs, gave an overall rating of 'weak' for protection of that body region. The passenger compartment remained stable during the impact.

                        τραυματίστηκε...δεν είναι θεωρητικό ότι μόνο ακουμπάει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          christos-dimou last edited by

                          Είχε τα εχέγγυα για 5 αστέρια. Μόνον το συγκεκριμένο ζήτημα του έκοψε 1.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            travelman last edited by

                            Ο χρήστης submariner έγραψε:

                            Tετραστερο τελικα το i30

                            Για ένα λόγο μόνο. Επειδή ακουμπάει λέει το δεξί πόδι του οδηγού στην κονσόλα και αυτό μπορεί να τραυματίσει τον οδηγό. Σορρυ αλλά σε ποιο αυτοκίνητο δεν ακουμπάει? Στο Golf πχ δεν ακουμπάει?

                            Νομίζω και το μάζντα 3 (που μοιράζεται σασί με 5άστερα φόκους και βόλβο)την πάτησε έτσι το οποίο μάζεψε τους βαθμούς για τα 5 αλλά αυξημένος κίνδυνος για τα πόδια του οδηγού του έδωσαν τα 4...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • M
                              mak25 last edited by

                              και το leon group vag ειναι αλλα ειναι το μοναδικο που εχει 4 αστερια.....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                manosk last edited by

                                Δηλαδή από τα νέα (2004 και μετά) μικρομεσαία, τετράστερα είναι τα Leon, Civic, I30. Πιστεύω ότι αυτό θα κόψει αγοραστές - το μάρκετινγκ του EURONCAP λειτουργεί αρκετά αποτελεσματικά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • M
                                  mak25 last edited by

                                  εδω ρε σεις πετυχα ενα τσομπανο που δεν ηξερε να προφερει ουτε το abs να ρωταει αν εχει 5 αστερια??? Οντως φοβερο το μαρκετινκ του euroncap!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    agpr last edited by

                                    O Euroncap δεν έχει τμήμα marketing, γιατί απλά δεν πουλά τίποτα!
                                    Ασκεί όμως σημαντική επιρροή στην αυτοκινητοβιομηχανία, γιατί επιτέλους και ο 'τσομπάνος που δεν μπορεί να προφέρει το abs', μπορεί να έχει ένα μέτρο για να κρίνει την ασφάλεια του αυτοκινήτου του.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      wannabe last edited by

                                      Ο χρήστης agpr έγραψε:
                                      O Euroncap δεν έχει τμήμα marketing, γιατί απλά δεν πουλά τίποτα!
                                      Ασκεί όμως σημαντική επιρροή στην αυτοκινητοβιομηχανία, γιατί επιτέλους και ο 'τσομπάνος που δεν μπορεί να προφέρει το abs', μπορεί να έχει ένα μέτρο για να κρίνει την ασφάλεια του αυτοκινήτου του.

                                      απόλυτα σωστός

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        manosk last edited by

                                        Τα αποτελέσματά του τα χρησιμοποιούν οι εταιρείες ως ευαγγέλιο ασφάλειας.
                                        Δεν λένε όμως ότι θα τουμπάρεις πιο εύκολα οδηγώντας ένα ψηλό όχημα (ασφαλές κατά τ' άλλα), δεν λένε ότι το να πάρεις ένα golf/octavia με 75 ίππους είναι εξαιρετικά επικίνδυνο εφόσον επιχειρείς προσπεράσματα, δεν λένε ότι τις περισσότερες φορές σε μετωπική σύγκρουση οχημάτων η συνδυασμένη ταχύτητα είναι πολύ μεγαλύτερη των 60 χλμ των δοκιμών του EURONCAP.
                                        Δημιουργείται έτσι ένα μάρκετινγκ περί παθητικής ασφάλειας που παρέχει πλαστό συναίσθημα σιγουριάς στους οδηγούς.
                                        Είναι σίγουρα χρήσιμο να ξέρεις ότι ένα αυτοκίνητο είναι σκοτώστρα (πχ Landwind), αλλά δεν είναι το πλέον σημαντικό. Ο 'τσομπάνης' όμως θα περιοριστεί στα αστεράκια.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          agpr last edited by

                                          Εννοείς πως περιμένεις από έναν διεθνή οργανισμό που διενεργεί crash test να σε ενημερώσει για τα όρια πρόσφυσης, ανατροπής και δεν ξέρω 'γω τι άλλο κάποιου οχήματος;
                                          Φυσικά και η διαδικασία προσπέρασης με ένα αργό όχημα θέλει περισσότερη σύνεση και προσοχή. Φαντάζομαι πως δε χρειάζεται κάποιος οργανισμός για να σε πείσει γι'αυτό, έτσι δεν είναι;
                                          Για τα ζητήματα που θέτεις δες εδώ
                                          και κυρίως στις τέσσερις τελευταίες ερωτήσεις.
                                          Αλήθεια, εσύ τι θεωρείς ως πιο σημαντικό για ένα αυτοκίνητο; Δεν έχει δικαίωμα κάποιος άλλος να θέτει διαφορετικές προτεραιότητες; Αν αποδεχόμαστε τις τυποποιημένες ( ή 'τυποποιημένες') μετρήσεις για την ισχύ, την ταχύτητα και την κατανάλωση του οχήματος μας, γιατί δεν αποδεχόμαστε και τις τυποποιημένες μετρήσεις παθητικής ασφάλειας; Στο κάτω-κάτω ο euroncap δεν προσπαθεί να μας πείσει να αγοράσουμε το προϊόν του, έγκυρη γνώση προσφέρει.
                                          Νομίζω πως μπορούμε να συμφωνήσουμε πως τα crash test μας ευαισθητοποίησαν πάνω στο ζήτημα της παθητικής ασφάλειας και οδήγησαν στη δημιουργία ασφαλέστερων (σε περίπτωση πρόσκρουσης) αυτοκινήτων. Από την ανθρώπινη βλακεία βέβαια (τη συνηθέστερη αιτία ατυχήματος κατά τη γνώμη μου) δε μπορεί τίποτα να μας προφυλάξει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • C
                                            corsair last edited by

                                            Ο χρήστης manosk έγραψε:

                                            Δημιουργείται έτσι ένα μάρκετινγκ περί παθητικής ασφάλειας που παρέχει πλαστό συναίσθημα σιγουριάς στους οδηγούς.
                                            Είναι σίγουρα χρήσιμο να ξέρεις ότι ένα αυτοκίνητο είναι σκοτώστρα (πχ Landwind), αλλά δεν είναι το πλέον σημαντικό. Ο 'τσομπάνης' όμως θα περιοριστεί στα αστεράκια.

                                            Εχεις λαθος .-
                                            Αν διαβαζες τα resources του Ncap, θα καταλαβαινες και ποια ειναι η φιλοσοφια του, θα καταλαβαινες γιατι διενεργουν τα crash test με αυτους τους τυπους ατυχηματων και ταχυτητων, οπως επισης δεν θα ειχε κανενα νοημα να τα τεσταρουν με 100 και 200χλμ.... γιατι το αμαξι και να αντεχε, το μυαλο σου θα γινοταν κουρκουτι...

                                            Το Ncap ποτε δεν προωθησε την ιδεα του 'αφθαρτου' αμαξιου. Την ιδεα αυτη την καλλιεργουν οι ανθρωποι που ΝΟΜΙΖΟΥΝ οτι καταλαβαν τι ειδαν βλεποντας τα 5 αστερια σε καποιο φυλλαδιο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 91
                                            • 92
                                            • 26 / 92
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr