Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΛΙΕΥΜΑ ΑΠΟ SITE ΕΛΛΗΝΑ ΒΕΛΤΙΩΤΗ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΑΛΙΕΥΜΑ ΑΠΟ SITE ΕΛΛΗΝΑ ΒΕΛΤΙΩΤΗ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    24
    43
    124
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      a418tq last edited by

      Απο ιστοσελίδα Ελληνα βελτιωτή στην Συμπρωτεύουσα:

      Στα εργαστήριά μας συνδέουμε την ECU στους κατάλληλους Η/Υ, 'διαβάζουμε' τα στοιχεία κατασκευής, επικοινωνούμε με τις αρμόδιες κατασκευάστριες εταιρείες αυτοκινήτου και ECU, και αφού στείλουμε τα κατάλληλα δεδομένα, λαμβάνουμε τους κωδικούς ασφαλείας που μας επιτρέπουν να αποκτήσουμε απεριόριστη πρόσβαση στα εσώτερα της ECU.

      Αμέσως μετά από αυτή την τετράωρη διαδικασία, ξεκινά η ουσιαστική εργασία του επαναπρογραμματισμού, σε περιβάλλον πολύωρης (30-36 ώρες) οδηγικής προσομοίωσης, όπου ειδικοί Η/Υ 'χτίζουν' στην ECU τους νέους χάρτες λειτουργίας, αρχικά ανά 500 στροφές, μετά ανά 200, ανά 100, και τέλος ανά 50 στροφές, για όλες τις πιθανές οδηγικές συνθήκες.

      Έτσι, ο ένας και μοναδικός χάρτης λειτουργίας που αρχικά είχε η ECU του αυτοκινήτου, αντικαθίσταται από 9-21 νέους χάρτες, ανάλογα με τη μνήμη της ECU, η οποία ταυτόχρονα 'μαθαίνει' να επιλέγει το βέλτιστο χάρτη αναλόγως των συνθηκών.

      Και στο 'τμήμα μαρτυρίες πελατών':

      Αλέξανδρος Κ., 32, Αθήνα
      Αγαπώ την ταχύτητα και τον ίλιγγο της επιτάχυνσης. Οδηγώ ένα Seat Leon 1.8T με 150 άλογα και απολαμβάνω κάθε στιγμή της οδήγησης. Όταν αποφάσισα να δυναμώσω περισσότερο το αυτοκίνητο, πολλοί μου μίλησαν για την ΧΧΧΧ ΧΧΧΧ στη Θεσσαλονίκη, αλλά εγώ προτίμησα να συνεργαστώ με ένα άλλο γερμανικό οίκο που είναι γνωστό ότι εξειδικεύεται στα γερμανικά αυτοκίνητα. Το αποτέλεσμα ήταν καλό. Είχα περισσότερη δύναμη και καλύτερες επιδόσεις, αλλά η οδηγική συμπεριφορά χάλασε. Το μοτέρ έγινε απότομο και άτσαλο, ενώ δε φρέναρε καθόλου. Οταν παραπονέθηκα για αυτά τα προβλήματα, δυστυχώς με κρέμασαν. Ούτε λόγος για εγγύηση. Τότε, πήγα στα παιδιά της ΧΧΧΧ ΧΧΧΧ για μια δεύτερη γνώμη. Τελικά, μέσα σε 24 ώρες είχα ένα αγνώριστο αυτοκίνητο. Κινητήρας βελούδο. Αφθονη δύναμη και μεταξένια λειτουργία. Γραμμική απόκριση και εκρηκτικές επιδόσεις. Γυρνώντας στην Αθήνα, είδα το κοντέρ να γράφει κοντά στα 250 χιλιόμετρα την ώρα και τρελάθηκα. Δυναμομέτρησα το μοτέρ σε γνωστό συνεργείο στη Φιλαδέλφεια και βρήκα 212 πραγματικά άλογα στη ρόδα. Από τότε έχω κάνει πάνω από 125000 χιλιόμετρα και όλα πάνε ρολόι. Μπράβο, τα παιδιά στη Θεσσαλονίκη ξέρουν τη δουλειά τους.

      *τα bold δικά μου

      ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        a418tq last edited by

        Απο ιστοσελίδα Ελληνα βελτιωτή στην Συμπρωτεύουσα:

        Στα εργαστήριά μας συνδέουμε την ECU στους κατάλληλους Η/Υ, 'διαβάζουμε' τα στοιχεία κατασκευής, επικοινωνούμε με τις αρμόδιες κατασκευάστριες εταιρείες αυτοκινήτου και ECU, και αφού στείλουμε τα κατάλληλα δεδομένα, λαμβάνουμε τους κωδικούς ασφαλείας που μας επιτρέπουν να αποκτήσουμε απεριόριστη πρόσβαση στα εσώτερα της ECU.

        Αμέσως μετά από αυτή την τετράωρη διαδικασία, ξεκινά η ουσιαστική εργασία του επαναπρογραμματισμού, σε περιβάλλον πολύωρης (30-36 ώρες) οδηγικής προσομοίωσης, όπου ειδικοί Η/Υ 'χτίζουν' στην ECU τους νέους χάρτες λειτουργίας, αρχικά ανά 500 στροφές, μετά ανά 200, ανά 100, και τέλος ανά 50 στροφές, για όλες τις πιθανές οδηγικές συνθήκες.

        Έτσι, ο ένας και μοναδικός χάρτης λειτουργίας που αρχικά είχε η ECU του αυτοκινήτου, αντικαθίσταται από 9-21 νέους χάρτες, ανάλογα με τη μνήμη της ECU, η οποία ταυτόχρονα 'μαθαίνει' να επιλέγει το βέλτιστο χάρτη αναλόγως των συνθηκών.

        Και στο 'τμήμα μαρτυρίες πελατών':

        Αλέξανδρος Κ., 32, Αθήνα
        Αγαπώ την ταχύτητα και τον ίλιγγο της επιτάχυνσης. Οδηγώ ένα Seat Leon 1.8T με 150 άλογα και απολαμβάνω κάθε στιγμή της οδήγησης. Όταν αποφάσισα να δυναμώσω περισσότερο το αυτοκίνητο, πολλοί μου μίλησαν για την ΧΧΧΧ ΧΧΧΧ στη Θεσσαλονίκη, αλλά εγώ προτίμησα να συνεργαστώ με ένα άλλο γερμανικό οίκο που είναι γνωστό ότι εξειδικεύεται στα γερμανικά αυτοκίνητα. Το αποτέλεσμα ήταν καλό. Είχα περισσότερη δύναμη και καλύτερες επιδόσεις, αλλά η οδηγική συμπεριφορά χάλασε. Το μοτέρ έγινε απότομο και άτσαλο, ενώ δε φρέναρε καθόλου. Οταν παραπονέθηκα για αυτά τα προβλήματα, δυστυχώς με κρέμασαν. Ούτε λόγος για εγγύηση. Τότε, πήγα στα παιδιά της ΧΧΧΧ ΧΧΧΧ για μια δεύτερη γνώμη. Τελικά, μέσα σε 24 ώρες είχα ένα αγνώριστο αυτοκίνητο. Κινητήρας βελούδο. Αφθονη δύναμη και μεταξένια λειτουργία. Γραμμική απόκριση και εκρηκτικές επιδόσεις. Γυρνώντας στην Αθήνα, είδα το κοντέρ να γράφει κοντά στα 250 χιλιόμετρα την ώρα και τρελάθηκα. Δυναμομέτρησα το μοτέρ σε γνωστό συνεργείο στη Φιλαδέλφεια και βρήκα 212 πραγματικά άλογα στη ρόδα. Από τότε έχω κάνει πάνω από 125000 χιλιόμετρα και όλα πάνε ρολόι. Μπράβο, τα παιδιά στη Θεσσαλονίκη ξέρουν τη δουλειά τους.

        *τα bold δικά μου

        ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          a418tq last edited by

          Απο ιστοσελίδα Ελληνα βελτιωτή στην Συμπρωτεύουσα:

          Στα εργαστήριά μας συνδέουμε την ECU στους κατάλληλους Η/Υ, 'διαβάζουμε' τα στοιχεία κατασκευής, επικοινωνούμε με τις αρμόδιες κατασκευάστριες εταιρείες αυτοκινήτου και ECU, και αφού στείλουμε τα κατάλληλα δεδομένα, λαμβάνουμε τους κωδικούς ασφαλείας που μας επιτρέπουν να αποκτήσουμε απεριόριστη πρόσβαση στα εσώτερα της ECU.

          Αμέσως μετά από αυτή την τετράωρη διαδικασία, ξεκινά η ουσιαστική εργασία του επαναπρογραμματισμού, σε περιβάλλον πολύωρης (30-36 ώρες) οδηγικής προσομοίωσης, όπου ειδικοί Η/Υ 'χτίζουν' στην ECU τους νέους χάρτες λειτουργίας, αρχικά ανά 500 στροφές, μετά ανά 200, ανά 100, και τέλος ανά 50 στροφές, για όλες τις πιθανές οδηγικές συνθήκες.

          Έτσι, ο ένας και μοναδικός χάρτης λειτουργίας που αρχικά είχε η ECU του αυτοκινήτου, αντικαθίσταται από 9-21 νέους χάρτες, ανάλογα με τη μνήμη της ECU, η οποία ταυτόχρονα 'μαθαίνει' να επιλέγει το βέλτιστο χάρτη αναλόγως των συνθηκών.

          Και στο 'τμήμα μαρτυρίες πελατών':

          Αλέξανδρος Κ., 32, Αθήνα
          Αγαπώ την ταχύτητα και τον ίλιγγο της επιτάχυνσης. Οδηγώ ένα Seat Leon 1.8T με 150 άλογα και απολαμβάνω κάθε στιγμή της οδήγησης. Όταν αποφάσισα να δυναμώσω περισσότερο το αυτοκίνητο, πολλοί μου μίλησαν για την ΧΧΧΧ ΧΧΧΧ στη Θεσσαλονίκη, αλλά εγώ προτίμησα να συνεργαστώ με ένα άλλο γερμανικό οίκο που είναι γνωστό ότι εξειδικεύεται στα γερμανικά αυτοκίνητα. Το αποτέλεσμα ήταν καλό. Είχα περισσότερη δύναμη και καλύτερες επιδόσεις, αλλά η οδηγική συμπεριφορά χάλασε. Το μοτέρ έγινε απότομο και άτσαλο, ενώ δε φρέναρε καθόλου. Οταν παραπονέθηκα για αυτά τα προβλήματα, δυστυχώς με κρέμασαν. Ούτε λόγος για εγγύηση. Τότε, πήγα στα παιδιά της ΧΧΧΧ ΧΧΧΧ για μια δεύτερη γνώμη. Τελικά, μέσα σε 24 ώρες είχα ένα αγνώριστο αυτοκίνητο. Κινητήρας βελούδο. Αφθονη δύναμη και μεταξένια λειτουργία. Γραμμική απόκριση και εκρηκτικές επιδόσεις. Γυρνώντας στην Αθήνα, είδα το κοντέρ να γράφει κοντά στα 250 χιλιόμετρα την ώρα και τρελάθηκα. Δυναμομέτρησα το μοτέρ σε γνωστό συνεργείο στη Φιλαδέλφεια και βρήκα 212 πραγματικά άλογα στη ρόδα. Από τότε έχω κάνει πάνω από 125000 χιλιόμετρα και όλα πάνε ρολόι. Μπράβο, τα παιδιά στη Θεσσαλονίκη ξέρουν τη δουλειά τους.

          *τα bold δικά μου

          ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • H
            hunter last edited by

            Μάλλον τό σάιτ πρέπει νά διαφημηζει κάποια συσκευή 'τεχνητής νοημοσύνης',η οποία τοποθετείτε στόν εγκέφαλο τού οδηγού!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • L
              labros last edited by

              Ελα ρε παιδια τοσο πολυ προοδευσε η επιστημη???
              Τς,Τς,Τς,Τς

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • M
                mirage last edited by

                Καλά ρε δεν τα πιστευετε αυτά? Ντροπή σας οι άνθρωποι χρησιμοποιύν greek tuning patenta logic και έτσι πετυχαίνουν όλα αυτά τα απίστευτα. Σηεμιωτέον ο βελτιωτής μιλά για 30-36 ώρες προγραμματισμό +4 ώρες καυτών συζητήσεων με κατασκευστή ECU και αυτοκινήτου δηλαδή 34-40 ώρες. Ο κύριος με το 'βελούδινο' ( αλήθεια δεν ήξερα οτι ενας επαναπρογραμματισμός μαθαίνει τρόπους στα 4κύλινδρα και γίνονται 6κύλινδρα ) Leon μιλά για 24 ώρες πώς γίνεται ρε παιδιά? Α κατάλαβα πλεόν έχει επιταχυνθεί η όλη διαδικασία σωστά τώρα χρησιμοποιούν το greek tuning patenta logic 2 που είναι ταχύτερο. Αντε να δούμε τι άλλο θα ακούσουμε

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • S
                  sado last edited by

                  Ρε παιδιά, έβγαλε ποτέ η Seat, Leon 1.8T με 150 άλογα;;;;;;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • A
                    atsinoni last edited by

                    Ο χρήστης A418TQ έγραψε:
                    Απο ιστοσελίδα Ελληνα βελτιωτή στην Συμπρωτεύουσα:

                    Στα εργαστήριά μας συνδέουμε την ECU στους κατάλληλους Η/Υ, 'διαβάζουμε' τα στοιχεία κατασκευής, επικοινωνούμε με τις αρμόδιες κατασκευάστριες εταιρείες αυτοκινήτου και ECU, και αφού στείλουμε τα κατάλληλα δεδομένα, λαμβάνουμε τους κωδικούς ασφαλείας που μας επιτρέπουν να αποκτήσουμε απεριόριστη πρόσβαση στα εσώτερα της ECU.

                    Αμέσως μετά από αυτή την τετράωρη διαδικασία, ξεκινά η ουσιαστική εργασία του επαναπρογραμματισμού, σε περιβάλλον πολύωρης (30-36 ώρες) οδηγικής προσομοίωσης, όπου ειδικοί Η/Υ 'χτίζουν' στην ECU τους νέους χάρτες λειτουργίας, αρχικά ανά 500 στροφές, μετά ανά 200, ανά 100, και τέλος ανά 50 στροφές, για όλες τις πιθανές οδηγικές συνθήκες.

                    Έτσι, ο ένας και μοναδικός χάρτης λειτουργίας που αρχικά είχε η ECU του αυτοκινήτου, αντικαθίσταται από 9-21 νέους χάρτες, ανάλογα με τη μνήμη της ECU, η οποία ταυτόχρονα 'μαθαίνει' να επιλέγει το βέλτιστο χάρτη αναλόγως των συνθηκών.

                    Και στο 'τμήμα μαρτυρίες πελατών':

                    Αλέξανδρος Κ., 32, Αθήνα
                    Αγαπώ την ταχύτητα και τον ίλιγγο της επιτάχυνσης. Οδηγώ ένα Seat Leon 1.8T με 150 άλογα και απολαμβάνω κάθε στιγμή της οδήγησης. Όταν αποφάσισα να δυναμώσω περισσότερο το αυτοκίνητο, πολλοί μου μίλησαν για την ΧΧΧΧ ΧΧΧΧ στη Θεσσαλονίκη, αλλά εγώ προτίμησα να συνεργαστώ με ένα άλλο γερμανικό οίκο που είναι γνωστό ότι εξειδικεύεται στα γερμανικά αυτοκίνητα. Το αποτέλεσμα ήταν καλό. Είχα περισσότερη δύναμη και καλύτερες επιδόσεις, αλλά η οδηγική συμπεριφορά χάλασε. Το μοτέρ έγινε απότομο και άτσαλο, ενώ δε φρέναρε καθόλου. Οταν παραπονέθηκα για αυτά τα προβλήματα, δυστυχώς με κρέμασαν. Ούτε λόγος για εγγύηση. Τότε, πήγα στα παιδιά της ΧΧΧΧ ΧΧΧΧ για μια δεύτερη γνώμη. Τελικά, μέσα σε 24 ώρες είχα ένα αγνώριστο αυτοκίνητο. Κινητήρας βελούδο. Αφθονη δύναμη και μεταξένια λειτουργία. Γραμμική απόκριση και εκρηκτικές επιδόσεις. Γυρνώντας στην Αθήνα, είδα το κοντέρ να γράφει κοντά στα 250 χιλιόμετρα την ώρα και τρελάθηκα. Δυναμομέτρησα το μοτέρ σε γνωστό συνεργείο στη Φιλαδέλφεια και βρήκα 212 πραγματικά άλογα στη ρόδα. Από τότε έχω κάνει πάνω από 125000 χιλιόμετρα και όλα πάνε ρολόι. Μπράβο, τα παιδιά στη Θεσσαλονίκη ξέρουν τη δουλειά τους.

                    *τα bold δικά μου

                    ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ?

                    Παρουσιάζοντας αποσπάσματα από μία ιστοσελίδα οι αναγνώστες δεν έχουν σφαιρική άποψη επί του θέματος, για αυτό σας παραθέτω την διεύθυνση του εν' λόγο site.

                    http://users.otenet.gr/~mwise/power-tuning

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • O
                      octaviaabt last edited by

                      Kώστα στο ψάρεμα είσαι πρώτος

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • A
                        atsinoni last edited by

                        Ο χρήστης OctaviaABT έγραψε:
                        Kώστα στο ψάρεμα είσαι πρώτος

                        Αν αναφέρεσαι σε μένα, είμαι κάτοχος Peugeot 307 1.6 και όχι κάτοχος Seat Leon. Ο μόνος λόγος που σχολίασα είχε να κάνει με την αποσπασματική αναφορά του Κώστα (γιατί άραγε?) σε συνδυασμό με το thread που είχα ανοίξει στη παρακάτω διεύθυνση πρίν τον Κώστα:

                        http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... &start=165 (το τελευταίο post τώρα που γράφω)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • O
                          octaviaabt last edited by

                          Ο χρήστης atsinoni έγραψε:

                          Kώστα στο ψάρεμα είσαι πρώτος

                          Αν αναφέρεσαι σε μένα, είμαι κάτοχος Peugeot 307 1.6 και όχι κάτοχος Seat Leon. Ο μόνος λόγος που σχολίασα είχε να κάνει με την αποσπασματική αναφορά του Κώστα (γιατί άραγε?) σε συνδυασμό με το thread που είχα ανοίξει στη παρακάτω διεύθυνση πρίν τον Κώστα:

                          http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... &start=165 (το τελευταίο post τώρα που γράφω)

                          Οχι ρε φίλε, στον Α418ΤQ αναφέρομαι, δεν έχω διαβάσει το συγκεκριμένο thread που αναφέρεις ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            atsinoni last edited by

                            Ο χρήστης OctaviaABT έγραψε:

                            Kώστα στο ψάρεμα είσαι πρώτος

                            Αν αναφέρεσαι σε μένα, είμαι κάτοχος Peugeot 307 1.6 και όχι κάτοχος Seat Leon. Ο μόνος λόγος που σχολίασα είχε να κάνει με την αποσπασματική αναφορά του Κώστα (γιατί άραγε?) σε συνδυασμό με το thread που είχα ανοίξει στη παρακάτω διεύθυνση πρίν τον Κώστα:

                            http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... &start=165 (το τελευταίο post τώρα που γράφω)

                            Οχι ρε φίλε, στον Α418ΤQ αναφέρομαι, δεν έχω διαβάσει το συγκεκριμένο thread που αναφέρεις ...

                            ΟΚ γράψε λάθος

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              kokosmech last edited by

                              Ναι ρε παιδιά, δεν υπάρχει μοτερ LEON 150 PS, είναι όλα 180 !!!!!

                              Αυτό το στυλ διαφήμισης μου θυμίζει πάρα πολύ μια άλλη εταιρία στην συμπρωτέυουσα που έχει την αντιπροσωπεία της Nothelle.

                              Ρίξτε μια μαι ματιά στο περιοδικό (ελληνικό) που βγάζει VW TUNING για να γελάσετε πολύ.....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης A418TQ έγραψε:
                                Απο ιστοσελίδα Ελληνα βελτιωτή στην Συμπρωτεύουσα:

                                Στα εργαστήριά μας συνδέουμε την ECU στους κατάλληλους Η/Υ, 'διαβάζουμε' τα στοιχεία κατασκευής, επικοινωνούμε με τις αρμόδιες κατασκευάστριες εταιρείες αυτοκινήτου και ECU, και αφού στείλουμε τα κατάλληλα δεδομένα, λαμβάνουμε τους κωδικούς ασφαλείας που μας επιτρέπουν να αποκτήσουμε απεριόριστη πρόσβαση στα εσώτερα της ECU.

                                Αμέσως μετά από αυτή την τετράωρη διαδικασία, ξεκινά η ουσιαστική εργασία του επαναπρογραμματισμού, σε περιβάλλον πολύωρης (30-36 ώρες) οδηγικής προσομοίωσης, όπου ειδικοί Η/Υ 'χτίζουν' στην ECU τους νέους χάρτες λειτουργίας, αρχικά ανά 500 στροφές, μετά ανά 200, ανά 100, και τέλος ανά 50 στροφές, για όλες τις πιθανές οδηγικές συνθήκες.

                                Έτσι, ο ένας και μοναδικός χάρτης λειτουργίας που αρχικά είχε η ECU του αυτοκινήτου, αντικαθίσταται από 9-21 νέους χάρτες, ανάλογα με τη μνήμη της ECU, η οποία ταυτόχρονα 'μαθαίνει' να επιλέγει το βέλτιστο χάρτη αναλόγως των συνθηκών.

                                Και στο 'τμήμα μαρτυρίες πελατών':

                                Αλέξανδρος Κ., 32, Αθήνα
                                Αγαπώ την ταχύτητα και τον ίλιγγο της επιτάχυνσης. Οδηγώ ένα Seat Leon 1.8T με 150 άλογα και απολαμβάνω κάθε στιγμή της οδήγησης. Όταν αποφάσισα να δυναμώσω περισσότερο το αυτοκίνητο, πολλοί μου μίλησαν για την ΧΧΧΧ ΧΧΧΧ στη Θεσσαλονίκη, αλλά εγώ προτίμησα να συνεργαστώ με ένα άλλο γερμανικό οίκο που είναι γνωστό ότι εξειδικεύεται στα γερμανικά αυτοκίνητα. Το αποτέλεσμα ήταν καλό. Είχα περισσότερη δύναμη και καλύτερες επιδόσεις, αλλά η οδηγική συμπεριφορά χάλασε. Το μοτέρ έγινε απότομο και άτσαλο, ενώ δε φρέναρε καθόλου. Οταν παραπονέθηκα για αυτά τα προβλήματα, δυστυχώς με κρέμασαν. Ούτε λόγος για εγγύηση. Τότε, πήγα στα παιδιά της ΧΧΧΧ ΧΧΧΧ για μια δεύτερη γνώμη. Τελικά, μέσα σε 24 ώρες είχα ένα αγνώριστο αυτοκίνητο. Κινητήρας βελούδο. Αφθονη δύναμη και μεταξένια λειτουργία. Γραμμική απόκριση και εκρηκτικές επιδόσεις. Γυρνώντας στην Αθήνα, είδα το κοντέρ να γράφει κοντά στα 250 χιλιόμετρα την ώρα και τρελάθηκα. Δυναμομέτρησα το μοτέρ σε γνωστό συνεργείο στη Φιλαδέλφεια και βρήκα 212 πραγματικά άλογα στη ρόδα. Από τότε έχω κάνει πάνω από 125000 χιλιόμετρα και όλα πάνε ρολόι. Μπράβο, τα παιδιά στη Θεσσαλονίκη ξέρουν τη δουλειά τους.

                                *τα bold δικά μου

                                ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ?

                                Σαν τις διαφημησεις με τα μασαζοκαλσον SLIM
                                Υ.Γ. Ισως να ταιριαζε στο post με τα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  agalanop last edited by

                                  'Εξάλλου, η εταιρεία μας βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία και επαφή με τους κατασκευαστές, ώστε να διασφαλιστεί η αξιοπιστία των επεμβάσεων, ενώ παράλληλα, πολλοί κατασκευαστές 'κυκλοφορούν' βελτιωμένες εκδόσεις των μοντέλων τους, χρησιμοποιώντας δικά μας προγράμματα!'

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    speedonacid last edited by

                                    Re pedia mi treleneste
                                    i etairia me liga logia lei oti kanei ena update sto logismiko tou autokinitou sas.
                                    Einai poli apla ta pramata! Den xerw an sas dwsei 50 aloga perissotera apo prin alla opos k na to kanoume se kati tha ofelisei.Mia nea ekdosi firmware(giati gia kati tetoio milame) einai sigoura kalitero apo tin proigoumeni.Tetoia updates ginontai se oles tis siskeues, apo ta pcs (neoi drivers)k ta kinita tilefwna mexri k ta nea plintiria tis miele!!!!!!!!!!
                                    Mono pou sta pc einai free dto internet k to kaneis monos se 5 leptakia!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • M
                                      migf1 last edited by

                                      Καλά, αυτό δεν είναι χαρτογράφηση αυτό είναι ο επαναπροσδιορισμός της ηλεκτρονικής διαχείρισης του κινητήρα Θ(α)ύμα, θ(α)ύμα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • C
                                        chribiza last edited by

                                        Και αμα επαναπρογραμματιζοντας (πραγμα πολυ δυσκολο
                                        λαμβανοντας υπ΄οψιν οτι το τσιπ που εχουν πανω στον εγκεφαλο δεν επαναπρογραμματιζονται και χρειαζεται αντικατασταση με αλλο ή πατεντα
                                        με extra tsip πανω στη μαμα τσιπ) γινει ο εγκεφαλος
                                        ΒΛΑΚΑΣ τι κανουμε?
                                        Αντε γεια!!!!!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • K
                                          kokosmech last edited by

                                          Εγώ πάντως μπήκα στον πειρασμό και επικοινώνησα με την εταιρία !!!
                                          Ο τύπος που μίλησα φαινόταν να ξέρει τι λέει, και προπαντώς ήταν πολύ πιο προσγειωμένος απο το site!

                                          Απλά πιστεύω πως σου πουλάει έναν απλό προγραμματισμό εγκεφάλου με περιτύλιγμα αστροφυσικής !

                                          Πιστέυω πως κάνει κατι αντίστοιχο με αυτό που στέλνουν τον εγκέφαλό σου στο εξωτερικό.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • A
                                            agalanop last edited by

                                            Ο χρήστης CHRIBIZA έγραψε:
                                            Και αμα επαναπρογραμματιζοντας (πραγμα πολυ δυσκολο
                                            λαμβανοντας υπ΄οψιν οτι το τσιπ που εχουν πανω στον εγκεφαλο δεν επαναπρογραμματιζονται και χρειαζεται αντικατασταση με αλλο ή πατεντα
                                            με extra tsip πανω στη μαμα τσιπ)...

                                            Φίλε CHRIBIZA, μιλάς για κάποιο συγκεκριμένο αυτοκίνητο?
                                            Γιατί αυτό που λες δεν ισχύει γενικά!
                                            Άλλα αυτοκίνητα είναι έτσι (τα παλιότερα συνήθως) και άλλα φυσικά και προγραματίζονται ('σειριακά' όπως λένε..).

                                            Υ.Γ. Ή έχω παρεξηγήσει εντελώς αυτό που θές να πείς?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr