-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Που το διαβάσατε ρε σεις για μεταβλητή γεωμετρίας τουρμπίνα, σταθερή έχει και το Bravo.Οι μεταβλητής γεωμετρίας έχουν μηχανισμό που αλλάζει την γωνία των πτερυγίων. Και το Bravo που το έβλεπα χτες, ΔΕΝ έχει τέτοιο πράμα.
Edit: Και στο fiat.gr στα τεχνικά του Bravo, το λέει, σταθερής γεωμετρίας...
http://www.fiat.gr/main/home.cfm?pageid ... ersion=918Στο diesel έχει μεταβλητής....
-
Τα diesel έχουν πιό κρύα καυσαέρια και αντέχουν τα μέταλλα των πτερυγίων. Οι βενζίνες έχουν πιό θερμά και για αυτό είναι πιό δύσκολη η υλοποίηση της μεταβλητής. Μόνο κάποιες porsche έχουν VGT σε βενζίνα. Μόνο που φαντάζομαι θα κάνει η τουρμπίνα όσο όλο το Bravo...
-
-
Αν τύχει να οδηγήσεις τουρμπίνα μεταβλητής θα καταλάβεις τι θα πει τούρμπο...
-
Αληθευει οτι τα κιβωτια των GPunto (TJET και 95) βελτιωνονται ασθητα με τα χιλιομετρα?
Οδηγησα ενα Sport 95 καπακι μετα απο ενα ΤJET και μου εκανε εντυπωση η διαφορα αισθησης (σαφως καλυτερη) σε σχεση με του TJET. (μονο που αυτο το συγκεκριμενο test drive sport 95 ετριζε απο πισω ..)
Ή οντως το κιβωτιο του 95 εχει καλυτερη αισθηση defacto απο του ΤJET?
Επισης να ρωτησω και κατι αλλο, χαζο οπως συνηθως, Ποσο πιθανο ειναι το Sport 95 να ειναι αργοτερο απο το πρωην μου Saxo VTS 1.4? ...
-
συγκρινεις τουρμπο πουντο με απλο...
επισης συγκρινεις σαξο 1.4 με ενα απο τα αργα 1.4 πουντο...
-
ShyTestosterone
ρε Shy... παρε κατι... οτιδηποτε... Σπιτι να επαιρνες λιγοτερο θα το ψυριζες
-
αστα να πανε Ευτυχως που δεν ειστε και σε forum για ακινητα Το παιρνω για να το κρατησω μερικα χρονακια, και επισης δεν θελω να εχει κατι που θα σπαζομαι σε τετοιο βαθμο που να με απασχολει καθε φορα που το οδηγαω οπως με το προηγουμενο μου, απο την αλλη ειναι το πρωτο καινουριο και τα εχω βγαλει με κοπο τα ρημαδια , απο την αλλη ειναι και η φαση που μου αρεσει, η τρελη ερευνα μεχρι να το παρεις τελος παντων μαλλον πρεπει να αλλαξω το nick σε andrian monk ...
-
Ο χρήστης ShyTestosterone έγραψε:
αστα να πανε Ευτυχως που δεν ειστε και σε forum για ακινητα Το παιρνω για να το κρατησω μερικα χρονακια, και επισης δεν θελω να εχει κατι που θα σπαζομαι σε τετοιο βαθμο που να με απασχολει καθε φορα που το οδηγαω οπως με το προηγουμενο μου, απο την αλλη ειναι το πρωτο καινουριο και τα εχω βγαλει με κοπο τα ρημαδια , απο την αλλη ειναι και η φαση που μου αρεσει, η τρελη ερευνα μεχρι να το παρεις τελος παντων μαλλον πρεπει να αλλαξω το nick σε andrian monk ...Shy Testoterone
Δηλαδη Ντροπαλη τεστοστερονη ..Μεινε Μακρυα απο Ιταλικα αμαξια.Ακους εκει Φιατ και turbo.
Tα ιταλικα μονο προβληματα θα σου δημιουργησουν.
Και δεν θα μπορεις να το δωσεις οταν το βαρεθεις.Αλλο οι Ιταλιδες , αλλο τα ιταλικα αμαξια
Μη σε ξεγελαει το design.(Mαλλον θα εντυπωσιαζεσαι και απο τις ξανθες)
-
Ποια ερευνα ρε Adrian? Εσυ για διδακτορικο πας....
'Αποδεξου το αυτοκινητο με τα ελλατωματα του' ελεγε ο καλος Χριστουλης Οσο και να το ψαξεις, τιποτα δεν ειναι εγγυημενο... και αμα δεν το ζησεις... δεν βγαζεις ευκολα συμπερασματα. Πανε οδηγα το... αν σου αρεσει αυτο που λαμβανεις παρτο... Αλλωστε, λιγο πολυ ολα σημερα ειναι σε καλο επιπεδο και δυσκολα θα εχουν κατι που θα σου την 'σπαει'
Ααα και don't feed the troll above me...
-
Ο χρήστης tommaso έγραψε:
Shy Testoterone
Δηλαδη Ντροπαλη τεστοστερονη ..Μεινε Μακρυα απο Ιταλικα αμαξια.Ακους εκει Φιατ και turbo.
Tα ιταλικα μονο προβληματα θα σου δημιουργησουν.Όντως.
Ένας φίλος μου έχει ένα πούντο. Το αμαξάκι είναι αξιόπιστο μεν, αλλά το παλικάρι έχει να σταυρώσει δεκατριάρι στο προπό πάνω από δεκαπενταετία.Ενός ξάδερφού μου η 156 όταν πέρναγε μέσα από χώματα σκονιζόταν. Μεγάλο πακέτο.
Ο πατέρας μου έχει ένα φίατ 127, από κείνα τα παλιά που σάπιζαν. Το δικό του δεν του σάπισε, αλλά κάθε τρία χρόνια πρέπει να αλλάζει λάστιχα. Αν είναι δυνατόν!
Γι' αυτο σου λέω, μακριά από ιταλικά. Καρατσεκαρισμένο. Πάρτε γκολφ. Αλλά το καλό, με τα 122 άλογα. Τα άλλα καίνε πολύ. Μην τυχόν και δω κανέναν σας να πάρει λεόν.
Α, και μακριά από ιταλικά, αν δε σας το είπα.
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Ενός ξάδερφού μου η 156 όταν πέρναγε μέσα από χώματα σκονιζόταν. Μεγάλο πακέτο.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Ποια ερευνα ρε Adrian? Εσυ για διδακτορικο πας....Καλά κάνει και το ψάχνει το αμάξι που θα πάρει. Αν μετά δεν του αρέσει το σασμάν τι θα κάνει;
Πάντως μια δοκιμή σε αντιπροσωπεία λύνει πολλές απορίες.
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Shy Testoterone
Δηλαδη Ντροπαλη τεστοστερονη ..Μεινε Μακρυα απο Ιταλικα αμαξια.Ακους εκει Φιατ και turbo.
Tα ιταλικα μονο προβληματα θα σου δημιουργησουν.Όντως.
Ένας φίλος μου έχει ένα πούντο. Το αμαξάκι είναι αξιόπιστο μεν, αλλά το παλικάρι έχει να σταυρώσει δεκατριάρι στο προπό πάνω από δεκαπενταετία.Ενός ξάδερφού μου η 156 όταν πέρναγε μέσα από χώματα σκονιζόταν. Μεγάλο πακέτο.
Ο πατέρας μου έχει ένα φίατ 127, από κείνα τα παλιά που σάπιζαν. Το δικό του δεν του σάπισε, αλλά κάθε τρία χρόνια πρέπει να αλλάζει λάστιχα. Αν είναι δυνατόν!
Γι' αυτο σου λέω, μακριά από ιταλικά. Καρατσεκαρισμένο. Πάρτε γκολφ. Αλλά το καλό, με τα 122 άλογα. Τα άλλα καίνε πολύ. Μην τυχόν και δω κανέναν σας να πάρει λεόν.
Α, και μακριά από ιταλικά, αν δε σας το είπα.
Έγραψες!!!!
-
-
Τον Ιούνιο παρέλαβα το Grande Punto 1400, 95 ίππους. Μετά από λίγα km είδα ότι το αμάξι έχανε δύναμη κάποιες στιγμές και γενικά είχε κρατήματα. Γενικά ο θόρυβος της μηχανής άλλαζε χωρίς κανένα λόγο και το αμάξι δεν τραβούσε. Άλλες φορές πάλι ήταν εντάξει. Είπα ότι είναι καινούργιο και με το καιρό θα στρώσει. Αλλά τίποτα. Στο ενδιάμεσο είχα και διάφορα άλλα προβλήματα (δεν έβγαινε νερό από το πίσω πιτσιλιστήρι και το air-condition δεν είχε φρέον και έκανε θόρυβο) οπότε το πήγα να το κοιτάξουν. Φτιάχτηκαν τα δύο προβλήματα αλλά για την απόδοση του κινητήρα και τα κρατήματα δεν βρήκαν τίποτα. Το πρόβλημα συνεχιζόταν πιο έντονο, οπότε το ξαναπήγα για έλεγχο. Μου είπαν ότι έχει έρθει οδηγία από τη FIAT για επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου. Το έκαναν και βελτιώθηκε λίγο ο ήχος του κινητήρα αλλά τα κρατήμα και η δυσκολία στην επιτάχυνση παρέμειναν. Κάποιες στιγμές το αμάξι ξεκίναγε με πάρα πολύ δυσκολία. Το ξαναπήγα και τους είπα ότι αν δε το φτιάξουν δε φεύγω. Άλλαξα και λάδια μήπως έφταιγαν αυτά (στα 3500km).Μου άλλαξαν την τροχαλία του στροφαλοφόρου (για την οποία έχει έρθει ανάκληση από τη FIAT) και όντως τα έντονα κρατήματα εξαφανίστηκαν και το αμάξι έφτιαξε πολύ. Όμως αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι όταν έχει κάπως κρύο (τα πρωινά ή τα βράδια) το αμάξι εξακολουθεί να κινείται δύσκολα και ο κινητήρας είναι πολύ σφιχτός. Ο ήχος το κινητήρα είναι πολύ πιο δυνατός από όταν έχει ζέστη (αρκετά πιο έντονος) και δε βελτιώνεται ακόμα και όταν το αμάξι ζεσταθεί. Επιταχύνει με δυσκολία και αισθάνεσαι σαν το αμάξι να κουβαλάει κάποιο μεγάλο βάρος. Είχε κανείς το ίδιο πρόβλημα ή έχει κάποιος κάποια ιδέα τί μπορεί να φτάει;
-
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... start=1650
-
Ολα αυτα τα προβληματα μαζι σε καινουργιο αμαξι;
Μου φαινεται οτι επεσες σε πολυ ελαττωματικο Πουντο. Κριμα. Αντικατασταση παιζει;
-
Τον Ιούνιο παρέλαβα το Grande Punto 1400, 95 ίππους. Μετά από λίγα km είδα ότι το αμάξι έχανε δύναμη κάποιες στιγμές και γενικά είχε κρατήματα. Γενικά ο θόρυβος της μηχανής άλλαζε χωρίς κανένα λόγο και το αμάξι δεν τραβούσε. Άλλες φορές πάλι ήταν εντάξει. Είπα ότι είναι καινούργιο και με το καιρό θα στρώσει. Αλλά τίποτα. Στο ενδιάμεσο είχα και διάφορα άλλα προβλήματα (δεν έβγαινε νερό από το πίσω πιτσιλιστήρι και το air-condition δεν είχε φρέον και έκανε θόρυβο) οπότε το πήγα να το κοιτάξουν. Φτιάχτηκαν τα δύο προβλήματα αλλά για την απόδοση του κινητήρα και τα κρατήματα δεν βρήκαν τίποτα. Το πρόβλημα συνεχιζόταν πιο έντονο, οπότε το ξαναπήγα για έλεγχο. Μου είπαν ότι έχει έρθει οδηγία από τη FIAT για επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου. Το έκαναν και βελτιώθηκε λίγο ο ήχος του κινητήρα αλλά τα κρατήμα και η δυσκολία στην επιτάχυνση παρέμειναν. Κάποιες στιγμές το αμάξι ξεκίναγε με πάρα πολύ δυσκολία. Το ξαναπήγα και τους είπα ότι αν δε το φτιάξουν δε φεύγω. Άλλαξα και λάδια μήπως έφταιγαν αυτά (στα 3500km).Μου άλλαξαν την τροχαλία του στροφαλοφόρου (για την οποία έχει έρθει ανάκληση από τη FIAT) και όντως τα έντονα κρατήματα εξαφανίστηκαν και το αμάξι έφτιαξε πολύ. Όμως αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι όταν έχει κάπως κρύο (τα πρωινά ή τα βράδια) το αμάξι εξακολουθεί να κινείται δύσκολα και ο κινητήρας είναι πολύ σφιχτός. Ο ήχος το κινητήρα είναι πολύ πιο δυνατός από όταν έχει ζέστη (αρκετά πιο έντονος) και δε βελτιώνεται ακόμα και όταν το αμάξι ζεσταθεί. Επιταχύνει με δυσκολία και αισθάνεσαι σαν το αμάξι να κουβαλάει κάποιο μεγάλο βάρος. Είχε κανείς το ίδιο πρόβλημα ή έχει κάποιος κάποια ιδέα τί μπορεί να φτάει;
-
Χμμμ... νομιζω πως αν το κοιτουσαν σοβαρα το προβλημα σου θα ειχαν βρει την αιτια της δυσλειτουργιας. Δεν νομιζω να μπορουν να φταινε πολλα πραγματα. Δοκιμασε να το πας και σε αλλο εξουσιοδοτημενο... και φροντισε να μιλησεις με τον αρχιμηχανικο. Εν αναγκη μιλας ακομα και με Fiat Hellas...
Εχουμε και καποιους μηχανικους στο φορουμ... αμα ψιλιαζονται κατι, ισως μας το πουν...
Fiat Grande Punto 2005