-
Παιδιά αυτό που κατάλαβα στη μικρή έρευνα αγοράς που έκανα για την αγορά αυτ/του, είναι πως λίγο έως πολύ όλα σχεδόν είναι ίδια.
Με μια λέξη 'άχρωμα'. Μεγάλες ιπποδυνάμεις, αλλά οκνηρά, ουδέτερη οδική συμπεριφορά, παραπλήσια άνεση και ποιότητα μέτρια.
Με δεδομένο πως άρχισαν να πέφτουν οι μύθοι της αξιοπιστίας, τα κριτήρια αγοράς στην ουσία, δυστυχώς είναι ο εξοπλισμός (αερόσακοι, ηλεκτρικές 'ευκολίες' και διάφορα τέτοια). Δε λέω, καλοί οι αεροσακοι κι όλα αυτά τα καλούδια. Όμως το ζητούμενο δεν είναι τι θα γίνει όταν συμβεί το μοιραίο. Το θέμα είναι να μην συμβεί. Γι αυτό μ αρέσουν τα Γαλλικά (Renault). Προσφέρουν ενεργhτική ασφάλεια και πολλά έχουν και τα 5 αστεράκια του Crash-test. Έχουν καλές επιδόσεις (τηρουμένων των αναλογιών), στρίβουν σαν τραίνα και σου παρέχουν και άνεση.
Τα σημερινά αυτ/τα είναι για το πολύ 5 χρόνια. Και μην πείτε πως έχουν εγγυήσεις 6 και 7 χρόνια. Διαβάστε τους όρους και θα καταλάβετε. Πολλές είναι για το marketing.
Έχω οδηγήσει μερικά σύγχρονα αυτοκίνητα και έχω προσωπική άποψη.
Κι όλα καλά μέχρι εδώ. Να τα αλλάζουμε συχνά. Αρκεί όμως να μην κοστίζουν τόσο ακριβά.
Μελαγχολώ στην ιδέα πως θα αποχωριστώ την Clio μου για ένα 'σύγχρονο' αυτ/το.
Τελικά ισχύει ο νόμος της 'αφθαρσίας της ύλης'; Γιατί τότε γερνάνε;
Πλάκα κάνω.
Το yaraki το παράγγειλα, κι ο θεός βοηθός. Πρώτη φορά αποκτώ μη Ευρωπαϊκό και νιώθω ανασφάλεια. Το άγνωστο τις έχει αυτές τις ανασφάλειες. Ευτυχώς είστε όλοι καθησυχαστικοί.
Και κάτι ακόμη. Τα πιο αργά αυτ/τα π έχω οδηγήσει είναι:
1. Peugeot 307 2.0 (του αδερφού μου). Το πήρε καινούριο κι απ την πρώτη μέρα είχε προβλήματα. Σε ταξίδι Αθήνα - Καλαμάτα, μόνος μου, τερμάτιζε στα 195 (κοντέρ). Από ρεμπρίζ, άστα. Κι είναι 2000cc.
2. VW Golf IV 1.6. Πολύ καλό 'πάτημα' αλλά δεν 'πάει' με τίποτα. -
Ο χρήστης stevelo έγραψε:
Και κάτι ακόμη. Τα πιο αργά αυτ/τα π έχω οδηγήσει είναι:
1. Peugeot 307 2.0 (του αδερφού μου). Το πήρε καινούριο κι απ την πρώτη μέρα είχε προβλήματα. Σε ταξίδι Αθήνα - Καλαμάτα, μόνος μου, τερμάτιζε στα 195 (κοντέρ). Από ρεμπρίζ, άστα. Κι είναι 2000cc.
2. VW Golf IV 1.6. Πολύ καλό 'πάτημα' αλλά δεν 'πάει' με τίποτα.Το 307 σας πρέπει να είχε κάποιο πρόβλημα. Έχω δει σε 307 1.4 190 στην ευθεία.
Από κει και πέρα τι εννοείς με το ότι δεν πάνε αυτά τα αμάξια; Συγκριτικά με τους ανταγωνιστές τους ή συγκριτικά με άλλα αυτοκίνητα 200+ ίππων που έχεις οδηγήσει; Αν είναι το πρώτο ναι σίγουρα δεν ήταν/είναι τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα της κατηγορίας τους, παρέχουν όμως αξιοπρεπέστατες επιδόσεις. Αν είναι το δεύτερο μη μπλέκεις ανόμοι αυτοκίνητα.
-
Ναι έχεις δίκιο aserf δεν το διευκρίνησα. Φυσικά και δεν αναφέρομαι σε σχέση με άλλα 200+ Hp.
Δεν ξέρω αν το συγκεκριμένο 307 έχει πρόβλημα, όμως λέω αλήθεια. Και βέβαια έχει βγάλει από την πρώτη ημέρα της αγοράς του κι άλλα προβλήματα. Το συγκεκριμένο πρέπει να πηγαίνει συνεργείο κάθε τόσο να σφίγγουν -δεν θυμάμαι πως ακριβώς το λένε-κάτι στην ζαμφόρ. -
Όσον αφορά το 307, εννοείται ότι έχει πρόβλημα αυτό. 195-200 βλεπω στο κοντερ εγώ, οπότε... Για την ζανφόρ που λες, ήταν ένα πρόβλημα που είχαν τα πρώτα 307, αλλά λύθηκε σχεδόν αμέσως με την αντικατάσταση των καβαλέτων της αντιστρεπτικής. Αν σε εσάς τα γράσαραν απλά, αυτό ήταν λάθος και έπρεπε να ζητήσετε αντικατάστασή τους.
-
Μπορεί νάναι έτσι drdino. Δεν είναι δικό μου να ξέρω λεπτομέρειες. Πάντως από 2000cc περίμενα περισσότερα.
Άσχετο. Παλιά τη λέγαμε Φ.Μ.Σ. Τώρα εσείς Θετικών Επιστημών! -
2000 κυβικά, 138 άλογα είχε, οπότε... τέσπα!
Ναι, άλλαξε ονομασία, άλλαξε και πρόγραμμα σπουδών... οι καθηγητές όμως ίδιοι.
-
Ο χρήστης Garfield έγραψε:
ειναι αληθεια οτι το Auris κατασκευαζεται στην τουρκια?
δεν εχω τπτ με τους 'γειτονες', αλλα απο συναρμολογηση αυτοκινητων δεν σκαμπαζουν και πολλα..καλυτερα τοτε το Corolla (εμενα μου αρεσει πολυ ως σχημα κι ας ειναι sedan) που κατασκευαζεται στην Ιαπωνια.
to auris ftiaxnete stin agglia kai to giaris stin gallia h corolla verso ftiaxnete stin tourkia
-
Φίλε stevelo ουσιαστικά 'ευρωπαϊκό' παίρνεις... οπότε μην νιώθεις ανασφάλεια!
+1 για όσα λες για τα αυτοκίνητα που δοκίμασες. Και έχω και το golf iv 1.6 και ξέρω!
Aπο τα καινούρια μόνο το mini cooper s με εντυπωσίασε.
(off topic: Φ.Μ.Σ. και εγώ, απόφοιτος μαθηματικού το 1986) -
Σωστά fonzareli. Tο 'μαιευτήριο' για τοYaris στην Ευρώπη είναι. Η σύληψη-κύηση όμως έγινε στην Άπω ανατολή. Το αποτέλεσμα θα το δούμε στο δρόμο σε λίγο καιρό.
Είμαι κολημένος με τα Ευρωπαϊκά και γενικά με τ αμάξια που σε προκαλούν να τα οδηγήσεις. Γι αυτό μέχρι τώρα είχα Ιταλικά και Γαλλικά. Όμως τώρα που μεγαλώσαμε (απόφοιτος Φυσικού Θεσ/νίκης 1986), δεν έχουμε το χρόνο και την υπομονή για συνεργεία.
Οπότε αναγκαστικά μπαίνουν στο παιχνίδι και στη ζωή μας οι 'κιτρινιάρηδες' με την αξιοπιστία τους.
Τώρα που τα TOYOTA φτιάχνονται στην Ευρώπη (ακόμη και στην Τουρκία) έχουν την ποιότητα κατασκευής των Ιαπωνικών; Οι Τούρκοι πότε έμαθαν να κάνουν αυτ/τα;
Το 1990 που βρέθηκα στην ΠΟΛΗ κάτι αντιγραφές των FIAT Regata (αν θυμάμαι καλά) κυκλοφορούσαν, που τα έφτιαχναν εκεί με λογότυπο όχι φυσικά της Fiat. Κάτι αντίστοιχο με τα Ρουμάνικα Dacia της Renault.
Το mini cooper s δεν το έχω οδηγήσει. Όμως για όλους εμάς τους 'παλιούς' έχει να μας πεί πολλά. Όπως και να το κάνουμε έχει στυλ. Και το ότι το φτιάχνει η BMW του δίνει επιπλέον πόντους, σε αντίθεση με το παλιό της απαράδεκτης Βρετανικής Morris, Austin κι όλο το κακό συναπάντεμα.
Σήμερα πρόσεξα πως το swift μοιάζει πάρα πολύ με το mini cooper. Σαν να είναι αντιγραφή του. Μπας κι είναι το mini cooper των φτωχών;
Άτιμη παγκοσμιοποίηση. Όλα ίδια φαίνονται. Και πολύ φοβάμαι πως είναι και ίδια. -
Το καλό θα ήταν το αντίστροφο.
πχ μιά ALFA GT που να την έφτιαχναν όμως (υλικά και συναρμολόγηση) στην Ιαπωνία!
Αναφορικά με την χώρα κατασκευής, φυσικά και παίζει ρόλο, ότι και να λένε οι πωλητές.
Κάπου έχει ξανασυζητηθεί στο forum...stevelo περιμένουμε αναλυτικά τις εντυπώσεις σου όταν με το καλό παραλάβεις το καινούριο. Το clio το έδωσες;
-
fonzareli συμφωνώ. Θα ήταν τα απόλυτα αυτ/τα.
Το clio ακόμη το έχω. Μου το παίρνουν τα 'κοράκια' για 1500 euro. Φυσικά δεν θα τους κάνω τη χάρη. Προτιμώ να το κρατήσω να μάθουν οι πιτσιρικάδες οι γιοί μου παρά να τους το χαρίσω.
Και έχει όλα τα βασικά. aircodition, υδραυλικό τιμόνι, ηλ.παράθυρα μπάκετ καθίσματα, σπορ ζάντες κι όλα μαμάτα. Το έχω αγαπήσει πολύ αυτό τ αμάξι.
Τέλος πάντων θα δούμε. -
Αν δεν κάνω λάθος κάπου πιο πάνω ένας φίλος λέει για τα καινούργια αυτοκίνητα που τα φτιάχνουν για να τα αλλάζουμε κάθε 5 χρόνια ή κάτι τέτοιο. Πράγματι, τα σημερινά αυτοκίνητα είναι μπόλικο πλαστικό και δεν έχουν αυτήν την αντοχή που είχαν τα παλιά. Ίσως γιατί τα κάνουν πιο πολύπλοκα ίσως γιατί και το μάρκετινγκ έχει βάλει το χέρι του. Στη δεύτερη περίπτωση η αλλαγή του αυτοκινήτου είναι καθαρά για ψυχολογικούς λόγους αφού σου δίνουν την εντύπωση ότι το νέο μοντέλο είναι πολύ καλύτερο γιατί.......έχει κάνει ένα καλό face lift ή γιατί άλλαξαν το σχεδιασμό........Ηλεκτρονικά καλούδια, κλειδαριές, imo, αισθητήρες παρκαρίσματος, βροχής, για τη νύχτα να αναβάνουν τα φώτα από μονα, ή να μην σβήνουν για 20 δευτ αφότου σβήσεις το μοτέρ και αλλά πόσα πράγματα που δεν ξέρω αν σε κάνουν να αισθάνεσαι ότι μπαίνεις σε αυτοκίνητο ή σε......διαστημόπλοιο. Έχουν αρχίσει τώρα να βάζουν και dolby από το εργοστάσιο.......Τι θα λέω; Καλό αμάξι ή καλή αίθουσα κινηματογράφου; Κάπου έχει χαθεί το μέτρο.......
-
stevelo το παρέλαβες;
-
Φίλε fonzareli τι κάνεις; Το Yaraki το περιμένω κι απο ότι μ είπαν θα το πάρω τον Οκτώβρη. Α! το παλιό μου το κρατάνε στην TOYOTA σε πολύ λογική τιμή. Ευτυχώς κανόνισα και θα παραδώσω το clio με την παραλαβή του Yaris. Οι πρώτες εντυπώσεις μου απ την αντιπροσωπεία είναι άριστες. Άσε που ο διευθυντής του συνεργείου είναι παλιός Μαθητής μου (Απόφοιτος ΤΕΙ Μηχανολογίας και 'τρελλός' με τ αμάξια από μικρός). Ίδωμεν.
-
Οψώμεθα εννοείς (Ίδωμεν αναφέρεται στο παρελθόν)
-
RTouris πράγματι έτσι είναι. Το Ίδομεν έχει τη ρίζα του στο αρχαίο οράω-ορώ και αναφέρεται σε παρελθόν. Όμως στην νεοελληνική χρησιμοποιείται και με την έννοια του 'θα δούμε'. Ωστόσο το σωστό είναι το οψόμεθα = θα δούμε.
-
Συγγνώμη για το εντελώς εκτός θέματος μήνυμα, αλλά λόγω επαγγελματικής διαστροφής δε μπόρεσα να κρατηθώ.
Το οψόμεθα είναι οριστική μέλλοντα του ορω και χρησιμοποιείται αντί της πλήρους φράσης: οψόμεθα εις Φιλίππους. Είναι το αντίστοιχο της φράσης: θα λογαριαστούμε.
Το 'ίδωμεν' είναι υποτακτική αορίστου β΄ του ορω. Μόνο η οριστική αποκτά το χρονικό ποιόν του χρόνου στον οποίο ανήκει. Οι υπόλοιπες εγκλίσεις δεν έχουν το χρονικό ποιόν του χρόνου στον οποίο ανήκουν, αλλά δηλώνουν περίσσοτερο χρονική σχέση. Ολοκληρώνοντας, το 'ίδωμεν' ως υποτακτική αναφέρεται στο μέλλον και δηλώνει ήπια προτροπή αντίθετα με την οριστική μέλλοντα (οψόμεθα) που δηλώνει απόλυτη βεβαιότητα.
*Ναι, φιλόλογος είμαι * -
Τελικά συνάδελφε agpr το ίδωμεν μπορεί να έχει την έννοια του 'θα δούμε'; Εμείς των θετικών επιστημών (Φυσικός είμαι) δεν είμαστε και τόσο ψαγμένοι.
-
Ναι, δηλώνει πιο ήπια: θα δούμε.
Μια χαρά ψαγμένοι είσαστε. Μακάρι οι γνώσεις μου περί φυσικής να ήταν ανάλογες των γνώσεων σας περί γλώσσας. Waaaaay off topic -
agpr
ο καθένας σε κάτι είναι ειδικός. Εκτός του koutsan που τα ξέρει όλα!!!
Yaris vs Golf