-
Ως χρήστης (κάτοχος δεν είμαι,της μάνας μου είναι)ενός καινούριου punto sporting 1.4 αν και έχω κάνει μόνο καμιά 600αριά χλμ διαπίστωσα ότι η 6η δεν είναι overdrive και οι σχέσεις είναι αρκετά πυκνές.Ο1400άρης έχει αρκετή ροπή από χαμηλά-σίγουρα περισσότερη απ' το 416 του πατέρα μου και φαίνεται να χει και αρκετή δύναμη ψηλά αν και δεν έχω περάσει τις 4000στροφές λόγω στρωσίματος.Πάντως κι έτσι μια χαρά γρήγορο είναι.Βέβαια ο 1800 όπως και να το κάνουμε είναι άλλη φάση-αλλά και το 6άρι έχει τη χάρη του.Μόνο παράπονό μου το αρκετά ελαφρύ τιμόνι που όμως είναι άμεσο και έχει αίσθηση ίσως οι λίγο μεγαλύτερες κλίσεις στις στροφές απ' ότι περίμενα,οι οποίες ωστόσο είναι σε λογικά πλαίσια αλλά συνηθίζονται όπως και το τιμόνι.Το πολύ πολύ βάζεις σκληρότερες αναρτήσεις κάποτε.Ελπίζω να βοήθησα.
-
Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
Εκτός των άλλων, ο 1400άρης κινητήρας είναι εντελώς καινούργιος και δε θα υπάρχει ΚΑΜΜΙΑ γνωστή βελτιωτική λύση γι'αυτόν...
Καμία γνωστή βελτιωτική λύση από τη Fiat μπορεί να μην υπάρχει,θα υπάρχει όμως κάτι προς Opel μεριά,το έπιασες Αλέξη,έτσι;
Χμ... Ομολογώ ότι δεν καταλαβαίνω Παύλο!
Τί εννοείς?Μάλλον πως ο κινητήρας είναι της GM, (και συγκεκριμένα αυτός που φοράει το Corsa και το Astra) αυτό πρέπει να εννοεί......
Υ.Γ. Πώς πάει το διάβασμα?
-
Απ' ότι φαίνεται ο κινητήρας είναι καινούργιος και ανήκει στη σειρά FIRE άρα δεν έχει σχέση με ECOTEC και OPEL. Απλά έχει παραπλήσια ιπποδύναμη. Πρέπει να είναι ο 1.2 λίγο μεγαλωμένος.
-
Πιο πριν ο YiannisWalker είχε πει ότι αποτελεί εξέλιξη του παλιού 8βάλβιδου FIRE των 1400cc!
Έχουμε λοιπόν 3 διαφορετικές απόψεις από 3 άτομα για την προέλευση του κινητήρα αυτού...
-
Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
Πιο πριν ο YiannisWalker είχε πει ότι αποτελεί εξέλιξη του παλιού 8βάλβιδου FIRE των 1400cc!Έχουμε λοιπόν 3 διαφορετικές απόψεις από 3 άτομα για την προέλευση του κινητήρα αυτού...
Μίλησα με τον Παύλο και είναι πολύ σίγουρος ότι είναι της opel ο κινητήρας.
Προφανώς κάπου, έχει διαβάσει κάτι. Αυτό που μου φαίνεται αδύνατον όμως, είναι να μην ξέρεις εσύ κάτι Αλέξη. Οπότε.....
Μάλλον πρέπει να βρούμε ένα σταθερό, να τον πάρεις τηλέφωνο! -
Euxaristw gia tis apoyeis sas panw sto dillhma mou. Mallon exete dikio. HGT einai pio biwsimh lush ws pros 8ema axsiopistias. Ase pou ta exei ola apo mama kai sumferei. den bazeis draxmh eeee euro parapanw. Ema8a akomh gia ton kinhthra tou oti einai rigmenos sta 130 ps logw ekpompes kausaeriwn euro 4. (an 8umamai kala). ena basiko erwthma akoma omws. poia maska 8a foraei? thn palia? (pio cool kai pio neanikh) H thn kainourgia? Pou fernei se polo prohgoumenhs genias kai einai xalia maura kata thn gnwmh mou. Johnie walker euxaristw gia info panw sto kibwtio. Pantws an kapoios exei na proteinei kati kalutero panw se auta ta lefta (tou HGT) eimai olos autia!!!! 8a htan endiaferon na akousw kai ti allo uparxei, apo atoma pou asxolountai oso k egw! k oxi kati asxetoi pou exoun ma8ei thn karamela chipaki, filtroxoanh k xtapodi. Elews! Mercy reeee! K h giagia mou xserei na to pei pia! kai pali thanks!!!!
-
Λογικα επειδη το αυτοκινητο εχει ανανεωθει πρεπει αν το απαιτησεις κι εσυ να σου φερουν το newface!
Αν ομως εχει μεινει στοκ απο το προηγουμενο μπορεις να παραγγειλεις και το 'παλιο' με μειωμενη τιμη εννοειται!
Παντως μαλλον παιζει να σου φερουν το καινουριο..δυσκολο να υπαρχει παλιο!
Θα εχουν φροντισει να τα διωξουν απο πριν! -
re paidia den ginetai to palikari na parageilei ena sporting me mixani hgt?rwtise to stin antiproswpeia giati kapoio poylaki mou eipe oti oi italoi enopsei falirimatos exoun arxisei kai kanoun kai tetoia! rotise tin antiprosopeia kai enimerose mas!!!!
-
Νομίζω ότι πρέπει να προτιμήσης το καινούργιο μοντέλο, γιατί έχει διάφορες βελτιώσεις, δεν είναι μόνο εξωτερικές οι διαφορές.
Άλλωστε σε λίγο καιρό μπορεί να σου αρέσει περισσότερο η καινούργια μάσκα, συμβαίνει σε πολλά νέα μοντέλα να μην μας αρέσουν στην αρχή.
-
Βασικά πιστεύω πως με τις νέες τιμές η διοφορά στην τιμή είναι ακόμα μικρότερη..... υπάρχει ακόμα δίλημα ?
Εκτός και αν αποφάσισες να αλλάξεις εταιρία..... -
Basika eimai katoxos renault 19. 92 montelo. 1400cc me 82 ps. Apoluta euxaristhmenos apo to 19. eimai to deutero xeri. to phra me 50000 xlm kai twra exei 137000 xlm!!!! Xwris kanena ousiastiko problima. mono ta frena tou einai sxetika adunama gia ta kila tou. ektos apo auto ola ok. Prin apo auto eixa ena uno 1000cc to opoio to dialusa se ena trakarisma prin 5 xronnnia. Telika dikaiw8hka sto dikasthrio kai phra thn apozhmeiwsh. meta apo 3,5 xronnia bebaia. Parepimptwntos kai ta 3 trakarismata mou einai me gunaikes! Sumptwsh? H apla gkantemia? sta 2 den eftaiga kai sto 3 htan 50-50. Auta gia to backround mou san odhgos athinas! Basika maresoun ta gallika alla na agoraseis amaxsi me 2 xronnia egkuisi? H o8oni tou upologisth mou exei 3! kai o hd 5 xronnia! Ti pairnw? tostiera? Megalo delear einai na xsanastrafw sta italika einai kai ta 5 xronnia egkuisi pou dinoun pleon. Apo thn allh ama kleisei h fiat prin perasoun ta 5 xronnia.....mallon einai k auto problima. An kai mporw na pw oti arxisa na gluko-koitaw kai to stilo twn 1800cc. Basika idios kinhtiras. kai auto epeidh exei kati atoka programmata twra H fiat me 35% mprosta kai ta alla atoka se 36 doseis. Phga gia test drive me to punto enws filo mou. to kainourgio to 5porto. Exei polu kala frena. kai 15ara zanta 185/50. alla auto pou mou thn espase einai oti upostrefh. grrr. protimw uperstrofh. 8a mou peis ti na perimenes apo mprostokinhto? tespa. me kobw kata ta xmas na pernw thn telikh apofash (kai ena amaxsi mazi!!). opote upomonh mexri tote.
-
Βασικά ψηφίζω υπέρ του Stilo (αν και δεν μου αρέσει ! Τι να κάνουμε, γούστα είναι αυτά)
Ο λόγος είναι οτι είναι βασικά μεγάλο αμάξι, άλλη κατηγορία, άλλη παθητική ασφάλεια... (με 3 τρακαρίσματα πρέπει να το έχεις συνηδητοποιήσει αυτα πια σωστά ?) Και ακόμα το Punto το βρίσκω μικρό για 1800 μηχανή.
Εγώ πάντως σε αυτήν την κατηγορία (stilo),ένα αμάξι με τρελαίνει : Peugeot 307
Δεν ξέρω βέββαια τι χρήματα διαθέτεις...... -
kokosmesh to 307 phga kai to eida apo konta. Mexri proteinws marese, alla to problima einai oti eimai 1.92 kai sto sugkekrimeno briskw sthn orofh opws kai an balw to ka8isma. se ka8e lakouba 8a briskw sthn orofh! Ase pou ta plastika mesa den mou aresane ka8olou. opote xlwmo to kobw.
-
Στο stilo μπήκες ? Μου φαίνεται απίθανο να μην βρίσκεις σε Punto ή stilo και να βρίσκεις στο 307 !
Τι να σου πώ παντως, εγώ δεν έχω τετοια προβλήματα... (=1.75 ) -
sto punto pou mpika, kanena problima. allwste einai kai yhlo. Exei kai kales ru8miseis to ka8isma. stilo den exw na mpei akoma. alla den pisteuw nanai toso xalia kai ekei ta pragmata.
-
Πάντως απο έξω το 307 φαίνεται να έχει χώρους για... ποδόσφαιρό ! κρίμα... Υποθέτω οτι αυτό συμβαίνει γιατί έχει ψηλά καθίσματα για καλύτερη ορατότητα. Ποιός ξέρει...
-
Ο χρήστης zouzounoss έγραψε:
...kai 15ara zanta 185/50. alla auto pou mou thn espase einai oti upostrefh. grrr. protimw uperstrofh. 8a mou peis ti na perimenes apo mprostokinhto?Φίλε Ζουζούνε, μάλλον 185/55 εννοείς,γιατί 185/50/15... δεν υπάρχει!
Και φυσικά, μπορείς να περιμένεις πολλά περισσότερα από ένα προσθιοκίνητο. Για την ακρίβεια, αυτό που κάνει ένα προσθιοκίνητο να ξεχωρίζει είναι το να μπορεί να σου προσφέρει Ο,ΤΙ περιμένεις...
Φιλικά, AlexDesign.
-
Ο χρήστης zouzounoss έγραψε:
kokosmesh to 307 phga kai to eida apo konta. Mexri proteinws marese, alla to problima einai oti eimai 1.92 kai sto sugkekrimeno briskw sthn orofh opws kai an balw to ka8isma. se ka8e lakouba 8a briskw sthn orofh!Μήπως το κάθισμα ήταν ρυθμισμένο τέρμα πάνω, και το αυτοκίνητο είχε ηλιοροφή? Δεν εξηγείται αλλιώς!
Έχουμε ακριβώς το ίδιο ύψος, και έχω μπει πολλές φορές σε 307. Το κεφάλι μου απέχει... χιλιόμετρα από την οροφή, και σε καμμία περίπτωση δεν νιώθω ότι σε κάποια αναπήδηση θα ακουμπήσω, ή π.χ. ότι αμα είχα το μαλλί 'καρφάκια' θα χάλαγαν...
-
Φιλε zouzounoss ειμαι κατοχος Punto HGT (ακα τζι τι το λενε επιτελους ,οχι χαι τζι τι ή ειτς τζι τι) και δεν τιθεται θεμα συγκρισης.Ενταξει το sporting ειναι ευχαριστο αμαξι και σβελτο ,αλλα το HGT ειναι αλλη φαση.
Καταρχην διαφοροι λενε διαφορες μπαρουφες χωρις να εχουν μπει στο αυτοκινητο ουτε για βολτα.
-Για το θεμα του σασμαν που ειναι πενταρι.Πρωτον εχεις 16,7 κιλα ροπη και απο τις 2600 εως τις 6500 εχεις το 90% αυτης στο πενταλ. .Βαζεις πεμπτη με 60 και φευγεις.Τι να το κανεις το εξαρι ? Ασε που δεν αντεχει πανω απο 120-130 ps το συγκεκριμενο εξαρι.-Ειναι δυσκολο στη βελτιωση λογω εγκεφαλου.Αλλα και παλι εγω με 1200 ευρω το εχω φτασει 150 αλογα περιπου.Ανοιγω με leon 20VT.
-Εκτος της μηχανης (που και μονο γι'αυτο αξιζει) παιρνεις και πισω δισκοφρενα , traction control , EDB , και αλλα.
-Αν σε τρωει το δεξι ποδι σου και εισαι οπαδος της ταχυτητας ,παρε ενα ολοκληρωμενο γρηγορο αυτοκινητο απο την αρχη .
Καλη επιτυχια στην αγορα σου.P.S.Αν σε χαλαει που ειναι μπροστοκινητο μη στενοχωριεσαι.Δεν ξερω για το sporting αλλα με το HGT μπαινεις με πορτες ... οποτε θες .
-
Φίλε zouzounoss, δεν τίθεται θέμα. Το 1.8 και άσε το sporting με την προοπτική να το φτιάξεις. Τα κυβικά δεν αντικαθίστανται με βελτιώσεις.Την ροπή του 1.8 δεν θα τη φτάσεις ποτέ. Μόνο με turbo αλλά μεγάλο κόστος και δεν ξέρεις τι θα γ'ινει στη συνέχεια. . οδηγούσα αυτοκίνητο 1.3 και τώρα έχω 1.8 ατμοσφαιρικά και τα 2. Τεράστια διαφορά. Με το 1.8 είμαι με 5η και 40 και τραβάει λες και είναι 3η. Μεγάλη διαφορα. Αν μπορείς να καλύψεις το παραπάνω κόστος μη το σκέφτεσαι.
dillima metaxsu punto sporting 95 kai HGT!!!!