-
Νομίζω ότι τα δύο αυτοκίνητα είναι αρκετά διαφορετικά ώστε ένα test drive να επιβάλλεται...
Πίσω κίνηση, ατμόσφαιρα με λογικά άλογα και τραγικά μικροί χώροι πίσω...
Δεν είναι ανάγκη να έχεις οικογένεια για να το αξιολογήσεις αρνητικά αυτό...Μπροστινή κίνηση, turbo με περίσσευμα ίππων, πολύ καλούς χώρους, και το κιβώτιο που συμπαθούν πάρα πολλοί -- DSG.
Στα 30k καραδοκεί και το Cupra πάντως...
_
-
χωρις μπλοκε, αστο να καραδοκει!
αληθεια, κατι μαζντα mps σε τι τιμες παιζουν? -
Παιδιά ο Νίκος 1,20 έχει BMW και είναι πολύ ικανοποιημένος απ ότι φαίνεται.Θα πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι ξερει πολύ καλά το αυτοκίνητο αυτό αφού το έχει.Ωστόσω δεν μπορεί να ξερει εξίσου καλά ένα gti όπως κάποιος άλλος που το οδηγεί κάθε μέρα.Η γνώμη του είναι σεβαστή και τεκμηριωμένη.Το θέμα δεν είναι πιο είναι 1δλ πιο γρήγορο και ποιος θα φύγει σρο φαναρι.Δεν τρέχουμε σε πίστες και θα είναι καλό να μην μετατρέπουμε τους δρόμους σε πίστες.(Χωρίς να θέλω να θίξω κανένα, φιλικά τα λέω,και ευχαριστώ που ασχολείσται με το θέμα που έθεσα.)Τα πράγματα έχουν ως εξης:(για μένα) gti: πιο γρήγορο, μεγαλύτεροι χώροi. To θέμα του κρατήματος δεν είναι κάτι που μπορείς να το πείς σε δοκιμές σε δρόμο, όμως και τα δύο πιστεύω ότι έχουν πολύ αξιόλογη συμπεριφορά.Είναι πολύ διαφορετικά και σε εμφάνιση και σε φιλοσοφία.Το σέρβις κυμαίνεται στα ίδια χρηματικά επίπεδα.Είναι δύσκολη η απόφαση...Όσο για το Α3 δεν μου αρέσει καθόλου εξωτερικά και δεν έχει και μεγαλύτερους χώρους από την 1,20.Ευχαριστώ όλους όσους είπαν τη γνώμη τους και με βοήθησαν να βγάλω κάποια συμπεράσματα.Ακόμη δεν αποφάσησα όμως
-
σε καμια διαδρομη η 120ι δε μπορει να πιασει το GTI.-
για να μη πω οτι με τα λεφτα που κανει η 120ι παιρνεις GTI edition 30... και εκει πλεον μιλαμε για πορνο
κατα τα αλλα, η 120 ειναι πολυ καλη, αλλα αν το ζητουμενο ειναι οι επιδοσεις και η πρακτικοτητα δεν εχουν καμια σχεση.
απο την αλλη, αν δεν ενδιαφερει και τοσο η πρακτικοτητα, υπαρχει και το κορυφαιο cooper S που συνδιαζει αψογα το συνεχες χαμογελο, τις επιδοσεις, το μικροτερο κοστος, και (για μενα) καλυτερο image απο μια 120 (αν αυτο ειναι το ζητουμενο).
που το παω που το φερνω, στο cooper S καταληγω...
-
Ωραιος ο Νικος με την 120 μακαρι ολοι εδω μεσα να μπορουσαν να περιγραψουν πως ζουν με το αυτοκινητο τους οπως αυτος.
Για να μην πω πως μακαρι οι μισοι να μπορουσαν να ερωτευτουν το αυτοκινητο τους οπως αυτος.
Το παιδι ξερει τι πηρε και γιατι το πηρε και νιωθει γεματος και πολυ γουσταρω. Μπραβο Νικο τελικα μας δειχνεις σε ολους οτι η αισθηση που παιρνεις απο οτιδηποτε ειναι κοντα σου, ειναι αυτο που σε κανει να νιωθεις ικανοποιηση και αυτο συμβαινει με οτιδηποτε μας περιβαλλει.Απο το δερμα του τιμονιου μεχρι το ποσο γεμιζει την παλαμη η στεφανη του και το ποσο πιεζει το μπακετ τα πλευρα ....
Τωρα για να μην τα πολυλογουμε γιατι εμενα μου αρεσει ο νικος, παμε παρακατω.
Για μενα το golf GT με dsg,ηλιοροφη,xenon,navi,κ.λ.π. θα φτασουν στα επιπεδα της τιμης του golf GTI με περιπου ιδιο γκαζι με περιπου ιδια εμφανιση οποτε για μενα GT vs GTI 1-0.
Αυτο πρεπει να συγκρινεις με την BMW 120.
Η μπεμπα με τα ιδια πραγματα μεσα φτανει αρκετα πιο πανωΓια μενα μονο τα λεφτα ειναι το προβλημα .Ειναι μια μεγαλη διαφορα.
Αλλιως μια μπλε 120 διπορτη με μια ωραια ζαντουλα και εισαι κυριος -
Ο χρήστης tm έγραψε:
χωρις μπλοκε, αστο να καραδοκει!
αληθεια, κατι μαζντα mps σε τι τιμες παιζουν?Το MPS με χαλάει μέσα...
Το είχα σε πιο μεγάλη εκτίμηση μέχρι το 'GTi της Χρονιάς 2007' όπου απογοητεύτηκα πλήρως από το εσωτερικό του...
Όσον αφορά το μπλοκέ, αν το θεωρούσα τόσο σημαντικό θα ρωτούσα τα lads της quaife αν παίζει τίποτα μιας και η Seat δεν μας κάνει τη χάρη...Όσον αφορά τους αριθμούς...
120i Sport - Manual - 3d: 170/6.700 - 21,4/4.250 - 34.750
Golf GTi Edition 30 - DSG - 3d: 230/5.500 - 30,6/2.200 - 36.020_
-
Ένα μειονέκτημα του gti, μάλλον και του gt, είναι το esp που δεν απενεργοποιείται πλήρως. (Μάλλον δεν σε ενδιαφέρει ch and2003, αλλά δεν μπορεί να μη λέγεται για ένα αυτοκίνητο που θεωρείται μάλλον το καλύτερο mega gti...)
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
....Για μενα το golf GT με dsg,ηλιοροφη,xenon,navi,κ.λ.π. θα φτασουν στα επιπεδα της τιμης του golf GTI με περιπου ιδιο γκαζι με περιπου ιδια εμφανιση οποτε για μενα GT vs GTI 1-0.
Αυτο πρεπει να συγκρινεις με την BMW 120.
Η μπεμπα με τα ιδια πραγματα μεσα φτανει αρκετα πιο πανω....
Κάνεις ένα λάθος φίλε μου. Το GΤΙ είναι εκ των πραγμάτων πιο πλούσια εξοπλισμένο και όλο του το setup δεν έχει καμία σχέση με το GT. Μην σε ξεγελάει η εξωτερική εμφάνιση... Καθίσματα, αναρτήσεις, τροχοί, γενικότερο στήσιμο, μοτέρ, αίσθηση, επιδόσεις όλα αυτά αν αναλογιστείς ότι κοστίζει όσο ένα πλούσια εξοπλισμένο GT, μπορεί να θεωρηθεί ευκαιρία! Όποιος μπορεί να κάνει την υπέρβαση και δεν τον νοιάζουν τα ακριβά τέλη και ασφάλιστρα, είναι μονόδρομος πιστεύω στο να καταλήξει στο GTI και όχι στο GT. Επίσης για να προσθέσεις όλα τα παραπάνω στοιχεία εξοπλισμού που αναφέρεις (εκτός από το navi) η τιμή του βγαίνει ακριβώς στα 35k.
Για το Edition 30 που αναφέρθηκε πιο πάνω, το είχα κοιτάξει και εγώ, αλλά έχανε πολύ σε άνεση (πολύ πιο ξερές αντιδράσεις και πιο σκληρή ανάρτηση) και βέβαια γινόταν πιο απόλυτο σε αντιδράσεις στις στροφές. Συν ότι έχει αναμονή 3μήνες+... Το απλό 200άρι πιστεύω ότι συνδυάζει τα πάντα και ειδικά με το DSG ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.
Ως προς την αίσθηση και αν σε ευχαριστεί στην οδήγηση, προσωπικά δεν μπορώ να εξηγήσω πως κάθε φορά που βγαίνω για βόλτα γράφω 100-150km εντός Αττικής και όταν φτάνω σπίτι και πάω να το βάλω στο γκαράζ, αλλάζω γνώμη και θέλω να το οδηγήσω λίγο ακόμα... Λέτε να είμαι πολύ άρρωστος?
-
standard!
-
Παιδιά σαν πρώην κάτοχος Golf V 1.6 Fsi και Gti (και μάλιστα με πρόγραμμα και ανάρτηση ΜΤΜ-στα 245hp) και τωρινός κάτοχος 116i (115 hp)και 320 (170hp), δικαιούμαι να πω μια γνώμη.
Το Golf από πλευράς χώρων είναι μακράν ανώτερο, σου δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου σε αντίθεση με την 1 που για να μπεις πίσω πρέπει να κάνεις γιόγκα κυριολεκτικά (ψηλό κατώφλι, χαμηλή οροφή). Αλλά και μπροστά, σου δίνει την εντύπωση στενάχωρου αυτοκινήτου και συμφωνώ με τον Νίκο ότι το αμάξι το φοράς, είσαι χωμένος μέσα του, δεν κάθεσαι απλά πάνω στο κάθισμα όπως στο Golf και στα περισσότερα αμάξια. Το οδηγείς, δεν σε οδηγεί. Για το Golf 1.6 δεν θα πω τίποτα, πέρα από τους χώρους ήταν αδιάφορο οδηγικά σε σχέση με την 116.
Το Gti όμως είναι άλλο φρούτο. Από τα καλύτερα αμάξια που είχα ποτέ. Τολμώ να πω καλύτερο και από την Μ3 υπό προυποθέσεις και αναλόγως τις περιστάσεις. Μου άλλαξε την γνώμη που είχα για την VW. Τα έκανε όλα, σε fast forward, τα είχε όλα, ευελιξία, κράτημα, ροπή, ροπή, ροπή και χαιρόσουν να το οδηγείς. Σε βαθμό που αναρωτιέμαι γιατί το παιδί σε άλλο θέμα το αλλάζει για το S 2000. Ειδικά με το DSG είναι απίστευτο (το δικό μου ήταν χειροκίνητο και πεντάπορτο!).
Τα μόνα ενοχλητικά σημεία είναι η έλλειψη μπλοκέ (το αμάξι σπινάρει σαν τρελό, ακόμα και εν κινήσει, το ΕSP δουλεύει υπερωρίες) και οι κραδασμοί-κοπανήματα από τον μπροστινό άξονα σε εγκάρσιες ανωμαλίες και απότομα σπιναρίσματα (πάρα πολύ ενοχλητικό, νομίζεις ότι έφυγε όλος ο άξονας).
Απλά η 1 δίνει την εντύπωση και είναι πιο καλοφτιαγμένη και προσεγμένη. Γενικά είναι ποιοτικότερη και δείχνει ότι θα αντέξει στο χρόνο περισσότερο. Για παράδειγμα στο Golf όταν πίεζες τις πόρτες με το δάκτυλο ή περνούσες από ράγες τραίνου ακούγονταν η τριβή που κάνουν οι πόρτες στα λαστιχάκια τους .Όσον αφορά τους κινητήρες της BMW όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων. Η 320 και πάει (αρκεί να την στροφάρεις ψηλά) και απίστευτα οικονομική είναι (8.5 με 9.5l/100 στο δικό μου όχι και τόσο ελαφρύ πόδι!!! ). Και ο 1600άρης δεν είναι τόσο κακός στην 1 (αρκεί να τον στροφάρεις και αυτόν ψηλά).
Γενικά το Gti (ειδικά με DSG) είναι απείρως καλύτερη αγορά. Αν μιλάμε για την 1 προσωπικά σε πεντάπορτη είναι όμορφη μόνο άσπρη και με Μ-Pack (δηλαδή κάπου στα 30.000 ευρώ, απλά απαράδεκτο).
Επομένως Golf είτε με 170 είτε με 200 άλογα. Μόνο που έχω την εντύπωση, χωρίς να μπορώ να το εξηγήσω πως όταν πάρεις μια φορά BMW πάλι με BMW την αντικαθιστάς. Λέτε να είμαι τόοοοοσο κολλημένος? -
MANGO ευχαριστώ πραγματικά για τα καλά σου λόγια.
Το καταλαβαίνω το παιδί γιατί πέρασα τα ίδια...απλά επέλεξα με διαφορετικό mindset από αρκετούς. Τα λόγια είναι καλά στα φόρουμ και μεταξύ φίλων...αλλά πίσω από το τιμόνι αλλάζουν πολλά πράγματα. Η αίσθηση που σου δίνει το αυτοκίνητο δε μπορεί να περιγραφεί. Στο GTI ένιωθα ότι ήμουν ψηλά...στην 1 νιώθω ότι είμαι χωμένος...έρχεται και το κεντρικό τούνελ της μετάδοσης με τον λεβιέ στο χέρι μου...και αυτό ήταν.
Φίλε Mango μπλε 3θυρη με 17άρες και xenon την έχω κι γω...και πιστεύω ότι το Montego Blue είναι ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΑ επιλογή.
Φίλε ch_and2003 καλό θα είναι να οδηγήσεις και τα δύο.
Όσον αφορά την ορεινή διαδρομή, την 120i και το GTI...επιμένω ότι σε μια κλειστή ορεινή διαδρομή η 2λτ BMW θα είναι μπροστά...κυρίως λόγο πίσω κίνησης και άνεσης στις στροφές. Το GTI σπινιάρει...πιέζετε...μουτρώνει στη πίεση...η 1 απλά στρίβει γλυκά και σε κολλάει στο bucket. Είμαι μεγάλο πράγμα το τιμόνι μπροστά και η κίνηση πίσω...έχεις έλεγχο και στις 2 άκρες του αυτοκίνητου. Επαναλαμβάνω ότι μιλάω από προσωπικής κρίσης. Έχω οδηγήσει και τα 2...την 1 βέβαια περισσότερο (αφού την έχω)...και μπορώ να πω με σιγουριά ότι το GTI σε μια κλειστή ορεινή διαδρομή με πολλές στροφές θα μείνει πίσω. Τέλος, στην 1 σβήνεις τα πάντα off...και απλά παίζεις ατέλειωτα. Είναι μεγάλο αγχολυτικό η πίσω κίνηση τελικά
Αυτά...καλή επιλογή...
Υ.Γ. Αν θέλεις βόλτα...ΡΜ me φίλε ch_and2003
-
Mεταξύ των 116,118 και του GT, εννοείται ότι προτιμάς το Golf....
Παραπάνω τα πράγματα μπλεκονται,και εξηγούμαι:
Το Gti είναι σαφώς λογικότερη αγορά, και ένα αυτοκίνητο ολοκληρωμένο, που αξίζει τα λεφτά του στο έπακρον (σπάνιο για VW εν Ελλάδι! )..
H 120 παραμένει ακριβή,ίσως όχι όσο οι 116-118,και σίγουρα χάνει σχεδόν παντού σε σχέση με gti...αλλά ΑΝ,είσαι οδηγός που περισσότερο σε ενδιαφέρει η οδηγική ευχαρίστηση,από την επίδοση καθ'αυτή,εκμεταλλεύεσαι την ισορροπία της πίσω κίνησης στην γρήγορη οδήγηση,δεν ασχολείσαι με το πρακτικό,αλλά με το συναισθηματικό του θέματος,τότε ναι,η 120 είναι το αυτοκίνητό σου...
Κανε test drive και στα 2 οπωσδήποτε,και μην παρασυρθείς από εμάς...
Σε κάθε περίπτωση είναι πολύ καλά αυτοκίνητα .. -
ΥΓ. Στα ίδια χρήματα με την 120i, υπάρχει και το Α3 TFSI quattro (200ps)
-
Νίκο ευχαριστώ για την πρόταση...Αν θελήσω να σιγουρευτώ για τα στροφιλίκια της 1,20 θα σε χρειαστώ...καλές διαδρομές φίλε....
Υ.Γ πάντα με προσοχή!!!!και ασφάλεια!!!!! -
Μια που μαζεύτηκαν πολλοί στο συγκεκριμένο θέμα που έχουν gt ή gti , να κάνω μία ερώτηση: Aυτά τα 2 έχουν πρόβλημα(προβλημα=μπερδεύεται ο εγκέφαλος και σκορτσάρει) αν πατάς φρένο και γκάζι ταυτόχρονα; Κάπου το είχαμε ξανασυζητήσει, αλλά ούτε το βρίσκω, ούτε θυμάμαι την ετυμηγορία.
-
Εγώ πάντως αν ήταν να δώσω 35000 θα τα έδινα για BMW 120i η A3 γιατί καλό το γκάζι και τα τούρμπο αλλά πώς να το κάνουμε τόσα φράγκα σκάς, ε να μην έχει και λίγο status και lifestyle η επιλογή μέσα; Πάντως με βάση αυτές τις επιλογές, 35000 για το 'αυτοκίνητο του λαού' δε θα τα έδινα, δεν πά να είχε και 5 τούρμπο και 500 άλογα!
-
frydoumpas πολύ σωστό. Το GTI δε παύει να είναι Golf...και είναι πολλά τα λεφτά για...Golf. Κι αυτό ήταν ένα πολύ σημαντικό γεγονός που επηρέασε την απόφασή μου.
-
συγγνωμη παιδια, αλλα αυτο ειναι καραμπινατο κομπλεξ!
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Όσον αφορά την ορεινή διαδρομή, την 120i και το GTI...επιμένω ότι σε μια κλειστή ορεινή διαδρομή η 2λτ BMW θα είναι μπροστά...κυρίως λόγο πίσω κίνησης και άνεσης στις στροφές. Το GTI σπινιάρει...πιέζετε...μουτρώνει στη πίεση...η 1 απλά στρίβει γλυκά και σε κολλάει στο bucket. Είμαι μεγάλο πράγμα το τιμόνι μπροστά και η κίνηση πίσω...έχεις έλεγχο και στις 2 άκρες του αυτοκίνητου. Επαναλαμβάνω ότι μιλάω από προσωπικής κρίσης. Έχω οδηγήσει και τα 2...την 1 βέβαια περισσότερο (αφού την έχω)...και μπορώ να πω με σιγουριά ότι το GTI σε μια κλειστή ορεινή διαδρομή με πολλές στροφές θα μείνει πίσω. Τέλος, στην 1 σβήνεις τα πάντα off...και απλά παίζεις ατέλειωτα. Είναι μεγάλο αγχολυτικό η πίσω κίνηση τελικάΑυτά...καλή επιλογή...
Υ.Γ. Αν θέλεις βόλτα...ΡΜ me φίλε ch_and2003
Αγαπητέ Νίκο, πιο λανθασμένες προτάσεις από αυτές που έχω κάνει bold στο post σου δεν έχω διαβάσει ποτέ μου στα όσα χρόνια διαβάζω forums. Αν έχεις την ψευδαίσθηση ότι ένα πισωκίνητο αυτοκίνητο σε στριφτερό και (πιθανότατα γλιστερό) επαρχιακό δρόμο μπορεί να πάει γρηγορότερα από ένα γρήγορο προσθιοκίνητο μικρομεσαίο τότε κάνεις μεγάλο λάθος.
Είναι τόσο δεδομένα αυτά που σου γράφω που δεν θα μπω καν στο κόπο να επιχειρηματολογήσω. Θα δανειστώ μόνο την ατάκα ενός καλού μου φίλου νυν κάτοχο της προηγούμενης Μ3: 'Πολύ καλή και γρήγορη στο εθνικό, αλλά αν μπεις σε κλειστή διαδρομή, αρκεί ένα 106 rallye για να σε ξεφτιλίσει'. Και μιλάμε για Μ3 με τόσα άλογα και όχι 120i. Αυτό το είπε ο φιλος μου για δείξει το πόσο δύσκολο είναι να οδηγηθεί ένα πισωκίνητο σε μία κλειστή διαδρομή. Άλλο στην πίστα. Εκεί είναι γνωστές οι γραμμές είναι όλος ο δρόμος δικός σου κ.λ.π. οπότε ένα πισωκίνητο με ίδια ιπποδύναμη θα μπορεί να κοιτάξει στα ίσια ένα προσθιοκίνητο. Στο δημόσιο δρόμο όμως τα πράγματα αλλάζουν.
Στη δική σου περίπτωση θα ζοριστείς να πλησιάσεις ακόμα και ένα Golf TSI με 140 άλογα, για το GT και το Gti δεν το συζητάω καθόλου. -
Ο χρήστης tm έγραψε:
συγγνωμη παιδια, αλλα αυτο ειναι καραμπινατο κομπλεξ!+1
Δίλλημα: golf ή bmw 1?