Φιλε zouzounoss ειμαι κατοχος Punto HGT (ακα τζι τι το λενε επιτελους ,οχι χαι τζι τι ή ειτς τζι τι) και δεν τιθεται θεμα συγκρισης.Ενταξει το sporting ειναι ευχαριστο αμαξι και σβελτο ,αλλα το HGT ειναι αλλη φαση.
Καταρχην διαφοροι λενε διαφορες μπαρουφες χωρις να εχουν μπει στο αυτοκινητο ουτε για βολτα.
-Για το θεμα του σασμαν που ειναι πενταρι.Πρωτον εχεις 16,7 κιλα ροπη και απο τις 2600 εως τις 6500 εχεις το 90% αυτης στο πενταλ. .Βαζεις πεμπτη με 60 και φευγεις.Τι να το κανεις το εξαρι ? Ασε που δεν αντεχει πανω απο 120-130 ps το συγκεκριμενο εξαρι.
-Ειναι δυσκολο στη βελτιωση λογω εγκεφαλου.Αλλα και παλι εγω με 1200 ευρω το εχω φτασει 150 αλογα περιπου.Ανοιγω με leon 20VT.
-Εκτος της μηχανης (που και μονο γι'αυτο αξιζει) παιρνεις και πισω δισκοφρενα , traction control , EDB , και αλλα.
-Αν σε τρωει το δεξι ποδι σου και εισαι οπαδος της ταχυτητας ,παρε ενα ολοκληρωμενο γρηγορο αυτοκινητο απο την αρχη .
Καλη επιτυχια στην αγορα σου.
P.S.Αν σε χαλαει που ειναι μπροστοκινητο μη στενοχωριεσαι.Δεν ξερω για το sporting αλλα με το HGT μπαινεις με πορτες ... οποτε θες .