Αγαπητό περιοδικό
Θα μπώ κατευθείαν στο θέμα χωρίς προλόγους.Μετά από αρκετή έρευνα αγοράς μέσω του δικού σας περιοδικού και μερικών άλλων αποφάσισε ο φίλος μου να αγοράσει το Golf Gt με τα 170hp!Αφού λοιπόν το αγόρασε το Νοέμβριο του 2006 μετά από 3 μήνες περίπου και αφού έκανα test drive αποφάσισα να αγοράσω και εγώ ένα όμοιο πεντάθυρο.Επειδή υπήρχε αναμονή το πήρα τον Μάρτιο του 2007 μετά 3 μήνεςαπό την αρχική παραγγελία.
Και η ταλαιπωρία ξεκινά ως εξής:
Την περιόδο αναμονής και λίγο πριν την παραλαβή του ο φίλος μου μένει με το Gt τoυ .Το αμάξι δεν τράβαγε δεν ενεργοποιόταν το turbo kοκ.Η βλάβη δεν μπορούσε να ανιχθευθεί από τον εγκέφαλο(δεν έδειχνε ύπαρξη βλάβης) και το αμάξι ενώ παρέμεινε για αρκετό διαστημα σε αντιπροσωπεία της Αθήνας δεν γινόταν τίποτα.Για καλή τύχη του, στην αντιπροσωπεία της Αρτας παρακαλώ, ένας καλός ηλεκτρολόγος έβγαλε διάγνωση: ο αισθητήρας Ν 70 και επισκευάστηκε.
Παραλαμβάνω λίγο αργότερα και το δικό μου Gt και περίπου στα 5000km παθαίνω παρόμοια βλάβη.Απο εκεί και πέρα η ταλαιπωρία συνεχίζεται και εμένα και του φίλου μου να παθαίνουν και τα 2 Gt βλάβες εναλάξ.Μένω περί τις 5 φορές με την έννοια ότι ταμάξι δεν τράβαγε και λειτουργούσε σαν συμβατικό.Μένω κατά σειρά τον 5 /2007 (2 φορές),τον 6/2007(3 φορές)Τα km έγραφαν στο κοντέρ διαδοχικά τις 3 τελευτάιες φορές 3764km,5128km,6518km.Ο φίλος μου ατυχος και αυτός μένει την ίδια περίοδο από Φεβρουάριο μέχρι Αυγουστο 2007 με διάφορες βλάβες όπου του αλλάχθηκαν τα κάτωθι ανταλα!
κτικά :αισθητήρας Ν70 (άλλη μία φορά ,σκάστρα turbo,αλλαγή του turbo –έσπασε το ποδαράκι του turbo και έπρεπε να αλλαχθεί όλη η τουρμπίνα που ήρθε από γερμανία αφού έμεινε ταμάξι 12 ημέρες στο συνεργείο-)Τα km έγραφαν στο κοντέρ του από 10000-25000 περίπου.
Στο δικό μου GT αλλάχθηκαν διαδοχικά τα κάτωθι μέχρι να η βλάβη ή οι βλάβες:αισθητήρας Ν70 (2 φορές),αισθητήρες κλαπέτων ,αντλία βενζίνης με εγκέφαλο αντλίας,βαλβίδα πολλαπλής εισαγωγής ,εγκέφαλος κινητήρα(2 φορές που έγινε αναβάθμηση του λογισμικού δεν απέδωσε) και ποντεσιομετρο αυλού εισαγωγής.
Η αλλαγή του εγκεφάλου κινητήρα και του ποντεσιομέτρου έδωσαν μια λύση αλλα δεν ξέρω για πόσο.
...........................................
Εχω κοκκαλωσει μετα την αναγνωση αυτου του αρθρου
Και να σκεφτεις οτι και εγω ακουγα την αποψη πολλων 'ειδικων'
εδω στο φορουμ των 4 τροχων που με υφος χιλιων καρδιναλιων
χλευαζαν καθε ερωτηση μου περι αξιοπιστιας του καινουριου κινητηρα
του Golf
Τελικα τους ακουσα και πηρα το Τsi 140 hp
Mεχρι τωρα μια χαλασμενη αντλια βενζινης..
Αν μου χαλασει και το εξαρτημα που κανει την μεταβαση
απο κομπρεσσορα σε turbo..το τι εχουν να ακουσουν..δεν περιγραφεται..
Οπως καταλαβαινετε η ανησυχια εχει φτασει στα υψη...
Ρε να δινει καποιος 20000 και να μην ξερει αν το αμαξι θα αντεξει τον επομενο χρονο..
Τελικα οι πατεραδες μας με ενα Nissan η ενα Toyota κατι ηξεραν ..
Ειχαν για μια ζωη αμαξι. με αξιοπιστα αλογα...
και οχι ντοπαρισμενα......
ΥΓ.Μακαρι να μην βγουν αληθινες οι ανησυχιες μου,γιατι
οπως ολοι ετσι και εγω ,θα θελα το αμαξι μου να ειναι αξιοπιστο
και να μην μου δημιουργει απαραδεκτες βλαβες