-
Απο ιστοσελίδα Ελληνα βελτιωτή στην Συμπρωτεύουσα:
Στα εργαστήριά μας συνδέουμε την ECU στους κατάλληλους Η/Υ, 'διαβάζουμε' τα στοιχεία κατασκευής, επικοινωνούμε με τις αρμόδιες κατασκευάστριες εταιρείες αυτοκινήτου και ECU, και αφού στείλουμε τα κατάλληλα δεδομένα, λαμβάνουμε τους κωδικούς ασφαλείας που μας επιτρέπουν να αποκτήσουμε απεριόριστη πρόσβαση στα εσώτερα της ECU.
Αμέσως μετά από αυτή την τετράωρη διαδικασία, ξεκινά η ουσιαστική εργασία του επαναπρογραμματισμού, σε περιβάλλον πολύωρης (30-36 ώρες) οδηγικής προσομοίωσης, όπου ειδικοί Η/Υ 'χτίζουν' στην ECU τους νέους χάρτες λειτουργίας, αρχικά ανά 500 στροφές, μετά ανά 200, ανά 100, και τέλος ανά 50 στροφές, για όλες τις πιθανές οδηγικές συνθήκες.
Έτσι, ο ένας και μοναδικός χάρτης λειτουργίας που αρχικά είχε η ECU του αυτοκινήτου, αντικαθίσταται από 9-21 νέους χάρτες, ανάλογα με τη μνήμη της ECU, η οποία ταυτόχρονα 'μαθαίνει' να επιλέγει το βέλτιστο χάρτη αναλόγως των συνθηκών.
Και στο 'τμήμα μαρτυρίες πελατών':
Αλέξανδρος Κ., 32, Αθήνα
Αγαπώ την ταχύτητα και τον ίλιγγο της επιτάχυνσης. Οδηγώ ένα Seat Leon 1.8T με 150 άλογα και απολαμβάνω κάθε στιγμή της οδήγησης. Όταν αποφάσισα να δυναμώσω περισσότερο το αυτοκίνητο, πολλοί μου μίλησαν για την ΧΧΧΧ ΧΧΧΧ στη Θεσσαλονίκη, αλλά εγώ προτίμησα να συνεργαστώ με ένα άλλο γερμανικό οίκο που είναι γνωστό ότι εξειδικεύεται στα γερμανικά αυτοκίνητα. Το αποτέλεσμα ήταν καλό. Είχα περισσότερη δύναμη και καλύτερες επιδόσεις, αλλά η οδηγική συμπεριφορά χάλασε. Το μοτέρ έγινε απότομο και άτσαλο, ενώ δε φρέναρε καθόλου. Οταν παραπονέθηκα για αυτά τα προβλήματα, δυστυχώς με κρέμασαν. Ούτε λόγος για εγγύηση. Τότε, πήγα στα παιδιά της ΧΧΧΧ ΧΧΧΧ για μια δεύτερη γνώμη. Τελικά, μέσα σε 24 ώρες είχα ένα αγνώριστο αυτοκίνητο. Κινητήρας βελούδο. Αφθονη δύναμη και μεταξένια λειτουργία. Γραμμική απόκριση και εκρηκτικές επιδόσεις. Γυρνώντας στην Αθήνα, είδα το κοντέρ να γράφει κοντά στα 250 χιλιόμετρα την ώρα και τρελάθηκα. Δυναμομέτρησα το μοτέρ σε γνωστό συνεργείο στη Φιλαδέλφεια και βρήκα 212 πραγματικά άλογα στη ρόδα. Από τότε έχω κάνει πάνω από 125000 χιλιόμετρα και όλα πάνε ρολόι. Μπράβο, τα παιδιά στη Θεσσαλονίκη ξέρουν τη δουλειά τους.*τα bold δικά μου
ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ?
-
Απο ιστοσελίδα Ελληνα βελτιωτή στην Συμπρωτεύουσα:
Στα εργαστήριά μας συνδέουμε την ECU στους κατάλληλους Η/Υ, 'διαβάζουμε' τα στοιχεία κατασκευής, επικοινωνούμε με τις αρμόδιες κατασκευάστριες εταιρείες αυτοκινήτου και ECU, και αφού στείλουμε τα κατάλληλα δεδομένα, λαμβάνουμε τους κωδικούς ασφαλείας που μας επιτρέπουν να αποκτήσουμε απεριόριστη πρόσβαση στα εσώτερα της ECU.
Αμέσως μετά από αυτή την τετράωρη διαδικασία, ξεκινά η ουσιαστική εργασία του επαναπρογραμματισμού, σε περιβάλλον πολύωρης (30-36 ώρες) οδηγικής προσομοίωσης, όπου ειδικοί Η/Υ 'χτίζουν' στην ECU τους νέους χάρτες λειτουργίας, αρχικά ανά 500 στροφές, μετά ανά 200, ανά 100, και τέλος ανά 50 στροφές, για όλες τις πιθανές οδηγικές συνθήκες.
Έτσι, ο ένας και μοναδικός χάρτης λειτουργίας που αρχικά είχε η ECU του αυτοκινήτου, αντικαθίσταται από 9-21 νέους χάρτες, ανάλογα με τη μνήμη της ECU, η οποία ταυτόχρονα 'μαθαίνει' να επιλέγει το βέλτιστο χάρτη αναλόγως των συνθηκών.
Και στο 'τμήμα μαρτυρίες πελατών':
Αλέξανδρος Κ., 32, Αθήνα
Αγαπώ την ταχύτητα και τον ίλιγγο της επιτάχυνσης. Οδηγώ ένα Seat Leon 1.8T με 150 άλογα και απολαμβάνω κάθε στιγμή της οδήγησης. Όταν αποφάσισα να δυναμώσω περισσότερο το αυτοκίνητο, πολλοί μου μίλησαν για την ΧΧΧΧ ΧΧΧΧ στη Θεσσαλονίκη, αλλά εγώ προτίμησα να συνεργαστώ με ένα άλλο γερμανικό οίκο που είναι γνωστό ότι εξειδικεύεται στα γερμανικά αυτοκίνητα. Το αποτέλεσμα ήταν καλό. Είχα περισσότερη δύναμη και καλύτερες επιδόσεις, αλλά η οδηγική συμπεριφορά χάλασε. Το μοτέρ έγινε απότομο και άτσαλο, ενώ δε φρέναρε καθόλου. Οταν παραπονέθηκα για αυτά τα προβλήματα, δυστυχώς με κρέμασαν. Ούτε λόγος για εγγύηση. Τότε, πήγα στα παιδιά της ΧΧΧΧ ΧΧΧΧ για μια δεύτερη γνώμη. Τελικά, μέσα σε 24 ώρες είχα ένα αγνώριστο αυτοκίνητο. Κινητήρας βελούδο. Αφθονη δύναμη και μεταξένια λειτουργία. Γραμμική απόκριση και εκρηκτικές επιδόσεις. Γυρνώντας στην Αθήνα, είδα το κοντέρ να γράφει κοντά στα 250 χιλιόμετρα την ώρα και τρελάθηκα. Δυναμομέτρησα το μοτέρ σε γνωστό συνεργείο στη Φιλαδέλφεια και βρήκα 212 πραγματικά άλογα στη ρόδα. Από τότε έχω κάνει πάνω από 125000 χιλιόμετρα και όλα πάνε ρολόι. Μπράβο, τα παιδιά στη Θεσσαλονίκη ξέρουν τη δουλειά τους.*τα bold δικά μου
ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ?
-
Απο ιστοσελίδα Ελληνα βελτιωτή στην Συμπρωτεύουσα:
Στα εργαστήριά μας συνδέουμε την ECU στους κατάλληλους Η/Υ, 'διαβάζουμε' τα στοιχεία κατασκευής, επικοινωνούμε με τις αρμόδιες κατασκευάστριες εταιρείες αυτοκινήτου και ECU, και αφού στείλουμε τα κατάλληλα δεδομένα, λαμβάνουμε τους κωδικούς ασφαλείας που μας επιτρέπουν να αποκτήσουμε απεριόριστη πρόσβαση στα εσώτερα της ECU.
Αμέσως μετά από αυτή την τετράωρη διαδικασία, ξεκινά η ουσιαστική εργασία του επαναπρογραμματισμού, σε περιβάλλον πολύωρης (30-36 ώρες) οδηγικής προσομοίωσης, όπου ειδικοί Η/Υ 'χτίζουν' στην ECU τους νέους χάρτες λειτουργίας, αρχικά ανά 500 στροφές, μετά ανά 200, ανά 100, και τέλος ανά 50 στροφές, για όλες τις πιθανές οδηγικές συνθήκες.
Έτσι, ο ένας και μοναδικός χάρτης λειτουργίας που αρχικά είχε η ECU του αυτοκινήτου, αντικαθίσταται από 9-21 νέους χάρτες, ανάλογα με τη μνήμη της ECU, η οποία ταυτόχρονα 'μαθαίνει' να επιλέγει το βέλτιστο χάρτη αναλόγως των συνθηκών.
Και στο 'τμήμα μαρτυρίες πελατών':
Αλέξανδρος Κ., 32, Αθήνα
Αγαπώ την ταχύτητα και τον ίλιγγο της επιτάχυνσης. Οδηγώ ένα Seat Leon 1.8T με 150 άλογα και απολαμβάνω κάθε στιγμή της οδήγησης. Όταν αποφάσισα να δυναμώσω περισσότερο το αυτοκίνητο, πολλοί μου μίλησαν για την ΧΧΧΧ ΧΧΧΧ στη Θεσσαλονίκη, αλλά εγώ προτίμησα να συνεργαστώ με ένα άλλο γερμανικό οίκο που είναι γνωστό ότι εξειδικεύεται στα γερμανικά αυτοκίνητα. Το αποτέλεσμα ήταν καλό. Είχα περισσότερη δύναμη και καλύτερες επιδόσεις, αλλά η οδηγική συμπεριφορά χάλασε. Το μοτέρ έγινε απότομο και άτσαλο, ενώ δε φρέναρε καθόλου. Οταν παραπονέθηκα για αυτά τα προβλήματα, δυστυχώς με κρέμασαν. Ούτε λόγος για εγγύηση. Τότε, πήγα στα παιδιά της ΧΧΧΧ ΧΧΧΧ για μια δεύτερη γνώμη. Τελικά, μέσα σε 24 ώρες είχα ένα αγνώριστο αυτοκίνητο. Κινητήρας βελούδο. Αφθονη δύναμη και μεταξένια λειτουργία. Γραμμική απόκριση και εκρηκτικές επιδόσεις. Γυρνώντας στην Αθήνα, είδα το κοντέρ να γράφει κοντά στα 250 χιλιόμετρα την ώρα και τρελάθηκα. Δυναμομέτρησα το μοτέρ σε γνωστό συνεργείο στη Φιλαδέλφεια και βρήκα 212 πραγματικά άλογα στη ρόδα. Από τότε έχω κάνει πάνω από 125000 χιλιόμετρα και όλα πάνε ρολόι. Μπράβο, τα παιδιά στη Θεσσαλονίκη ξέρουν τη δουλειά τους.*τα bold δικά μου
ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ?
-
Μάλλον τό σάιτ πρέπει νά διαφημηζει κάποια συσκευή 'τεχνητής νοημοσύνης',η οποία τοποθετείτε στόν εγκέφαλο τού οδηγού!!!
-
Ελα ρε παιδια τοσο πολυ προοδευσε η επιστημη???
Τς,Τς,Τς,Τς -
Καλά ρε δεν τα πιστευετε αυτά? Ντροπή σας οι άνθρωποι χρησιμοποιύν greek tuning patenta logic και έτσι πετυχαίνουν όλα αυτά τα απίστευτα. Σηεμιωτέον ο βελτιωτής μιλά για 30-36 ώρες προγραμματισμό +4 ώρες καυτών συζητήσεων με κατασκευστή ECU και αυτοκινήτου δηλαδή 34-40 ώρες. Ο κύριος με το 'βελούδινο' ( αλήθεια δεν ήξερα οτι ενας επαναπρογραμματισμός μαθαίνει τρόπους στα 4κύλινδρα και γίνονται 6κύλινδρα ) Leon μιλά για 24 ώρες πώς γίνεται ρε παιδιά? Α κατάλαβα πλεόν έχει επιταχυνθεί η όλη διαδικασία σωστά τώρα χρησιμοποιούν το greek tuning patenta logic 2 που είναι ταχύτερο. Αντε να δούμε τι άλλο θα ακούσουμε
-
Ρε παιδιά, έβγαλε ποτέ η Seat, Leon 1.8T με 150 άλογα;;;;;;
-
Ο χρήστης A418TQ έγραψε:
Απο ιστοσελίδα Ελληνα βελτιωτή στην Συμπρωτεύουσα:Στα εργαστήριά μας συνδέουμε την ECU στους κατάλληλους Η/Υ, 'διαβάζουμε' τα στοιχεία κατασκευής, επικοινωνούμε με τις αρμόδιες κατασκευάστριες εταιρείες αυτοκινήτου και ECU, και αφού στείλουμε τα κατάλληλα δεδομένα, λαμβάνουμε τους κωδικούς ασφαλείας που μας επιτρέπουν να αποκτήσουμε απεριόριστη πρόσβαση στα εσώτερα της ECU.
Αμέσως μετά από αυτή την τετράωρη διαδικασία, ξεκινά η ουσιαστική εργασία του επαναπρογραμματισμού, σε περιβάλλον πολύωρης (30-36 ώρες) οδηγικής προσομοίωσης, όπου ειδικοί Η/Υ 'χτίζουν' στην ECU τους νέους χάρτες λειτουργίας, αρχικά ανά 500 στροφές, μετά ανά 200, ανά 100, και τέλος ανά 50 στροφές, για όλες τις πιθανές οδηγικές συνθήκες.
Έτσι, ο ένας και μοναδικός χάρτης λειτουργίας που αρχικά είχε η ECU του αυτοκινήτου, αντικαθίσταται από 9-21 νέους χάρτες, ανάλογα με τη μνήμη της ECU, η οποία ταυτόχρονα 'μαθαίνει' να επιλέγει το βέλτιστο χάρτη αναλόγως των συνθηκών.
Και στο 'τμήμα μαρτυρίες πελατών':
Αλέξανδρος Κ., 32, Αθήνα
Αγαπώ την ταχύτητα και τον ίλιγγο της επιτάχυνσης. Οδηγώ ένα Seat Leon 1.8T με 150 άλογα και απολαμβάνω κάθε στιγμή της οδήγησης. Όταν αποφάσισα να δυναμώσω περισσότερο το αυτοκίνητο, πολλοί μου μίλησαν για την ΧΧΧΧ ΧΧΧΧ στη Θεσσαλονίκη, αλλά εγώ προτίμησα να συνεργαστώ με ένα άλλο γερμανικό οίκο που είναι γνωστό ότι εξειδικεύεται στα γερμανικά αυτοκίνητα. Το αποτέλεσμα ήταν καλό. Είχα περισσότερη δύναμη και καλύτερες επιδόσεις, αλλά η οδηγική συμπεριφορά χάλασε. Το μοτέρ έγινε απότομο και άτσαλο, ενώ δε φρέναρε καθόλου. Οταν παραπονέθηκα για αυτά τα προβλήματα, δυστυχώς με κρέμασαν. Ούτε λόγος για εγγύηση. Τότε, πήγα στα παιδιά της ΧΧΧΧ ΧΧΧΧ για μια δεύτερη γνώμη. Τελικά, μέσα σε 24 ώρες είχα ένα αγνώριστο αυτοκίνητο. Κινητήρας βελούδο. Αφθονη δύναμη και μεταξένια λειτουργία. Γραμμική απόκριση και εκρηκτικές επιδόσεις. Γυρνώντας στην Αθήνα, είδα το κοντέρ να γράφει κοντά στα 250 χιλιόμετρα την ώρα και τρελάθηκα. Δυναμομέτρησα το μοτέρ σε γνωστό συνεργείο στη Φιλαδέλφεια και βρήκα 212 πραγματικά άλογα στη ρόδα. Από τότε έχω κάνει πάνω από 125000 χιλιόμετρα και όλα πάνε ρολόι. Μπράβο, τα παιδιά στη Θεσσαλονίκη ξέρουν τη δουλειά τους.*τα bold δικά μου
ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ?
Παρουσιάζοντας αποσπάσματα από μία ιστοσελίδα οι αναγνώστες δεν έχουν σφαιρική άποψη επί του θέματος, για αυτό σας παραθέτω την διεύθυνση του εν' λόγο site.
-
Kώστα στο ψάρεμα είσαι πρώτος
-
Ο χρήστης OctaviaABT έγραψε:
Kώστα στο ψάρεμα είσαι πρώτοςΑν αναφέρεσαι σε μένα, είμαι κάτοχος Peugeot 307 1.6 και όχι κάτοχος Seat Leon. Ο μόνος λόγος που σχολίασα είχε να κάνει με την αποσπασματική αναφορά του Κώστα (γιατί άραγε?) σε συνδυασμό με το thread που είχα ανοίξει στη παρακάτω διεύθυνση πρίν τον Κώστα:
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... &start=165 (το τελευταίο post τώρα που γράφω)
-
Ο χρήστης atsinoni έγραψε:
Kώστα στο ψάρεμα είσαι πρώτος
Αν αναφέρεσαι σε μένα, είμαι κάτοχος Peugeot 307 1.6 και όχι κάτοχος Seat Leon. Ο μόνος λόγος που σχολίασα είχε να κάνει με την αποσπασματική αναφορά του Κώστα (γιατί άραγε?) σε συνδυασμό με το thread που είχα ανοίξει στη παρακάτω διεύθυνση πρίν τον Κώστα:
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... &start=165 (το τελευταίο post τώρα που γράφω)
Οχι ρε φίλε, στον Α418ΤQ αναφέρομαι, δεν έχω διαβάσει το συγκεκριμένο thread που αναφέρεις ...
-
Ο χρήστης OctaviaABT έγραψε:
Kώστα στο ψάρεμα είσαι πρώτος
Αν αναφέρεσαι σε μένα, είμαι κάτοχος Peugeot 307 1.6 και όχι κάτοχος Seat Leon. Ο μόνος λόγος που σχολίασα είχε να κάνει με την αποσπασματική αναφορά του Κώστα (γιατί άραγε?) σε συνδυασμό με το thread που είχα ανοίξει στη παρακάτω διεύθυνση πρίν τον Κώστα:
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... &start=165 (το τελευταίο post τώρα που γράφω)
Οχι ρε φίλε, στον Α418ΤQ αναφέρομαι, δεν έχω διαβάσει το συγκεκριμένο thread που αναφέρεις ...
ΟΚ γράψε λάθος
-
Ναι ρε παιδιά, δεν υπάρχει μοτερ LEON 150 PS, είναι όλα 180 !!!!!
Αυτό το στυλ διαφήμισης μου θυμίζει πάρα πολύ μια άλλη εταιρία στην συμπρωτέυουσα που έχει την αντιπροσωπεία της Nothelle.
Ρίξτε μια μαι ματιά στο περιοδικό (ελληνικό) που βγάζει VW TUNING για να γελάσετε πολύ.....
-
Ο χρήστης A418TQ έγραψε:
Απο ιστοσελίδα Ελληνα βελτιωτή στην Συμπρωτεύουσα:Στα εργαστήριά μας συνδέουμε την ECU στους κατάλληλους Η/Υ, 'διαβάζουμε' τα στοιχεία κατασκευής, επικοινωνούμε με τις αρμόδιες κατασκευάστριες εταιρείες αυτοκινήτου και ECU, και αφού στείλουμε τα κατάλληλα δεδομένα, λαμβάνουμε τους κωδικούς ασφαλείας που μας επιτρέπουν να αποκτήσουμε απεριόριστη πρόσβαση στα εσώτερα της ECU.
Αμέσως μετά από αυτή την τετράωρη διαδικασία, ξεκινά η ουσιαστική εργασία του επαναπρογραμματισμού, σε περιβάλλον πολύωρης (30-36 ώρες) οδηγικής προσομοίωσης, όπου ειδικοί Η/Υ 'χτίζουν' στην ECU τους νέους χάρτες λειτουργίας, αρχικά ανά 500 στροφές, μετά ανά 200, ανά 100, και τέλος ανά 50 στροφές, για όλες τις πιθανές οδηγικές συνθήκες.
Έτσι, ο ένας και μοναδικός χάρτης λειτουργίας που αρχικά είχε η ECU του αυτοκινήτου, αντικαθίσταται από 9-21 νέους χάρτες, ανάλογα με τη μνήμη της ECU, η οποία ταυτόχρονα 'μαθαίνει' να επιλέγει το βέλτιστο χάρτη αναλόγως των συνθηκών.
Και στο 'τμήμα μαρτυρίες πελατών':
Αλέξανδρος Κ., 32, Αθήνα
Αγαπώ την ταχύτητα και τον ίλιγγο της επιτάχυνσης. Οδηγώ ένα Seat Leon 1.8T με 150 άλογα και απολαμβάνω κάθε στιγμή της οδήγησης. Όταν αποφάσισα να δυναμώσω περισσότερο το αυτοκίνητο, πολλοί μου μίλησαν για την ΧΧΧΧ ΧΧΧΧ στη Θεσσαλονίκη, αλλά εγώ προτίμησα να συνεργαστώ με ένα άλλο γερμανικό οίκο που είναι γνωστό ότι εξειδικεύεται στα γερμανικά αυτοκίνητα. Το αποτέλεσμα ήταν καλό. Είχα περισσότερη δύναμη και καλύτερες επιδόσεις, αλλά η οδηγική συμπεριφορά χάλασε. Το μοτέρ έγινε απότομο και άτσαλο, ενώ δε φρέναρε καθόλου. Οταν παραπονέθηκα για αυτά τα προβλήματα, δυστυχώς με κρέμασαν. Ούτε λόγος για εγγύηση. Τότε, πήγα στα παιδιά της ΧΧΧΧ ΧΧΧΧ για μια δεύτερη γνώμη. Τελικά, μέσα σε 24 ώρες είχα ένα αγνώριστο αυτοκίνητο. Κινητήρας βελούδο. Αφθονη δύναμη και μεταξένια λειτουργία. Γραμμική απόκριση και εκρηκτικές επιδόσεις. Γυρνώντας στην Αθήνα, είδα το κοντέρ να γράφει κοντά στα 250 χιλιόμετρα την ώρα και τρελάθηκα. Δυναμομέτρησα το μοτέρ σε γνωστό συνεργείο στη Φιλαδέλφεια και βρήκα 212 πραγματικά άλογα στη ρόδα. Από τότε έχω κάνει πάνω από 125000 χιλιόμετρα και όλα πάνε ρολόι. Μπράβο, τα παιδιά στη Θεσσαλονίκη ξέρουν τη δουλειά τους.*τα bold δικά μου
ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ?
Σαν τις διαφημησεις με τα μασαζοκαλσον SLIM
Υ.Γ. Ισως να ταιριαζε στο post με τα -
'Εξάλλου, η εταιρεία μας βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία και επαφή με τους κατασκευαστές, ώστε να διασφαλιστεί η αξιοπιστία των επεμβάσεων, ενώ παράλληλα, πολλοί κατασκευαστές 'κυκλοφορούν' βελτιωμένες εκδόσεις των μοντέλων τους, χρησιμοποιώντας δικά μας προγράμματα!'
-
Re pedia mi treleneste
i etairia me liga logia lei oti kanei ena update sto logismiko tou autokinitou sas.
Einai poli apla ta pramata! Den xerw an sas dwsei 50 aloga perissotera apo prin alla opos k na to kanoume se kati tha ofelisei.Mia nea ekdosi firmware(giati gia kati tetoio milame) einai sigoura kalitero apo tin proigoumeni.Tetoia updates ginontai se oles tis siskeues, apo ta pcs (neoi drivers)k ta kinita tilefwna mexri k ta nea plintiria tis miele!!!!!!!!!!
Mono pou sta pc einai free dto internet k to kaneis monos se 5 leptakia! -
Καλά, αυτό δεν είναι χαρτογράφηση αυτό είναι ο επαναπροσδιορισμός της ηλεκτρονικής διαχείρισης του κινητήρα Θ(α)ύμα, θ(α)ύμα
-
Και αμα επαναπρογραμματιζοντας (πραγμα πολυ δυσκολο
λαμβανοντας υπ΄οψιν οτι το τσιπ που εχουν πανω στον εγκεφαλο δεν επαναπρογραμματιζονται και χρειαζεται αντικατασταση με αλλο ή πατεντα
με extra tsip πανω στη μαμα τσιπ) γινει ο εγκεφαλος
ΒΛΑΚΑΣ τι κανουμε?
Αντε γεια!!!!!!! -
Εγώ πάντως μπήκα στον πειρασμό και επικοινώνησα με την εταιρία !!!
Ο τύπος που μίλησα φαινόταν να ξέρει τι λέει, και προπαντώς ήταν πολύ πιο προσγειωμένος απο το site!Απλά πιστεύω πως σου πουλάει έναν απλό προγραμματισμό εγκεφάλου με περιτύλιγμα αστροφυσικής !
Πιστέυω πως κάνει κατι αντίστοιχο με αυτό που στέλνουν τον εγκέφαλό σου στο εξωτερικό.
-
Ο χρήστης CHRIBIZA έγραψε:
Και αμα επαναπρογραμματιζοντας (πραγμα πολυ δυσκολο
λαμβανοντας υπ΄οψιν οτι το τσιπ που εχουν πανω στον εγκεφαλο δεν επαναπρογραμματιζονται και χρειαζεται αντικατασταση με αλλο ή πατεντα
με extra tsip πανω στη μαμα τσιπ)...Φίλε CHRIBIZA, μιλάς για κάποιο συγκεκριμένο αυτοκίνητο?
Γιατί αυτό που λες δεν ισχύει γενικά!
Άλλα αυτοκίνητα είναι έτσι (τα παλιότερα συνήθως) και άλλα φυσικά και προγραματίζονται ('σειριακά' όπως λένε..).Υ.Γ. Ή έχω παρεξηγήσει εντελώς αυτό που θές να πείς?
ΑΛΙΕΥΜΑ ΑΠΟ SITE ΕΛΛΗΝΑ ΒΕΛΤΙΩΤΗ